Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldenzaal verdeeld zijn.

Emile Bakkum

Met 4 personen gereserveerd voor het lunchelpen buffet. Ruime keuze met lekker eten. Ook de dranken en de dessert bar waren goed gevuld. Zeker een aanrader om er eens heen te gaan…

Pieter E.

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk kunnen genieten van het verrassingsmenu. Dit was onze eerste keer bij Tante Annie’s en zeker niet onze laatste! Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Kortom. Lekker eten, lekker drinken, goede prijs en een topavond gehad. Wij komen zeker terug.

Gezellige avond gehad, de bediening geeft je echt het idee dat je welkom bent en heeft ervoor gezorgd dat we niks tekort kwamen. Verrassingsmenu was ideaal, geen keuzes maken maar gewoon echt verrast worden!

Wouter Steggink

Lekker gegeten, goede sfeer, de menukaart geeft voor ieder wat wils

Snap niets van de reacties over onvriendelijk personeel, stuk voor stuk goede gastheren en gastvrouwen. Uiteraard zie je wel wie er langer werkt en wie er net bezig is, maar dit is toch normaal voor een bedrijf. Eten super !! Menu gehad, erg lekker. Niets op aan te merken, je ziet ons zeker terug.

Super lekker gegeten, fantastisch personeel en gezellige sfeer. Aanrader!!

7. Internationaal Oldenzaal

Roy Roesthuis

Ik vond er niets aan.. geeft echt een kant en klaar gevoel alles ligt maar in bakken gegooid. De sushi was veel te koud omdat het constant koel gehouden werd, sushi met garnaal was echt niet lekker ook, hoort warm te zijn en de rest hoort op kamer temperatuur. Restaurant zelf straalt totaal geen sfeer uit, lampen zijn veel te fel en geeft echt een vreetschuur idee. Misschien leuk voor grote groepen en kinderen maar niet als je met z’n tweeen lekker wil eten maar ik kom hier niet nog een keer, vind het de 28€ zeker niet waard.

9. Snackbar Oldenzaal

Bestelling 2x gehaktbal speciaal, broodje bamibal, frikandel speciaal en een patatje oorlog. Bij thuiskomst zitten er Ipv 2 x gehaktbalspeciaal 2 broodjes hamburger in. De broodjes van zowel de hamburgers als de bamibal waren nat aan de onderkant en niet te eten. Daarnaast was alleen de frikandel speciaal te eten, aangezien het leek of de patat al een tijdje had gelegen...

Na eerdere slechte ervaringen is het voor ons de laatste keer geweest.

Vanavond hier gegeten, de black angus beefburger, vlees was sponzig en droog. Leek op een hamburger ala minute.
    Broodje was klef en verbrand dus echt niet lekker! Vooraf stokbrood voor 4pers. Ieder had 2 a 3 stukjes brood voor 9 euro is wel betaald! Met kritiek werd niets gedaan!

Is niet voor herhaling vatbaar en was echt niet geslaagd.

Ine Mensink

Heel goed eten prima personeel heel gezellig gegeten fijne sfeer heel gezellig komen zeker terug!!

12. Hamburger Oldenzaal

Laatst op aanraden van een collega hier geweest en een burger uitgeprobeerd. Wat me direct opviel is dat de patty (hamburger) ingevroren was. Niet vers dus! wat ik wel gewend ben bij hamburgertenten.

Van het (echte) rundvlees dan ook weinig geproefd. Vond de patty ook erg dun. Een lekkere rundvlees hamburger hoort dan ook dikker te zijn en een klein beetje rose van binnen.

Vond het prijs technisch dan ook behoorlijk aan de dure kant voor wat je krijgt. Dit was voor mij dan ook 1x en nooit weer!

1,7

Wat lekker eten en goed personeel. Alles werd steeds direct opgeruimd en het eten weer goed aangevuld.
    We komen zeker weer terug. Duizend keer dank!!

Geweldige viswinkel met absolute top bediening! Het eten is altijd goed. Altijd super aardig behandeld met een praatje erbij. Ik kom hier erg graag!

Ruud Willaert

Prachtige zaak! Kibbeling ontzettend lekker maar zeker ook de visschotels en de wraps proberen!! Lieve attente mensen in de bediening al met al een top zaak met vakmensen aan het roer!

Topavond gehad. Leuke vlotte bediening. Geweldig lekker eten. In een prachtig mooie zaak. We komen zeker terug bij de dominee.

Jolanda de Ree

We hebben heerlijk gegeten! Hadden op tv gezien dat zij een award hadden gewonnen, daarom wilden wij dit graag eens proberen. We vonden het eten fantastisch. Vriendelijke bediening. Het restaurant zelf mag iets sfeervoller.

18. Internationaal Oldenzaal

Heel vriendelijk personeel en gezellig restaurant. Het eten echter, verbrande aardappeltjes, lauw hoofdgerecht, sausjes uit een pakje en goedkope ingredienten. Prijs te hoog voor deze kwaliteit.

Rob

Gisterenavond bij tante Annie’s een surprise menu gegeten. De bediening was geweldig maar het eten was slecht. In het begin kregen we ontzettend veel tegelijk, veelal koude hapjes. Het beetje vlees wat we kregen was droog en de saté was heel vet. Na een tijdje kregen we niks meer en moesten we erom vragen. Kortom de prijs kwaliteit staat totaal niet in verhouding.

Wij kwamen hier vaak tot nu zondag de lunch, het was een mokerslag. Wat zijn jullie achteruit gegaan, het eten was hard en koud, lauw. We hebben maar een kop koffie genomen en zijn weggegaan binnen een uur. Wat jammer van zo'n mooi bedrijf, doe hier wat mee. m v g

22. Hamburger Oldenzaal

Super goede burgers! Altijd snel klaar en een super goede kwaliteit! Jammer dat jullie niet aan thuisbezorgd doen.

Goeie grote porties van kwaliteit voor niet veel geld. Tip: bestel de gezinszak patat + 5 snacks naar keuze voor maar € 10, -

Heerlijk gegeten met 4pers. Helaas kregen een paar van ons als groente een behoorlijk bergje stukjes selderij. Hebben het aangegeven en reactie was, dan hebben jullie pech gehad. Sorry hoor zo ga je niet met klanten om!! Voor ons geen volgende keer!!

25. Eetcafé Oldenzaal

Fantastische zaak, vlotte bediening en zeer goede broodjes! Top zaak waar we graag nog eens terug komen. De lunch was uitstekend. (Wij waren een dagje in Oldenzaal vanuit Groningen)

Snapt dan niemand dat deze vishandel zijn positie totaal misbruikt. Goed, de kibbeling is uitstekend, maar wel eens een vispizza of ovenschotel geprobeerd? Belachelijk duur en qua smaak zeer gewoontjes. Probeer zoiets eens aan de kust of de eilanden en je komt hier nooit meer terug!

Erol alakua

Goede cafetaria. Vriendelijke bediening. Bij mij was het eten altijd snel klaar. Kom er al jaren.

Heerlijk gegeten, niet te duur, erg goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Mooie zaak, echte aanrader.

C.J.M. Danel

Bediening heel prettig en voorkomend.
    Plaats in restaurant vanwege rollator, prima.
    Eten en drinken waren heerlijk.
    Prijs was in goede verhouding met de kwaliteit.
    We komen graag terug.

Een grote rotzooi, zag er allemaal bedorven uit, en echt smakeloos.
    Wordt tijd dat de keuringsdienst van warendienst eens langs gaat.
    Alleen de sushi was nog te eten. Nog nooit zo slecht gegeten.