Brasserie Tante Pos in Ommen

1202379852 89
1209354680 92
1251203650 89
1320951933 83

1. Zeer vriendelijk personeel het eten was heerlijk en de prijs goed.
    Een heerlijke avond gehad.

2. huibert de kreek

Zaterdag 13 januari gezellig met familie gegeten. Had een tompouce bestel met geitenkaas.
    De tompouce bestond uit 3 stukjes toast met een mengsel van een roomkaas met wat kruiden. Totale waarde wekelijk nog geen 2 euro. Toen ik vroeg aan de serveerder of hij wist wat een tompouce was. Merkte hij op dat wat ik nu voor mij had staan een tompouce was. Ik zei dat hij dan met koningsdag zeker geen hema tompouce ooit had gegeten. Ik heb hem gevraagd de chef hierover in te lichten en graag zijn opmerking te willen horen. De chef kwam en hield vol dat het een tompouce was en dat hij de geitenkaas zou tonen. Ik ben mee gelopen naar achter en hem versteld dat een tompouce van bladerdeeg wordt gemaakt holland of frans getourd. Hij liet ook de verpakte Bettine kaas zien. Ze serveren ook bij de Penna patat. Huisgerookte zalm Botervis fillet? Al met al de kaart vraagt wel om aanpassingen die de lading wel dekt.

3. Evert Wetering

De stoelen zijn te hoog tov de tafels je zit bijna vast onder de tafel.
    Het voorgerecht was goed.
    Het hoofdgerecht was goed behalve de Vlaamse friet zo hard gebakken dat je er.
    Met de vork er niet in kwam.
    Hoofdgerecht kleine hoeveelheid.

Gelet op de prijs had ik meer verwacht.
    We eten regelmatig in restaurants maar prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
    Kortom te duur TANTE POS.
    Wij komen voorlopig niet meer eten.

4. Super gegeten en erg veel voor wat je betaald! Heerlijk genoten, een echte aanrader :)

5. Wij zijn 2de kerstdag bij Tante Pos geweest met de hele familie, 12 volwassenen en 4 kinderen.
    Het eten was heel goed, wat er door sommigen werd gemist was de groente, dat had wel een beetje meer mogen zijn. Zelf had ik hertenfilet met rodekool en aardappelpuree en had dus een prima hoeveelheid groente.
    Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de kinderen kregen de ruimte om zich te vermaken en hebben zich dan ook niet verveeld.
    De prijs kwaliteit was ook uitstekend, je krijgt er echt waar voor je geld.
    Ik vindt Tante Post echt een aanrader! Ik zou er zelf ook zo weer heen gaan.

6. We hebben hier heerlijk geluncht met kerst, ontspannen en sfeervolle ambiance.
    Vriendelijk personeel en hebben niet het gevoel gehad dat er ruimte moest worden gemaakt voor de "volgende ronde"…
    Kwaliteit eten uitstekend!

7. Zoals gewoonlijk was het weer geweldig. Er werd gehoor gegeven aan onze voorkeur bij reservering voor een bepaalde tafel. Personeel zeer klantvriendelijk en eten weer zeer goed. Zou zo niet weten welk restaurant in Ommen Tante Pos kan overtreffen. Hebben wij nog niet gevonden.

8. Super lekker gegeten een 4 gangen verassingsmenu en elke gang was ook een echte verrukkelijke verassing! Absoluut een aanrader!

9. Wij hebben genoten van het heerlijke 5 gangen verrassingsmenu, het gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening. Een aanrader dit restaurant.

10. Top restaurant met top eten!

11. Heerlijk gegeten, prima bediening en een mooi plekje!

12. Tante pos helemaal top.
    Vier gangen verrassingsmenu gehad smaakte zeer goed. Wij hadden een paar wensen kenbaar gemaakt voor wat betreft wat wel en wat niet. Hier is goed op in gespeeld. Bediening en bereiding op hoog niveau. Kortom een aanrader.

13. We hebben samen met vrienden gegeten bij Tante Pos. In totaal met 4 personen. Alles klopte, goede bediening, heerlijk eten, fijne sfeer en prima kwaliteit/prijs verhouding.
    We komen zeker terug bij Tante Pos.

