Deal Smullen van een 2-gangen spareribsmenu in een gezellig familierestaurant. Nu voor slechts 10,50!

Rib & burger restaurant 't Klauterwoud is een gezellig familierestaurant voor jong en oud. Onze bar bevindt zich midden in het restaurant en deelt het zitgedeelte op in twee ruimtes. Aan de ene zijde kunt u zitten met uitzicht op het speeltoestel en aan de andere zijde heerst meer de rust met een heerlijk knapperend haardvuurtje. Wij gebruiken zoveel mogelijk producten uit de streek. Daarnaast bieden wij u biologische producten en op aanvraag verzorgen wij ook voor u een aangepast maaltijd bijvoorbeeld glutenvrij.

Wij zijn trots op onze streekboeren en daarom presenteren wij ze graag aan U!

Geniet nu extra voordelig met deze deal. Je krijgt dan een heerlijk 2-gangen spareribsmenu met liefst 27% korting. Nu van 14,50 voor slechts 10,50!

Je kunt kiezen uit deze opties:

Voorgerecht
Tomatengroentesoep of de soep van de week

Hoofdgerecht
Kiezen van de spareribskaart, mét salade en friet

14,50 10,50 -27%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-08-2019

Grote parkeerplaats aanwezig.

Rib- & Burgerrestaurant

Rib & burger restaurant ‘t Klauterwoud is een gezellig familierestaurant voor jong en oud. Onze bar bevindt zich midden in het restaurant en deelt het zitgedeelte op in twee ruimtes. Aan de ene zijde kunt u zitten met uitzicht op het speeltoestel en aan de andere zijde heerst meer de rust met een heerlijk knapperend haardvuurtje. Wij gebruiken zoveel mogelijk producten uit de streek. Daarnaast bieden wij u biologische producten en op aanvraag verzorgen wij ook voor u een aangepast maaltijd bijvoorbeeld glutenvrij.

Wij zijn trots op onze streekboeren en daarom presenteren wij ze graag aan U!

Vanaf ons mooie terras kijkt u uit over de weilanden, waar je soms zelfs reeën ziet lopen. Binnen in ‘t Klauterwoud vindt u een leuke indoorspeeltuin die gratis toegankelijk is. Hier kunnen de kinderen lekker klimmen, klauteren en kleuren. Voor de allerkleinste is er een speciale hoek waar lekker gekropen kan worden.

U kunt buiten een lunch en een diner ook uitstekend bij ons terecht voor een kinderfeestje, groepsarrangement of een familiereünie, het is allemaal mogelijk.

Heerlijk een hapje eten? De keuken is geopend tot 20.00 uur.

1416419804 54
1419334056 56
1436819568 54
1457219332 25
1465962088 48
1477619096 42
1492190356 37

1. Spareribs waren redelijk zout. Meerval perfect gegaard. Minderbedeelde zag er gezellig uit. Niet - kindergedeelte saai…

2. Lekker gegeten, kinderen heerlijk gespeeld.
    Persoonlijk vond ik dat de spareribs wat malser mochten zijn maar mijn man vond ze heel lekker.
    De burgers waren ook lekker.
    Genoeg keuze uit kinder menu's.
    De bediening is vriendelijk.
    De algehele sfeer is goed, de kinderen kunnen er lekker spelen.
    Algeheel een goede kwaliteit prijs verhouding.

3. Super lekker gegeten.

4. Wij hebben wederom heerlijk gegeten bij het klauterwoud. De spareribs zijn echt heerlijk en ook de burgers zijn erg lekker. Onze dochter is dol op het kindermenu. Lekker eten in een ongewongen sfeer, en je kinderen hoeven niet stil op een stoel te blijven zitten maar kunnen fijn spelen. Het personeel is aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader!!! Wij komen er graag!

5. Mark Wolfs

Vandaag met 4 slagers puur sang gelunchd bij 't klauterwoud in oisterwijk, Hier serveren ze burgers zoals een burger moet zijn. Bediening vriendelijk en de burger met heerlijk garnituur. Ga zo door. Bij deze "verstand van lekker vlees" bedankt en zekers tot ziens.

