Tante Annie's in Oldenzaal

Welkom bij Tante Annie’s

Corona informatie

Vanaf 19 mei is ons verwarmde en overdekte terras 7 dagen per week geopend van 11.00 uur tot 20.00 uur.

Op 50m afstand parkeergelegenheid

Zowel per bus als met de trein naar Oldenzaal

Tante Annie’s in Oldenzaal is beroemd om haar overheerlijke Tapas. Naast onze uitgebreide kaart serveren wij een surprise menu bestaande uit diverse koude en warme Tapas, vlees en/of vis en eventueel een dessert. U vind bij ons genoeg zitplaatsen, gezelligheid en sfeer. Ons vertrouwde (verwarmde) terras met hoge tafels en lage zitjes. Veel keus in drankjes zoals een uitgebreide wijnkaart, meerdere bieren van de tap en heerlijke koffie. De keuken is tot laat in de avond geopend, dat wordt lang genieten!
Dus voor een kopje koffie, een drankje aan de bar en/of een heerlijk avondje tapas eten, bij ons kan het allemaal! Ook voor een familie uitje of een bedrijfsfeestje kunnen we veel voor u betekenen. Neemt u gerust contact met ons op.

1. Ambiance

1605320778 85
1611966279 86
1631902782 89

1. Irene Olde Kalter

Heerlijk gegeten! Verrassend lekker! Helaas was dit de laatste avond dat we nog welkom waren in de horeca, anders zouden we zeker weer terug komen!

2. Olde Heuvel

Bijna een uur moeten wachten op een drankje ondanks dat we gereserveerd hadden. Moesten daarna ook lang wachten op het eten. Het laatste half uur werd alles tegelijk geserveerd.
    Kwaliteit van eten is wel goed.

3. Genoten van het surprise menu. Alles was heerlijk en de bediening is geweldig. We hebben een leuke avond gehad.

4. Hermen Nassette

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, echt een aanrader!!

5. Sharon Stege

Helaas door de verplichtte sluiting thuis moeten eten. Maar het was perfect verpakt en de smaken waren heerlijk. Goed voor elkaar.

6. Erg lekker gegeten. Bestelling was er perfect op tijd en het eten was goed warm. Genoten..

7. Wilma van 't Hof

8 gerechtjes thuis laten bezorgen. Nu voor de tweede keer. Het is goed verzorgd, keurig binnen de afgesproken tijd.
    Alle gerechtjes waren voldoende en erg lekker. Het is echt wel een aanrader om het thuis te laten bezorgen, al zitten we natuurlijk liever in de zaak zelf. Laten we hopen dat dat ook snel weer kan.

8. Daar eten is altijd een feestje! Maar ook het afhaal menu is ontzettend lekker! Werd warm geleverd en was meer dan genoeg, echt heerlijk gegeten.

9. Na een dagje lekker fietsen eten bij Ome Hans besteld, het stond op de afgesproken tijd klaar en was uitstekend we hebben heerlijk gegeten.
    Tot gauw weer lekker bij jullie op het terras.

10. Top service! Foutje van mijn kant is uitstekend opgelost!
    Heerlijk gegeten🤗

11. Sebastiaan

We zitten in de camper op een camperplaats in de buurt. We hebben via internet besteld, we werden keurig gebeld dat ze eraan kwamen en het eten was heerlijk! Super lekkere carpaccio, deze en het stoofpotje en de varkenshaas sprongen eruit. Maar ook de overige gerechten waren heerlijk. We hadden twee gerechten per persoon (3 personen) en hadden hier meer dan genoeg aan. Echt een aanrader! De nacho's moest ik ook nog even benoemen van onze 13 jarige zoon. Die was ook top!
    Sfeer was voor ons niet van toepassing....

12. Verrassingsmenu gegeten vanavond met vrienden. Dit was erg lekker gevarieerd. De sfeer in het restaurant is erg goed.
    De bediening was prima. Wij komen zeker terug.

13. Heerlijk gegeten, personeel super aardig! Leuke sfeer!

14. Thea Steffens

Wij hadden een leuke gezellige avond met vriendinnen. Het eten was lekker, de sfeer goed en de bediening snel en vriendelijk.
    Wij komen zeket nog een keer terug.

15. Ik kom hier al jaren.
    De ene keer is het heel goed en de andere keer valt het tegen.
    Punten van kritiek: vaak wordt er wat vergeten terwijl het gewoon klaar staat, hierdoor komt het koud aan.
    Wat mij erg opvalt is dat het personeel bijdehand en soms zelfs arrogant is. Als ik om iemand vraag of even knik krijgen we een sarcastische zwaai terug, dit ka gewoon niet.
    Personeel is niet hartelijk en dat weerhoud me soms om terug te komen, erg jammer.

16. Dorine

17. Pieter E.

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk kunnen genieten van het verrassingsmenu. Dit was onze eerste keer bij Tante Annie’s en zeker niet onze laatste! Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Kortom. Lekker eten, lekker drinken, goede prijs en een topavond gehad. Wij komen zeker terug.

18. Gezellige avond gehad, de bediening geeft je echt het idee dat je welkom bent en heeft ervoor gezorgd dat we niks tekort kwamen. Verrassingsmenu was ideaal, geen keuzes maken maar gewoon echt verrast worden!

19. Wouter Steggink

Lekker gegeten, goede sfeer, de menukaart geeft voor ieder wat wils

20. Snap niets van de reacties over onvriendelijk personeel, stuk voor stuk goede gastheren en gastvrouwen. Uiteraard zie je wel wie er langer werkt en wie er net bezig is, maar dit is toch normaal voor een bedrijf. Eten super !! Menu gehad, erg lekker. Niets op aan te merken, je ziet ons zeker terug.

