Samy's Eethuis in Oisterwijk

Er zijn parkeerplaatsen schuin tegenover het restaurant, tegen betaling tot 18.00

• OV

Het restaurant is gevestigd direct tegenover het station van Oisterwijk. Buslijn 140 en treintraject (Sprinter) Tilburg - Eindhoven stopt hier.

ma 15:00 - 22:00
di Gesloten

Omschrijving

Welkom bij Samy's Eethuis. Samy's Eethuis is in 1997 gestart aan de Spoorlaan. Al sinds de eerste dag bereiden wij al het vlees op een houtskoolgrill, voor die unieke smaak die onze klanten van ons gewend zijn.
U bent van harte welkom bij SAMY'S EETHUIS voor lunch & diner!

Prijzen

1203980710 97
1246219535 92
1320137480 78
1520771900 88

1. Wij waren er 3 sept: het was druk.
    De serveersters die het eten kwamen brengen en ophalen waren niet beleefd. Er kon geen woord vanaf.

6,5
  2. Het eten was heel lekker en prima. Maar helaas de klantvriendelijkheid minder. Er was een glas bier over iemand haar rug gevallen...en hier werd niets mee gedaan. Alleen de stoel werd schoongemaakt. Tevens 2 drankjes wel geschreven maar niet geleverd en na het vragen van de rekening omdat we echt naar huis wilden...duurde dit ook te lang. Dus daarom hadden we echt geen tijd om alles nog na te lopen...dus achteraf zagen we dat we teveel betaald hadden en met een biercolbertje naar huis konden.

3. Monique

Als was super lekker niets op aan te merken.

4. Wauw wat een gezellige eet gelegenheid, en geweldig vriendelijk personeel, en natuurlijk heel belangrijk het eten een dikke 10, een aanrader om daar heerlijk te eten, en de prijs valt ook nog mee.
    Hennie fieuw.

5. Op verzoek van de kinderen om hier te gaan eten, locatie tegen over het station in Oisterwijk. De kids vinden het super leuk om op het terras naar de treinen te kijken die langs komen. Ondank dat we niet hebben gereserveerd hebben ze erg veel moeite gedaan om ons alsnog op het terras te plaatsen, anders waren we ook gewoon binnen gaan zitten geen enkel probleem. We kozen voor 2x een 3 gangen menu, vooraf een tomatensoep en daarna de sate mix. Heerlijk gegeten! Had bij 1 bord sate gevraagd voor saus apart ivm de kids, dit was helaas niet goed doorgekomen maar gelukkig zat de saus niet over de hele sate. Kan gebeuren maakte de pret niet minder om. Daama nog ijs en konden we op tijd vertrekken wat onze wens ook was. Prima gegeten, goede bediening en zeker weer voor herhaling vatbaar.

6. Heerlijke afhaalgerechten gegeten.
    Ruim voldoende en erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

7. Heerlijke spareribs en saté
    Vriendelijke, gezellige en goede service.
    Echt de moeite waard.

8. Samy's Eethuis

9. Het was super lekker en goed verzorgt.

10. Rianne Willems

Het was er heerlijk eten en de bediening helpt je snel.

11. Afgelopen week gegeten voor het eerst bij Sammy en dat zal niet de laatste keer zijn. Super gezellige eigenaar, heerlijk eten en ook eerlijke prijzen. Op de zaterdag dat we er waren was het bomvol en de bar stond vol met mensen die aan het borrelen waren en eten kwamen afhalen. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Schuermans

Een aantal weken geleden gegeten bij Sammys. Wij vonden de prijs kwaliteit niet zo best, het is het cijfer 9,1 zeker niet waard.

5,5
  13. Wat een GEWELDIG restaurant, eten en personeel!
    We komen niet uit deze buurt maar via eet.nu hier beland en zeker geen spijt gehad.
    Wij hebben sinds tijden niet zo lekker gegeten! Wat een heerlijk vlees, mijn man had de sate en steak en ikde mix grill, evbt zalig!
    Visite kaartje en menulijst mee genomen aangezien wij familie hebben die met regelmaat in Brabant zitten, we gaan de zaak promoten!

Toppers zijn jullie.

