Ruime parkeergelegenheid voor het pand.

Buurtbus, lijn 514 stopt voor de deur.

• Buffet: € 23,00

1461019137 86
1475208216 82
1519549085 88
1530190894 84
1531964529 83

1. Lekker eten, ook leuk voor kinderen.

2. Gezellige sfeer en mooie speelruimte voor kinderen.

3. Van den Hazel

Ideale plek om met kinderen uit eten te gaan! Zij konden heerlijk spelen en wij rustig van ons eten genieten.
    De vis was wat kaal, maar de spareribs heerlijk.

4. Erg kindvriendelijk restaurant. Aan de kinderen heb je geen kind. Die hebben we alleen heel even gezien bij het hoofdgerecht. Zij vonden de speeltuin fantastisch!
    Het eten is ook erg goed.
    Maar, ik vond de sfeer van het restaurant nou niet super. Het restaurant is vrij donker. De tafels stonden niet gezellig. Donkere tafels, donkere tegel vloer en geen gezellige verlichting. Dus daar kan zeker nog wel wat aan gedaan worden. Hetzelfde geldt voor de tafels op het terras en de terrastegels. Het kan allemaal net wat gezelliger en sfeervoller.We hebben absoluut een goede ervaring gehad en gezelligheid/sfeer kan je zelf ook maken.
    Zeker een aanrader!

5. Eten was goed maar eenvoudig.

6. M. De Groot

Mooi en gezellig restaurant met leuke, ruime en omheinde speeltuin voor kinderen van alle leeftijden. Aanrader dus voor gezinnen met kinderen.

7. Wij hebben hier lekker gegeten. Vanwege het mooie zomerweer konden we heerlijk buiten zitten onder een grote parasol. Bediening was vriendelijk dus wij hebben genoten van onze keuze. Voor herhaling aanbevolen.

8. Buiten op terras gegeten, onder prima parasols.
    Service was erg goed.
    Terras is aan een grote speeltuin, dus kids hebben zich ook heerlijk vermaakt.

9. Nathalie

Heerlijk eten vriendelijke bediening en echt een mega leuke grote speeltuin!!

10. Jantine

Het eten was prima, maar jammer dat we moesten kiezen van menukaart… dus een patatje met bereklauw saté zat er helaas niet in.

11. Anoniem

Het was zeker lekker.

12. Peter Fens

Prima gegeten bij d'olde Dreiput. Niet enorm bijzonder, maar wel gewoon goed.

13. Vlak voor de mei vakantie was het lekker rustig. Onze meisje van 2 hadden de middag van hun leven. Eten was prima, de vegetarische schotel is een aanrader.

14. Wat was dat gezellig en fijn en lekker! Komen zeker terug met de hele familie!

15. Bert klaassen

Het eten was erg lekker maar ik miste een groente, er was alleen een koolsalade,
    En voor deze prijs had dat wel gemogen.
    De sfeer was oké, we waren alleen de enigen,
    Wat we niet snappen want ook de bediening was goed en ook goede achtergrondmuziek.

16. Het was een nette zaak, helaas waren er behalve ons geen andere gasten.

17. Daniël

Eten was prima, maar niet bijzonder. Bediening was goed, aardige mensen en het eten kwam op tijd. Het restaurant mist sfeer. Niet geschikt voor een romantisch etentje.

18. G. Silvis

Zeer goed restaurant met vriendelijk personeel. De menukaart was klein maar het eten was prima. Met alle wensen werd rekening gehouden. Zeker een aanrader.

19. Met 6 personen gegeten. Iedereen heeft lekker gegeten. De kipsate was een beetje te zout naar ons idee, maar wel lekker mals. Verder vriendelijke bediening en niet veel op aan te merken.

20. Een beenhammetje gegeten en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo’n lekker stukje varkensvlees heb gegeten. Voorgerecht (foto) was ook super lekker en echt van alles genoten. Mijn complimenten.

