Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Jammer dat de reservering van eet.nu niet doorgekomen was bij het restaurant, ondanks de verschillende bevestigings-mailtjes die ik ontving!
    Gelukkig kwam er net een tafel vrij toen wij binnenkwamen, we werden verder naar alle tevredenheid geholpen!

2. Nederlands Oisterwijk

Loek Bressers

TOP! Eten, supergezellige bediening. Komen beslist weerom.

3. Nederlands Oisterwijk

Josee Hora

Het perfecte restaurant in Oisterwijk. Goede gerechten in een goede ambiance en zeer vriendelijke personeel.

Peter Zuidijk

Wij kozen voor het proeverijmenu. Je kunt kiezen uit meer dan 60 heerlijke voor-, hoofd- en nagerechtjes. Behoorlijke porties en onbeperkt. Allemaal perfect van smaak. De wijnkaart is niet groot, maar bevat mooie wijnen voor een redelijke prijs. Een echte aanrader in Oisterwijk , waar het toch al moeilijk kiezen is met zoveel goede restaurants.

5. Nederlands Oisterwijk

Renato en Lorenne

Vanavond op laatste moment spontaan besloten uit eten te gaan. Uit gekomen bij restaurant Lenartz. 5 gangen menu met amuse en wijnarrangement. Een streling voor het oog en de tong. Bediend door Robbin zelf met zeer uitgebreide uitleg over de wijnen en gerechten. Als wij het in 1 woord moeten samenvatten... uitmuntend. Zeker aanrader en voor herhaling vatbaar. Dus doen!!

jose van lissum

Eten was niet genoeg gekruid en zat mijn gezicht in de zon en er werd niks mee gedaan

Lekker gegeten. Aardig personeel. Toetje beetje karig maar voor de rest erg lekker gegeten

8. Nederlands Oisterwijk

Voor de derde keer bij Lenartz en weer een geweldige ervaring. Heerlijk gegeten. Fantastisch wat een plaatjes de koks maken van de gerechten. Het bedienend personeel is heel betrokken en enthousiast. Zeer klantvriendelijk. En de koks werken ontspannen in de keuken. Prima sfeer; enthousiaste mensen. zeker een aanrader!

Zie hiernaast : op alle terreinen een verdiende 10!! Men zal ons in de toekomst wederom zien verschijnen.

Speciale dank, ook deze keer, voor de prettige en perfecte bediening.!!

Met vriendelijke groeten
    C. de Kovel.

Johan Kokx

Met 7 man heerlijk verrassend gegeten, een prima ervaring.

Ineke Steegers

Prettige ontvangst. Fijne bediening, heerlijk gegeten. Een aanrader!

Pat bergman

Prima gegeten en gedronken, niks mis mee.

13. Internationaal Oisterwijk

Eten bij Seasons is echt fantastisch! Top personeel (niet van dat jonge spul die nog nooit een glas wijn hebben gedronken), attent, vriendelijk, in voor een geintje. Heerlijk. Het eten is ronduit fantastisch. Wij hebben 5 gerechten gedeeld. Lekker wijntje erbij. Tafels op goede afstand van elkaar. Enorm gezellige sfeer. Echt een nieuwe favoriet in Oisterwijk! Jammer dat er geen chocolade dessert is ;-)

Dimphy & Peter

Heerlijk met z'n 2-tjes gegeten. Hele goede bediening. Aanrader!!

Super gezellig echt op zijn Brabants lekker eten, goede bediening, super leuke lokatie. Weer eens wat anders ze staan je bij de deur al op te wachten, zo voel je je wel welkom. 👍

Enkele dagen geleden heb ik hier gegeten met 4 personen en het was in een woord subliem.
    Er zit sinds enige tijd een nieuwe eigenaar en een nieuwe chef kok, beiden hebben liefde voor het vak en de kok kookt met passie. De bediening is erg vriendelijk, er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en het eten werd keurig op tafel gezet.

We kregen heerlijke venkelsoep, loeiheet zoals soep behoort te zijn met dik volkorenbrood erbij. Daarna lekker mals vlees dat mooi vorm gegeven werd op een voorverwarmd bord (Viola, daar herken je een goed restaurant aan!). En krokante frietjes om je vingers bij op te eten. Het toetje was verrukkelijk, verse witte chocolade met nougatine ijs op een mooi bord.
    Dit is het restaurant waar je echt voor naar Oisterwijk wil komen en echt de moeite waard.

Super lekkere, maar ook zeer verse broodjes. De keus is ook heel groot.
    Prima en vriendelijke bediening.

18. Internationaal Oisterwijk

Bij Zinin was het buiten op het terras druk met innemende mensen: de zon scheen uitbundig, het was een mooie dag. Binnen, gezeten in een lichte uitbouw deed dit restaurant anders vermoeden dan wat ik de lezer hieronder voorschotel.