14. Herman den Ouden

Met 6 mensen gegeten en iedereen was uiterst tevreden. Gezellige (ouderwetse) inrichting, vriendelijk en attent personeel.
    Menu biedt ruime keus (zelfs het 3 gangen menu voor 24,50)
    porties zijn voldoende en het vlees is heerlijk van smaak (van de grill) en mals.
    Kotom, een echte aanrader!

15. Vandaag uit eten geweest bij Samy’s in Oisterwijk, wat een ervaring! Ik ken werkelijk geen beter restaurant, Super gegeten en wat een sfeer! Super gezellig en vriendelijk personeel. “Niet zo maar even uit eten” ik ben echt een ervaring rijker.

Zeker een aanrader om een keer te gaan eten!! Mij zien ze vaker terug. 10+++

16. Zeer gezellig restaurant! Goede prijs-kwaliteit verhouding en het eten is heerlijk. Hangt een gezellige sfeer en het personeel is vriendelijk. Zeker de moeite waard om te gaan eten! :)

17. Huma

18. Lekker eten, leuke sfeer en vriendelijk personeel. Zitplaatsen erg krap en akoestiek laat te wensen over. Erg rumoerig als het vol zit.

19. Wilbert de Jong

Het eten was wel lekker, maar niet bijzonder. Mijn carpaccio heb ik wel eens (vaker) lekkerder gegeten. De kippendijen van mijn partner waren volgens ons niet gekruid. Buiten de 3 boontjes op het bord werd er verder geen groente geserveerd. De eigenaar is amicaal, maar voor ons TE aanwezig. Gezellige avond gehad, best wel lekker gegeten, maar wij komen niet zo snel weer terug.

20. Jolanda van Room

Het was goed. Service was goed personeel was vriendelijk restaurant was mooi. Super.

21. Leuk restaurant met goed eten. Alleen de bediening (op zondagavond) kan echt beter! Het was druk, maar je moest echt veel moeite doen om opnieuw drinken te bestellen. Liep genoeg personeel en er werd niet gevraagd of het eten smaakte, of we nog iets wilden drinken en of we nog eventueel frietjes extra wilden hebben. Heel jammer...

22. Pijnenburg

Zeker voor herhaling. Het was er gezellig en goed eten, veel keuzes.

23. Goede ontvangst, prima bediening (personeel is erg goed op elkaar ingespeeld) en heel lekker eten in een redelijk gezellige entourage. Komen we nog een keer in Oisterwijk dan zullen we zeker weer bij Samy's eethuis gaan eten. Een aanrader.

24. Voor de tweede keer gegeten bij Samy's. Ontzettend lekker eten en zeer betaalbaar. Heel aardig personeel en Samy zelf loopt ook rond. Echt top top restaurant voor ieder wat wils.

25. john 11 punten

Met een aantal vrienden heerlijk gegeten, porties zeer toereikend, iedereen uiterst tevreden.
    een paar minpuntjes, het was er zeer rumoerig door een grote groep die naast ons had plaatsgenomen en niet alle plaatsen in het restaurant zijn gezellig sommige zijn erg donker en sfeerloos.
    Bediening perfect erg vriendelijk personeel zeer tactvol.
    Mijn gasten waren uiteraard ook zeer tevreden, komen zeker weer eens terug.

26. Ik ben er met mijn vrouw komen eten vorige week. Heb echt heerlijk gegeten! Je krijgt een maaltijd waarbij je ziet wat je eet, en een goede hoeveelheid.
    Heerlijk en heel gezellig!

27. Ravestein

De ruimte waar je zit is sfeerbepalend, er zijn meerdere ruimtes. Het eten was super lekker. Niks op aan te merken.

28. Erg lekker gegeten voor weinig geld. Een echte aanrader!

29. helmut v nos sid

Super plek om heerlijk en gezellig te eten! Alles klopt! Noa en sid zijn er ook dol op! Super eten, sam en zijn vrouw zijn ook top! Personeel professioneel! Schone keuken!
    Aanrader voor iedereen!

30. Robert Aarts

Wat een top ervaring bij Samy's eethuis in Oisterwijk. Overheerlijke saté met een saus die je geproefd moet hebben. Ondanks de drukke zondagavond vriendelijke en snelle bediening. Wij komen hier snel terug!

31. Nick en yvonne

Altijd lekker... Altijd gezellig!! Echt een aanrader!

