Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldemarkt verdeeld zijn.

1. R. Lorjé

Heel sfeervolle inrichting en een eigenaar met een passie om zijn gasten te verwennen.
    Het eten is prima en aanpassingen op het gerecht zijn geen probleem. Een vriendelijke bediening maakt het compleet.

2. Heerlijk voor kinderen. Kunnen er mooi spelen. Bediening gaat rommelig. Zijn vaker geweest en gaat vaak iets "fout". Bestellingen kloppen niet, staan gerechten op de rekening die niet zijn opgediend, na bestellen komt drinken niet.
    Daarnaast is het eten wel lekker en goed bereid door de keuken.

3. Gezellig restaurant, sfeervol. Buiten een grote speeltuin, maar ook binnen een kinderhoek. Goede bediening, lekker eten. Wij gaan zeker weer heen!

4. Carla van Leeuwen

5. Wat hebben wij lekker gegeten! Ontzettend smaakvolle gerecht, echt heerlijk. Dikke complimenten voor de kok. Ook het bedienend personeel was ontzettend vriendelijk en zorgzaam. Echt een aanrader!

6. Prima eten voor een redelijke prijs. Friet was erg lekker.

7. Fam. van Ooijen

We kwamen een half uur vroeger dan gereserveerd, maar dit was geen probleem. We werden super vriendelijk ontvangen en omdat het zo warm kregen we gratis kannen water! Het eten was heerlijk en de kinderen hebben zich super goed vermaakt in de speeltuin en in het zwembad wat er stond. Als we hier weer in de buurt op vakantie zijn, zullen we zeker terug komen!

8. Hanneke van Middelaar

Ik had van te voren even moeten bellen dat we wat uitliepen bij de middagactiviteit en dat we daarom wat later kwamen. Dat was geen probleem. En dit werd bij aankomst nogmaals genoemd, erg fijn onthaal! De kleine kinderen renden meteen de speeltuin in die direct naast het terras lag. We streken neer op het buiten terras en ivm de corona regels moesten we per gezin/adres even puzzelen hoe we moesten gaan zitten. Dit ging ook prima. Nadat de bestellingen waren opgenomen was onze wens om het diner binnen te nuttigen, dit was ook geen probleem! Super bediening, iedereen was heel vrolijk echt een leuk team. De ober die de leiding had kwam nog met een aantrekkelijke suggestie wat betreft het dessert, want wij hadden namelijk keuzestress haha. Een proeverij van allerlei desserts van de kaart én ook niet van de kaart, dus een leuke verrassing én hele mooie presentatie op bord. Al met al was het een geslaagde afsluiter van de dag. Heerlijk weertje. De speeltuin was goedgekeurd ;) Top.

9. Familie Meijer

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zaten buiten en kregen het koud, zonder problemen binnen aan een tafel. Zeer leuke en grote buitenspeelplaats voor kinderen. Trampoline, zand, skelters. Genieten daar!

10. Het eten was zeer goed. De biefstuk was in de houtskooloven gebakken waardoor een knapperige buitenkant en een malse binnenkant werd gecreëerd. De bijgerechten waren ruime porties en ook zeer smakelijk. De spek-pannenkoek was precies goed wat betreft dikte en smaak. De bediening was netjes en belangstellend. Enige minpuntje was dat wij, nadat wij voorzien waren van een drankje, zelf om de menukaart moesten gaan vragen en dat na controle de rekening niet klopte. Verder is dit restaurant een absolute aanrader.

11. Femke Kramer

Heerlijk gegeten, zowel wij als de kinderen. De picanha was voortreffelijk! Kids konden zowel binnen als buiten spelen. We zijn in de buurt op vakantie, maar gaan deze week waarschijnlijk nog wel een keer langs.

12. Fam. Knol

Met een gezin kun je hier lekker eten, relaxed zitten en de kinderen genieten enorm van de (omheinde) speeltuin.

13. Wij hebben van te voren doorgebeld en opgehaald. De 5 min.werd ruim overschreden met ongeveer 20 min. De Gado gado was echt slecht, taugé en pindasaus. Ik heb 2 stukjes wortel gezien en nog iets groen maar dat was geen halve sperzieboon. Geen ei geen andere groente en geen kroepoek. Pindasaus al over de Gado gado. Echt jammer, had me er zo op verheugd. Mijn nasi erbij scoorde ook niet hoog qua ingrediënten en smaak, heel droogkorreligge niet gare rijst. Jammer. Mijn man had een heerlijk vleesgerecht en lekkere bami. (Naar zijn zeggen) Er is al zo weinig keuze voor vegetariërs dus maak het nou lekker met echte verschillende groentes enz. Een bak taugé met pindasaus, ik hoef t niet meer.

5,1
  14. Prima te doen voor een keertje. Geen super originele of perfecte gerechten op de kaart, maar met kinderen een prima uitvalsbasis voor een drink en een bite. Bediening mag alerter zijn op drank en compleetheid van tafel, zoals bestek en menage. Eten is oké, maar ook hier mogen de puntjes wat meer op i.

