Snackbar 't Koepelbos in Oldeberkoop

1219491555 78
1253362034 78
1348199376 73
1382069856 74

1. Wat een fantastische plek om te eten! Gemoedelijke sfeer, leuk personeel! Een aanrader!

2. Crista

3. Net een heerlijke wandeling gemaakt met onze zoon van 9 in het Koepelbos. Hierna zouden we een lekker schepijsje halen bij Toscane ijs..maar helaas liet het personeel ons aan ons lot over. Ze zagen ons voor de vitrine staan maar we werden gewoon niet geholpen, ook niet toen ik twee keer op de bel had gedrukt. We werden gewoon genegeerd!
    Wij komen hier dus nooit weer.
    Jammer om zo met je klanten om te gaan...

4. Vandaag een sorbetijsje besteld. Dat kon. Kreeg vervolgens slagroom ijs. Balen. Er wat van gezegt maar kon gewoon betalen. Het was ijs in een sorbetbeker en ze hadden geen sorbetijs terwijl bij de bestelling ik het duidelijk had gevraagt en toen kon het wel. Geen excuus.
    Wat een slechte service.

5. Een hele goeien service en eten eten is echt top een aanrader spareribs zijn godelijk het is echt 5 sterren waardt!!

6. Faam.pinksterfietsclub

Bij het bespreken werd op snauwerige toon verteld dat ze het erg druk hadden... enkele dagen later, weer heel snauwerig" u MOET er dan ook om 5 uur zijn" . Gevraagd: hoe laat MOETEN wij dan weer eruit? 19.30. Sluiten we.
    Bij aankomst weer heel chagrijnig. Het is hier druk en alleen met groep afrekenen. Het is hier heel erg druk.druk.druk.
    Mooi dat het druk is maar dat is een probleem van de uitbater, die kan daar personeel op inzetten en daar heeft de GAST niks mee te maken. De groep voelde zich erg opgelaten en NIET WELKOM.
    Terwijl we er zaten waren er nog 5 gereserveerde tafels. Er waren geen gasten die zich melden.
    Dit verdiend een steenkoud douche en wij komen hier nooit weer zelfs niet om een ijsje te halen aan het loket!
    Het personeel gaf openlijk toe dat mevr. De uitbaatster altijd kort door de bocht en chagrijnig is. Bood daarvoor excuses aan.

7. Ik kwam vandaag een frietje halen. Er was een man met een kaal hoofd bezig in de keuken eten klaar te maken voor een andere klant. Toen ik bij de balie ging staan, keurde hij me geen blik waardig en zei niets. De klant vertrok met eten en ik was de enige klant. De man keek nog steeds niet naar mij, zei niets en begon broodjes te snijden. Ik zei : " kan ik een bestelling opgeven?". Hij antwoordde op hooghartig toon: "als ik klaar ben". Ik vind dit erg onbeschoft. Als er een klant staat en je hebt dringende bezigheden, dan zeg je bijvoorbeeld: "ik kom zo bij u". Dit onbeschofte gedrag verpestte mijn ervaring.

8. We eten daar regelmatig en altijd naar onze zin. Lekker eten, schoon, ook de toiletten zijn schoon en keurige en vriendelijke bediening. En als het zo slecht was als sommigen doen voorkomen was het er niet altijd zo druk. En die mensen die zeggen dat het zo slecht is vergelijk ik met degenen die in het ziekenhuis ook altijd zitten te emmeren over het eten, want ook daar is het wel goed. Dus ze krijgen van mij een dikke 10.

9. Wij komen al jaren bij restaurant en Snackbar 't Koepelbos in Oldeberkoop.
    Heel vriendelijk personeel en het eten is er echt geweldig lekker.
    Het is er altijd netjes en schoon en de sfeer is er altijd gezellig.
    De slechte recensies zijn naar onze mening wat overdreven, het zit er ook niet voor niets altijd bomvol!
    Wat ons betreft een aanrader!!

10. Herman en Corry Mulder

Wij komen hier al jaren regelmatig en zijn zeer tevreden over de maaltijden, de aandacht, de bediening en de prijs/kwaliteit verhouding.

Ook is er altijd even tijd voor een praatje, wat wij zeer op prijs stellen.

Kortom een prima eetgelegenheid.

Herman en Corry.

11. Jammer rijd er vaak langs, altijd druk, dus ik dacht ik wip met mijn kinderen even aan, vraag naar kinderboxen voor de kids, ja waren er wel dus ik bestel 2 en iets voor mijzelf. Kan 18 euro aftikken, 7,50 per box. En als ze het nu echt lekker vinden... Nee helaas niet, eerlijk is eerlijk cadeautje van de box is leuk, kipnuggets zijn er 6 (teveel voor een kinderbox) maar de prijs is te gek. Ik had het al besteld waar mijn kinderen bij stonden dus kon niet terug maar ik vind het een schandalige prijs voor een kinderbox, normaal betaal je rond 4 euro