14. N. Schuldink

We hebben samen met vrienden gegeten bij Tante Pos. In totaal met 7 personen. We zaten aan een mooie ronde tafel, wat erg prettig is met een grotere groep. Alles klopte, goede bediening, heerlijk eten, fijne sfeer en prima kwaliteit/prijs verhouding.
    We komen zeker terug bij Tante Pos.

15. A.Veldman

Lekker eten, goede bediening en mooie accomodatie.

16. Alles naar tevredenheid. 1 puntje: het tafeltje stond erg dicht naast een ander tafeltje. Stond alleen een open scherm tussen. Dat vond ik niet prettig.

17. Heerlijk gegeten,alles wat goed naar wens.
    Alleen jammer dat er veel vliegen in het restaurant waren.

18. Fam. Bronger

Wij hebben met 6 personen een heerlijke lunch gehad. Bediening was ook top! Onze hond was meer dan welkom, ze hadden zelfs voor haar hondenkoekjes wat een gastvrijheid.

19. Toke de Bruin

Prima gegeten, attente bediening. Ruime glazen wijn.

20. Weer super heerlijk gegeten!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Miranda Hong

Lekker eten, vriendelijke bediening.

22. loes oussoren

Wij werden achteraf gezet achter glas en vervolgens vergeten.
    De carpaccio werd geserveerd met verlepte sla en de eendenborst werd overtroefd door uien. Mijn mixed grill waren drie kleine stukjes vlees en een sparerib magertjes! Alleen de groente waren lekker. De zalm was prima maar daar was ook alles mee gezegd. Mijn glas wijn was in zo een klein glaasje dat ik echt met drie slokjes klaar was. De ijs slagroom en aardbeien was het beste gerecht van het hele eten.
    Inclusief 3 spa rood moesten we 81 euro afrekenen. Schandalig!

23. Een feestelijke dag met 8 personen gestart bij Tante Pos met koffie en taart.
    We zijn heerlijk verwend met diverse taartjes, feestelijk geserveerd op etagere's, en natuurlijk niet vergeten de tum tummies, extra koekies en dotten slagroom!!!
    Het altijd enthousiaste en zeer vriendelijke personeel weet met flair de klanten te verwennen.
    Wat een heerlijke locatie in hartje Ommen!! Dikke knufff

24. Fijn terras, vlotte bediening en lekker eten.

25. G. Hofman

Prima, onmeunig lekker

26. Heerlijk gegeten, met een zeer goede service!

27. Ik had de voorgerechten v/d kinderen en vriendin geproefd.deze waren ook allemaal lekker. Hoofdgerecht was lekker en we zaten er leuk.

28. Barry veneman

Was gewoon hartstikke leuk lekker en gezellig! Aanrader!

29. Jan Kelder

Prima ga zo door 👍

30. Van den Bosch Optiek

Goed eten, mooie locatie en prima bediening.

31. Ben Kiffen

'T was lekker, voor herhaling vatbaar!

32. Désiree

Lekker gegeten op 2e pinksterdag. Pas 1,5 uur van te voren gereserveerd maar er was nog plek :)

33. Ricco Koster

Heerlijk op terras gegeten, zeer vriendelijke bediening, snel en eten was heerlijk

34. Bert Faber

Super goed gegeten en heel fijne bediening. Feestje!!

35. Marian Lukas

Heerlijk gegeten en gedronken. Alleen jammer dat de bevestiging van jullie (eet.nu) niet door is gekomen bij tante Pos. Gelukkig hadden ze er iets rekening mee gehouden, dat er 4 personen kwamen eten, en konden we na heel even wachten plaats nemen aan onze tafel...

36. P.van der steen

Alles was prima voor elkaar. Alleen doordat je wel door 4 verschillende personen bediend werd wordt er iedere keer door hen gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. Dat werd een beetje irritant.

37. Prettige sfeer, snelle en accurate bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wat ons betreft zeker een aanrader.

38. Henk van Lenthe

Goede ontvangst, vriendelijk personeel 3 gangen menu een aanrader was erg lekker. top.

