Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oldebroek verdeeld zijn.

H. van Egteren

Van de buitenkant geen bijzonder restaurant, binnen erg gezellig. Wij hebben goed gegeten, zeker een aanrader.

B Boschman

(kinder) Feestje prima verzorgd. Patat en snack en drinken was er voldoende. Fijn buiten en binnen gespeeld. Goed dat er ook aan binnen spelletjes gedacht is!! Al vonden ze kabouter Plop ook nog leuk (11/12 jarigen)! 😉

Steven De Vos

Zeer lekker gegeten, ook het speeelhoekje was zeer interessant voor de 2 jarige dochter.

Peter van der Putten

Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten, echt een aanrader!

Heel lekker gegeten, het was fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer goede kwaliteit eten mooi opgemaakte borden, aardig en vriendelijk personeel, zeer zeker n aanrader, alleen jammer dat t niet echt in de (aanloop)route ligt maar zeer zeker de (omweg) waard.

Gewoon een top zaak! Staan altijd voor je klaar voor een eerlijke prijs
    En het smaakt top! :)

Lekker eten. Prijzen normaal.
    Grote speeltuin voor kinderen tot jaar of 12.

Familie-uitje bij d' Olde Dreiput. Een aanrader, beslist. Goede service, welkomstbord voor de jubilaris, uitleg over het eten, uitstekende bediening, en dan het buffet! Gewoon super eten, qua smaak en hoeveelheid. Kortom, mijn complimenten voor d' Olde Dreiput.

Fam. van t Hul

Een fantastische dag beleeft met onze kleinkinderen en de rest van de familie en van een hele lekkere maaltijd genoten onze complimenten ga voor al zo door gr. Fam van t Hul.

11. Chinees-Indisch Oldebroek

Eten afgehaald. Weinig smaak aan het eten.

Erg lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. De kinderen kunnen zich prachtig vermaken in de grote speeltuin! Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

Tot driemaal toe heerlijk gegeten! En de kinderen kunnen er lekker spelen. Zeker een aanrader!

Op 2 juni hielden wij onze bruiloft in d' Olde Dreiput, een mooie locatie voor ons gezelschap met veel kinderen. De jeugd heeft zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en op de midget golfbaan, terwijl de overige gasten genoten van het terras en de zaal binnen. Weer en sfeer waren uitstekend, zo ook de bediening. En alle gasten hebben heerlijk gegeten. We kunnen terugkijken op een prachtige dag.
    Het overleg met Bert verliep ook in goede harmonie. Het was top!

Verwachting was een restaurantje bij een grote speeltuin (pannekoeken enz.). Het eten was echter veel beter dan verwacht! Heerlijk gegeten met de familie en de kleintjes vermaken zich prima buiten. Wel mag er iets meer friet en salade geserveerd worden bij grote groepen..

f.van putten

We hebben het heerlijk gehad. Wij vonden het eten prima en de speeltuin voor de kinderen was geweldig. Ze hebben zich prima vermaakt. Voor ieder aan te bevelen.

Fam. Wildeman

Al meerdere keren met de kinderen naar de speeltuin geweest. Altijd een gezellige bedoeling. De kinderen kunnen zich uren vermaken.
    Omdat de speeltuin altijd zo'n succes is nu ook maar eens het restaurant geprobeerd. Het eten was heerlijk! Ruime keuze en heel vriendelijk en kundig personeel. Nadat de kinderen het eten op hadden konden ze nog in de speelhoek spelen zodat wij als ouders nog even rustig konden na-tafelen.
    Al met al een dikke 10!!
    Wij komen zeker nog een keer bij jullie eten!

