Maison Culinaire in Oldenzaal

Kom culinair genieten van ambachtelijk bereide gerechten!

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Maison Culinaire!

• ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo 17:00 - 22:00
  • do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

Oldenzaal heeft een rijke historie en dit pand draagt daar zeker aan bij! Ons restaurant Maison Culinaire is gesitueerd in een van de oudste panden van Oldenzaal, aan de Kerkstraat 18, naast de Plechelmus basiliek. Het vermoeden bestaat dat het gebouw in 980 reeds gebouwd is. Door een archiefbrand in 1492 is dit echter niet meer te achterhalen.
Het historische gebouw heeft door de jaren heen al meerdere bestemmingen gehad: stadhuis, rechtbank, gevangenis en restaurant. Stille getuigen zijn de nog altijd aanwezige gevangenisdeuren midden in het pand.

Chef kok Dominic Mählmann is de exploitant van het restaurant.
Maison Culinaire is na de officiële opening op 25 mei 2016 officieel in bedrijf.
Kom culinair genieten van onze ambachtelijk bereide gerechten in ons sfeervolle restaurant en proef tegelijkertijd de sfeer van weleer!

Bekijk onze menukaarten
Foto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in OldenzaalFoto van Maison Culinaire in Oldenzaal

Overnachten
Hotels in de buurt »