• Rookruimte

1313119259 82
1320416034 83
1364196683 82
1532022502 83

1. Zeker niet slecht. De gerechten die op de kaart staan zijn zeker ok. Maar gans het gezelschap had zoiets van… tja. Gerechten waren relatief vlak, met die ingrediënten moet je er meer uithalen qua smaak. Niemand had zoiets van… Ja hier komen we zeker terug. Spijtig.

2. Dick en Lia Steenbergen

Op een mooie zomeravond hebben wij ons 30 jarige huwelijksdag gevierd met een etentje in dit restaurant. Heerlijk gegeten, waarbij voldoende rekening werd gehouden met een glutenprobleem.
    Prettige bediening met tijd voor een praatje.
    Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

3. Super lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening en zeker weer voor herhaling vatbaar!

4. Marten de Haan

Het personeel is vriendelijk, de service is snel, het eten is heerlijk en de prijs is goed.

5. A Roenhorst

Gezellige ambiance. Leuke vlotte bediening. Heerlijk gegeten, komen zeker keer terug.

6. A vader ploeg de klein

Dit is de derde keer dat ik daar eet het afgelopen jaar verrukkelijk beetje veel maar erg goed zeer prettig personeel het enige was de vliegen twee vervelende vliegen maar dat hou je niet tegen.

7. v. Ditzhuijzen

Was prima, alleen het hoofdgerecht, was verkeerd, vlees ipv vis. Is prima opgelost, kregen dus wat wij wilden, als excuses gratis een kopje koffie en een colaatje als slot, dat was een leuke geste.

8. Schokkenbroek

Heel lekker gegeten. Sfeer en bediening was uitstekend. Na een kleine onvolkomenheid werd dat op eigen initiatief door de bediening prettig geregeld.

9. Jos Nacken

Lekker gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant!

10. Goed ontvangst, met heerlijke voorgerechten en uitstekende hoofdgerechten. Prima kaart, met prima variatie.
    Leuk personeel.

11. M Hurenkamp

Wij hebben alleen het terras gezien, vanwege het mooie weer.
    Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
    De kaart is niet heel uitgebreid maar wat er op de kaart staat is goed!
    Wij hebben er echt heerlijk gegeten en een fijne gezellige avond gehad!

12. Heerlijk gegeten op een super gezellig terras, toen het wat frisser werd, werd er onmiddelijk het terras verwarmd super service.

13. Van Tebberen

Altijd weer vriendelijk personeel en als je er een paar keer bent geweest begroeten ze je als een goede bekende. Ik hoef niet eens te vertellen wat ik wil drinken, weten ze nog van de vorige keer.

14. annemieke

Ik had via de website gereserveerd op basis van de goede beoordelingen en het aantrekkelijke menu. Wij kwamen op Koningsdag en konden het menu niet bestellen en slechts kiezen uit een zeer beperkt aantal gerechten (wo saté met pindasaus en spareribs). Bier kregen we in een klein plastic bekertje (wel voor de volle prijs) en wijn ook uit een zelfde plastic bekertje.
    De jonge bediening, die op zich heel aardig was, mocht geen uitzondering maken en ons een glas geven.
    Ik had het op prijs gesteld als wij van te voren waren gewaarschuwd over een aangepaste kaart, dan hadden wij hier niet gereserveerd.
    De kwaliteit van het eten was bovendien slecht, zeker voor de prijs die wij moesten betalen.

1,7
  15. Jan Scholten

In een relaxte ambiance genoten van een heerlijk aspergemenu met streekproducten en een lekker wijntje.

16. Vanwege koningsdag en omdat het erg druk was, was er een beperkt menu.
    Maar omdat ik met een tarwe en melkallergie zit werd er voor mij een uitzondering gemaakt, de kok kwam zelfs aan mijn tafel om te bespreken wat wel en wat niet kon. Hij heeft een heerlijk gerecht voor mij gemaakt zelfs met een sausje dat maak ik niet vaak mee, ik heb dat heel erg gewaardeerd. Had al eerder bij tante Pos gegeten en toen ook zo goed benaderd. Als ik weer in de buurt van Ommen ben ga ik zeker weer bij tante Pos eten.

