Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldenzaal verdeeld zijn.

Jolanda de Ree

We hebben heerlijk gegeten! Hadden op tv gezien dat zij een award hadden gewonnen, daarom wilden wij dit graag eens proberen. We vonden het eten fantastisch. Vriendelijke bediening. Het restaurant zelf mag iets sfeervoller.

2. Internationaal Oldenzaal

Heel vriendelijk personeel en gezellig restaurant. Het eten echter, verbrande aardappeltjes, lauw hoofdgerecht, sausjes uit een pakje en goedkope ingredienten. Prijs te hoog voor deze kwaliteit.

Rob

Gisterenavond bij tante Annie’s een surprise menu gegeten. De bediening was geweldig maar het eten was slecht. In het begin kregen we ontzettend veel tegelijk, veelal koude hapjes. Het beetje vlees wat we kregen was droog en de saté was heel vet. Na een tijdje kregen we niks meer en moesten we erom vragen. Kortom de prijs kwaliteit staat totaal niet in verhouding.

Wij kwamen hier vaak tot nu zondag de lunch, het was een mokerslag. Wat zijn jullie achteruit gegaan, het eten was hard en koud, lauw. We hebben maar een kop koffie genomen en zijn weggegaan binnen een uur. Wat jammer van zo'n mooi bedrijf, doe hier wat mee. m v g

6. Hamburger Oldenzaal

Super goede burgers! Altijd snel klaar en een super goede kwaliteit! Jammer dat jullie niet aan thuisbezorgd doen.

Goeie grote porties van kwaliteit voor niet veel geld. Tip: bestel de gezinszak patat + 5 snacks naar keuze voor maar € 10, -

Heerlijk gegeten met 4pers. Helaas kregen een paar van ons als groente een behoorlijk bergje stukjes selderij. Hebben het aangegeven en reactie was, dan hebben jullie pech gehad. Sorry hoor zo ga je niet met klanten om!! Voor ons geen volgende keer!!

9. Eetcafé Oldenzaal

Fantastische zaak, vlotte bediening en zeer goede broodjes! Top zaak waar we graag nog eens terug komen. De lunch was uitstekend. (Wij waren een dagje in Oldenzaal vanuit Groningen)

Snapt dan niemand dat deze vishandel zijn positie totaal misbruikt. Goed, de kibbeling is uitstekend, maar wel eens een vispizza of ovenschotel geprobeerd? Belachelijk duur en qua smaak zeer gewoontjes. Probeer zoiets eens aan de kust of de eilanden en je komt hier nooit meer terug!

Erol alakua

Goede cafetaria. Vriendelijke bediening. Bij mij was het eten altijd snel klaar. Kom er al jaren.

Heerlijk gegeten, niet te duur, erg goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Mooie zaak, echte aanrader.

C.J.M. Danel

Bediening heel prettig en voorkomend.
    Plaats in restaurant vanwege rollator, prima.
    Eten en drinken waren heerlijk.
    Prijs was in goede verhouding met de kwaliteit.
    We komen graag terug.

Een grote rotzooi, zag er allemaal bedorven uit, en echt smakeloos.
    Wordt tijd dat de keuringsdienst van warendienst eens langs gaat.
    Alleen de sushi was nog te eten. Nog nooit zo slecht gegeten.

Vanmiddag op terras gezeten en wat gedronken, we vroegen de snackkaart en na nogmaals vragen werd hij gebracht.
    Na 20 minuten gevraagd of we ook wat bestellen konden... dit kon wel... na 40 minuten heb ik de drankjes betaald.
    De snacks zijn nooit gekomen en zo erg druk was het ook niet!!
    Weet niet of ik er terug kom...?

16. Snackbar Oldenzaal

Zeer onbeleefd en arrogant personeel. De telefoon vriendelijk op nemen is ook niet hun sterkste kant, jammer! Het eten is prima! Maar als je het gevoel hebt dat je niet welkom bent dan rij je de volgende keer wel naar een andere cafetaria.

Goed eten een gezellig terras en erg kindvriendelijk

Wat mij betreft de beste mexicaan uit Twente. Niet voor niets hebben zij onlangs een award gewonnen voor het leukste restaurant in oldenzaal! Eten goed, service top, sfeer geweldig! Wij gaan hier zeer zeker vaker eten en rijden er speciaal voor naar Oldenzaal!

Ik kom hier al jaren. Dit is echt een top restaurant met een goede kwaliteit eten en egeweldige service.
    De zaak is ook erg mooi en warm ingericht! Aanrader als je in de buurt van Oldenzaal bent! Vleesgerechten zijn super lekker! Vooral de spare ribs!

Wij waren hier afgelopen zondag. Het terras zat helemaal vol met dit warme weer. in overleg konden we binnen even wachten op een plekje buiten. Na 2 minuten was er al een tafeltje vrij. We hebben heerlijk gegeten, de zalm en de souflaki mix zijn echt aanraders! De bediening had het erg druk maar bleven erg vriendelijk en maakten tijd voor een praatje! Wij komen hier zeker terug.

1 uur wachten op het eten. Vlees was nog rauw en koud, en smakeloos. Hier was duidelijk een andere kok aan het werk geweest, niet wat we gewend waren. Komen er NOOIT weer!

K

We zijn wezen eten bij De Dominee, ik had een snitzel besteld en daar lag een macaroni elleboogje op.. geen korting gekregen, of iets anders, alleen het woord Sorry.. ben altijd tevreden geweest maar dit viel heel erg tegen.. ook duurde het behoorlijk lang tot er eten en drinken was.

Jeroen Heideman

Perfect voor elkaar. Heerlijk gegeten en erg aardige lui daar. We komen zeker terug.

24. Chinees-Indisch Oldenzaal

Erma van der Schaaf

Een aantal keren eten afgehaald. Het vlees is te lang gebakken en de dagen balie te kort gestoofd. Dit kan ik 10 X beter. Jammer vroeger was het een goed restaurant.

laatste 2 maanden 2 keer gegeten. het eten was erg slecht. medium steak doorbakken, patat melig. Spareribs aangebrand. Kortom geen aanrader.

26. Hamburger Oldenzaal

QPHR

Super lekker gegeten! Alles lekker vers. Goede bediening heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker weer!
    Top!

Ruben

De hele beleving was super. Vanaf de vriendelijke telefonische reservering, vriendelijke ontvangst in het restaurant als de attente bediening. Als voorgerecht de Nacho's en als hoofdgerecht de Fajita's met garnalen, biefstuk en kip, Alles smaakte heerlijk en was voldoende. Bovenruimte blijft een beetje donker, maar wel gezellig, ook de cocktails zijn een aanrader. Enige wat misschien nog iets verbeterd kan worden, zijn de rieten stoelen op de bovenste verdieping, maar dat is dan ook het enige wat ik kon bedenken. Las Carretas bedankt voor een heerlijk avondje uit eten.

Ik vind deze snackbar top! Goed eten, snel klaar en vriendelijke mensen. Een minpuntje is wel dat het er weleens erg druk kan zijn waardoor de klant minder aandacht krijgt en ze druk zijn in de keuken. Maar begrijpelijk! Ik kom liever niet meer in een andere snackbar ik vind dit namelijk de beste van de buurt!

Genoten van een heerlijk diner voor twee op het terras. Prachtige omgeving en zeer nette gerechten met lekkere wijn!