21. H. van Egteren

Van de buitenkant geen bijzonder restaurant, binnen erg gezellig. Wij hebben goed gegeten, zeker een aanrader.

22. B Boschman

(kinder) Feestje prima verzorgd. Patat en snack en drinken was er voldoende. Fijn buiten en binnen gespeeld. Goed dat er ook aan binnen spelletjes gedacht is!! Al vonden ze kabouter Plop ook nog leuk (11/12 jarigen)! 😉

23. Steven De Vos

Zeer lekker gegeten, ook het speeelhoekje was zeer interessant voor de 2 jarige dochter.

24. Peter van der Putten

Prima restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten, echt een aanrader!

25. Heel lekker gegeten, het was fantastisch. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Zeer goede kwaliteit eten mooi opgemaakte borden, aardig en vriendelijk personeel, zeer zeker n aanrader, alleen jammer dat t niet echt in de (aanloop)route ligt maar zeer zeker de (omweg) waard.

27. Gewoon een top zaak! Staan altijd voor je klaar voor een eerlijke prijs
    En het smaakt top! :)

28. Lekker eten. Prijzen normaal.
    Grote speeltuin voor kinderen tot jaar of 12.

29. Familie-uitje bij d' Olde Dreiput. Een aanrader, beslist. Goede service, welkomstbord voor de jubilaris, uitleg over het eten, uitstekende bediening, en dan het buffet! Gewoon super eten, qua smaak en hoeveelheid. Kortom, mijn complimenten voor d' Olde Dreiput.

30. Fam. van t Hul

Een fantastische dag beleeft met onze kleinkinderen en de rest van de familie en van een hele lekkere maaltijd genoten onze complimenten ga voor al zo door gr. Fam van t Hul.

31. Erg lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. De kinderen kunnen zich prachtig vermaken in de grote speeltuin! Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

32. Tot driemaal toe heerlijk gegeten! En de kinderen kunnen er lekker spelen. Zeker een aanrader!

33. Op 2 juni hielden wij onze bruiloft in d' Olde Dreiput, een mooie locatie voor ons gezelschap met veel kinderen. De jeugd heeft zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en op de midget golfbaan, terwijl de overige gasten genoten van het terras en de zaal binnen. Weer en sfeer waren uitstekend, zo ook de bediening. En alle gasten hebben heerlijk gegeten. We kunnen terugkijken op een prachtige dag.
    Het overleg met Bert verliep ook in goede harmonie. Het was top!

34. Verwachting was een restaurantje bij een grote speeltuin (pannekoeken enz.). Het eten was echter veel beter dan verwacht! Heerlijk gegeten met de familie en de kleintjes vermaken zich prima buiten. Wel mag er iets meer friet en salade geserveerd worden bij grote groepen..

35. f.van putten

We hebben het heerlijk gehad. Wij vonden het eten prima en de speeltuin voor de kinderen was geweldig. Ze hebben zich prima vermaakt. Voor ieder aan te bevelen.

36. Fam. Wildeman

Al meerdere keren met de kinderen naar de speeltuin geweest. Altijd een gezellige bedoeling. De kinderen kunnen zich uren vermaken.
    Omdat de speeltuin altijd zo'n succes is nu ook maar eens het restaurant geprobeerd. Het eten was heerlijk! Ruime keuze en heel vriendelijk en kundig personeel. Nadat de kinderen het eten op hadden konden ze nog in de speelhoek spelen zodat wij als ouders nog even rustig konden na-tafelen.
    Al met al een dikke 10!!
    Wij komen zeker nog een keer bij jullie eten!

