Nieuwste foto's in Oldenzaal

Laatste updates in Oldenzaal

1. Samantha's profielfoto
    Samantha heeft een recensie geschreven voor Las Carretas

Samantha

We hebben vandaag voor 4 personen besteld en alles na n hap weggegooid de inktvisringen waren uitgedroogd en alles behalve hoe ze normaal smaken en de spareribs verbrand!! Heel jammer normaal kun je er prima eten ook werd de wachttijd langer dan ze hebben gezegt er komt elke keer 5 min bij. Heel jammer maar wij eten voorlopig niet meer van las carretas

2. A. KOK's profielfoto
    A. KOK heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe De Dominee

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij jullie buiten op het terras, de bediening was perfect en het eten was erg lekker!!

3. Belinda's profielfoto
    Belinda heeft een recensie geschreven voor Broodje Sprakeloos

Belinda

Erg onvriendelijk geholpen… Maar het eten was heerlijk.

4. W. Velthuis's profielfoto
    W. Velthuis heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Variatie was er voldoende. Alleen de gefrituurde producten waren droog.

5. Bruns's profielfoto
    Bruns heeft een recensie geschreven voor Bistro Puur

Culinaire tocht gedaan met 5 vriendinnen, te duur en niet gezellig dat geslenter van restaurant naar restaurant, bij puur zelf een staaldraad van de staalborstel van de kok in de varkenshaas spies, al met al.. SLECHT

6. karin's profielfoto
    karin heeft een recensie geschreven voor Broodje Sprakeloos

Zeer slechte ervaring gehad zeer onbeschoft behandelt wij hadden met kerst de schotel alvast betaald bij het doorgeven van de bestelling kom je naderhand ophalen wordt er gezegt dat je nog niet betaald hebt.
    Moest eerst terugkomen en bewijs leveren met de tablet dat er toch echt eerder betaald was.
    Schandalig gewoon en denken maar niet dat er een excuus wordt gemaakt.
    Zulke onbeschofte eigenaren die er nu opzitten daar ben ik helemaal klaar mee kom er dan ook nooit weer.
    Jammer vroeger goede zaak nu niks meer van over.

7. Grunder's profielfoto
    Grunder heeft een recensie geschreven voor Ome Hans

Lekker gegeten, top medewerkers...chapeau voor allemaal!

8. Lentfert's profielfoto
    Lentfert heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Lentfert

Mooi gezellig restaurant. Kwaliteit prijs prima. Vriendelijk personeel. Wij houden van Griekenland, heerlijk een avondje eten met vrienden die ook van Griekenland houden. Relax en eenvoudig hoeft niet duur te zijn, maar toch volop genieten! Ga zo door… groetjes van Ria.

9. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Pizzeria - Grillroom de Essen

ZEER SLECHT!!!!

na 1.5 uur bellen dat ze geen kip hebben.!!

NOOIT WEER!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠

10. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Snackbar Margriet

Oke frietje heerlijke smaak sensatie gecombineerd met zout en een dotje mayo, had er ook een drankje bij besteld, deze was niet heerlijk koud de sensatie viel tegen. De meiden achter de balie waren erg attent en gewoon spontane meide, de kerel achter de balie was ook wel een toffe gozer, hij had een paar leuke inside jokes. Heerlijke Oldenzaalse humor, ik hou er wel van. Over het algemeen lekker frietje, spontane meiden en kerel, drankje niet super.

Chiao

11. Willy Mulder's profielfoto
    Willy Mulder heeft een recensie geschreven voor De Burger
    Hamburger Oldenzaal

Willy Mulder

Vrijdag gegeten met mijn kameraad en de kids.
    Heb een Veggie Russian menu gehad was perfect.
    Frietjes waren goed doorbakken en lekker knapperig.
    Ze serveren er altijd Mayonaise bij maar als je er curry bij wilde hebben was totaal geen probleem.
    De salade was super vers en erg lekker.
    En als klapper op de vuurpijl een overheerlijke Dubbele Cheesecake gehad zie foto.
    Dat is een must om te eten.
    Dus perfect om uit eten te gaan voor het hele gezin.

12. Han Gr.'s profielfoto
    Han Gr. heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Super lekker gegeten, zoals altijd! Aanrader!

13. A Visschedijk's profielfoto
    A Visschedijk heeft een recensie geschreven voor Ome Hans

A Visschedijk

De sfeer was gemoedelijk bediening gepast aangesloten aan ons gezelschap. De verhouding stoel hoogte en tafelhoogte voelde vanuit de stoel te laag. Aan de lange tafel voor 10 personen.

14. Emile Bakkum's profielfoto
    Emile Bakkum heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Emile Bakkum

Met 4 personen gereserveerd voor het lunchelpen buffet. Ruime keuze met lekker eten. Ook de dranken en de dessert bar waren goed gevuld. Zeker een aanrader om er eens heen te gaan…

15. Pieter E.'s profielfoto
    Pieter E. heeft een recensie geschreven voor Tante Annie's

Pieter E.

Mijn vriendin en ik hebben heerlijk kunnen genieten van het verrassingsmenu. Dit was onze eerste keer bij Tante Annie’s en zeker niet onze laatste! Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Kortom. Lekker eten, lekker drinken, goede prijs en een topavond gehad. Wij komen zeker terug.

16. Esther S's profielfoto
    Esther S heeft een recensie geschreven voor Tante Annie's

Gezellige avond gehad, de bediening geeft je echt het idee dat je welkom bent en heeft ervoor gezorgd dat we niks tekort kwamen. Verrassingsmenu was ideaal, geen keuzes maken maar gewoon echt verrast worden!