17. Vlotte en correcte bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding.
    En heerlijk gegeten!!

18. H. Ferwerda

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Goede service, klantvriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar!

19. Een super leuke middag gehad bij tante Pos. We waren met een bijzonder gezelschap voor een verjaardag. De jarige is zelf af en toe er niet meer de gedachten bij. De bediening was bijzonder geduldig en behulpzaam. Ze zorgen letterlijk voor vuurwerk. Dit wordt enorm gewaardeerd!
    Een supergoede ervaring, sfeer en ik zou zeker iedereen aanraden om hier naar toe te gaan!

20. Lekker eten.
    Helaas geen hartelijk ontvangst.
    Bediening was vluchtig, leek ongeïnteresseerd en meer met zichzelf bezig dan met ons als gasten. Jammer!
    Prachtig pand. Aankleding zou nog sfeervoller zijn met echte bloemen.

21. fam. Paans

Heerlijk gegeten, goede en ontzettend vriendelijke bediening. Sfeer en locatie uitstekend en ook een pluim waard, heel erg diervriendelijk. Wij hadden onze hond bij ons.

22. Bokkerink

Eten en sfeer waren prima, gezellig. Tip: zet meer dan 1 soort rosé op de kaart. Kiezen is altijd fijn.

23. We komen al jaren bij Tante Pos. Ook nu weer top. Maar was wel minder goed dan dat we gewend zijn. Over twee weken herkansing.

24. Christien Nanninga

Voor het eerst gegeten bij Brasserie Tante Pos. Gevonden via internet. Samen met familie. Heerlijk gegeten en was super gezellig. Het personeel krijgt een grote pluim voor de goede en zeer vriendelijke bediening.
    Heerlijke sliptongetjes gegeten voor iedereen aan te bevelen. Is zeker voor herhaling vatbaar. Ruime keuze om een heerlijk menu samen te stellen.

25. Erg gezellig restaurant en heerlijk gegeten met de buurtjes. Hielden goed rekening met dat we om 20.00 Uur weg moesten. Kwam precies goed uit.
    Gastvrij en leuke obers… en leuk dat je een kijkje neemt in het restaurant.

26. Goeie maaltijd met vriendelijke prompte dienst verlening.

27. H van der Woning

Super gezellig gezeten, gemoedelijk zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten! Een echte aanrader!

28. Mijn zoon werkt in Ommen en was jarig.
    Hij zit te ver weg van ons dus dacht hij in zijn eentje zijn verjaardag te vieren.
    Wij hebben hem verrast en zijn via een tip bij tante Pos terecht gekomen.
    We hebben heerlijk gegeten, werden goed bediend en de locatie vonden we leuk.
    Aan het eind van de avond zei hij dat hij deze avond nooit zou vergeten.

29. Marije Kerkhof

Helaas geen cocktails verkrijgbaar, staat nog wel op de website dus dat was jammer. Super vriendelijk, honden echt welkom (leuk, mijn Sally vond het erg gezellig). Eten was heerlijk alleen de patat was een misser, hopelijk een volgende keer versgebakken patat!

30. Heerlijk gegeten, prima bediening en betaalbaar.
    Gestart met koude starter (vistrio) daarna mosterdsoep. Vervolgens mixed grill gegeten.
    Alles was uitstekend bereid en smaakvol.
    Bediening was uitstekend, al met al heel tevreden.

31. Het restaurant is gezellig.
    Het eten viel behoorlijk tegen. Ik had parelhoen en die was erg droog en ook vrij smakeloos net zo als de bijbehorende groentes. De broccoli was bijna rauw evenals de stukken wortel. De zak patat was ook al droog en te lang gebakken. De bediening was wel vriendelijk maar onze jassen werden niet aangenomen en ook een korte uitleg over wat er op je bord lag was er niet bij
    Wij zullen hier zeker niet terug komen.

