Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ommen verdeeld zijn.

1. A. Poortinga en echtgenote

De ontvangst was prettig, de bediening vriendelijk, het eten voortreffelijk (slibtong), en de sfeer goed.
    Ook de prijs viel mee. Echt een aanrader dit restaurant.

2. Heerlijk gegeten, attente bediening, prima prijs-prestatie verhouding

3. Nederlands Ommen

Nicolien

De bediening loopt erbij alsof ze er geen zin in hebben. Het eten smaakt naar een diepvriesmaaltijd wat ik zelf nog beter op smaak had kunnen brengen. Dit hebben we aangegeven maar word niets mee gedaan. Vervolgens nog eens aangegeven tijdens afrekenen maar gewoon volle pond moeten betalen..

4. Nederlands Ommen

Ryona van der Molen

Personeel loop niet echt rond als of ze er zin in hebben.
    De carpaccio is net een diepvries maaltijd helaas…
    We hebben dit aangegeven, maar er is vervolgens niks mee gedaan.
    We hadden daarvoor al zalm besteld en ook dat was net als of het uit de diepvries kwam en de patat was half in de saus gegooid waardoor die doorweekt waren.
    De salade die er bij zat wordt je ook niet heel enthousiast van. De salade was heel zuur en de ananas was lekker uit blik…
    De patat wat niet doorweekt was was wel lekker, maar daar blijft het wel bij..
    Vervolgens ga je afrekenen en geef je nogmaals aan dat het niet goed was, maar wel gewoon de volle pont betalen. Echt zeer slecht.
    Voor een drankje of een patatje kun je er denk ik wel lekker zitten, maar het eten zou ik overslaan.

5. Jenny Hofman

We kwamen daar. En konden niet gaan eten vanwege om 18.00 uur is gesloten. Ze waren niet meer bij jullie aangesloten.

6. Het restaurant is prachtig vernieuwd. Goede sfeer. De kaart is nog steeds hetzelfde… dat mag wel eens uitgebreid of gewijzigd worden.

7. Dieneke Snippe

Wij komen met regelmaat bij restaurant Ekkelenkamp en het is daar altijd goed vertoeven.
    Vriendelijke bediening en super lekker eten.

8. Angele Post

Sfeer was relaxed, uitermate vriendelijke en attente bediening en heerlijk eten!!

9. Bob Schunselaar

Helaas was dit een grote deceptie. Kwaliteit van eten was zeer matig. Bediening met oogkleppen. Duurde ook allemaal erg lang. Geen aanrader. Gemiddelde snackbar is beter.

3,1
  10. We wilden eind van de middag een broodje bestellen die groots afgebeeld staan binnen. "Kan niet is lunch". Mag ik dan een slaatje? "Daarvoor moet je bij de jumbo zijn". Oke, dan gaan we!

11. Anjo Geluk

Een heerlijke lunch op een mooi plekje op het terras. Erg van genoten, ons eerste uitstapje nu het weer kan. Blij, ook voor de horeca!

12. Jan van de Glind

We hebben gezellig buiten op het terras gezeten met mijn zus en zwager en het was gezellig. Gingen weg toen het begon te waaien en te regenen. Net het goede moment gepakt. Groet, Hanny.

13. Jan Schlepers

We hebben heerlijk gegeten met een zeer vriendelijke bediening

14. Barrett

Geweldige salade gegeten, echt 1 van de betere die wij ooit hebben gegeten in een restaurant/lunchroom. En dit terwijl we zelf uit de horeca komen. Geweldig! Zeer aan te raden!

15. Heerlijk gebak, geweldige koffie en bovenal heel vriendelijk en gastvrij geholpen!

16. Nijhuis

Bestelling werd keurig optijd bezorgd.
    Goede service, bestelling was niet helemaal compleet, maar werd direct bezorgd plus nog wat extra's, echt top!
    Broodje donner is zeker aan te raden, lekker gegeten en ruim voldoende eten voor een nette prijs.