21. Super lekker gegeten, fantastisch personeel en gezellige sfeer. Aanrader!!

22. Gisterenavond bij tante Annie’s een surprise menu gegeten. De bediening was geweldig maar het eten was slecht. In het begin kregen we ontzettend veel tegelijk, veelal koude hapjes. Het beetje vlees wat we kregen was droog en de saté was heel vet. Na een tijdje kregen we niks meer en moesten we erom vragen. Kortom de prijs kwaliteit staat totaal niet in verhouding.

23. De zaak uitgezet omdat er geen honden binnen mochten

24. Heerlijk gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. In één woord super. Komen zeker terug als we in de buurt zijn.

25. Heerlijk gegeten, maar personeel is zo onvriendelijk. Laatste keer voor mij.

26. Anne 7 punten

Altijd top eten en top bediening! Maar afgelopen vrijdag werden we geholpen door een meisje met een donkere bril en die smeet de gerechten nog net niet op de tafel. We hebben ons de avond er niet door laten verpesten, maar vond deze serveerster echt niet Annie waardig!

27. Martin

28. van de steeg

Vorige week gezellig in de avond even borrelen op verwarmd terras. Ik vroeg om een Duveltje, maar die gaan uit het sortiment. Linda echter had er nog wel een paar voor mij. Wat een prima gastvrouw. En wat schetst mijn verbazing... 2 avonden later had ze er nog een paar voor mij gevonden.

Prima bediening en mooie ambiance.

29. Gisteren bij Tante Annie's gegeten. Allemaal apart besteld want dan ben je veel goedkoper uit dan met het verassingsmenu. Het eten was lekker, maar over de bediening waren wij niet te spreken.
    Het personeel was zeer onvriendelijk en behandelde ons met te veel minachting en te weinig respect. Vragen werden geïrriteerd beantwoord en van misverstanden die waren ontstaan door een gebrek aan uitleg vooraf kregen wij steeds de schuld. Een van de serveersters kwam zelfs naar mij persoonlijk toe om me even te vertellen wat ik fout allemaal had gedaan en nam zelf geen enkele verantwoordelijkheid. Ik vond de hele bediening erg brutaal.
    Door dit alles hadden wij een avond vol irritaties die totaal niet relaxt was. Erg jammer. Wij zullen hier niet meer terug komen en raden Tante Annie's af aan iedereen die een leuke en relaxte avond wil hebben.

30. Vanavond super lekker gegeten! Suprise menu is echt een aanrader! Vriendelijk personeel en echt een super sfeertje!

31. Karel

32. We waren met een groep van 16 personen. Allen hadden we een menu van€26,50per persoon. Allen dronken we er wijn bij of iets anders. Voldoende omzet zo te zien. Ik vroeg naar kraanwater. " er staat water op de tafel" zei de ober. Hier dronken we van. €3,50 per fles. Eerst dacht ik nog dat dit bij de prijs in zat. We gaan vaak samen met deze groep uit eten. Er staan altijd kannen water op de tafel. We hebben 4 flessen leeggedronken. Vroeg ik nog een keer naar kraanwater, werd er gevraagd "Spa rood of Spa blauw"? Ergernis bij mij. Ik zei dat zij verplicht waren om kraanwater te geven als daarom gevraagd werd. Kreeg ik een brutaal antwoord terug. Hier komen we nooit weer terug, bij tante Annie. En dit vertel ik door aan vrienden en bekenden. Slechte reclame dus

33. Martin Platenkamp

34. Gisteren hebben we daar heerlijk gegeten. Was echt perfect. Prijs / kwaliteit is prima. Bediening was ook super en erg attent.
    Echter toe we thuis waren stonken onze kleren alsof we in een cafetaria gegeten hadden. We zaten aan de 2e tafel links voor de keuken. Minpuntje van verder gezellige avond.
    Verder zeker een aanrader.

35. Hier even heerlijk gegeten voor mijn verjaardag. Was weer uitstekend. Prima sfeer en uitstraling.
    Een achte aanrader !!!

36. Heerlijk gegeten, ook voor de vegetarier voldoende keuze. Personeel erg vriendelijk.

37. Heerlijke tapas, vriendelijke bediening, leuke sfeer, goede wijn, erg betaalbaar!

38. Op vrijdag 18 november met 12 personen een tapas menu gehad. De gerechten waren allemaal erg goed, meer dan voldoende voor iedereen. Naar mijn mening waren er zelfs iets teveel koude gerechten. De warme hoofdgerechten kwamen hierdoor eigenlijk 'aandacht' tekort.

Eén klein aandachtspuntje: lever bij de schaaltjes met gerechten een vorkje bij, zodat niet iedereen met de eigen
    vork hoeft op te scheppen.

De sfeer was erg knus, de zaak is niet al te groot, zodat je een geweldig intieme sfeer hebt. Absoluut een aanrader!

39. Lekker eten, en een leuke tent. De bediening is hier ook vriendelijk.

Op het terras en met feesten in Oldenzaal ben ik nu al wel 2 keer heel onvriendelijk "geholpen" door eenzelfde jongen.

Zonder waarschuwing gelijk erg brutaal om een stom foutje van ons. Dit gisteren en tijdens het WK ook al een keer. Misschien dat dit bij sommige mensen een juiste benadering is maar ik vond het ronduit brutaal. Ik zal zeker nog vaker komen, maar neem bij hem geen bestelling meer af!

Verder wel vriendelijk personeel en lekkere tappas!

40. Heerlijke tapas gegeten! Al meerdere keren, echt een aanrader.

Beide keren met een grotere (10+) groep, eerste keer kleine menu besteld, 2e keer het grote. Heel lekker en heel gevarieerd, voor elk wat wils!

Vriendelijke personeel! Gezellig en knus zitten!