32. Samy's eethuis is natuurlijk vooral bekend om zijn heerlijke Saté. Maar ook de Spareribs en Samy's schotel met kippendijen zijn een aanrader! Je kunt er gezellig eten met een prima prijs-kwaliteits verhouding. Prima bediening en waarbij Samy zelf voor alle gasten een gezellig woordje klaar heeft!

33. Jack en Diana

Na een lange boswandeling hebben wij hier heel erg lekker gegeten. Personeel is heel erg vriendelijk. Ook wij komen terug, vanuit Raamsdonksveer.

34. anita pijnenburg

Nu voor de tweede keer gegeten bij Samy's eethuis. Erg lekker. Vlotte en gezellige bediening. Zelfs vanuit Raamsdonksveer zeg ik; ik kom zeker nog eens terug.

35. Zeer lekker gegeten, gezellige sfeer. Een echte aanrader!

36. Ik heb heel erg lekker gegeten samen met mijn familie bij samy's. Het was er snel, het smaakte goed en de service was erg vriendelijk.
    Ik kom zeker terug!

37. Met 9 man uit hier uit eten geweest. Op basis van eet.nu deze tent geselecteerd en was een schot in de roos. Alles klopt. Prima prijs / kwaliteit. Betrokken personeel. Gezellige sfeer. Prima prima prima.

38. Echt heeeeeerlijk gegeten! Gewoon een top restaurant. De service was super het eten was super en er hangt een gezellige sfeer. Echt een aanrader

39. Al vaker gaan eten bij Samys eethuis! Elke keer weer is de sfeer die er hier hangt geweldig, wat bij binnenkomst al een fijn gevoel geeft! En dan daarnaast is het eten ook nog heerlijk, al het vlees of vis dat je besteld is perfect bereid!

40. Na een dagje safaripark Beekse Bergen snel via Google gezocht waar we konden eten. Gekozen voor Samy's Eethuis en totaal geen spijt! Heerlijk gegeten 😍 Voor-, hoofd- en nagerecht helemaal top! Aandacht voor onze kids, heerlijk eten, top service, een echte aanrader! Als we ooit weer eens in de buurt zijn komen we zeker weten terug👍

42. Vrijdag 13 februari bij Samy gegeten. We hebben genoten van het eten, erg lekker. Maar wie sardientjes besteld, moet weten dat het de grote betreft en niet de kleine. Gezellige sfeer, gezellige bediening! Laat u niet misleiden door de grotere restaurants met de grote terrassen, want Samy is net zo goed.
    Jeroen en Simone

43. Fam Damen

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Samy's. We werden zeer vriendelijk welkom geheten door de eigenaar zelf en de gehele maaltijd was weer een feestje! Er werden heerlijke dingen op tafel gezet en we hebben weer genoten! Dank jullie wel! We komen graag nog eens terug om te genieten van jullie vakmansschap en gezelligheid!

Fam Damen Goirle

44. F van de Ven

Zaterdag 22 november een tafel besproken, voor 29 november. Daar aangekomen wordt ons te kennen gegeven dat er iets fout is gegaan met de reservering. Hebben ruim 30 minuten gewacht eer er een tafel vrij komt. Er wordt een 6 persoons tafel opgedekt, met 5 couverts. Zelf zijn we met 3 personen. Nu kunnen we aan tafel, fijn na het lange wachten. Maar niet met een vreemd ander stel aan een tafel... We hebben bedankt voor de tafel en zijn vertrokken. Zo ga je niet met klanten om, komen hier al jaren.

P.s
    Kennis heeft dit op 22 november meegemaakt.

45. Roy Disseldorp

46. Als je binnen komt weet je al dat het een goed restaurant is. Je wordt erg warm ontvangen bij de eigenaar Samy. Hij zal je de beste tafel geven, het menu uitleggen en vragen naar je voorkeur.
    Mijn man had rib steak en ik had de spareribs. Daarbij kreeg je Belgische Friet, salade, sausjes. We waren erg tevreden met ons keuze. Samy kwam regelmatig om te vragen als alles naar onze zin was en herhaaldelijk aangeboden meer ribs, friet, en sausjes, zonder bij te betalen. Ik had de rode huiswijn, erg tevreden mee.
    Het personeel is erg attent en vriendelijk, de bediening is vlot en beleeft. Het is een prettige huislijke atmosfeer, leuke zachte muziek, mooie bar. Het restaurant was vol met vaste klanten, veel van eigenaren van restaurants van de omgeving. We hebben ervan genoten.

