Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldenzaal verdeeld zijn.

1. Internationaal Oldenzaal

Heerlijk gegeten en echt super vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Oké frietje, niks bijzonders. De sfeer is zoals je van een snackbar verwacht.

Echter de service is bar slecht. Ongeïnteresseerd en zwaar verveeld over komen bij het opnemen vd bestelling. Daarnaast voor de 3e keer op rij vergeten ze een snack. Deze keer heb ik gebelt en er melding van gemaakt. Er kon geen excuus van af. 'tja mevrouw foutje, je mag er wel eentje komen halen' en toen ik aangaf dat ik het niet netjes vond 'tja foutje, je moet niet met me in discussie gaan' heb gewoon opgehangen. Wat een belachelijke reactie. Comeback staat er op de muur. Nou nee bedankt! Geen aanrader.

3,6
  3. frans

4. Hele lekkere broodjes en veel keuze.

5. De meeste griekse restaurants zijn goed, enkelen zijn beter zoals deze. Zeer goede kwaliteit eten en de vriendelijke bediening viel op. Altijd benieuwd hoe chaotisch de bediening kan worden tijdens evenementen zoals bij deze Boeskool 2014: niks chaos, goed georganiseerd, snel en vriendelijk. Good job !

6. Stephanie

Vanavond met 5 personen hier gegeten. Alles was lekker maar erg afgemeten, overal 5 stukjes van. Voor het bedrag dat we betaald hebben, hebben we niet genoeg gehad. Erg jammer! Later maar naar MC Donalds gegaan om onze magen alsnog te vullen. Meisje van de bediening was ook niet erg vriendelijk.

4,3
  7. Riny

Vanavond met 6 personen hier gegeten. Prijs kwaliteit ver te zoeken, voor 6 personen 1 klein schaaltje salade, 1 schaaltje friet en 1 schaaltje aardappeltjes... Het vlees was goed, maar de aankleding bedroevend!

8. Vanavond super lekker gegeten! Suprise menu is echt een aanrader! Vriendelijk personeel en echt een super sfeertje!

9. Heb heerlijk gegeten, super gezellig, alles naar onze wens, klantvriendelijke keuken tot 10 uur open. En het terras tot ... dus!
    Je kunt ook nog heerlijk na borrelen. Ook als je er niet gegeten hebt, kun je na half 10 nog heerlijk een wijntje of een pilsje drinken. Echt een aanrader.
    Ook hebben ze een goede catering vanaf 10 personen.

10. mirjam linders

11. Lekker eten, goede sfeer en heel leuk personeel!

12. Gino Wilmink

13. Het eten is prima! Eerlijk is eerlijk. Het personeel was ook vriendelijk totdat we gingen betalen. We hebben met twee volwassenen en een kind gegeten, dus twee hoofdgerechten en een kindermenu. Ik had een bon uit de krant 'tweede hoofdgerecht gratis'. We hebben betaald maar dit was niet genoeg volgens de meneer, volgens hem was alleen het kindermenu gratis (5 euro). Op de kaart stond 8 euro maar dat terzijde. Dus twee hoofdgerechten van 17,50 en 18,50 moesten gewoon betaald worden. Was hier vaker geweest en altijd tevreden maar jammer genoeg na een vervelende ervaring voor mij geen Sirtaki meer!

14. Deze snackbar staat garant voor kwaliteit. Goede producten en een goede bereiding.

15. Geert Douwma

Ik ben van huis uit niet bepaald een verwende eter en ben van het type "eten wat de pot schaft" maar wat ik hier aantrof was ernstig. Sushi dat vies smaakte, spareribs die niet werden bijgevuld zelfs na 3 keer vragen, lamskotelet dat smaakte niet lekker en de toetjes zo bevroren dat zelfs ijsberen het er koud van zouden krijgen. Het ergste vind ik nog dat ik gezellig met m'n meissie was en dacht een leuke avond tegemoet te gaan...
    Ik raad deze vreetschuur af. Bah!