39. Leuke en heerlijke high tea gehad!!

40. J. Vrijburg

Heerlijk gegeten en een goede sfeer!
    De bediening is voldoende, maar het kan kundiger. Wel vriendelijk!

41. willy reinds

Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten.

42. Schokkenbroek

Via internet gereserveerd dit keer, maar men kende onze wensen nog en de ronde tafel was voor ons neergezet.
    Het eten, de prijs en de service was weer prima voor elkaar.

43. Willem Stekelenburg

Erg mooi en gezellig. Zelfs het damestoilet is van alle gemakken voorzien.

44. Harley 2500

Verleden week met een groepje van 6 lunch genoten. Sfeer? Prima, waren buiten want prachtig weer en mooi terras. Eten was echt heerlijk. Mijn broodje was een topper. De prijzen zijn prima in relatie tot het eten. Echter, als ik verse jus bestel moet ie ook vers zijn en geen pakkenspul met vruchtvlees. En als ik de kelner daar op aanspreek dan verwacht ik dat ie dat fair oppakt en zich verontschuldigt. Hier echter niets van dat alles. Stug volhouden dat het verse jus was. Op mijn vraag waar de pers dan stond waarmee deze "verse" jus geperst was, werd het stil en werd er gesteld dat de jus elke dag vers geleverd werd door een ander bedrijf. Kortom. Foute boel en foute reactie. Jammer, dat weer wel.

45. Vanavond met vrienden in dit voormalig postkantoor in Ommen gegeten. Mooi restaurant op een mooie locatie vlak bij de Vecht. Lekkere gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Gezellig, de honden mochten mee en kregen ook een versnapering. Zo doorgaan Tante Pos.

46. Gewoon goed en lekker! We komen er zeker nog een keer terug.

47. Voor het eerst hier gegeten. Alles was goed voor elkaar... Goed ontvangen. Eten was heel erg lekker. Ook de huiswijn is een aanrader. Dus heel tevreden. Ga zo door.

48. w westerbeek

Het was erg gezellig en het eten was goed.

49. hi van duren

Heerlijk gegeten in een prima sfeer.

50. Sassefras

Prima ervaring. Vlees en vis was geweldig bereid, vlot geserveerd. We waren met een grote groep en iedereen heeft gesmuld. Bediening is correct. Echt een aanrader!

51. Met 2 kleine kinderen gegeten: helemaal top. Een kaart voor elk wat wils, en niet te moeilijk...

52. Ondanks de verschillende recensies zijn wij toch maar gaan eten bij Tante Pos. De bediening was prima en over het eten hadden wij geen opmerkingen. We hebben lekker gegeten voor een redelijke prijs. Komen er nogmaals terug.

53. Van de buitenkant veelbelovend. Binnen op het eerste oog chique maar na enkele ogenblikken wordt duidelijk dat het goedkoop oogt met plastic plakkerige stoelen, viezige tafels en veel vliegen in het restaurant. De bediening is vriendelijk maar het afruimen van de tafel van het gebruikte servies van de voorgaande bezoekers gaat niet vlot. Onze drankjes werden bezorgd maar de tafel werd niet schoongemaakt. Op verzoek alsnog maar met een ranzig te vochtig doekje waardoor de tafel nog steeds niet schoon voelt /oogt.
    De bestelde salade was te nat doordat het niet goed uitgelekt was. Ook werd het geserveerd op een bord dat niet schoon oogde met vlekken van slecht afwassen. Gemiste kans, want de locatie is mooi.

54. Samen met een vriendin verbleef ik een nachtje in Ommen. Op internet hebben we gezocht naar een restaurant in de buurt om iets te eten, zo kwamen wij op Brasserie Tante Pos.

Het was makkelijk te vinden, het terras was open en er was die dag live muziek. Dat maakte de sfeer heel gezellig. We werden hartelijk ontvangen en mochten een tafeltje kiezen naar eigen wens.

Op het menu kwamen we het verassingsmenu tegen voor € 28,50 en we besloten daar voor de gaan. Mijn vriendin en ik zijn beide vegetarier, dat hoefden we alleen maar aan te geven en was verder geen probleem.

