Nieuwste foto's in Ooij

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Ooij

1. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Prachtige plek & eerdere bezoekjes zonder eten waren goed bevallen. Vandaar een diner geboekt als verjaardagscadeau. Geholpen door een uiterst vriendelijke dame. Springrolls als voorgerecht bleken na bestelling toch op te zijn, wat kan gebeuren. Vervolgens viel de cava wat tegen, wat persoonlijk kan zijn.
    Gezien de steeds legere serre en tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was wellicht de echte kok al naar huis, want na lang wachten, zette een jongeman twee borden met beide een lauwe, witte, gortdroge tonijnsteak begeleid door nog koudere garnituur (op het bord) op tafel, wat sowieso nooit de bedoeling kan zijn. Terwijl we van tevoren expliciet hadden gevraagd of de tonijn vers was en gezegd dat we de tonijn niet doorbakken wilden. Drie keer diep ademgehaald en de aardige dame gezegd dat we het zo niet weg kregen. Waarschijnlijk in opdracht van de keuken, kwam ze eerst nog een keer terug met de tonijn van mijn jarige tafelgenoot om de roomwitte tot zalmroze binnenkant te tonen, terwijl er een allerminst lekkere lucht ontsnapte. Van de tweede steak heeft mijn jarige tafelgenoot niks gegeten. De mijne heb ik voor de helft weg gekregen.

Een illusie ( excuses, koffie van de zaak oid) armer, & een ervaring rijker.

1,9
  2. Rikkert's profielfoto
    Rikkert heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

7 Jan geweest, mooie locatie, ik begon met een goulashsoep, deze was echter zo zout, dat ik geen volgende gerecht meer besteld heb, ik ben genijgt te zeggen, komt het uit een blik?
    Jammer

3. Emmy's profielfoto
    Emmy heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

In een stralende najaarszon met een groepje vrienden genoten van een paar uur op het terras. Omdat het een soort reunie was, vroegen we een plekje aan de rand, zodat we andere gasten niet overstemden met onze gesprekken. Ondanks weinig personeel (ze moesten verder voor ons lopen), was dit geen probleem. De bediening was perfect; stuk voor stuk aardige, vriendelijke, behulpzame en glimlachende medewerkers. Complimenten hiervoor, want ze waren ontzettend druk op het volle terras. Ook werd je niet elke 5 minuten uit je gesprek gehaald door de vraag of je nog iets wilde gebruiken, dat is op sommige andere plekken echt een reden om daar niet naar toe te gaan. Het was precies goed zo. Wij komen zeker terug.

4. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Slechte bediening, onvoldoende service. Ik moest heel wachten totdat de bediening kwam. Bespreekbaar maken van het probleem was niet mogelijk. Ook de leidinggevende neemt mij niet serieus. Trouwens dit probleem heb ik eerder bij Oortjeshekken gehad. Ik overweeg om niet meer te gaan.

2,9
  5. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Op 9/10 uit eten geweest. Ik kom hier al sinds ik kon lopen en mijn vriend sinds hij in Nijmegen woont. We komen vaak bij Oortjeshekken, maar nooit voor het lekkers dat geboden wordt. De taartjes en het krentenbrood zijn vaak droog. De latte macchiato is geen latte macchiato en de prijzen zijn aan de hoge kant. Het is puur de ligging, ambiance en natuurlijk de Bisonbaai.
    Het diner ter ere van mijn verjaardag, was voor mijn tafelgenoot prima. Hij had een hamburger met sla en dikke frieten. En genoot zichtbaar.
    Ik als vegetariër kwam er (weer eens) bekaaid af. Het hoofdgerecht was vegi kebab, met geroosterde aubergine, pompoen en courgette. Met pittige chutney en pistachenootjes. Het zou kebab moeten zijn, maar dat waren drie falafel balletjes. De geroosterde groenten waren rauw en praktisch smaakloos. De pompoen had de bite van een appel. Ik heb geloof ik één pistache nootjes geproefd. En de lepel zoete, alles behalve pittige appelmoes bleek de chutney te zijn. Mijn tafelheer kwalificeerde het als een holle kies-maaltijd. Wat jammer!
    Proef wat je kookt eerst zelf voor je het de keuken uit stuurt. In de goede oude tijd, laat ik zeggen een jaartje of 12 geleden, was het meestal een feest. We gingen elk jaar op mijn verjaardag. Ik kreeg het nooit op, (tot vreugd van mijn gezelschap) en het was altijd aromatisch en divers. Ook was er de keuze tussen friet, aardappel of rijst.
    Maar zoals mijn vriend al zei op de terugweg, "hebben we toch maar mooi een lekker fietstochtje gehad". Ja.
    En een bak yoghurt met rozijnen thuis.
    Volgend jaar mag hij kiezen waar we heengaan.

