Op dit adres zit nu: .SALT

centrum betaald tot 18:00uur, net buiten centrum vrij

Op 3 min loopafstand van het station

5. Betalen pin Visa Master Card

1482032971 88
1519106150 83
1520430193 83

1. Via mijn schoonbroer werden we verwezen naar Seasons. Ze zouden daar goed eten hebben en dat bleek te kloppen! Van voor tot het eind zijn we voorzien van heerlijk eten waarbij rekening gehouden werd met speciale eetwensen (zwangerschap, koemelk/lactose intollerantie). Hier werd zorgvuldig mee omgegaan. De bediening was vriendelijk en de service goed. Een voordeel bij Seasons is dat je kleine gerechten kunt kiezen waardoor je meerdere gerechten kunt nemen. Lekker voor de afwisseling en handig voor de twijfelaar! We waren wat meer kwijt dan normaal gesproken maar de prijs / kwaliteit verhouding was goed. Seasons is zeker een aanrader!

2. Ronald Scheffer

Heerlijk gegeten, net even wat anders dan anders, een verrassend palet van smaken.
    Dit alles aangevuld met een zeer correcte en vriendelijke bediening maakte de avond compleet.
    Een echte aanrader !

3. Fantastisch op het terras geluncht. Heerlijke Tataki tonijn, verrukkelijke aspergesoep, canard
    -precies goed gegaard - en dit alles gevolgd door een zeer gevarieerd dessert.Chapeau voor de kok!!!
    Prima wijnadvies en lekker verwend door de gastheer en gastvrouw; kortom; het was een waar feestje vanmiddag!!!

4. Heerlijk eten.
    Heerlijk geborreld.
    Heerlijk in t zonnetje.
    Heerlijk om mee hier naar toe genomen te worden dus over de prijs kan ik niks zeggen.
    Wat wil een mens nog meer?

5. Heerlijk gegeten in een leuk restaurant. Attente en aardige bediening, gezellige sfeer. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.

6. Danielle

Heerlijk gegeten. Gevarieerde kaart met allemaal wat kleinere gerechten. Leuk om met elkaar te delen. De carpaccio van tonijn en het buikspek zijn echte aanraders. De wijn was ook goed en de bediening helemaal top! Verder is er een leuke sfeer in het restaurant.

7. Mark Robben

Heerlijk gegeten bij Seasons, gezellig druk, fijne bediening en prima sfeer. Zeker een aanrader!

8. Bart laurijssen

Bediening was over algemeen zeker goed alleen waren er paar punten die wat minder waren. Weghalen van glazen drinken terwijl er nog iets in zit en weghalen brood terwijl er nog op ligt zonder te vragen.

9. Professioneel gastvrij.
    Grootstedelijk uitstraling.
    Eigentijdse keuken.

10. Elze Maas Makelaars

Wij hebben echt super lekker gegeten, het piccalily mousje bij de steak tartaar, zoo lekker en ik had coquilles dat sausje was ook al zo lekker en de ham vooraf, dat sausje van truffel, echt ook echt super lekker ha ha nu schrijf ik over alle sausjes maar de basis wsa ook lekker maar dat maakt het toch bijzonder. Wat de rest had ben ik vergeten maar zag er ook goed uit ;)
    lekkere wijn en super aardige bediening, eigenaar of uitbater oid heel aardig en grappig, kunt hier gerust gaan eten!

11. Zoals altijd was het van een uitstekende kwaliteit. Fantasievolle gerechten. Mooi geserveerd en een uitstekende bediening.

12. M. van Erve

Al weer heerlijk gegeten bij Seasons! Daarbij een erg prettige en professionele bediening. We komen zeker terug.

13. Heerlijk gegeten en t was erg gezellig

14. Prima bevallen! Heerlijk luxe eten.

15. Attent personeel. De sfeer en de uitstraling is goed. Gezellig. Het eten was heerlijk en werd mooi opgemaakt geserveerd. Het oog wil ook wat. Het wat onze eerste keer en zeker niet de laatste.

16. Geweldig lekker
    Geweldige gastvrijheid
    Kortom: een restaurant waar we zeker terug komen om nog meer te proeven van de heerlijke gerechten
    Een aanrader dus

17. leo netten

het was weer volmaakt.

18. Emma 25 punten

Neergestreken bij Seasons, nadat we eerst even het menu op het terras hadden bekeken. Aan tafel werd ons snel een lekkere fruitige Sauvignon Blanc gebracht. Hierna werd ons de kaart uitgelegd wat neer kwam op: we werken hier met kleine gerechten. U kunt voor uzelf dus een keuze maken uit meerdere gerechten zodat u voldoende heeft. Onaangenaam verrast waren we hierdoor en onze conclusie: hier wordt een toch wat misleidende menukaart gehanteerd. We kozen voor de salade Caprese met mozzarella, de lamskoteletten en als bijgerecht friet met bearnaisesaus. De gerechten werden uitgeserveerd en we constateerden, dat de lamskoteletten erg rosé waren. We hebben hierover een opmerking gemaakt: waarom is onze voorkeur niet gevraagd bij het opnemen van de bestelling. Reactie: bij het merendeel van onze gasten gaat hiernaar de voorkeur uit. Helaas, niet onze voorkeur! Op het bord met de salade Caprese stond een pannetje met een wat onduidelijke substantie. Het bleek de gegratineerde tomaat met mozzarella te zijn. Een taai, elastiek-achtig smaakloos geheel. We hebben het gelaten voor wat het was. Het bijgerecht: de frites met bearnaisesaus. Ik heb de kruiden gezocht in de bearnaisesaus, ik kan niet anders constateren, dat hier een gewoon bakje mayonaise stond. De frites was goed gebakken, knapperig, smakelijk. Men serveert kleine gerechten. Bij het bijgerecht is dit principe blijkbaar verlaten. De hoeveelheid frites stond in geen verhouding tot de overige gerechten. Kortom, teleurstellend, we voelden ons absoluut niet als een gewaardeerde klant behandeld, eerder minzaam. 'Hope to see you soon', staat met balpen op de kassabon (die overigens niet geheel klopt blijkt achteraf). Seasons is voor ons niet voor herhaling vatbaar! Graag zou ik andere klanten laten watertanden met mijn recensie. Dit is wat wij hebben ervaren en ik hoop dat Seasons er zijn voordeel mee doet.