ir. L.A.A. Romeyn

Op zondag 30 april besloten wij, echtpaar met dochter en schoonzoon en twee kleinkinderen (leeftijd 4 en 7 jaar), dus 6 personen te gaan dineren bij de 'Olde Dreiput'. Wij bestelden, naast drankjes voor iedereen, ook om een karaf gewoon kraanwater. Dat werd bezorgd. Toen wij echter halverwege het diner wederom om (kraan) water vroegen werd dat ons geweigerd. Ondergetekende heeft dit als uitermate onbeschoft ervaren. Bij het afrekenen (€ 204,-) zei de persoon die zich manager noemde, dat het niet leveren van kraanwater beleid was, maar inmiddels, na internet te hebben geraadpleegd, dit beleid zou worden gewijzigd. Dit laatste deed de deur dicht. Het management had, toen het er eenmaal achter was dat het natuurlijk onbestaanbaar is dat de bestelling van kraanwater wordt geweigerd, onmiddellijk actie moeten ondernemen; excuses moeten aanbieden en water leveren. Als ondergetekende niet was vergezeld van zijn familie had hij, al was het halverwege het diner, dit restaurant onmiddellijk verlaten.
    In restaurants waar een dergelijke arrogantie jegens gasten wordt getoond, wenst ondergetekende niet te verkeren.

Nunspeet, 1 mei 2017

ir. L.A.A. Romeyn

Fam.Valent

Wij kwamen bij toeval langs jullie restaurant tijdens een wandeling vanaf ons vakantie adres bij Landal. Wij houden niet van dat massale en vonden de combinatie met de speeltuin erg leuk voor de kinderen. Een aanrader voor ieder die eens lekker wil eten buiten het Landal park!! ;)

Marloes van Essen

Wij komen hier heel graag. Van de week weer even geweest. Ook al twijfelde ik vanwege het weer. Maar binnen kunnen de kinderen ook van alles doen. En heerlijk dat jullie een dekentje kwamen brengen. Super eten en super service weer.

Aart de Ruijter

Gisteren gegeten bij dit restaurant. Was daadwerkelijk geweldig! Aardige kok die zelfs even aan tafel kwam en ons vertelde dat Herman den Blijker hier weleens komt eten. Heerlijke pannenkoeken op, met spek en aubergine, nooit verwacht dat dit lekker zou zijn, maar SUPER! Bedankt meester chef!!

pannenkoeken zijn veel te dik net een leren lap, geen smaak aan. Koud geserveerd... verdere eten was wel heel goed, evenals de bediening!! Ook erg kindvriendelijk top!

Afgelopen zaterdag hebben we met een groep van 9 man er gegeten. Van te voren is er al overleg geweest omdat we uit verschillende menu's konden kiezen. Vervolgens is er 1 uitgekozen.
    Het voordeel hiervan was dat het eten vrij snel klaar was, binnen een kwartier na de exacte invulling. Het eten was ontzettend lekker. Het personeel kwam geregeld langs om te kijken hoe het ging en of er nog wat nodig was.

We hebben een hele fijne avond gehad.

Bedankt personeel D' Olde Dreiput!

Fam. Prins

Gisteren lazen we de recensies op jullie site. Dus we besloten dat maar eens te testen. Niets te veel gezegd. Wat hebben wij heerlijk gegeten! Klasse. We waren wel de enige gasten, maar dat is te verwachten in deze tijd van het jaar.

Emiel en Antoinette

Vandaag het kinderfeestje van Justin gevierd (5 jaar). Goed verzorgd, vriendelijk personeel en top service! Zelfs in verband met ongelukje kinderkleding te leen gekregen van de eigenaresse. Echt top. Een aanrader voor een kinderfeestje!

Voor ons de eerste keer dat we deze eetgelegenheid bezochten. Zowel de kinderen als de kleinkinderen hebben er zich goed vermaakt. Ontvangst en bediening waren uitstekend. Bovendien was het een stralende dag zodat we ook van de speeltoestellen gebruik konden maken. Het was een geslaagde dag.

Lekker pannenkoeken gegeten met de kleinkinderen buiten op het terras. Voor de kinderen alle gelegenheid om veilig en gezellig te spelen. Voor de volwassenen een prima zitje met hapje en drankje. Het was prima voor elkaar!

Heerlijk gegeten vanavond, de tapenade bij het stokbrood is erg lekker en de vleestrio is zeker een aanrader!

Kor en Cobi van 't Hul

Zaterdag 16 juli 2016 ons 50-jarig huwelijksjubileum gevierd in d'Olde Dreiput met een grandioos warm en koud buffet. Het eten was geweldig en de bediening was ook prima. Dit is een aanrader!!

Lekker ijs, maar onvriendelijk personeel. Ik voel me haast bezwaard dat ik er een ijsje wil kopen... Jammer vind ik dat. Een glimlach kost niks hoor.