47. Paul Garratt

Amazing and what a welcome change from so many other Dutch restaurants. From the minute you walk in you feel welcome and your presence is appreciated. Samy knows the true meaning of excellent customer service.

The ambience was warm and friendly, the food was delicious (rib steak and spare ribs), plentiful and the prices were very, very reasonable.
    My wife and I truly enjoyed ourselves - if you are in Samy's vicinity pay them a visit and you will not be disappointed.

48. Super lekker gegeten ! Alles was perfect, vooral het lekkere dessert !

49. Super gegeten! Prima service enthousiaste eigenaar, leuk personeel. Aanrader: Samy's schotel!

50. p. van wijk

Vanavond heerlijk gegeten bij Samy's in Oisterwijk!! Bediening was ook super, vriendelijk, gezellig en netjes!! Wij komen zeker een keer terug.

51. Gezellige ambiance. De t-bone steak was erg taai. Het voorgerecht was flauw. En een karafje kraanwater voor 1,50 € kan echt niet in deze tijd. Saté was erg lekker.

52. Prima sfeer en lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening alleen op het einde werd bij het afruimen gelijk onze nog niet lege waterkaraf en nog niet lege waterglazen mee afgeruimd.

53. langeslag

Gezellig geweest bij Sammys vanavond. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk, ook voor ons kleinkind. Gaan zeker terug en een aanrader voor een leuke avond.

54. Vanavond op aanraden van mijn dochter bij Samy's eethuis gaan eten.De sfeer zit er meteen in als de vriendelijke eigenaar je tegemoet komt en je welkom heet.
    En dat voel je je er meteen.Ook het overige personeel was erg vriendelijk
    Het rook er erg lekker en zag er keurig en uitnodigend uit.
    Het eten zag er erg verzorgd en smaakvol uit en de eigenaar beloofde dat het een feestje zou zijn en dat was het ook.En er werd steeds gekeken of er voldoende was en of alles naar wens was.
    We hebben van deze avond genoten en we zullen zeker vaker terugkomen want het was in 1 woord geweldig!!!
    Wij raden iedereen aan om ook eens een bezoekje te brengen aan dit fantastische eethuis!

55. Roy en Marga Simon

Tijdens een kort verblijf in Berkel Enschot zijn we via „eet.nu” bij Samy s Eethuis in Oisterwijk terecht gekomen. De eerste indruk was al meteen goed en de geur van zalig op houtskool gegrilde saté’s kwam ons al tegemoet. Het personeel is erg vriendelijk en weet precies de restaurant etiquette hoog te houden. Ook de persoonlijke en vriendelijke benadering van de eigenaar naar ons toe konden we erg op prijs stellen.
    Bij het op dienen van het eten (saté babi en saté kambing) bleek onze keuze voor dit restaurant super geweest te zijn. Het vlees was supermals en smakelijk en de bijgerechten(gekruide rijst en oma-frieten),die we gewoon konden bijbestellen, waren meer dan voldoende. Tijdens het eten werd door het personeel ook geregeld geïnformeerd of alles naar wens was.
    De sfeer (en het eten natuurlijk) die we hier geproefd hebben, zou voor ons al een reden zijn om vanuit Zuid-Limburg (Heerlen) er nog eens naar terug te gaan. Kortom: Samy’s Eethuis is een echte aanrader en het zou zonde zijn als je dit niet zelf zou gaan ervaren. Onze complimenten aan deze zaak!

56. Goede bediening, heel gastvrij , en wat een Lokeren sate en spare ribs .. En dan nog niet over de rest gesproken... Je kunt er zelfs afhalen. En die prijs is heel aantrekkelijk

57. Eten bij sammy's. Eerste indruk leuk en gezellig! Eten was goed! Bediening slecht!! Na een kwartier met lege hoofdgerecht borden voor ons neus te hebben gezeten werden deze pas meegenomen. Dit werd gedaan door een meisje. De rest van de bediening stond naar een computer te kijken. Vervolgens werden alle glazen van tafel geruimd en niet gevraagd of we nog een dessert, koffie of iets anders wilden drinken. Ze liepen steeds langs maar vroegen niets en dat wel terwijl we de laatste waren in heel het restaurant en dat om kwart voor 9 al. Na nog eens een kwartier zelf maar eens bar de bar gelopen voor de rekening want dat was al te veel moeite voor hun. Niet onder de indruk dus!! Zou hier niet snel terug komen!!