19. Het was ons eerste bezoek en waren aangenaam verrast. Prima sfeer, lekker eten en deskundig en zeer vriendelijk personeel. We hebben inmiddels nogmaals geboekt. Echt een aanrader.

20. Eten bij Seasons is echt fantastisch! Top personeel (niet van dat jonge spul die nog nooit een glas wijn hebben gedronken), attent, vriendelijk, in voor een geintje. Heerlijk. Het eten is ronduit fantastisch. Wij hebben 5 gerechten gedeeld. Lekker wijntje erbij. Tafels op goede afstand van elkaar. Enorm gezellige sfeer. Echt een nieuwe favoriet in Oisterwijk! Jammer dat er geen chocolade dessert is ;-)

21. Heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.

22. Vriendelijke mensen en erg goed eten voor deze prijs (wij hadden 3 gangen voor 29,95). De truffelsaus, tonijn en kroket van kalfszwezerik waren echt heerlijk. Het voorgerecht kwam te snel, we hadden het aperitief nog niet op. Daardoor hebben we een wijntje minder op. De wijn bij het hoofdgerecht was lekker, maar vrij prijzig. De Pedro Ximenez bij het dessert was heerlijk.

23. Heerlijk gegeten, in combinatie met lekkere wijnen! Ongedwongen sfeer. Prima prijs/kwaliteit. Een aanrader dus!

24. Erg lekker gegeten. Verrassende smaakcombinaties. De sharing gerechten zijn goed in proportie. De service was top!

25. Leuke eigentijdse zaak. Gerechtjes zijn voldoende, groot en mooi op/van smaak.
    Jammer dat het kleine zakje frites met bearnaise saus €5,- kost. Maar helemaal erg is het dat de bearnaise rechtstreeks uit een pakje komt met wat gesnipperde bieslook daaraan toegevoegd. Dat kan dus écht niet. Laat staan voor €5,- !

26. Heerlijk gegeten in een zeer prettige en ontspannen sfeer. Mooie kleine gerechten die erg smaakvol zijn. Meer dan genoeg om lekker voldaan van tafel te gaan. Bediening prima. Een erg gezellige avond gehad.

27. J.W. Menklveld

Na de opening van het restaurant was dit al weer de zevende keer dat ik er met vrienden ging eten en het was opnieuw verrassend en fantastisch van eten en drinken, bediening en sfeer. Veel succes en tot de volgende keer na jullie vakantie..

28. Heerlijke avond, wat een verwennerij weer! Verrassende gerechten en gezellige bediening met een zachte G. Zeker de moeite waard om in Oisterwijk te komen eten.

29. Leuke avond gehad. Was verrast over het advies van de bediening. Wij wilden wel eens diner sharing doen, maar dit werd afgeraden. De tafel zou nogal vol komen staan. Uiteindelijk gekozen voor traditioneel voor-, hoofd- en nagerecht. Gerechten waren heerlijk maar niet iedereen had voldoende gegeten. Wijnadvies was prima in orde.

30. Roland en Marianne

Een heerlijk diner gisteravond! Het was Culinair genieten in een gemoedelijk ambiance! Dank jullie wel voor een mooie avond genieten! Marianne en Roland uit Scheveningen.

31. Saskia Lavrijssen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De enthousiaste en betrokken gastheer en gastvrouw zorgen voor een super ambiance. Dit restaurant is een aanwinst voor Oisterwijk.

32. Netty van Spaendonk

Op advies van Dirk Bulens van Restaurant Lenartz een lunch geboekt bij Seasons. Dit was een terechte aanrader. Top gegeten en top bediening. Ga er zeker nog eens heen.

33. Goed concept, share and dine. Heerlijk proeven van diverse gerechten van hoge kwaliteit. Prachtige inrichting. Uitgebreide wijnkaart.

34. Erg lekker gegeten! 3-gangen menu, met verassende gerechten en goede prijs-kwaliteit verhouding! Personeel is erg vriendelijk en heeft kennis van wat zij serveren. Het restaurant heeft een gemoedelijke, trendy sfeer. Aan de hoge bartafels gezeten. Aanrader!

35. Imogen Koster

Food for sharing op z'n best. Verassende combinaties. Erg leuk ingericht, heerlijke sfeer. Een aanwinst voot Oisterwijk.

36. We kwamen wat laat op de avond binnen, maar kregen daardoor alle aandacht. De gerechtjes waren verrassend en lekker, terwijl de bijpassende wijn goed was. Goede sfeer.