Hier zie je hoe de meningen over de Tante Pos verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Heerlijk gesmuld van het wolvenbuffet.

Grote keuze in vis en vlees. Super dessert buffet.

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Attent personeel.

2. jeanine

Wij zijn er wezen eten op aanraden van vrienden en we hebben er super gegeten, lekker vers en goede porties! Wij werden erg vriendelijk geholpen en zullen hier zeker vaker terug gaan komen!

3. Heb hier nu een aantal keren super lekker gegeten. En de bediening is altijd attent, wij krijgen altijd een tafeltje dichtbij de speelhoek voor onze kinderen. Enne...de inrichting vind ik juist gezellig!

4. Telefonisch hebben we voor 10 personen afgesproken, een tafel voor het raam, komt voor elkaar was het antwoord van ene Cor.

Aangekomen stond onze tafel in het midden van de ongezellige zaal. Desgevraagd werd ons medegedeeld dat het raam niet dichter naar de tafel kan.

Het voorafje kwam redelijk op tijd, maar het hoofdgerecht heeft meer dan een uur geduurd. Het vleesgerecht was niet te kauwen m.u.v. de kip. De groenten, waarschijnlijk uit een potje, waren onsmakelijk.

Onbeperkt spare-ribs werd, met een lang gezicht van het personeel, voor de tweede maal koud aangevuld.

Prijs/kwaliteit...nee.... nooit meer!

1,9
  5. Even eten bij de Hongerige Wolf.

Ik ging er met honger heen en kwam er met honger weer uit.

Wat een teleurstelling, bevroren carpaccio, de porties waren voor mensen met een maagverkleining.

De eend die er bij lag smaakte zeer sterk.

Hoofdmenu, de lever, was rood van binnen, de puntjes varkenshaas leken op kauwgum en de saus brrrrrrrr.

De koffie die we als compensatie kregen smaakte trouwens prima.

Ik raad een ieder aan, rij door en zoek een ander restaurant.

Super slecht.

1,8
  6. O.K., de inrichting is als die van je overgrootmoeder, maar het eten is heerlijk. Ook de bediening is vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.

7. Een muffe, hopeloos verouderde ambiance. (bij mijn oma ziet het er hipper uit)
    Slecht eten, veel uit pakjes/zakjes. En op de koop toe een vis die niet gaar was.

Geen aanrader.

8. Familie Heerding

Een heel gezellig restaurant met vriendelijke bediening. De producten zijn vers en met zeer veel zorg bereid. Heeeerrrlijk gegeten voor een hele leuke prijs.

Vorige pagina