't Klauterwoud in Oisterwijk

Ontbijt, lunch en diner in een bosrijke omgeving!

Eten & drinken 6,1
Sfeer 7,1
Service 6,8
Prijs / kwaliteit 5,8

Fans

Word de eerste fan van 't Klauterwoud!

• ma Gesloten
  • di 10:00 - 20:00
  • wo 10:00 - 20:00
  • do 10:00 - 20:00
  • vr 10:00 - 20:00
  • za 10:00 - 20:00
  • zo 10:00 - 20:00

Smullen van een 2-gangen spareribsmenu in een gezellig familierestaurant. Nu voor slechts 10,50!

Rib & burger restaurant 't Klauterwoud is een gezellig familierestaurant voor jong en oud. Onze bar bevindt zich midden in het restaurant en deelt het zitgedeelte op in twee ruimtes. Aan de ene zijde kunt u zitten met uitzicht op het speeltoestel en aan de andere zijde heerst meer de rust met een heerlijk knapperend haardvuurtje. Wij gebruiken zoveel mogelijk producten uit de streek. Daarnaast bieden wij u biologische producten en op aanvraag verzorgen wij ook voor u een aangepast maaltijd bijvoorbeeld glutenvrij.

Wij zijn trots op onze streekboeren en daarom presenteren wij ze graag aan U!

Geniet nu extra voordelig met deze deal. Je krijgt dan een heerlijk 2-gangen spareribsmenu met liefst 27% korting. Nu van 14,50 voor slechts 10,50!

Je kunt kiezen uit deze opties:

Voorgerecht
Tomatengroentesoep of de soep van de week

Hoofdgerecht
Kiezen van de spareribskaart, mét salade en friet

14,50 10,50 -27%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-12-2017

Rib- & Burgerrestaurant

Rib & burger restaurant ‘t Klauterwoud is een gezellig familierestaurant voor jong en oud. Onze bar bevindt zich midden in het restaurant en deelt het zitgedeelte op in twee ruimtes. Aan de ene zijde kunt u zitten met uitzicht op het speeltoestel en aan de andere zijde heerst meer de rust met een heerlijk knapperend haardvuurtje. Wij gebruiken zoveel mogelijk producten uit de streek. Daarnaast bieden wij u biologische producten en op aanvraag verzorgen wij ook voor u een aangepast maaltijd bijvoorbeeld glutenvrij.

Wij zijn trots op onze streekboeren en daarom presenteren wij ze graag aan U!

Vanaf ons mooie terras kijkt u uit over de weilanden, waar je soms zelfs reeën ziet lopen. Binnen in ‘t Klauterwoud vindt u een leuke indoorspeeltuin die gratis toegankelijk is. Hier kunnen de kinderen lekker klimmen, klauteren en kleuren. Voor de allerkleinste is er een speciale hoek waar lekker gekropen kan worden.

U kunt buiten een lunch en een diner ook uitstekend bij ons terecht voor een kinderfeestje, groepsarrangement of een familiereünie, het is allemaal mogelijk.

Heerlijk een hapje eten? De keuken is geopend tot 20.00 uur.

Bekijk onze menukaarten
Foto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in OisterwijkFoto van 't Klauterwoud in Oisterwijk

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk en bij het bos

14 recensies voor 't Klauterwoud

Eten & drinken