Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldemarkt verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, ruime porties, prettige en sfeervolle omgeving. Aanrader

MR2

Gisteren heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening. Daardoor echt een aanrader!

Onderweg in dit dorpje wat gegeten. Ongedwongen sfeer, heerlijk eten.
    Goede prijs-kwaliteit verhouding, verse producten, goed verzorgd. Prima maaltijd dus!

Michèl

Al zo`n 2 jaar vaste gast bij Het Hof, en altijd welkom, super service !
    Het eten is altijd van een goede gelijkmatige kwaliteit, waardoor je graag terugkomt.

Sander & Renze, keep up the good work.

Heerlijk gegeten! Heerlijke verse soep en bouillon! Met lekkere verse groenten! Goed stuk vlees!
    Geen overmatig veel eten,( zodat er voedsel weg gegooit gaat worden), maar toch gelegenheid om bij te vragen! En keurige bediening!
    Wij komen vast nog eens terug!

Afgelopen vrijdag avond gezellige tapas avond gehad bij het Hof. Voor ons was het een verrassings etentje voor onze jarige vriendin. Maar ook wij werden verrast door de vele verschillende tapas die er werden geserveerd. Echt teveel om op te noemen, we hebben héérlijk gegeten ! Super geslaagde avond. Ik kom graag nog eens terug!

Mark en Gea

Heerlijk gegeten in dit dorpsrestaurant. Bij toeval gevonden, maar was een verrassing. Vriendelijke bediening, mooie borden en uitstekende keuken. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

m.jonkers

Wij hebben heerlijk gegeten vooral het zalmtaartje was uitstekend mooi opgemaakt en goed van smaak.
    De bediening was erg vriendelijk.
    Wij komen zeker terug want het restaurant is een aanwinst voor het dorp.

Fam Jonkers.

Ik was benieuwd na de heropening wat het restaurant nu te bieden heeft. Met zijn zessen hebben we er heerlijk gegeten. De Waterbuffel Carpaccio en Entrecôte was heerlijk mals en goed klaargemaakt. Echt een Oldemarktse specialiteit omdat het vlees van de waterbuffels van de boerderij in het dorp komt. Ook snoekbaars, zalm en varkenshaas waren heerlijk klaargemaakt. Er was nog plaats voor een heerlijk toetje dat goed smaaktje een een lust voor het oog, net als de andere gerechten trouwens die mooi versierd op tafel kwamen.
    Het zag er allemaal zeer verzorgd uit en de bediening was aangenaam en vriendelijk. De locatie is centraal in het dorp en makkelijk te bereiken en smaakvol ingericht met historische foto's uit Oldemarkt. Als ik gasten heb of zelf eens uit eten wil, dan weet ik wel een leuk adres..

A.DUURSMA

Heerlijk vier gangen kerstdiner! Warme broodjes met tapenade vooraf, extra een verrassings-amuse, smakelijke gerechten, smullen van het grand dessert. Vis is een aanrader!
    Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gezellig restaurant en heerlijk eten. fijn dat men de hele dag geopend is.
    jammer dat er geen eigen gemaakte pizza"s meer zijn en het lekkere puur ijs missen we toch in Oldemarkt!!
    we wensen de nieuwe eigenaar heel veel succes toe.

Jasper Veltman

Prima gegeten bij het Hof.

Sinds de nieuwe eigenaren er op zitten toch maar heen gegaan om te eten.

Voorgerecht mediteraanse tomatensoep, Fijn!

Geitenkaasje--> Nog fijner!

Saté van de haas is heerlijk zacht. Niet droog van binnen en ook de satésaus smaakt goed!

Volgens mijn vriendin is de snoekbaars helemaal een aanrader, maar dat is alleen aan te raden als je van vis houd..

Als nagerecht allebeide de gekaramelliseerde ananas besteld. Vooral de hangop, uitstekend!

Kortom, zeker verwachten dat we nog een keer weer komen.

Sander en Renze, ga zo door!

jurry en inge

Heerlijk gegeten. Leuk dat alles van binnen zo anders is geworden.

De gerechten zijn totaal niet duur. Als we in de buurt zijn komen we snel weer langs. Om te eten.

inge

Lekker gegeten in dit restaurant wat net is overgenomen door nieuwe eigenaars! Prima service, goede sfeer ( hoewel nog wat kale inrichting maar volgens een mededeling op de kaart wordt daar nog aan gewerkt) en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader!

We hebben hier in juni gegeten via vakantieveilingen.nl.

Bediening vonden we erg vriendelijk en behulpzaam. Een klacht werd prima opgelost door een andere soep te serveren.

Het eten was prima. Lekker stukje vlees en heerlijk toetje.

Helaas is de inrichting en het onderhoud van het voorste gedeelte nogal treurig. Zonde dat de achterste ruimte niet werd gebruikt. Dat is juist een beetje modern ingericht. Ik zou mensen juist daar plaats laten nemen.

Marijke

Het was echt super slecht, ik kom er nooit meer!

Het eten was aangebakken, boontjes waren niet gaar, ijs was al gesmolten voordat we het kregen etc...