37. ir. L.A.A. Romeyn

Op zondag 30 april besloten wij, echtpaar met dochter en schoonzoon en twee kleinkinderen (leeftijd 4 en 7 jaar), dus 6 personen te gaan dineren bij de 'Olde Dreiput'. Wij bestelden, naast drankjes voor iedereen, ook om een karaf gewoon kraanwater. Dat werd bezorgd. Toen wij echter halverwege het diner wederom om (kraan) water vroegen werd dat ons geweigerd. Ondergetekende heeft dit als uitermate onbeschoft ervaren. Bij het afrekenen (€ 204,-) zei de persoon die zich manager noemde, dat het niet leveren van kraanwater beleid was, maar inmiddels, na internet te hebben geraadpleegd, dit beleid zou worden gewijzigd. Dit laatste deed de deur dicht. Het management had, toen het er eenmaal achter was dat het natuurlijk onbestaanbaar is dat de bestelling van kraanwater wordt geweigerd, onmiddellijk actie moeten ondernemen; excuses moeten aanbieden en water leveren. Als ondergetekende niet was vergezeld van zijn familie had hij, al was het halverwege het diner, dit restaurant onmiddellijk verlaten.
    In restaurants waar een dergelijke arrogantie jegens gasten wordt getoond, wenst ondergetekende niet te verkeren.

Nunspeet, 1 mei 2017

ir. L.A.A. Romeyn

38. Fam.Valent

Wij kwamen bij toeval langs jullie restaurant tijdens een wandeling vanaf ons vakantie adres bij Landal. Wij houden niet van dat massale en vonden de combinatie met de speeltuin erg leuk voor de kinderen. Een aanrader voor ieder die eens lekker wil eten buiten het Landal park!! ;)

39. Marloes van Essen

Wij komen hier heel graag. Van de week weer even geweest. Ook al twijfelde ik vanwege het weer. Maar binnen kunnen de kinderen ook van alles doen. En heerlijk dat jullie een dekentje kwamen brengen. Super eten en super service weer.

40. Aart de Ruijter

Gisteren gegeten bij dit restaurant. Was daadwerkelijk geweldig! Aardige kok die zelfs even aan tafel kwam en ons vertelde dat Herman den Blijker hier weleens komt eten. Heerlijke pannenkoeken op, met spek en aubergine, nooit verwacht dat dit lekker zou zijn, maar SUPER! Bedankt meester chef!!

41. pannenkoeken zijn veel te dik net een leren lap, geen smaak aan. Koud geserveerd... verdere eten was wel heel goed, evenals de bediening!! Ook erg kindvriendelijk top!

42. Afgelopen zaterdag hebben we met een groep van 9 man er gegeten. Van te voren is er al overleg geweest omdat we uit verschillende menu's konden kiezen. Vervolgens is er 1 uitgekozen.
    Het voordeel hiervan was dat het eten vrij snel klaar was, binnen een kwartier na de exacte invulling. Het eten was ontzettend lekker. Het personeel kwam geregeld langs om te kijken hoe het ging en of er nog wat nodig was.

We hebben een hele fijne avond gehad.

Bedankt personeel D' Olde Dreiput!

43. Fam. Prins

Gisteren lazen we de recensies op jullie site. Dus we besloten dat maar eens te testen. Niets te veel gezegd. Wat hebben wij heerlijk gegeten! Klasse. We waren wel de enige gasten, maar dat is te verwachten in deze tijd van het jaar.

44. Emiel en Antoinette

Vandaag het kinderfeestje van Justin gevierd (5 jaar). Goed verzorgd, vriendelijk personeel en top service! Zelfs in verband met ongelukje kinderkleding te leen gekregen van de eigenaresse. Echt top. Een aanrader voor een kinderfeestje!

45. Voor ons de eerste keer dat we deze eetgelegenheid bezochten. Zowel de kinderen als de kleinkinderen hebben er zich goed vermaakt. Ontvangst en bediening waren uitstekend. Bovendien was het een stralende dag zodat we ook van de speeltoestellen gebruik konden maken. Het was een geslaagde dag.

46. Lekker pannenkoeken gegeten met de kleinkinderen buiten op het terras. Voor de kinderen alle gelegenheid om veilig en gezellig te spelen. Voor de volwassenen een prima zitje met hapje en drankje. Het was prima voor elkaar!