We werden continu voorzien van een drankje, op een fijne manier. Het personeel was heel vriendelijk en sociaal. Er hing een gezellige informele sfeer, waar ik persoonlijk van hou.

Het eten hoefden we niet lang op te wachten en alle drie de gerechten waren top in uiterlijk en smaak.
    Ik heb erg genoten van het eten, de service en de aankleding van het restaurant.

Ik kan iedereen een bezoekje aanraden bij Brasserie Tante Pos!

55. Wat een fantastische service. Na onze wens werden de biertjes perfect getapt. 2 juli 2015, 36 graden. Onze bidon met water werd constant bijgevuld zonder dat wij erom vroegen. Heel leuk personeel! Dank jullie wel.

56. Biefstuk was niet medium maar te doorbakken en daardoor taai. Is goed opgelost door nieuwe biefstuk aan te bieden. Ook spareribs geproefd en die waren geweldig. Daar kom ik nog een keer voor terug.

57. Klaas Hekman

1 punt
  58. Lekker gegeten voor een goede prijs. Het was echter zeer druk in de brasserie. De medewerkers leken de drukte niet goed aan te kunnen. We moesten meerdere malen vragen of we konden bestellen of nog wat drinken konden krijgen. Ook waren de toiletten niet hygiënisch, waarschijnlijk vergeten te checken door de drukte. Voor de rest een leuke avond uit gehad in de brasserie.

60. Heel lekker gegeten met het verrassingsmenu.

61. Gezellig gegeten met vrienden, alles prima voor elkaar. Stoofpotje en biefstuk voortreffelijk, net als de bediening. De dames weten hoe het hoort en waren voorzien van een goed humeur, goed gastvrouwschap.

62. J.Bouwhuis

Een heel gezellige ambiance. Heerlijk gegeten en goede service met uitleg van eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.

63. Henk Dunnewind

Het was heel lekker, jullie moeten daar wel een geweldige goeie kok hebben!! Gewoon geen woorden voor. Perfect, de bediening ook. Bedankt en de groeten aan Klaas..

64. Zakelijke lunch genoten, perfect verzorgd, leuke vlotte bediening. Goed voor elkaar.

65. Het eten was goed, alleen het "romantische plekje" vonden we niet, daar we aan een tafel voor twee kwamen te zitten, waar een rechthoekige bloembak (?) tussen onze tafel en de buren stond. Waardoor het niet erg privé was. Onze buren konden ons verstaan en wij hen, dat stel ik me toch anders voor. Voor het eten geven we een 7,5, en voor de plek een 5.

66. Petra Timmerman

We besloten wat te willen eten op vrijdagmiddag, maar vielen eigenlijk een beetje tussen een late lunch en het diner. Nu heeft Tante Pos High Wine en we besloten even te bellen om te vragen tot hoe laat dit mogelijk was. Bij sommige restaurants kan dit niet meer na 16.00uur, maar bij Tante was dit geen probleem. We hebben een lekkere High Wine gehad met lekkere wijn. Toch hadden we nog trek in een toetje. Toen wij vroegen of dit mogelijk was en dat ze ons mochten verrassen met iets lekkers was dit totaal geen probleem en kregen we een heerlijk Grand Dessert. We hebben genoten en zijn goed verzorgd door Tante Pos en we komen hier zeker terug!!

67. Hele leuke avond gehad. De bediening was goed en het eten ook. Aanrader.

68. Genoten van een driegangen verrassingsmenu. Vlotte vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer.

69. Monique Warmerdam

03-08-2014 Het was erg druk maar toch werd er nog een plekje gecreëerd.
    Zelf heb ik een tarwe allergie en eet ik glutenvrij, maar dat was geen enkel probleem. Er werd niet gekeken wat ik niet kon eten, maar wat ik wel kon eten. Kortom, met een gluten allergie kan je bij Tante Pos uitstekend eten. Het personeel is ook top.

70. Met z'n vieren,op het terras gezeten,op een zonnige maandag.
    Het eten was goed,bediening uitstekend:vriendelijk en alert.
    Komen vast nog eens terug.