We moesten ook nog meer dan 125 euro (2 personen) afrekenen, terwijl we bovenstaande punten hadden aangegeven..

Echt heel slecht..

Werkelijk ongelofelijk, wat viel dit tegen.

Restaurant doet grauw/oudbollig/ongezellig aan, als kantine van een sportvereniging is het nog te simpel in mijn ogen.

Zelf om drankjes vragen, de gehele avond, bediening bleef 2 keer een half uur weg, terwijl we de enige 2 gasten waren.

Tafel bijzonder simpel ingedekt, geen servet, kaarsje of bloemetje.

Vlekken van tomatensaus op de wand, meter naast tafel.

Voorgerecht, erg simpel met stukjes komkommer en verlepte slablaadjes. Zou het mijn cavia's nog niet voorzetten.

Bij hoofdgerecht gevraagd om extra friet, meisje van bediening liet merken dat ze dit niet nodig vond, hoezo de klant is koning.

Bijna gehele avond gebleer te horen uit de keuken, er was familievisite...

Bestek werd met handen aan uiteinde geserveerd..

Borden en uitgeserveerde bakjes met "spatten" erop geserveerd.

1 Positief punt, we wonen ver van Oldemarkt en hoeven hier dus met zekerheid nooit meer te eten.

2 Positief punt, we waren via vakantieveilingen, dus hadden gelukkig geen "gangbare"rekening van zo'n 75 euro (prijs op menukaart)

Erg goed gegeten, in een leuk restaurant.

Inrichting is wat eenvoudig, maar het eten maakt dat helemaal goed. Bediening ook heel vriendelijk en attent, geeft je het gevoel of je er al jaren komt.

Gezellig restaurant en terras waar je heerlijk kunt genieten van goed eten en drinken.

Ook even gezellig zitten voor een lekker kopje koffie met eigengemaakt appelgebak of een drankje met borrelgarnituur.

Ook leuk om zo je dorpsgenoten te ontmoeten.

We mogen trots zijn op zo'n restaurant in ons dorp.

mevr Scheppink v/d heide

We hebben hier al 4 x een familiefeest gehad.

Het eten is hier echt heerlijk en betaalbaar, goede bediening en vriendelijk personeel.

Het terras is gezellig en gedeeltelijk overdekt en er staat een leuke lounge set om ff te relaxen na een lange wandeling of fietstocht.

We komen hier zeker nog terug.

fam. Teeuw 29-12-2009

Wij hebben tijdens ons familiefeest (32 personen) een heerlijk koud en warm buffet geserveerd gekregen. De bediening kreeg extra complimenten. Ook het ijsdessert was prima verzorgd. Wij hebben een fantastische avond gehad. Dit was de 2e keer dat wij ons familiefeest hier gevierd hebben. Wij hopen hier nog vaker te komen.

Leuk restaurant.

Het brasserie gedeelte doet mischien wat oubollig aan maar daarintegen is het restaurant gedeelte erg mooi en gezellig om te eten.

Wij zijn er afgelopen zaterdag geweest en hebben een overheerlijk carpaccio van ossenhaas gehad. (echt een aanrader)
    De rest van het eten was ook super en de sfeer was erg goed.

Kortom, ik zou zeggen ga het zelf eens beleven.

Het is echt een gezellig en sfeervol restaurant.

Ik ga er in ieder geval binnen kort weer heen om te eten.

Leuk restaurant met een gezellig terras. We eten hier regelmatig en hebben dan ook nog nooit ondervonden dat het eten niet goed was. De carpaccio van ossehaas is zeker een aanrader, echt heerlijk!

Wij raden al onze vrienden en kennissen altijd aan om hier eens te gaan eten, vooral omdat je hier lekker kunt eten en voldaan naar huis gaat voor een betaalbare prijs!

Het brasseriegedeelte is wat oubollig, maar het lijkt mij dat ze dit nog wel eens gaan veranderen gezien het geheel vernieuwde restaurantgedeelte....

Naam: ploeg Review Datum: 1-06-2009 18:56

Met vrienden wezen fietsen in de omgeving. Gereserveerd voor 8 personen. Van 19.10-21.30 gewacht op eten. Nog nooit zo slecht meegemaakt, (bediening ok.) niet te pruimen, koud, klacht werd afgemaakt met "druk". Wij hebben niks van drukte gemerkt! Kortom ga hier aub. niet eten! Verschrikkelijk!

Geweldig lekker eten voor een goede prijs.

Alleen de bediening/gastvrouw was een beetje lomp.

Geen uitgebreide kaart. Maar wát er geserveerd word is buitengewoon lekker. En echt een heeel bord vol, wij konden het niet op. En dat voor die prijs!!! Wij hebben ècht heerlijk gegeten, lekker buiten op t gezellige terras, we komen zeker nog eens terug.

fam.polderman

het doet allemaal wat oubollig aan, maar voortreffelijk eten, een wijnarrangement!,prima bediening, goede prijs/kwaliteitverhouding.kortom, wij hebben er een hele fijne avond doorgebracht met z'n 8en