32. Jose Krisman

Wij hebben woensdag 24 Januari gegeten bij Tante Pos wij voelden ons zeer welkom. Het eten was prima net zoals de bediening gezellige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding.

33. Zeer vriendelijk personeel het eten was heerlijk en de prijs goed.
    Een heerlijke avond gehad.

34. huibert de kreek

Zaterdag 13 januari gezellig met familie gegeten. Had een tompouce bestel met geitenkaas.
    De tompouce bestond uit 3 stukjes toast met een mengsel van een roomkaas met wat kruiden. Totale waarde wekelijk nog geen 2 euro. Toen ik vroeg aan de serveerder of hij wist wat een tompouce was. Merkte hij op dat wat ik nu voor mij had staan een tompouce was. Ik zei dat hij dan met koningsdag zeker geen hema tompouce ooit had gegeten. Ik heb hem gevraagd de chef hierover in te lichten en graag zijn opmerking te willen horen. De chef kwam en hield vol dat het een tompouce was en dat hij de geitenkaas zou tonen. Ik ben mee gelopen naar achter en hem versteld dat een tompouce van bladerdeeg wordt gemaakt holland of frans getourd. Hij liet ook de verpakte Bettine kaas zien. Ze serveren ook bij de Penna patat. Huisgerookte zalm Botervis fillet? Al met al de kaart vraagt wel om aanpassingen die de lading wel dekt.

35. Evert Wetering

De stoelen zijn te hoog tov de tafels je zit bijna vast onder de tafel.
    Het voorgerecht was goed.
    Het hoofdgerecht was goed behalve de Vlaamse friet zo hard gebakken dat je er.
    Met de vork er niet in kwam.
    Hoofdgerecht kleine hoeveelheid.

Gelet op de prijs had ik meer verwacht.
    We eten regelmatig in restaurants maar prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
    Kortom te duur TANTE POS.
    Wij komen voorlopig niet meer eten.

36. Super gegeten en erg veel voor wat je betaald! Heerlijk genoten, een echte aanrader :)

37. Wij zijn 2de kerstdag bij Tante Pos geweest met de hele familie, 12 volwassenen en 4 kinderen.
    Het eten was heel goed, wat er door sommigen werd gemist was de groente, dat had wel een beetje meer mogen zijn. Zelf had ik hertenfilet met rodekool en aardappelpuree en had dus een prima hoeveelheid groente.
    Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de kinderen kregen de ruimte om zich te vermaken en hebben zich dan ook niet verveeld.
    De prijs kwaliteit was ook uitstekend, je krijgt er echt waar voor je geld.
    Ik vindt Tante Post echt een aanrader! Ik zou er zelf ook zo weer heen gaan.

38. We hebben hier heerlijk geluncht met kerst, ontspannen en sfeervolle ambiance.
    Vriendelijk personeel en hebben niet het gevoel gehad dat er ruimte moest worden gemaakt voor de "volgende ronde"…
    Kwaliteit eten uitstekend!

39. Super lekker gegeten een 4 gangen verassingsmenu en elke gang was ook een echte verrukkelijke verassing! Absoluut een aanrader!

40. Wij hebben genoten van het heerlijke 5 gangen verrassingsmenu, het gezellig restaurant en erg vriendelijke bediening. Een aanrader dit restaurant.

41. Top restaurant met top eten!

42. Heerlijk gegeten, prima bediening en een mooi plekje!

43. Tante pos helemaal top.
    Vier gangen verrassingsmenu gehad smaakte zeer goed. Wij hadden een paar wensen kenbaar gemaakt voor wat betreft wat wel en wat niet. Hier is goed op in gespeeld. Bediening en bereiding op hoog niveau. Kortom een aanrader.

44. We hebben samen met vrienden gegeten bij Tante Pos. In totaal met 4 personen. Alles klopte, goede bediening, heerlijk eten, fijne sfeer en prima kwaliteit/prijs verhouding.
    We komen zeker terug bij Tante Pos.