71. R Verheij

We hebben een 5 gangen menu gehad, geweldig! De instelling van de bediening is zo goed, kom je nog zelden tegen. Tante Pos, wees zuinig op ze!!

72. Zonder reserveren en top drukte toch een plekje. Vriendelijk personeel met goede werkhouding. Het eten was goed en lekker. Een goed adres om te vertoeven.

73. A.de jager

Prima gegeten: smaakvol en voldoende, er mag wel iets meer groente bij. Misschien persoonlijk.

74. HJ willems

Wij hebben lekker gegeten, alles was perfect. Wij komen zeker nog een keer terug.

75. We hebben met 3 personen een heerlijk hoofdgerecht gegeten. We zijn kleine eters. Geen enkel probleem. Ook het vegetarische gerecht was over heerlijk. Maar er staan maar twee vegetarische gerechte op de kaart. Misschien is er in de toekomst meer keuze voor een vegetariër.

Maar het restaurant is een aanrader.

76. Wij hebben heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en fijne bediening. Zeker een aanrader en ook de prijs is naar verhouding goed.

77. We hebben het 5 gangen verrassingsmeu gehad en het was erg lekker. Goede bediening, goede uitleg over het eten. We komen nog graag een keer terug.

78. Lekker gegeten, goede sfeer en de bediening was attent.

79. Geweldig lekkere keuken, origineel en goed uitgevoert. Zeer sympatieke mensen in de bedienig en zeer kundig. In de zomer een sfeerfol terras waar het goed toeven is met een heerlijk glas wijn en bg. garnituren. Een bedrijf met een unieke uitstraling

80. jannie dekker

Na een dagje op het water te hebben doorgebracht, lekker bij tante pos aan tafel ! we hebben van een heerlijk 4 gangen verassingsmenu genoten! Komen zeker terug !!!

81. Javier Tromp

82. Annet Löevering

Het stoofpotje was heerlijk, de presentatie van de friet was origineel en smaakte goed. Wij hebben een fijne avond gehad.

83. We hebben heerlijk gegeten bij tante Pos, samen met onze kinderen, erg leuk dat ze voor kinderen ook wat anders op het menu hebben staan dan alleen maar kroket, kipnuggets enzv.. We zaten iets minder mooi bij het afgeef luik v/d keuken, maar dat is het enige puntje wat minder was. Echt verder een aanrader!!

84. Weer met vrienden bij Tante Pos gegeten. Heel gezellig, vlotte bediening, gedegen wijn-kennis en derhalve wijnadvies. We komen zeker terug maar hebben wel een opmerking; kwaliteit van het eten was iets minder dan de vorige keer. Toen was er alle lof, nu ben ik wat terughoudend. Hou het niveau hoog dan blijft het een genoegen om bij jullie te eten.

85. Galgenbeld

Met 5 personen heerlijk gegeten bij Tante Pos.
    Tafel was al gedekt voor ons, maar we konden ook buiten eten, dit voelde als een warm welkom.
    Vriendelijk en vlotte bediening.
    De Sallandse arperges met zalm waren heerlijk al was het portie iets te groot voor mij..
    Ook mijn tafelgenoten genoten van de biefstuk, mixed grill en asperges met beenham.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

86. Bevrijdingsdag 2013, heerlijk genoten op het zonovergoten terras van deze schitterende Brasserie. Een schitterende pand, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, een mooi terras en mooie wijntjes. Wat wil een mens nog meer. Wij hebben genoten en komen deze zomer nog vele malen terug. Onze dank voor deze heerlijke middag.

87. Gisterenavond met vrienden bij Tante Pos gegeten. Prettige bediening en een goede keuken maakten de avond bijzonder. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

88. Een aanrader! Complimenten aan de bediening. Heel gastvrij en heerlijk gegeten!

Komen zeker nog een keer terug.

89. Wij hebben prima gegeten, bediening vlot en vriendelijk. Porties keurig afgemeten, en het verrassingsmenu is een aanrader.

90. Jankien Krommedijk

We zijn geweldig ontvangen, prima sfeer en bediening.
    Topavond gehad.