17. Wouter Steggink's profielfoto
    Wouter Steggink heeft een recensie geschreven voor Tante Annie's

Wouter Steggink

Lekker gegeten, goede sfeer, de menukaart geeft voor ieder wat wils

18. Henk T's profielfoto
    Henk T heeft een recensie geschreven voor Tante Annie's

Snap niets van de reacties over onvriendelijk personeel, stuk voor stuk goede gastheren en gastvrouwen. Uiteraard zie je wel wie er langer werkt en wie er net bezig is, maar dit is toch normaal voor een bedrijf. Eten super !! Menu gehad, erg lekker. Niets op aan te merken, je ziet ons zeker terug.

19. Dorien's profielfoto
    Dorien heeft een recensie geschreven voor Tante Annie's

Super lekker gegeten, fantastisch personeel en gezellige sfeer. Aanrader!!

20. wollie's profielfoto
    wollie heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Ik vond er niets aan.. geeft echt een kant en klaar gevoel alles ligt maar in bakken gegooid. De sushi was veel te koud omdat het constant koel gehouden werd, sushi met garnaal was echt niet lekker ook, hoort warm te zijn en de rest hoort op kamer temperatuur. Restaurant zelf straalt totaal geen sfeer uit, lampen zijn veel te fel en geeft echt een vreetschuur idee. Misschien leuk voor grote groepen en kinderen maar niet als je met z’n tweeen lekker wil eten maar ik kom hier niet nog een keer, vind het de 28€ zeker niet waard.

21. Len's profielfoto
    Len heeft een recensie geschreven voor Waijers
    Snackbar Oldenzaal

Bestelling 2x gehaktbal speciaal, broodje bamibal, frikandel speciaal en een patatje oorlog. Bij thuiskomst zitten er Ipv 2 x gehaktbalspeciaal 2 broodjes hamburger in. De broodjes van zowel de hamburgers als de bamibal waren nat aan de onderkant en niet te eten. Daarnaast was alleen de frikandel speciaal te eten, aangezien het leek of de patat al een tijdje had gelegen...

Na eerdere slechte ervaringen is het voor ons de laatste keer geweest.

22. Stuifzand's profielfoto
    Stuifzand heeft een recensie geschreven voor Christoffel's Croiss en Petite Mangerie

Vanavond hier gegeten, de black angus beefburger, vlees was sponzig en droog. Leek op een hamburger ala minute.
    Broodje was klef en verbrand dus echt niet lekker! Vooraf stokbrood voor 4pers. Ieder had 2 a 3 stukjes brood voor 9 euro is wel betaald! Met kritiek werd niets gedaan!

Is niet voor herhaling vatbaar en was echt niet geslaagd.

23. Marthijn Minnema's profielfoto
    Marthijn Minnema heeft gereageerd op een recensie van De Burger

Jammer dat de we de geschepte verwachtingen van je collega niet waar hebben kunnen maken. De discussie mbt dikte van de patty's en of dit wel/niet zo 'hoort' gaan we hier maar niet voeren, wij kiezen bewust voor dunnere patty's (American Style). Gelukkig zijn vele van onze gasten wél tevreden over de smaak en prijs/kwaliteitsniveau en komen dan ook regelmatig terug. Smaken verschillen nu eenmaal! ^mcm

24. Ine Mensink's profielfoto
    Ine Mensink heeft een recensie geschreven voor Las Carretas

Ine Mensink

Heel goed eten prima personeel heel gezellig gegeten fijne sfeer heel gezellig komen zeker terug!!

25. Dennis's profielfoto
    Dennis heeft een recensie geschreven voor De Burger
    Hamburger Oldenzaal

Laatst op aanraden van een collega hier geweest en een burger uitgeprobeerd. Wat me direct opviel is dat de patty (hamburger) ingevroren was. Niet vers dus! wat ik wel gewend ben bij hamburgertenten.

Van het (echte) rundvlees dan ook weinig geproefd. Vond de patty ook erg dun. Een lekkere rundvlees hamburger hoort dan ook dikker te zijn en een klein beetje rose van binnen.

Vond het prijs technisch dan ook behoorlijk aan de dure kant voor wat je krijgt. Dit was voor mij dan ook 1x en nooit weer!

1,7
  26. Steggink's profielfoto
    Steggink heeft een recensie geschreven voor Royal Plaza

Wat lekker eten en goed personeel. Alles werd steeds direct opgeruimd en het eten weer goed aangevuld.
    We komen zeker weer terug. Duizend keer dank!!

27. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Visgilde Kötter

Geweldige viswinkel met absolute top bediening! Het eten is altijd goed. Altijd super aardig behandeld met een praatje erbij. Ik kom hier erg graag!

28. Ruud Willaert's profielfoto
    Ruud Willaert heeft een recensie geschreven voor Visgilde Kötter

Ruud Willaert

Prachtige zaak! Kibbeling ontzettend lekker maar zeker ook de visschotels en de wraps proberen!! Lieve attente mensen in de bediening al met al een top zaak met vakmensen aan het roer!

29. Anton's profielfoto
    Anton heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe De Dominee

Topavond gehad. Leuke vlotte bediening. Geweldig lekker eten. In een prachtig mooie zaak. We komen zeker terug bij de dominee.

30. Jolanda de Ree's profielfoto
    Jolanda de Ree heeft een recensie geschreven voor Las Carretas

Jolanda de Ree

We hebben heerlijk gegeten! Hadden op tv gezien dat zij een award hadden gewonnen, daarom wilden wij dit graag eens proberen. We vonden het eten fantastisch. Vriendelijke bediening. Het restaurant zelf mag iets sfeervoller.