45. N. Schuldink

We hebben samen met vrienden gegeten bij Tante Pos. In totaal met 7 personen. We zaten aan een mooie ronde tafel, wat erg prettig is met een grotere groep. Alles klopte, goede bediening, heerlijk eten, fijne sfeer en prima kwaliteit/prijs verhouding.
    We komen zeker terug bij Tante Pos.

46. A.Veldman

Lekker eten, goede bediening en mooie accomodatie.

47. Alles naar tevredenheid. 1 puntje: het tafeltje stond erg dicht naast een ander tafeltje. Stond alleen een open scherm tussen. Dat vond ik niet prettig.

48. Heerlijk gegeten,alles wat goed naar wens.
    Alleen jammer dat er veel vliegen in het restaurant waren.

49. Fam. Bronger

Wij hebben met 6 personen een heerlijke lunch gehad. Bediening was ook top! Onze hond was meer dan welkom, ze hadden zelfs voor haar hondenkoekjes wat een gastvrijheid.

50. Toke de Bruin

Prima gegeten, attente bediening. Ruime glazen wijn.

51. Miranda Hong

Lekker eten, vriendelijke bediening.

52. loes oussoren

Wij werden achteraf gezet achter glas en vervolgens vergeten.
    De carpaccio werd geserveerd met verlepte sla en de eendenborst werd overtroefd door uien. Mijn mixed grill waren drie kleine stukjes vlees en een sparerib magertjes! Alleen de groente waren lekker. De zalm was prima maar daar was ook alles mee gezegd. Mijn glas wijn was in zo een klein glaasje dat ik echt met drie slokjes klaar was. De ijs slagroom en aardbeien was het beste gerecht van het hele eten.
    Inclusief 3 spa rood moesten we 81 euro afrekenen. Schandalig!

53. Een feestelijke dag met 8 personen gestart bij Tante Pos met koffie en taart.
    We zijn heerlijk verwend met diverse taartjes, feestelijk geserveerd op etagere's, en natuurlijk niet vergeten de tum tummies, extra koekies en dotten slagroom!!!
    Het altijd enthousiaste en zeer vriendelijke personeel weet met flair de klanten te verwennen.
    Wat een heerlijke locatie in hartje Ommen!! Dikke knufff

54. Fijn terras, vlotte bediening en lekker eten.

55. G. Hofman

Prima, onmeunig lekker

56. Heerlijk gegeten, met een zeer goede service!

57. Ik had de voorgerechten v/d kinderen en vriendin geproefd.deze waren ook allemaal lekker. Hoofdgerecht was lekker en we zaten er leuk.

58. Barry veneman

Was gewoon hartstikke leuk lekker en gezellig! Aanrader!

59. Jan Kelder

Prima ga zo door 👍

60. Van den Bosch Optiek

Goed eten, mooie locatie en prima bediening.

61. Ben Kiffen

'T was lekker, voor herhaling vatbaar!

62. Désiree

Lekker gegeten op 2e pinksterdag. Pas 1,5 uur van te voren gereserveerd maar er was nog plek :)

63. Ricco Koster

Heerlijk op terras gegeten, zeer vriendelijke bediening, snel en eten was heerlijk

64. Bert Faber

Super goed gegeten en heel fijne bediening. Feestje!!

65. Marian Lukas

Heerlijk gegeten en gedronken. Alleen jammer dat de bevestiging van jullie (eet.nu) niet door is gekomen bij tante Pos. Gelukkig hadden ze er iets rekening mee gehouden, dat er 4 personen kwamen eten, en konden we na heel even wachten plaats nemen aan onze tafel...

66. P.van der steen

Alles was prima voor elkaar. Alleen doordat je wel door 4 verschillende personen bediend werd wordt er iedere keer door hen gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. Dat werd een beetje irritant.

67. Prettige sfeer, snelle en accurate bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wat ons betreft zeker een aanrader.

68. Henk van Lenthe

Goede ontvangst, vriendelijk personeel 3 gangen menu een aanrader was erg lekker. top.

69. Leuke en heerlijke high tea gehad!!

70. J. Vrijburg

Heerlijk gegeten en een goede sfeer!
    De bediening is voldoende, maar het kan kundiger. Wel vriendelijk!

