Pizzeria - Grillroom de Essen in Oldenzaal

Pizzeria - Grillroom de Essen laten bezorgen?

1. ZEER SLECHT!!!!

na 1.5 uur bellen dat ze geen kip hebben.!!

NOOIT WEER!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠

2. Vaak besteld, lekker eten, maar helaas bestellen wij nu nooit meer bij hun i.v.m. de slechte service!! Deze service hebben we meerdere keren ervaren! Bijv:
    Bij bestelling van aardappels, waren deze te lang gebakken en smaakten erg aangebrand. Ten eerste niet lekker en ten tweede schadelijk voor je lichaam. Gebeld hierover, maar kwamen zeker niet met een oplossing! Ze staken hun hoofd in het zand en gaven aan dat dat niet kon aangezien de aardappels altijd op dezelfde manier klaar werden gemaakt. Gelukkig hadden we dit eerder nooit zo ontvangen anders was dat al de laatste keer geweest
    Normaal is het dan zo dat als je belt je nieuwe aardappels krijgt geleverd of een vergoeding of iets, maar helaas ze kwamen met niets. Wij hebben aangegeven dat zij ons als klant kwijt zijn waarop ze zeer laconiek reageerde. Erg dom aangezien Oldenzaal erg klein is en wij deze reclame natuurlijk niet voor ons zelf houden.

Ook meten zij met twee maten... De ene keer kan de salade wel achterwege worden gelaten in ruil voor wat aardappeltjes en de andere keer kan dit absoluut niet, ook als we aangeven dit al vaker besteld te hebben en dat het toen geen probleem was. Belachelijk.