15. Steenbak

Lekker buiten gezeten op het gras. Leuke speeltuin. Eten was goed. Bediening dacht grappig te zijn (de man), maar vonden wij niet echt leuk en ook niet nodig. 1 keer was een drankje vergeten. Wel gezellig gegeten tijdens onze vakantie in de buurt.

16. Annelies

2 Avonden achter elkaar gegeten, eerst voor de steaks en de tweede avond voor de pancakes, beide super.

17. Jeannet Jongschaap

Wij konden heerlijk op het terras zitten en de kinderen konden zowel buiten als binnen spelen. Wij hebben hier heerlijk geluncht. Klein minpuntje: bediening voor drinken mocht wel iets sneller.

18. Albert Roemeling

Leuke lokatie, ook met kinderen! Vriendelijke mensen en...lekker eten voor een eerlijke prijs.

19. Met zeven personen gegeten, hele diverse kaart, van maaltijd salade, pannenkoek, wildstoof en ijssel ham. Burger, iedereen was zeer tevreden! Ook de nagerechten zagen er bijzonder uit, en waren heerlijk, vriendelijk personeel en een gezellig restaurant, ook gluten en lactose vrij is er geen probleem! Aanrader!

20. Sabine Teeuwen

We hebben afgelopen zondag (5 januari 2020) heerlijk gegeten. Ik was met mijn 2 kinderen om de verjaardag van mijn zoontje te vieren en dat was tussen neus en lippen door gezegd en ze hebben er alles aan gedaan om het mijn zoontje onvergetelijk te maken. Hij kreeg een bak met alleen maar blauwe m & m's om zijn pannekoek he versieren omdat hij had gezegd dat dit zijn lieveling kleur was en bij het toetje kwam zelfs een waar sterretje tevoorschijn. Hij straalde er van. Verder hebben we super lekker gegeten, was de service top en vonden we het alleen erg jammer dat wij de enige waren die er op dat moment aan het eten waren (17.30u)

21. Rene Herlaar

Veel in de buurt is dicht in dit jaargetijde. Zo kwamen bij we dit restaurant. We zijn prettig verrast. Met veel zorg sfeervol ingericht voor kerst. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Daarnaast is er van alles te doen, zoals kegelen. Leuke lokatie, gepassioneerde eigenaren en prima eten.

22. Heerlijk gegeten en gezellig gezeten! Kinderen konden mooi spelen. Kaart is nu wat uitgebreider en dst is fijn!

23. Lekker gegeten, leuk voor kinderen met binnen- en buitenspeelplaats. Na het eten duurde alles lang omdat het druk was en er maar 1 serveerster liep voor al die tafels. Dat was de enige wanklank, verder prima!

24. Het was prima geregeld, eten en drinken goed en op tijd,
    Iedereen tevreden.

25. Vanwege personeelsproblemen is er een hoop misgelopen.
    Het feit dat ter compensatie de genoten consumpties niet zijn berekend maakt niet alles goed.
    Mijn zoon welke ik niet vaak zie was speciaal met met zijn twee kleine kinderen zonder zijn echtgenote toch (echtgenote kon niet mee is zwanger) gekomen.
    Deze kleine kinderen moesten meer dan een uur wachten voor hun patatje met kip nuggets.
    Deze kwamen pas nadat mijn zoon boos naar binnen was gegaan om verhaal te halen.
    Ik vond het jammer omdat ik vooraf grote verwachtingen had omdat ik hier al eerder was geweest.

4,5
  26. Geweldig restaurant voor kinderen. Die van ons hebben zich enorm goed vermaakt op het springkussen. Eten was ook lekker, aanrader dus!

27. Vanavond heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Gezellig, gemoedelijk, leuk "ouwehoeren" en uiteraard waar je voor komt: het eten. Uitstekend, voldoende, prettige prijs, etc.
    Bediening voelt de klant goed aan.
    Voor herhaling vatbaar.

28. Kort na overname door de nieuwe uitbaters ben ik wezen eten, ondanks de naam geen steaks op de kaart heb uit nood toen mixend grill genomen, maar nu staat er een t bone op de kaart die heerlijk mals blijft door de houtskooloven. Super lekker gegeten. Ook nu weer extreem rustig komop oldemarkters geef ze een steun in de rug en ga er ook eens wat eten!

29. Henk Smit

Erg lekker en gezellig, zeker de moeite voor herhaling waard.

30. Aanrader! Heerlijk gegeten! Wat een verrassing. Echt top! We hadden kogelbiefstuk om te zuigen. Groot bord met overheerlijke salade. Prachtige lokatie. Heerlijk in de serre gezeten. Zijn hier in de omgeving op vakantie maar komen morgen hier weer eten. Kijken er nu al naar uit.