Restaurant Flavour in Oldenzaal

Parkeren is mogelijk op de naastgelegen parkeerplaats. Parkeren €2,00 per dag vanaf 18.00 uur vrij parkeren.

• High-tea

• Rolstoeltoilet
    • Hip
    • Rookruimte
  6. Betalen Visa Master Card pin

1268196413 65
1341970117 78
1351191830 83

1. Onlangs met een grote groep gegeten bij Flavour, zeer karig. Als er 5 gram groente op ons bord lag was het veel, weinig vlees en vis en op tafel werd alleen patat geserveerd. Ook na ons beklag werd hier niets mee gedaan. Het had één voordeel, er was nog genoeg ruimte voor het dessert. We hebben in een ander restaurant in Oldenzaal genoten van een uitstekend grand dessert, maar Flavour was teleurstellend, nooit weer.

(Onze groep bestond voornamelijk uit Oldenzalers, dus de mond-op-mond reclame gaat vast z'n werk doen.)

2,6
  2. Super, geweldig, gewoon doen en ervaren. Heerlijk welkom

3. Carpaccio met truffelsaus en een tonijnsteak als hoofdgerecht voor mij en steak tartaar en entrecote voor mijn man. Beiden verrukkelijk gegeten! Tonijnsteak was precies goed gegrild, iets wat ik niet overal tegen kom. Complimenten aan de kok! De dame die ons hielp was zeer vriendelijk en het was gezellig druk in het restaurant! Laatst met vriendinnen gegeten, nu met mijn man. Wederom heerlijk! Cijfer een dikke 10!

4. Afgelopen zondag samen met mijn vrouw gegeten. We hebben heerlijk gegeten, slakken en coquilles vooraf, eendenborst en entrecote als hoofdgerecht. Was in één woord heerlijk! We hebben echt genoten, het personeel was uitererst attent en het restaurant sfeervol. Wellicht dat onderstaande bezoekers pech hebben gehad, wij hebben echt genoten en komen zeker terug! Er stond namelijk nog veel meer lekkers op de kaart, wat we graag willen proberen!

5. Bas Molenaar

Onlangs gegeten. Bij binnenkomst leek het heel wat, maar vervolgens een aantal puntjes waargenomen. Versleten stoelen, vieze lampekappen, bevlekt tafelkleed etc. Restaurant dat qua interieur aan verfrissing toe is. Eten matig. Voor- en nagerecht waren ok, hoofdgerecht niet. Biefstuk te ver doorgebakken.

1,6
  6. Een vriend en ik hebben hier enkele maanden geleden gegeten. We kozen voor het flavour menu. Om een lang verhaal kort te maken; het eten was niet van het gewenste niveau. Het Twentse nagelhout was te veel met zout aangemaakt, de kalfsentrecote was te doorbakken en ook het dessert viel tegen. Daarnaast constateerden wij allerlei 'onvolmaaktheden' zowel in het interieur als aan het exterieur. Mijns inziens moet er het nodige gebeuren om de gewenste prijs-kwaliteit te kunnen bieden.

3,6
  7. 1ste kerstdag is ons jaarlijkse familiedinerdag. Flavour in september besproken en nog een paar keer telf. contact gehad. Eind november het laatst, om het aantal personen door te geven. Bij binnenkomst werd gezegd dat hun computer was gecrasht en wij hadden hierdoor geen keuze vooraf kunnen maken van het kerstmenu.

Voor ons was geen inkopen gedaan. Wel was er een tafel voor ons gedekt, aan het raam!! Wij konden vooraf alleen gravlax bestellen. Twee personen bedankten hiervoor en zouden extra brood krijgen, niet dus. De zalm bestond uit kleine afsnijsels en was een beetje bij elkaar geperst. De garnering bestond uit rauwe witte kool. In drie happen was het op (12€). De wildpeper die voor ons was bedacht werd na veel overleg met de kok (de baas werd ons verteld) veranderd in entrecote. Deze lag eenzaam op het bord, gegarneerd met een takje peterselie. Deze was voor iedereen helemaal doorbakken i.p.v. medium of rood. Hierbij wat gebakken aardappels en sla gegarneerd met alleen tomaat en komkommer! Geen warme groente. Zeer teleurstellend.

Maar het grand dessert kon het nog gedeeltelijk goed maken. Helaas de teleurstelling was compleet toen er een petit dessert geserveerd werd. Twee cm arretjescake, een eierdop met een mousse en een bolletje goedkoop fabrieksijs. Dit menu kostte bijna €40 en we hebben meerdere keren onze teleurstelling uitgesproken. Toen er van onze kant geopperd werd dat een kopje koffie als goedmakertje op zijn plaats zou zijn geweest werd ons beloofd dat hier zeker op terug zou worden gekomen. Nu een week later wachten we daar nog op.

1,6
  8. J.Hofland

9. ineke hoek

Heerlijk gegeten zondagavond! Goed adres en komen graag terug.