Bij Zinin eet je voorgerechten - kostbare hapjes overigens, gezien de prijzen. Men rekende voor vier hapjes met een glas thee en drie watertjes ongeveer 39 euro. Weet dus waaraan je begint! We aten bisque met rivier kreeftjes, een koude tomatentartaar, uiensoep en kabeljauw met ossenstaart. Toegegeven: We verwachtten dat de tartaar warm werd opgediend en hadden over 'de ossenstaart' bij de kabeljauw heen gelezen. Maar dan: De bisque was een onaangenaam bittere, heldere suf getrokken bouillon - zonde van de erin drijvende rivier kreeftjes. De kabeljauw was eetbaar, ik kan het niet beter omschrijven, de ossenstaart erbij echter detoneerde dermate dat je je afvraagt of er een kok in de keuken staat. De uiensoep stond mogelijk al vanaf die vroege ochtend te pruttelen - smaakte naar ui, beslist - en had mede door dat lange koken geen enkele finesse, fundament of cachet. De tomatentartaar was tamelijk smaakarm met opvallend harde tomatenvellen die je van schrik uit de mond neemt.

Over de service: het bedienend personeel bood een ander gerecht aan voor de koude tomatentartaar - heel attent. Haar viel weinig te verwijten, niet wetende dat wij ons oordeel over het vis-vlees hapje al hadden geveld en met de ervoor genuttigde bisque-die-een-slechte-court-bouillon-was en oude-uiensoep helemaal klaar waren. We stelden beiden vast dat de uitstraling van het restaurantje met terras: de rommelige, onrustige indeling van het pand en logistieke paden (wat je moet zien om het op waarde te kunnen schatten) een weerspiegeling lijkt van de voorgeschotelde 'voorgerechten'. Een dikke onvoldoende helaas.

Heerlijk genoten van een 5-gangen high wine! Fantastische wijnen, uitmuntend eten en de bediening door de gastvrouw was subliem. Compliment voor haar en zeker ook voor de kok! Absoluut voor herhaling vatbaar en heel leuk cadeau idee!

Ons favoriete sushi restaurant! Niet de goedkoopste maar wel de lekkerste. Ze proberen aan de sushi's hun eigen draai te geven en dat proef je.

Van harte aanbevolen dus :)

Mart van Baast

Geweldige avond gehad, lekker eten en perfecte bediening.

Een nieuw sfeervol restaurant in Oisterwijk. Luxe burgers in allerlei smaken, vis, vegetarisch, rund en varken. Voor ieder wat wils. Een uitgebreide wijn- en bierkaart. Heerlijk gegeten, snaaiplank met allerlei lekkere hapjes, een Burger met Pullpork en een burger met Zalm. En daarna op ons gemak na geborreld. Gaan snel weer terug.

7 Maart gegeten bij Graziano's. Wat een vriendelijkheid, wat een passie voor het vak en wat was het eten lekker! Een en al lof voor de heren van Graziano's.

24. Nederlands Oisterwijk

Merijn Schoenmakers

Prima locatie en sfeervol ingericht restaurant waar overheerlijke gerechtjes geserveerd worden. Ik zeg met name "gerechtjes" want de hoeveelheid is echt te klein. Ondanks dat het culinaire hoogstandjes waren, zijn we wel allemaal enigszins met een hongergevoel van tafel gegaan. Het bijhouden van de drank had beter gekund en zeker het afruimen van de tafel tussendoor. De bediening was wel erg vriendelijk.

Anita niks

Heel lekker en goed gegeten, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Heerlijke genoten van een high lunch. Al eerder een keertje de high tea gedaan en ook die is goed bevallen!
    Vooral de salade was verrassend lekker! Goede sfeer!

Wij hebben heerlijk lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

Theo arts

Met 9 personen best groot bedrag besteed, wordt er op de rekening voor 4 kindjes 4 euro gerekend voor gebruik speeltuin. Wordt ook niet gevraagd van welke leeftijd ze waren. Ook voor de kindjes die ouder dan 10 waren moesten we een euro betalen. Terwijl die normaal gesproken niet hoeven te betalen bleek achteraf.vind dit zeer klant onvriendelijk.

Niets gezegd (zie vorige opmerking). Eindelijk verse frites in Oisterwijk!👌👌👌👌 Ook leuke, frisse verbouwing. Complimenten voor enthousiaste eigenaar.

Ik ben er verschillende keren gaan eten omdat het heerlijk is. Zo heb ik mijn vriendin en 3 kennissen er ook mee naar toe genomen en die vonden het allemaal heerlijk. Dus voor herhaling vatbaar.