6. Hadden gereserveerd hier, bij aankomst geen tafel, via euroscoop korting mooi niet dus proberen er onderuit te komen door te vermelden dat een digitaal kaartje niet geld.
    Kon ze niet printen daar. Dus ik zeg dat ik ze mail. Toen kon het wel maar op twee menu’s ipv alle 7. Burgers redelijk goed spare ribs zijn de slechtste opwarm ribben die in de handel te koop is van varken voor het varken. Die van de Lidl zijn nog lekkerder.
    Nooit meer naar toe.

7. Leuk buiten gegeten met de kinderen en kleinkinderen met zijn 10 geluncht lekker soepje broodje of kinderen frietjes met zalm of worstenbrood en drankjes erbij en een heerlijk softijsje kleinkinderen buiten gespeelt en de prijs viel ook mee personeel heel vriendelijk en nette bediening geweldig voor herhaling vatbaar

8. Heerlijk geborreld en gegeten en kinderen hebben zich op en top vermaakt!!!!

9. Yaan 72 punten

Spareribs waren mals en goed gekruid. Leuke familie plek, aanrader.

10. Nanette

Prima gegeten, goede burgers, spareribs kunnen beter qua smaak. Goede service. Alleen wat lang wachten op het eten (op moederdag, druk).
    Leuke speeltuinen binnen en buiten. Uitermate geschikt voor een gezelschap met (kleine) kinderen!

11. Op internet via een website op dit eettentje uitgekomen. Zocht iets waar ze lekker eten serveren in combi met een leuk speeltuintje voor de kinderen. Best nog een stukkie voor moeten rijden, maar ach als het de moeite waard is toch?

Uiteindelijk voor mijn man en mij een burger besteld en voor mijn dochters een kindermenu. Mijn burger was totaal smaakloos. Mijn ene dochter had een menu met chickenwings. Achteraf bleken het pittige chickenwings te zijn. Dit voor een kindermenu?

Toen de serveerster kwam vragen of alles naar wens was heb ik haar uiteraard medegedeeld dat dit niet het geval was en benoemd wat er ondermaats was. Ze vertelde dat ze hier weinig mee kon.

Toen het tijd was om de rekening te betalen kon ik het niet over mijn hart verdragen om de volledige rekening te betalen en dit gaf ik ook aan, waarna ik ongeveer een kwartier heb moeten wachten op de manager. Hij schold de 2 menu's kwijt waarvan wij niet tevreden waren, wat ik wel een nette oplossing vond.

Serveerster kunnen wel wat meer betrokken zijn met hun werk ipv gasten blijven aankijken en hangen aan de bar. Dit voelt erg ongemakkelijk.

12. Joost 13 punten

Burger en ribs restaurant? no way!

Campingrestaurant met een website die veel beter belooft dan waargemaakt wordt? Yes way!
    Voorgerechten zijn okay, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten, lamsburger en rundburger, zijn ondermaats. Ziet er mooi uit, maar geen smaak aan het rundvlees en het lamsvlees leek meer op een lupack burger, zo compact.

Bediening gaat wel, maar heel attent ook weer niet. En verder is het sjofel en niet schoon.

Enige pluspunt, ons kind had een heerlijke tijd in de binnenspeelplaats.

We komen niet meer terug

13. Helene Daanen

Lekker gegeten! De bediening is top! Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Tamara van Dijk

De service was snel en goed. Het eten was lekker al mocht het vlees van de spareribs iets malser.

15. Eten gewonnen via facebook. Was erg lekker en voor herhaling vatbaar. Goed eten voor weinig geld, dikke pluim.

16. Erg leuk voor de kinderen, lekker kunnen spelen in zowel de binnen- als de buitenspeeltuin en mogelijkheid tot schminken aanwezig. Personeel is ook erg kindvriendelijk.
    Alleen jammer dat het eten flink tegen valt. Soep heeft nauwelijks smaak, flauw en onvoldoende gekruid, net zoals de rest van het eten eigenlijk, de friet is niet goed gebakken en de pannenkoek lijkt uit de magnetron te komen. De prijs is die ze vragen voor deze kwaliteit eten is echt te hoog, zodat er echt geen prijs/kwaliteit is.
    Personeel is wel vriendelijk maar ze laten toch regelmatig steekjes vallen.
    Erg jammer van de matige kwaliteit van eten want het concept is goed en de sfeer is OK maar door het tegenvallende eten zullen we hier toch niet meer terug komen.