1,1
  16. Martijn Floris

Geen woorden voor; op onze aanmerking dat het buffet koud is, en de sushi en soesjes bevroren waren, reageerde de 'gastheer' schouder ophalend, zal wel... jammer, ik ga er nooit meer naar toe en raad ook niemand aan om te gaan!

17. saskia

18. saskia

19. Christine&Rien

Prima gegeten! Goede kaart met veel producten uit de streek, zelfs wijn uit Bentelo.
    Het restaurant is tevens een werkervaringsplek voor jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt en dat is het ondersteunen waard.
    Aanrader!

20. De daghap is echt een aanrader, goedkoop en lekker!!

21. Arno en Katja Jansen

Super leuke avond gehad dankzij goed personeel en geweldige gastheer! Het eten is erg lekker zeer smaakvol en betaalbaar. Een absolute aanrader. Wij komen zeker terug!

22. Hans Segerink

Na een aantal etentjes op de markt te hebben gehad eens een keertje een ander restaurant proberen. Dat hadden we eerder moeten doen! Een geweldige gastheer en een meer dan uitstekend 3 gangen verrassingsmenu hebben wij gehad op 14 maart 2014. Voor herhaling zeer zeker vatbaar. Ga zo door.

23. Leon

Tja.... wat moet ik zeggen. Wij hebben gisteren gegeten bij La Vida Loca in Oldenzaal en zijn eigenlijk niet enthousiast geworden. We wilden het een keer proberen als vergelijk met de andere tapasbar in Oldenzaal. Voor het bedrag dat wij betaald hebben voor het Luxe-menu hebben we naar onze mening niet genoeg te eten gehad. Eerst werd de koude gang opgediend, die erg lekker was. De warme gang vis bestond uitsluitend uit calamaris en gamba's, aangevuld met een gefrituurde champignon. Hiervan hadden we veel meer verwacht. De warme gang vlees bestond uit 3 stukken vlees (kophaasje, varkenshaasje en kipfilet) aangevuld met een gefrituurde groene peper en geitenkaas met honing. Ook werden gebakken aardappeltjes geserveerd. Het was op zich best lekker maar niet voldoende: we waren met zijn 5-en en het was precies afgepast: 5 stukjes kip, 5 stukjes kophaas, 5 varkenshaaspuntjes. Met zijn 5-en echter wel alleen voor het menu een bedrag van Euro 125,- neergelegd. Dat staat niet in verhouding tot het geserveerde. We keken elkaar af en toe echt aan wie het laatste beetje eten van het schaaltje af zou halen.
    Jammer, wij gaan de volgende keer ergens anders heen.

24. Jesse Ankoné

25. Ik heb vandaag 2 pizza's besteld bij shorty's en het smaakte niet.
    Het smaakte naar opgewarmde pizza.
    Daarnaast had ik 2 bakjes wiskey coktail saus voor bij de aardapppel schijfjes.
    Er zat meer saus in het zakje er om heen dan in de bakjes.
    Erg jammer.

26. Voor het eerst hier gegeten. Tapas menu was meer dan voldoende en afwisselend. Grote gefrituurde champignon was voor mij het hoogtepunt. Leuke en vlotte bediening. Komen zeker nog eens terug. Alleen de volgende keer wel eerst de bon controleren, kwamen er thuis achter dat er twee baleys koffie op de rekening stonden die niet van ons waren. Is toch een dompertje na zo'n leuke avond.

27. Gisteravond met een grote groep erg lekker gegeten. Het verrassingsmenu viel erg in de smaak en er was meer dan voldoende. En dat alles voor een redelijke prijs. Ook de bediening was erg vriendelijk, een zeer goede service. Wat een aanrader om te eten (zeker met een grote groep) en wat een aanwinst voor Oldenzaal! Wij komen zeker nog een keertje terug!

28. Elcke

29. Hanneke Helmink

Heerlijk gegeten, verrukkelijke amuse, die mag wel op de kaart. Er was vriendelijke bediening, een prettige sfeer en goede prijzen. Aanrader!

30. Erg lekker gegeten. Het verrassingsmenu viel erg in de smaak en er was meer dan voldoende.
    En dat alles voor een redelijke prijs.
    Ook wij komen zeker nog een keertje terug.