47. Kor en Cobi van 't Hul

Zaterdag 16 juli 2016 ons 50-jarig huwelijksjubileum gevierd in d'Olde Dreiput met een grandioos warm en koud buffet. Het eten was geweldig en de bediening was ook prima. Dit is een aanrader!!

48. Fam de Schouw

Gisteren weer heerlijk naar de Olde Dreijput geweest, Wat een drukte was het daar zeg!! Heerlijk gegeten, We moesten iets langer wachten ivm de drukte maar dit werd van te voren gezegd. En ahhh. in het zonnetje wachten is geen ramp. Wij komen gauw weer langs. Heerlijke speeltuin en fijn dat de kinderen niet van het terrein af kunnen zodat wij ook een beetje kunnen relaxen.
    ook fijn dat er geen entree gevraagd wordt, anders lopen die dagen altijd gelijk zo in de papieren.
    Omdat we nu al een paar keer geweest zijn en het altijd zo gezellig is, maar eens besloten een recensie te schrijven.
    Wij komen gauw weer. Fam de Schouw,

49. Fam vlieger

Heerlijk gegeten met de fam. Gezellig gezeten op het terras. Een echte aanrader voor fam met kinderen.

Gr fam Vlieger uit Wezep

50. Sandra

Prut. Bevrijdingsdag 2016, eerste warme lentedag. Het was erg druk. Veel nieuw personeel ogenschijnlijk, die niet door hadden dat de tafels ook een nummer hadden die het bedienen makkelijker zouden kunnen maken. Erg lang wachten op je bestelling en dan nog het verkeerde krijgen. Het personeel moest bij vijf tafels navragen of de bestelling daar thuis hoorde. Ruim 3 kwartier wachten op patat en een pannenkoek, geen bestek, geen suiker of stroop. Geen kadootjes voor de kinderen. Vervolgens aan de bar die vol stond met glazen vol/leeg een kwartier wachten om te betalen. Dat Herman de Blijker hier ooit geweest zou zijn is echt een gerucht!!! Dit nooit meer!

51. Op Koningsdag met 7 personen hier wezen eten. We zaten dichtbij op het Landal Park. Ik had online de menukaart even bekeken en dat zag er prima uit. De kinderen konden kiezen uit veel verschillende soorten pannenkoeken, of frietjes met iets lekkers erbij (en na het eten een cadeautje uit de schatkist pakken). Onze voorgerechten waren heerlijk, tomatensoep, stokbroodje kruidenboter, rundercarpaccio (echt een aanrader!) Als hoofdgerecht hadden wij varken/kip schnitzel, biefstuk met pepersaus daarbij kreeg je friet, salade en mayo wat onbeperkt bij te bestellen was. Heel lekkere knapperige friet, en de vleesgerechten waren ook erg lekker! Het toetje liet alleen even op zich wachten, maar het was ineens ook behoorlijk druk, dus misschien lag dat daaraan. Vriendelijke bediening.
    Buiten een ontzettend leuke speeltuin, waar de kinderen heerlijk konden spelen. Het is helemaal met een hek omheind dus je kunt rustig natafelen terwijl de kinderen lekker buiten spelen. Kortom een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug als we weer een weekje Landal het Loo hebben geboekt!

52. Wat een top bedrijf, en wat een top kok. Ik heb er van horen zeggen dat Herman den Blijker zich hier graag laat verwennen. Bij het binnenkomen komt de geur van heerlijke spekpannenkoeken je al tegemoet. Echter zijn ook de plates, zoals schnitzels en het satémenu heerlijk. De prachtige keuken schreeuwt om aandacht. Heerlijk etablissement! Heerlijke pannenkoeken met draadjesvlees!

53. J. Kamstra

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Wij komen graag nog een keer terug.

54. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, grote speeltuin, voor kinderen veel mogelijkheden! Wij komen zeker weer!