12. G.Bekhof

Wat een vreselijke bediening daar zeg.
    Waar je altijd vriendelijk te woord werd gestaan en netjes behandeld. nu is dat heel ver te zoeken.
    Komen we daar rond 20.30 om even bij een heerlijk ijsje te eten. nee dus. Staat één of andere sjappie te vegen bij het Toscana ijs en ik vraag aan mijn man wat voor smaak wil jij?
    Zegt die onbeschofte man "we verkpoen nu geen ijs meer.". Ik zeg geintje zeker? Nee ik ben toch aan het schoonmaken?
    Ja maar alles staat nog open??
    Ik vraag het personeel maaakt ie nou een geintje..nee hoor.
    Een softijsje dat kon wel.. met een kop als een zuurpruim.
    Nou nee bedankt maar hou dat ijs lekker!
    Wat een desillusie voor een snackbar waar wij al jaren komen en waarvan de eigenaren altijd zo leuk waren voor de klanten.
    Als deze chagrijnige man die niet op een nette manier uit kon leggen waarom er geen ijs meer werd verkocht (op softijs na) de bediening blijft doen weet ik zeker dat er klanten wegblijven en minder klanten terug zullen komen.
    Jammer voor wat het altijd was...

13. Sjonge, wat een slechte tent is dit. Slechte prijs kwaliteit verhouding! Het doet zich voor als een restaurant maar eigenlijk is het gewoon een friettent. Het personeel wordt gewoon waar de klant bij staat uit gejoeld. Schandalig! Ik kom hier niet weer en ik raad iedereen met kinderen af hier langs te gaan, totaal niet kind vriendelijk!

14. Het is hier altijd druk als ik langs rij dus ik verwacht er wat van als ik hier nu eens een hapje ga eten. Het restaurant oogt als een bedrijfskantine, de schnitzel die ik bestel komt van de groothandel, van die vieze vleespulp met een vette krokante laag. De saus staat in een plastic bakje naast dit "vlees". Ik krijg er een kopje (wel lekker) friet bij en iets wat men groente noemt. De ene groente is koud, ik weet niet wat voor salade, de andere niet te eten, rode kool. Een heel hoog snackbar gehalte voor een prijs (17 euro) waar je wat beters van mag verwachten. Een onaardige serveerster die meer tijd steekt in het babbelen met haar buren die ook als gast aanwezig zijn dan in klanten die klagen over het eten.

15. Wij eten er altijd heerlijk, de sfeer is goed en we krijgen waar voor ons geld. Want er wordt heel veel aandacht aan het eten besteed. De boerenschnitzel is een aanrader, en de patat is van zeer goede kwaliteit! En proef eens het Italiaans ijsje, heerlijk...

16. Gisteravond met mijn partner hier gegeten. Het is eenvoudig maar het smaakte prima. Dit was voor ons de eerste keer dat we hier waren, dus het was zeker een moment opname. Maar de gastvriendelijkheid was ver te zoeken, ze doen wat ze moeten doen maar daar blijft het ook bij. Een glimlach doet al wonderen, en geeft een warm welkom. Toen wij weg wouden was de deur al op slot gedraaid, deze moesten wij zelf open draaien...dit was om 19:30.
    Het eten was goed, maar voor wat je daar omheen krijgt (of juist niet qua sfeer en beleving) was het echt TE prijzig!

17. 3 plates besteld. Gehaktbal, 1/2 kip en snitzel waren oké. Weinig eten voor veel geld. Vooral het kleine schaaltje patat (net voldoende voor 1 persoon) aardappelsalade (niet meer dan een halve aardappel) en sperziebonen (of?? ...zonder smaak), dat op de tafel werd gezet voor drie personen.

Wat ons betreft: geen volgende keer naar 't Koepelbos en zullen het ook zeker niet aanbevelen bij anderen.

18. Fam. Heijn

D.d. 30-05-2015, tafel 03. De bediening straalt weinig spontaniteit uit, bestek word midden op de tafel gegooid, de tafel word niet ingedekt. De tijd tussen de soep en hoofdgerecht duurde erg lang.

19. Kinderen niet welkom! Ga er vooral niet met kinderen naar toe! Tijdens een bezoek aan het koepelbos overvallen door een dikke bui. We besloten in het restaurant te schuilen met wat lekkers. We waren met vier kinderen... en nee, die zitten niet lang stil. Gelukkig was het erg rustig in het restaurant. Erg jammer dat de eigenaar (?) niet met kinderen om kan gaan, en zich uitermate boos en sneu uitliet over de kinderen! Wij komen er nooit weer! Jammer... want het koepelbos kan zo'n leuk uitje zijn voor kinderen!

20. Lekker gegeten maar de rekening viel erg tegen. We betaalden 32 euro voor 1 saté en 1 bal gehakt met patat en 1x drinken. Er stonden andere prijzen op de kaart dan later op de bon. Dit doen we dus niet weer.

21. Bijzonder lekker gegeten, maar wat een koude douche als je de rekening krijgt. Echt belachelijk. Dit was eens maar nooit weer!!!!

22. Slechte prijs kwaliteit verhouding. Hamburger wordt in de frituur gebakken op een klef broodje, zonder een beetje garnituur. Koppels wil een restaurantuitstraling doen geloven maar is en blijft een gewone Friettent!