91. Familie Kelder

Lekker gegeten bij tante Pos met 5 personen. 2 van ons namen een 4-gangen verrassing-menu. Lekker, andere dingen dan op de kaart staan en dat is ook de bedoeling van een verrassing-menu.
    Er werd goed uitleg gegeven bij de gerechten, vriendelijk personeel, gezellige en ruime zitruimte. Hier komen we nog eens terug!

92. Afgelopen week hebben we daar gegeten. Het restaurant zit in het oude postkantoor (prachtig gebouw). De makkelijke stoelen zijn een groot pluspunt.
    Een voorgerecht was een salade met sallands streekkaas en geitenkaas, heerlijk. Het tweede voorgerecht pomodori soep met basilicum was lekker. Het hoofdgerecht roodbaars met waterkers saus was lekker maar daar kreeg je wel veel aardappels bij. De nagerechten: een soepje van ananas met zwarte bessenijs en bavarois van bloedsinaasappel en perenijs waren ook uit de kunst. De nieuwe ober werd op een aardige manier geleerd hoe hij sommige dingen moest doen. Kortom een adres om nog een keer te gaan eten als we in de buurt zijn.

93. Gelukkig hebben wij hier nog geweldig kunnen eten nadat we bij een ander restaurant eruit werden gegooid. We werden vriendelijk ontvangen, ookal zat het bomvol. Jammer dat het terras vol zat, zag er mooi uit.
    Wij zaten dus binnen en konden al snel wat te drinken bestellen. Dat werd al snel gebracht en werd zelfs ingeschonken, zeer professioneel. Ook kregen we een broodje van het huis.
    Onze spareribs (goede kwaliteit, erg veel), schnitzel (niet te groot, niet te klein, smaakvol) en de dagvis (snoekbaars) werden wonderbaarlijk snel geserveerd. Ook de hond had lekker een paar hondenkoekjes en water van het restaurant op.

Al met al hebben we geweldig gegeten en is onze avond toch nog gered.

94. Evelien

Beste mensen van Tante Pos,

Dank voor de geweldige smaakvolle en gezellige avond
    (zaterdag 21 juli j.l.), lekker eten in een lekkere sfeer !

95. Robert Ginter

Prima restaurant, lekker gegeten, sfeervol en een hele vriendelijke bediening.

96. Goed restaurant! Mooie plek en van binnen ook gezellig ingericht. Heb hier al meerdere keren erg lekker gegeten. Bediening is prima.

97. We zijn hier 30 maart een hapje wezen eten.
    Had vaak positieve geluiden gehoord over dit restaurant.
    Nou dat viel dus flink tegen.
    Gastvriendelijkheid is ver te zoeken daar.
    En zeker als je de pech hebt dat je net iets eerder dan een goede bekende van het personeel binnenkomt.
    Zij hadden de kaart en drankje al voor ze ons hadden waargenomen.
    En smaak en creativiteit van het eten kunnen ze ook nog wel aan werken.
    En de tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar hoor.
    Je zit verdorie bijna bij je buurman/buurvrouw op schoot.
    Nee had toch iets meer kwaliteit e.d verwacht.
    En zeker voor de prijzen die ze durven te vragen.
    Wij zullen hier niet snel weer komen.

98. ÇinqDivers

Wij, CinqDivers, hebben een fantastische avond gehad bij
    Tante Pos. Wij werden prima bediend door diverse obers die allemaal erg aardig waren. We hadden het verrassingsmenu en dat was heerlijk. Alle gerechten zagen er mooi uit en het smaakte zeer goed. Mochten wij weer eens in of rond Ommen zijn zullen we zeker weer een bezoek brengen aan Tante Pos.

99. op 9 mei gegeten, eten was prima, bediening zeer goed, kortom een aanrader.

100. We hebben hier zalm gegeten. Smaak en kwaliteit waren matig.
    De combinatie met gepofte aardappels, patat en pastasalade vonden we niet geweldig. Ook het sausje bij de zalm was niet bijzonder. Kortom, het hoofdgerecht viel erg tegen.
    Het nagerecht, ijs met chocoladesaus, was wel lekker.

Volgende pagina