58. Wij hebben gisteravond ruim een half uur gereden om in oisterwijk te komen. Toen we de auto bij het station parkeerde zagen we meteen Samy's eethuis. En omdat we pas om half 9 bij het theater hoefde te zijn hebben we bij samy's ruim 2 uur binnen gezeten. Lekker gegeten en gedronken. Als we volgende keer weer in oisterwijk moeten zijn gaan we zeker terug. We vonden het eten lekker, bediening was vriendelijk en de prijs was goed.

59. Vanavond gegeten bij Samy's. Eten was erg lekker en de service super! En dat voor een prima prijs! Zeker een aanrader!

60. Paar weken terug bij Sammy's steakhouse gegeten. Gezellig, romantisch interieur en sfeer.

Het hoofdgerecht de Tournedos was heerlijk! Lekkerste bereide Tournedos die ik ooit op heb, klasse! Sammy stond ook zelf in de keuken. Ook de bijgerechten, alles was vers!

De vrouw van Sammy zelf viel in omdat er een ziek personeelslid was. Geweldig stel, super vriendelijk allebei!

Top service, topavond!

61. tim 10 punten

Heerlijk eten en Sammy zelf is echt een goede man.

Super.

62. Jill De Groot & Khalid Hajji

Zeer slechte ervaring gehad met Sammy's. We zijn zojuist teruggekomen, van een snelle en korte eetlust. Dit is ons niet bevallen. Bij binnenkomst een tafel gehad, gevraagd voor andere tafel aangezien we bij de deur zaten en het zeer koud was! Daarna hebben we geen reactie meer gehad. Het voorgerecht kregen we halfuur later en ik had de laatste lepel soep op kwam gelijk het hoofdgerecht. Over het hoofdgerecht gesproken dit was zeer slecht. Service 0,0!

1,8
  63. Eten en drinken is goed/lekker. Ik kom hier regelmatig afhalen en ga er ook wel eens zitten eten.

Opvallend is dat ik bij afhalen meer eten meekrijg als wanneer ik er kom zitten eten. Bij eten in de zaak krijg je een stuk minder. Onlangs met collega's wezen eten en die gaven dezelfde conclusie; het had wat meer mogen zijn, vooral voor de redelijk hoge prijs.

Service is vriendelijk, maar verwacht niet dat je snel geholpen wordt. De mensen werken chaotisch, er is geen echte onderverdeling in werkzaamheden waardoor het even kan duren dat je iets krijgt, regelmatig ook kleine foutjes of dingen die vergeten worden.

De sfeer is goed, in een soort van "Jungle-stijl" dineer je. Verwacht er geen "romantische" of "sjieke" sfeer.

Voor afhalen vind ik de prijs/kwaliteit goed. Voor eten op locatie vind ik het wel erg duur.

3,5
  64. Super goed, het eten is heel lekker.

En het personeel is ook super leuk!

65. Het eten is goed, maar heel gewoon en heel vlug koud.

Het personeel gaat, maar vraag niet door want dan is het antwoord ik weet het niet.
    Zo alles bij alles is het wel leuk, maar ben er zelf niet kapot van.

5,7
  66. Het is daar gewoon heel leuk.

En het eten is lekker.

67. Als ik uiteten ga, ga ik automatisch naar Samy's.
    Niet alleen het eten is super goed, maar het personeel is ook super.

Het is er altijd 1 groot feest, en het is nog makkelijk te bereiken ook.

68. Leuke zaak met lekkere grill gerechten, service goed en prijs kwaliteit ook lekker goed.

69. Geweldig restaurant. Heerlijk eten, goede service, niet te duur.

70. UItstekend eten en alles van de grill.

Personeel toppie.

Sfeer toppie!

Eten toppie!

Verder weet ik het niet, gewoon kei goed, daar..

71. Tijdje geleden heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel met oog voor de klant (waar maak je dat nog mee!).

72. zeer lekker en erg gezellig

73. Een gezellige grillroom die meer verdiend dan de naam grillroom. Gelukkig tegenwoordig beduidend meer zitplaatsen binnen dan voorheen. Uitstekende sfeer en heerlijk eten