17. Hagreize

Het was als vanouds goed en een prima service

18. We hebben zelf ons eten gehaald bij eethuus Ommen. Bij thuiskomst bleek bij de kapsalon speciaal de champions, uitjes en paprika (de extra dus) vergeten te zijn.
    Verder hebben we wel heerlijk gegeten.
    Zelf zijn we gewend dat er sambalsaus bij hoort en zou er wat meer smaak aan de feta mogen zitten.

19. Vandaag gezellig van het mooie weer genoten in ommen en daar hoort natuurlijk een lekker hapje eten bij, we kwamen bij het kwalitaria uit en werden super geholpen door gezellig en vriendelijk personeel dat er ondanks de drukte iets gezelligs van maakte! We hebben genoten van ons eten! De lente specials waren heerlijk! Ik vond die met die spareribs erg lekker, smaakte zeker naar meer!!
    Mag ook wel eens gezegd worden!! Het zijn ook meestal de zuurpruimen die een recensie schrijven en de gene die genoten hebben, hebben niets te klagen!

Tot gauw!! En bedankt!

20. Nooooooit meer!! 2 kindermenu's met koude patat en kipnuggets, tomaten (zonder keuze). Portie spareribs krijg je dus een grote bak patat met letterlijk 3 stukjes spareribs met amper vlees eraan, foto als bewijs!! Natuurlijk gebeld. Vrouw aan de telefoon oh dat is van onze oude website, ja wij horen het vaker maar die spareribs hebben wij niet meer. Als zij dat nou gelijk aan de telefoon verteld. Volgende x krijgt u dan een beetje korting. Pardon? Er komt zo zeker geen volgende keer. Wij sluiten om 8 uur dus helaas niks mogelijk.
    Absoluut geen aanrader!! Komen jaren in Ommen en altijd positief, maar dit nog nooit meegemaakt!!!

21. Marjan Drenth

Bezorging op tijd. Eten goede temperatuur. Prima porties. Smaak was voortreffelijk! En als bonus een gratis blikje cola Aanrader👍

22. Eetcafé Ommen

🤷‍♀️🤷‍♀️

Mooie zaak en goed eten en leuk personeel.

23. Nederlands Ommen

S. Wessels-Bijker

Corona liet niet toe om bij restaurant Flater te eten, iets wat we elk jaar een keer doen als we met vakantie in Ommen zijn. Maar wij besloten om gebruik te gaan maken van de geboden afhaalservice, en dat was een geweldig idee!
    Het eten was uitstekend: boerenschnitzel compleet met toevoegingen, en met gebakken aardappelen en (veel!) salade er bij. Smaakte uitstekend! Er waren lekker knapperige patatjes bij en we hebben dus gesmuld. Hulde voor de kok, hoor.
    En tot slot: ons vakantieadres lag buiten de bebouwde kom, maar alles was nog goed warm!
    Een aan te bevelen adres. En om een cijfer te geven: een 10.

24. Nederlands Ommen

Niek Kuiper

Prima restaurant, denken met je mee, erg vriendelijk personeel, helaas was de keuze iets minder dan normaal gesproken vanwege de laatste avond voor de sluiting vanwege Corona, maar de alternatieven waren perfect

25. Nederlands Ommen

S Schuurman

Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Goede service en kwaliteit.

26. H_voortman

Prima restaurant, goede vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Heerlijk eten. Een aanrader.

27. Nederlands Ommen

Lekker geluncht! Gezellig!

28. Michel Vonk

29. Nederlands Ommen

lute strating

heerlijk geluncht, komen zeker terug!

30. Nederlands Ommen

Het was gezellig vertoeven afgelopen zaterdagmiddag bij Tante Pos. De sfeer is gemoedelijk en de bediening vriendelijk.
    We waren met ons vieren, waarvan er 3 een postbestellerslunch bestelden. Echter viel ons deze maaltijd ietwat tegen. De sneetjes brood waren erg dun en het eitje was koud. Het kroketje was zalig. We hadden dit moeten melden, maar hebben dit niet gedaan omdat we dan achter elkaar aan eten en dit niet heel gezellig vinden.

6,3