10. Op 5 juli 2013 hier heerlijk gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs in combinatie met 2 hotelovernachtingen.
    Zeer goede bediening. Heerlijk buiten gegeten. Een heerlijk vakantiegevoel.Heel vriendelijk personeel. Een aanrader!!!

11. Ed & Yvonne

Heerlijk gegeten. Genoten van het drie gangen menu tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Uitstekende bediening.

12. 16-02-2013

Geweldig, dit is verwend worden.

Opbouwende kritiek : bij een amuse even vragen of de gast een vegetariër is.
    Met de fles wijn in de koeler is het helemaal af!

Zijn wij weer in de buurt dan weten wij waar we gaan eten!!

13. Marcel van Velde

Gewoon een leuk restaurant, lekker eten tegen een zeer redelijke prijs en een uiterst vriendelijke bediening.
    We zullen hier zeker vaker komen.

14. We hebben er vorige week gegeten, was heerlijk. Een restaurant om terug te komen, super gastvrij en de keuken was overheerlijk.
    We komen er zeker weer!

15. Maandagavond, 2e paasdag, goed (buiten) gegeten op het gezellige terras van dit mooie en moderne restaurant. Werkelijk een prachtige lamp binnen! We kwamen aanzetten om 21.00 uur maar dat was voor de ongedwongen en toch correcte bediening geen probleem. De zalm en asperges waren uitstekend. Vooral de ham was van uitstekende kwaliteit. Het ijsdessert zag er prachtig uit en de smaken waren zeer subtiel en onderling gevarieerd. Daar kan mijn Italiaanse ijsman nog iets van leren. Alles beviel ons tijdens het bezoek, ook het moderne maar fraaie bestek. De rekening viel heel erg mee.

Als wij weer in het oosten des lands zijn komen we hier weer terug.

16. Het eten was super en de bediening attent.

In 1 woord super!

17. Echt super gezellig restaurant.

Heerlijk gegeten, en een varierende kaart!

Een echte aanrader!

Super goed/vriendelijk en geinformeerd personeel.

Ze weten wat ze serveren!

Wij komen zeer zeker terug om weer een avond ontspannen te genieten.

18. H. ter Beek

Erg lekker gegeten!

Voorgerecht, carpaccio subliem!

Fijne bediening, kortom een heerlijk avondje uit.

We komen hier zeker terug.

19. Annie Witbreuk

Wij zijn er verschillende keren geweest en hebben daar bijzonder prettige ervaringen mee. Het eten is erg goed;

Warm, vers en de groentes zijn van superieure kwaliteit.

Erg goed! De ambiance vind ik ook heel verrassend.

Ik kan het alleen maar aanbevelen.

Een pluimpje voor de kok!

20. We hebben zondag 16 januari heerlijk gegeten, goede ambiance! Zowel voorgerecht als hoofdgerecht was heerlijk! Ook de bediening was aardig en attent!

21. Het voorafje ging nog, maar de rest was diep triest.

Een klont pasta met rauwe groenten.

Vlees waar niet doorheen te komen was.

En een heel slecht(makkelijk)dessert.

Het is dat de aardbeitjes vers waren.

Kortom een never come back place.

2,4
  22. Wij zijn een keer op bezoek geweest bij Restaurant Flavour voor een lunch. We speelden op 'zeker' en bestelden de (maaltijd?)salade Flavour. Je verwacht de huisspecialiteit. Het geheel was een grote teleurstelling. De sla zelf was verre van vers. We hebben de slappe, rottende stukjes eruit gevist. De gefrituurde champignons waren op zich goed van smaak, alleen volledig verzadigd met frituurvet. De 'versiering' van de salade was gewoon genant. Goedkoop, slecht gesneden rauwkost slordig over het bord uitgestrooid. Achteraf gezien waren we blij dat de grootte van de maaltijdsalade ook tegenviel. En dan te bedenken dat we op zoek waren naar een restaurant om die dag ook het diner te gebruiken. We zijn elders gaan zoeken. Jammer ook dat we geen reactie terugkregen op de kritiek die we ter plekke overbrachten. De kok vond het zelf wel goed.

2,5
  23. Wij zijn meerdere keren bij Flavour geweest en zijn goed te spreken over prijs-kwaliteits verhouding.

In een mooi modern interieur goed ontvangen.

Het eten was prima en mooi uitgeserveerd.

Wij vinden het een aanrader.

24. Tijd geleden daar gegeten. Het interieur zag er super uit, alleen miste het eten net dat kleine beetje extra dat het geheel speciaal maakt. Wij komen helaas niet terug!

6,1
  25. Ik heb vorige week gegeten bij restaurant Flavour.

Ik vond het een culinaire afknapper.

Gamba's waren verbrand.

Pasta was een grote bonk geworden.

Eendenborst was zo droog als de neten.

En we kregen in geen uur een drankje.

Ik weet niet of het nou een slechte dag was.
    Maar als het niet veranderd kom ik niet meer terug.

P.s : het restaurant ziet er geweldig uit.

4,5