6. Norbert's profielfoto
    Norbert heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

19 maart 2019. Vandaag geluncht. Hele gastvrije ontvangst. Bediening vriendelijk. Voor de lunch alles goed verzorgd. Lekker beleg en extra’s. Alleen de broodjes. Lekker warm. Zien er goed uit maar klein en wegen bijna niets. Ze smaken ook nergens naar. Waarom niet wat stevigers. Als wandelaar wil je toch weer “bijtanken”. Er is zoveel beter brood te bedenken dan wat er nu geserveerd wordt.

7. Jasper's profielfoto
    Jasper heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Heel gezellig zitten. Matig voorgerecht.
    Appeltaart lijkt fabrieksmatig. Naar mijn mening was die beter.
    Vraag voor extra water, met moeite een glaasje lauw water. Kleine flesjes frisdrank.
    Prijs kwaliteit aan de hoge kant.

6,1
  8. Uit eten moet een feest zijn's profielfoto
    Uit eten moet een feest zijn heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Onlangs een lunch genoten, nou ja, genoten is niet het juiste woord. Op een plankje wat doorgebakken instant broodjes die zo kruimelden, dat het niet normaal te eten was. Verder een verzameling fruit onderdelen, eigenlijk meer als plankvulling dan om normaal van te kunnen genieten: tomaat-, komkommer- en sinaasappelschijfjes her en der op de plank. Ook stond het dessert er meteen al op, in een soort bierpulletje. 2 Stukjes walnoot completeerde het geheel. Een gemiddelde kfabriekskantine komt beter voor de dag met de lunch. Verder een stukje brie, dat was zo waar bijna het hoogtepunt van dit voer. Een tweede kopje koffie werd pas na lang aandringen gebracht. De soep vooraf was lauw en moet uit een blikje gekomen zijn. De rode wijn kon er mee door.
    Nee, dit was beslist onder de maat, zekers als je het vergelijkt met de lunches toen de oude eigenaar er nog in stond, zo 10 jaar geleden. Toen was alles prima verzorgd.
    Ik zal het ver een paar jaar nog eens proberen, maa ik ben bang dat nooit meer wat wordt.
    Inwoner van Nijmegen.

9. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor De Vink
    Nederlands Ooij

In september wezen eten tijdens het kermis weekend. Het eten was goed en de prijs ook.

10. Cees's profielfoto
    Koningin Julianalaan 20 Ooij
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Wij dus's profielfoto
    Wij dus heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Lekker ontbeten! Een mooi opgemaakte, creatieve combinatie van lekkernijen. De sfeer is prettig informeel. Ik betwijfel of ik hier snel zou gaan dineren, maar voor ontbijt, lunch of zo maar een drankje als onderbreking van een wandeling is het een prima plek.

12. Paul Kengen's profielfoto
    Paul Kengen heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken

Paul Kengen

Prachtige locatie met sfeer maar zeer tegenvallend diner. Zeker de hamburger voor kinderen was een uitgedroogde Makro vriesdiepburger. Toen wij dat meldde zei de bediening dit nog nooit gehoord te hebben en de kok van niks wist.

4,9
  13. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Ik geniet nog na van een heerlijk etentje afgelopen zaterdag. Oortjeshekken is altijd zo gezellig. Ik kom er een paar keer per jaar en of het nu winter of zomer is, het is er altijd leuk. Vooral de walnotenschhuimtaart was lekker. Dank je, lieve mensen!