23. Lekker gegeten. Maar 2 patat 1 met fricandel en 1 met gehaktbal en 2 kinderpatat met fricandel voor 37 euro vind ik veel geld.Ben je in oosterwolde voor 15 euro klaar. Belachlijk duur!!

24. J.en S.de Jong

Zondag 22 sept. weer even eten in "t Koepelbos hetgeen we deze winter ook hadden gedaan en toen goed was bevallen. Helaas deze keer niet want het was niet mogelijk om een champignonsausje op een schnitzel te krijgen. De saus wordt gemaakt in het vocht van een varkenshaas dus als je die saus wilde moest je ook een varkenshaas nemen.... En de hoeveelheid eten die we kregen was wel karig voor de prijs die betaald moest worden. Enige groente was er niet bij behalve een paar blaadjes rucola o.i.d. , een heel klein beetje salade en een kleine rösti. Het smaakte wel prima maar voortaan rijden we 't Koepelbos voorbij.

25. Wij wonen in het dorp Oldeberkoop en halen af en toe hier onze snacks. Ze zijn wat duurder als de andere snackbar in het dorp, maar de kwaliteit is er ook absoluut na! Wij betalen liever iets meer voor goede kwaliteit patat en snacks. Alles netjes en schoon en personeel altijd vriendelijk. Wordt altijd snel geholpen. Als je telefonisch besteld klopt de tijd die ze noemen echter niet altijd (10 minuten zal het klaar zijn, maar is in de regel 20 minuten). Maar ook hierbij is van toepassing dat de kwaliteit dusdanig goed is dat het wachten wel waard is!

26. Erik de boer

Superplek en hele goede kwaliteit van de snacks en de patat, nooit te vet en altijd goed gebakken. Top- bediening. Dus dat gezeur over te duur moet eens ophouden, als je iets goeds wilt hebben betaal je er ook voor!

27. De Denso`s

Top Service!

Mijn auto was kapot en ik belde met de koepelbos normaal bezorgen zij niet. maar de eigenaar kwam wel even langs op de fiets nou super! Echt een aanrader, goede kwaliteit prijs is echter iets te duur naar mijn mening maar je hebt wel goede snacks ervoor. Kroket zat mosterd bij ipv mayo wat besteld was. maar verder een nette zaak kom er zeker weer.

28. Zeer kleine ijsjes, zowel softijs als schepijs.

29. Prima tent, heel netjes, goed opgeruimd en altijd vriendelijk personeel. Het eten is er erg lekker, vooral de gehaktbal is een aanrader!

30. Ziet er erg schoon uit maar wel mega duur voor de hoeveelheid die je krijgt. Geen aanrader.

31. Na mijn eerdere goede recensie dien ik die nu enigzins aan te passen, mijn eerdere bezoeken aan snackbar/restaurant het Koepelbos waren aan het snackbar gedeelte wat voor een snackbar weliswaar erg duur is maar wel goed. Vandaag het restaurant gedeelte eens geprobeerd en dat viel zwaar tegen. Er worden in het restaurant gewoon snacks uit de snackbar geserveerd en veel te kleine hoeveelheden en veel te duur. Ik moest onder andere voor 3 kleine bolletjes slaatje, wat een groot slaatje moest voorstellen, 4 euro betalen. Mijn dochtertje had een kale friet met 2 kroketten voor dik 8 euro met saus, wat ook nog extra moest betaald worden maar de friet was nog minder als in een bakje uit het snackbar gedeelte. Mijn vrouw had gewoon een simpele braadworst met wat kale friet en cola,1 bier en een chocomelk. Dat was schrikken bij de kassa : 30 euro!
    Bij het betalen geklaagd tegen de eigenaar, hij vertelde alleen jammer dat u niet tevreden bent, verder geen compensatie o.i.d.
    Ga er dus nu nooit meer heen!

32. Jimmy Groen

Grote patat met mayonaise besteld, was erg klein en niet bijzonder.

33. Je kunt er heerlijk eten, goeie kwaliteit, vriendelijk personeel.
    Moderne zaak, top gewoon!

34. Begonnen zo'n 40 jaar geleden denk ik, in een caravan aan de weg richting Noordwolde door de vader (bekend als ijscoboer).
    Later caravan op het parkeerterrein Koepelbos.... inmiddels een volwaardige diner, nu met ijsco-corner met zalige milkshakes.

Voor een goede maaltijd of een snack... prima zaak. Gehaktbal is een aanrader.

35. Hoe een zaak kan groeien zie je hier mooi in beeld. Gestart als eenvoudige snacktent op een parkeerplaats tot een volwaardig en pas weer uitgebreid restaurant (je).

Hier heerst een leuke ongedwongen sfeer waar je snel je maag met een goede kwaliteit eten kunt vullen. Helemaal goed voor mensen die beroepsmatig "on the road" zijn maar ook de zondagrijders houden hier halt. Aanrader dus.

36. Vriendelijk personeel vooral Esther!!!!!!

37. kom er weleens kop kofie drinken en een eten

38. goed eten goede bediening vriendelijk personeel