17. jong gezin

Verschrikkelijke tent! Hadden opa en oma meegenomen voor een etentje en waren met een gezelschap van 8 personen. Wat een aanfluiting. Zoals iemand hiervoor al schreef: rijp voor sluiting wat betreft eten. Profileert zich als burgertent, maar serveert rauwe runder burgers. Wat ik nog wel wist te waarderen is dat de kok zelf excuses kwam maken, echter dit respect verdween als sneeuw voor de zon toen hij op intimiderende wijze bleef kijken of oma de burger wel opat. Soep leek nergens op; ik herkende niet eens de smaak van wat het moest zijn en met mij meerdere. Varkenshaas gortdroog en leek wel opgewarmd.
    Personeel is niet bekwaam, maar dat kun je ze eigenlijk niet kwalijk nemen omdat ze totaal niet worden aangestuurd. Degenen van ons gezelschap die lekker gegeten en gespeeld hadden waren de kinderen, maar voor een frietje met een snack is deze tent echt veel te duur. Daag, daag, tot nooooit meer ziens!

18. Bij toeval langs gekomen en getracht iets te eten.

Het ziet eruit als een opgewaardeerde friettent, maar is zelfs niet in staat een redelijke friet te serveren. Varkenshaas welke gort droog is en het leek wel of deze opgewarmd was in de magnetron. Het enige wat eetbare was de frietsaus.

Personeel komt heel duf over, ze zijn na tien minuten alweer vergeten dat je eten bij hun besteld hebt.

Al met al niet gaan trachten te eten, zoals een andere bezoeker tegen ons zei... Verschrikkelijk, een droge boterham is nog lekkerder.

19. Verschrikkelijk slecht, echt niet te eten, en steen koud en nog misleidend wat betreft prijzen. Zeer slechte bediening. Dit zou direct gesloten moeten worden.

20. 22 oktober voor de 2e keer gegeten bij Klein Oisterwijk. Wij komen niet uit de buurt maar zijn, omdat het de eerste keer zo goed was bevallen, speciaal in de herfstvakantie met ons gezin en opa en oma hier naartoe gereden om weer heerlijke hamburgers en spareribs te eten.
    Onze 14 jarige dochter is heel moeilijk met eten, maar bij Klein Oisterwijk eet ze met smaak de American Classic burger terwijl ze zelfs bij de bekende fastfoodketen nooit een hamburger eet. Ook oma is heel kieskeurig, maar de spareribs La Trappe van Klein Oisterwijk daar likt ze haar vingers bij af.
    Wij komen snel weer langs! Fam Somai en fam Drenth uit de buurt van Rotterdam.

21. AM Hoogveld

Enige tijd geleden hebben we hier onbeperkt spareribs gegeten met een bon van Groupon.

De eerste spareribs die we kregen waren voor bijna de helft zwartgeblakerd en oneetbaar. Mijn tafelgenoot hoefde meteen al geen tweede portie meer, maar ikzelf heb nog een poging gewaagd en hoopte na mijn klacht alsnog een niet verbrande portie te krijgen. Maar ook de tweede portie was weer voor de helft zwartgeblakerd en oneetbaar!

Dat ze zoiets zonder blikken of blozen durven te serveren heeft ons nog het meest verbaasd. Ons zien ze daar in elk geval niet meer terug!

22. 2e keer hier met groupon gegeten, bediening traag, had meer drankjes kunnen verkopen door actiever te zijn. Spare ribs deze keer minder lekker, droog, hard, niet vers, op het laatste ribbetje na, die was wel vers en niet droog.

Maar de grootste blunder, vlees serveren bij een vegetarisch gerecht en dan als (eigenaar/manager) nog domme opmerkingen maken ook!