71. willy reinds

Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten.

72. Schokkenbroek

Via internet gereserveerd dit keer, maar men kende onze wensen nog en de ronde tafel was voor ons neergezet.
    Het eten, de prijs en de service was weer prima voor elkaar.

73. Willem Stekelenburg

Erg mooi en gezellig. Zelfs het damestoilet is van alle gemakken voorzien.

74. Harley 2500

Verleden week met een groepje van 6 lunch genoten. Sfeer? Prima, waren buiten want prachtig weer en mooi terras. Eten was echt heerlijk. Mijn broodje was een topper. De prijzen zijn prima in relatie tot het eten. Echter, als ik verse jus bestel moet ie ook vers zijn en geen pakkenspul met vruchtvlees. En als ik de kelner daar op aanspreek dan verwacht ik dat ie dat fair oppakt en zich verontschuldigt. Hier echter niets van dat alles. Stug volhouden dat het verse jus was. Op mijn vraag waar de pers dan stond waarmee deze "verse" jus geperst was, werd het stil en werd er gesteld dat de jus elke dag vers geleverd werd door een ander bedrijf. Kortom. Foute boel en foute reactie. Jammer, dat weer wel.

75. Vanavond met vrienden in dit voormalig postkantoor in Ommen gegeten. Mooi restaurant op een mooie locatie vlak bij de Vecht. Lekkere gerechten en een zeer vriendelijke bediening. Gezellig, de honden mochten mee en kregen ook een versnapering. Zo doorgaan Tante Pos.

76. Gewoon goed en lekker! We komen er zeker nog een keer terug.

77. Voor het eerst hier gegeten. Alles was goed voor elkaar... Goed ontvangen. Eten was heel erg lekker. Ook de huiswijn is een aanrader. Dus heel tevreden. Ga zo door.

78. w westerbeek

Het was erg gezellig en het eten was goed.

79. hi van duren

Heerlijk gegeten in een prima sfeer.

80. Sassefras

Prima ervaring. Vlees en vis was geweldig bereid, vlot geserveerd. We waren met een grote groep en iedereen heeft gesmuld. Bediening is correct. Echt een aanrader!

81. Met 2 kleine kinderen gegeten: helemaal top. Een kaart voor elk wat wils, en niet te moeilijk...

82. Ondanks de verschillende recensies zijn wij toch maar gaan eten bij Tante Pos. De bediening was prima en over het eten hadden wij geen opmerkingen. We hebben lekker gegeten voor een redelijke prijs. Komen er nogmaals terug.

83. Van de buitenkant veelbelovend. Binnen op het eerste oog chique maar na enkele ogenblikken wordt duidelijk dat het goedkoop oogt met plastic plakkerige stoelen, viezige tafels en veel vliegen in het restaurant. De bediening is vriendelijk maar het afruimen van de tafel van het gebruikte servies van de voorgaande bezoekers gaat niet vlot. Onze drankjes werden bezorgd maar de tafel werd niet schoongemaakt. Op verzoek alsnog maar met een ranzig te vochtig doekje waardoor de tafel nog steeds niet schoon voelt /oogt.
    De bestelde salade was te nat doordat het niet goed uitgelekt was. Ook werd het geserveerd op een bord dat niet schoon oogde met vlekken van slecht afwassen. Gemiste kans, want de locatie is mooi.

84. Samen met een vriendin verbleef ik een nachtje in Ommen. Op internet hebben we gezocht naar een restaurant in de buurt om iets te eten, zo kwamen wij op Brasserie Tante Pos.

Het was makkelijk te vinden, het terras was open en er was die dag live muziek. Dat maakte de sfeer heel gezellig. We werden hartelijk ontvangen en mochten een tafeltje kiezen naar eigen wens.

Op het menu kwamen we het verassingsmenu tegen voor € 28,50 en we besloten daar voor de gaan. Mijn vriendin en ik zijn beide vegetarier, dat hoefden we alleen maar aan te geven en was verder geen probleem.