14. toos's profielfoto
    toos heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

graag wil ik reageren op mijn inzending van 2 september.
    aangezien het ons toch echt niet lekker zat, hoe het verlopen was bij oortjeshekken, hebben wij alsnog telefonisch gereageerd over het incident.
    Na alles uitgelegd te hebben, hebben zij de betr. ober er op aan gesproken en het bleek dat hij niet voldoende geinstrueerd was over de gsng van zaken bij een dergelijk arrangement.
    Zij boden ons oprecht hun excuses aan en beloofden wanneer wij terug zouden komen, dat alles perfekt geregeld zou worden inclusief een glas wijn als tegemoetkoming.
    Wij zijn er vandaag terug geweest, nadat wij vanmorgen gereserveerd hebben, en alles was nu voortreffelijk geregeld.
    De lunch was overheerlijk en de ober was van alles op de hoogte en maakte ook alsnog excuses.
    Zo zie je maar, dat wanneer je een en ander wat laat bezinken en je dan bij degene aanklopt, die er voor verantwoordelijk is, dat dan een oplossing toch wordt gevonden.
    Onze nare gevoelens zijn weg, de dag is nu naar tevredenheid verlopen en zo hoort het ook.
    Oortjeshekken: nu hartelijk dank.
    Toos

15. toos's profielfoto
    toos heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Vandaag na een fietstocht van 30 km.(2 pontjes varen niet)
    kwamen we om half 2 bij Oortjeshekken aan.
    Na plaats te hebben genomen, zagen we bij toeval dat je je consumpties binnen moest halen, bij navraag aan ober gold dit ook voor de lunch.
    Binnen (na wachten bij een persoonlijk gesprek tussen ober
    en bekende) vroeg ik om de lunch, waarvoor we 2 kado-lunchkaarten hadden.
    Dit kon niet meer geserveerd worden, slechts tussen 12 en 1 uur. Na aandringen of het dan niet een soberder lunchmenu met wat broodjes kon, was dit alleen mogelijk voor een bon en voor de andere moest ik dan betalen.
    Wat een slechte service, wat een leuke lunch (als kado door onze kinderen aangeboden is) had moeten worden, liep uit op een fiasco.
    Weinig klantvriendelijk, dit dient geen aanbeveling.
    Je moet dus blijkbaar tijdrijden, om nog te kunnen lunchen bij Oortjeshekken.

16. Toon en leny sanders's profielfoto
    Toon en leny sanders heeft een recensie geschreven voor De Vink

Toon en leny sanders

We zijn drie dagen in de ooijpolder geweest, heerlijk weer gehad, lekker gefietst in de prachtige omgeving,

En uitrusten met een lekker glas bier en wat eten bij de Vink. Nog een gezellig partijtje biljarten.

Van ons krijgt De Vink een dikke tien!

Tot ziens,

Leny en Toon.

17. jean's profielfoto
    jean heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Keuken pas om 18.00 uur open, soep was niet warm evenals de piepers en de zeewolf. Geen servetten op tafel, onze lege glazen werden niet gevuld, gebakken aardappels waren vet (vet niet heet genoeg laten worden). Lamskoteletten waren geen topkwaliteit. Personeel weet niet professioneel met klachten om te gaan.

3,9
  18. Ben 's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor De Vink
    Nederlands Ooij

Na een wandeling in de Ooijpolder hier gelunched.

Er lagen 3 kaartmenu's (diner / pizza en overig) op de cafetafels.

Gekozen voor de Uitsmijter "de Vink " want iets van het huis is bijna altijd een voltreffer.

Hier dus allemaal net niet:

1 snee wit brood met daarop schouderham, 3 gebakken eitjes, een paar schijfjes tomaat, komkommer en uienringen en een toefje huzarensalade. Niets speciaals en het smaakte redelijk.

Daarnaast 1 storende factor: de eigenaar, deze was bezig in het cafe met 2 dames die adviseerde voor busreizen of melding op een website voor reclame voor zijn zaak.

Heel irritant en mijnheer gaf wel 10 x aan dit niet te willen want het moest voor niks en hij had het veels te druk (?).

Ik kom graag terug in de Ooijpolder maar eten doe ik hier niet weer.

6,3
  19. walter's profielfoto
    walter heeft een recensie geschreven voor Oortjeshekken
    Nederlands Ooij

Een paar keer onbeten, prima eerlijk eten! Geen poespas.

Vriendelijke bediening, wel altijd erg druk.

20. ton coppes's profielfoto
    ton coppes heeft een recensie geschreven voor Natuurlijk-Ecologische Hapjeskar

ton coppes

een dubbele friet super is onbekend in assortiment