We werden continu voorzien van een drankje, op een fijne manier. Het personeel was heel vriendelijk en sociaal. Er hing een gezellige informele sfeer, waar ik persoonlijk van hou.

Het eten hoefden we niet lang op te wachten en alle drie de gerechten waren top in uiterlijk en smaak.
    Ik heb erg genoten van het eten, de service en de aankleding van het restaurant.

Ik kan iedereen een bezoekje aanraden bij Brasserie Tante Pos!

85. Wat een fantastische service. Na onze wens werden de biertjes perfect getapt. 2 juli 2015, 36 graden. Onze bidon met water werd constant bijgevuld zonder dat wij erom vroegen. Heel leuk personeel! Dank jullie wel.

86. Biefstuk was niet medium maar te doorbakken en daardoor taai. Is goed opgelost door nieuwe biefstuk aan te bieden. Ook spareribs geproefd en die waren geweldig. Daar kom ik nog een keer voor terug.

87. Klaas Hekman

88. Lekker gegeten voor een goede prijs. Het was echter zeer druk in de brasserie. De medewerkers leken de drukte niet goed aan te kunnen. We moesten meerdere malen vragen of we konden bestellen of nog wat drinken konden krijgen. Ook waren de toiletten niet hygiënisch, waarschijnlijk vergeten te checken door de drukte. Voor de rest een leuke avond uit gehad in de brasserie.

90. Heel lekker gegeten met het verrassingsmenu.

91. Gezellig gegeten met vrienden, alles prima voor elkaar. Stoofpotje en biefstuk voortreffelijk, net als de bediening. De dames weten hoe het hoort en waren voorzien van een goed humeur, goed gastvrouwschap.

92. J.Bouwhuis

Een heel gezellige ambiance. Heerlijk gegeten en goede service met uitleg van eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.

93. Henk Dunnewind

Het was heel lekker, jullie moeten daar wel een geweldige goeie kok hebben!! Gewoon geen woorden voor. Perfect, de bediening ook. Bedankt en de groeten aan Klaas..

94. Zakelijke lunch genoten, perfect verzorgd, leuke vlotte bediening. Goed voor elkaar.

95. Het eten was goed, alleen het "romantische plekje" vonden we niet, daar we aan een tafel voor twee kwamen te zitten, waar een rechthoekige bloembak (?) tussen onze tafel en de buren stond. Waardoor het niet erg privé was. Onze buren konden ons verstaan en wij hen, dat stel ik me toch anders voor. Voor het eten geven we een 7,5, en voor de plek een 5.

96. Petra Timmerman

We besloten wat te willen eten op vrijdagmiddag, maar vielen eigenlijk een beetje tussen een late lunch en het diner. Nu heeft Tante Pos High Wine en we besloten even te bellen om te vragen tot hoe laat dit mogelijk was. Bij sommige restaurants kan dit niet meer na 16.00uur, maar bij Tante was dit geen probleem. We hebben een lekkere High Wine gehad met lekkere wijn. Toch hadden we nog trek in een toetje. Toen wij vroegen of dit mogelijk was en dat ze ons mochten verrassen met iets lekkers was dit totaal geen probleem en kregen we een heerlijk Grand Dessert. We hebben genoten en zijn goed verzorgd door Tante Pos en we komen hier zeker terug!!

97. Hele leuke avond gehad. De bediening was goed en het eten ook. Aanrader.

98. Genoten van een driegangen verrassingsmenu. Vlotte vriendelijke bediening en een ontspannen sfeer.

99. 03-08-2014 Het was erg druk maar toch werd er nog een plekje gecreëerd.
    Zelf heb ik een tarwe allergie en eet ik glutenvrij, maar dat was geen enkel probleem. Er werd niet gekeken wat ik niet kon eten, maar wat ik wel kon eten. Kortom, met een gluten allergie kan je bij Tante Pos uitstekend eten. Het personeel is ook top.

100. Met z'n vieren,op het terras gezeten,op een zonnige maandag.
    Het eten was goed,bediening uitstekend:vriendelijk en alert.
    Komen vast nog eens terug.

Volgende pagina