Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

1. Internationaal Oisterwijk

leo netten

het was weer volmaakt.

C van den nieuwelaar

Heerlijk gegeten, zag er ook goed de bediening was fantastisch .en voor herhaling vatbaar

Lisette

Op een maandagavond, gezellig met 6 personen gegeten. Het 3-gangenmenu smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht de Carpaccio, subliem. Het hoofdgerecht de varkenshaas, heerlijk. Het dessert een heerlijk ijsparfait met karamel was ook verrukkelijk.

Complimenten aan de kok. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een leuke geslaagde avond op het gezellige terras.

Erg rustig, wel lekker veel knoflooksaus. Knoflook geeft altijd 5 ratings.

5. Nederlands Oisterwijk

Nelleke Timmermans

Het was super lekker en de sfeer en bediening was perfect.
    Dank jullie wel voor deze mooie avond.

6. Nederlands Oisterwijk

Fantastisch gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

7. Nederlands Oisterwijk

Marij van Gestel

Een ware ontdekkingstocht in smaken! De jonge kok maakt werkelijk verrukkelijke gerechten: verrukkelijk voor 't oog, maar zeker voor de tong. Hij combineert alle ingrediënten zo goed dat je een echte smaaksensatie beleeft. En niet bij één gerecht, maar bij alle. Topavond met 5gangen-menu. Complimenten ook aan de rest van het jonge team😊

Mia van Dummelen

Wederom heerlijk gegeten. Komen minstens twee keer per jaar bij dit restaurant.
    De prijs kwaliteit is goed en het eten geweldig verzorgd. We kiezen meestal voor het tapas menu van de chef.
    De sfeer in het restaurant en de embiance is dik in orde.

Gegeten met mijn man. Vriendelijk te woord gestaan door de bediening een lekkere carpaccio als voorgerecht en een echt hele goede spare rib op! Als nagerecht had ik een aardbeien Romanov was ook erg lekker. Met name het hoofdgerecht was echt top ik kom zeker nog een keer terug met mijn man.

we hebben met de familie erg lekker gegeten en een leuke avond gehad . Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is goed.

11. Nederlands Oisterwijk

met z'n vieren voor de eerste maal bij lenartz gegeten.prettige ambiance;uitstekend eten en prettige,goede bediening voor een redelijke prijs;kortom:goede prijs-kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar

Dit was in een paar maanden de derde keer dat ik hier ben geweest. Steeds op wisselende dagen en momenten. Alle keren was het prima verzorgd, vriendelijk personeel in een goede ambiance. Kortom een aanrader!

Wederom heerlijk gegeten. Mensen vriendelijk, service erg goed zoals ook de sfeer.
    Prijs kwaliteit is ook goed, we waren met 6 personen en het was voor iedereen goed.

Loes de weijer

Geweldig feest gehad met 65 mensen. Heel vriendelijk personeel, lekker eten en gezelligheid ten top. Alles wat we vroegen, hebben we gekregen en daarvoor een dikke 10. En we kregen nog een cadeau toe. Bedankt voor alles.

Josephine Gamee

Was de 1e keer,hebben lekker gegeten

Gerandy

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!!!

Ik heb er vandaag gegeten. Niets op aan te merken. Wel was ik verbaasd over het feit dat ik niet mee mocht liften met het 3 gangen diner voor 19.00 uur voor het bedrag van € 19.95. Ik had namelijk een cadeau diner bon en kon deze niet inleveren wanneer ik hier gebruik van zou maken. Ik had al een korting en daar kon niet het bedrag af van de cadeau diner bon. Want dan had ik nog meer korting werd mij verteld. Het is mij mondeling verteld dat dit niet kon. Ik heb hier mee ingestemd dat het diner uiteindelijk voor de gewone prijs betaald € 29.95. Maar als ik niets gezegd had en daarna gewoon had afgerekend wat was er dan gebeurd. Volgens mij is de cadeau diner bon een wettig betaalmiddel. Wanneer ik iets koop in de verkoop voor de helft van het geld kan ik gewoon met een VVV bon betalen! Er staat hierover niets vermeld op de site en ook niet voor op de straat bij het aankondigingsbord. Let op dus als je daar gaat eten met een diner cadeau bon!

fam. van der Burg

Woensdagavond met de familie gegeten in Mai Thai. Omdat niet iedereen van ons even bekend was met het Thaise eten, hebben we op aanraden van een zeer vriendelijke en meedenkende gastvrouw allerlei kleine gerechtjes besteld. Het eten was zeer lekker, we hebben zelfs porties extra besteld! Daarnaast hing er een goede, rustige sfeer en zag het er schoon uit. Wij komen zeker nog eens terug, een dikke aanrader!

Eric de vries

Gisteren een super lunch gehad. !
    Leuke bediening, en een top keukenbrigade
    Pratend met de chef over beleving van sausjes kwam er nog even een verse kreeft met een beurre blanc saus op tafel om te proeven!
    We komen zeker weer snel terug.
    Dank voor de heerlijke middag

Als je voor een zeer betaalbare prijs lekker wilt eten en door vriendelijke mensen wordt bediend moet je zeker daar eens heen gaan!
    Een dikke 10!! Eerder gaf iemand een 1!! En dat omdat vanwege de drukte men een paar minuten moest wachten!!! Betekent alleen maar dat men tijd voor je neemt.
    Wij gaan zeker nog eens terug

Wel iets verder moeten rijden, omdat we op een maandag gingen eten. hebben nog nergens zo goed thais gegeten. Super aardig personeel die ook in zijn voor een grapje en praatje aan de tafel. We hebben voor het menu gekozen op aanraden van de serveerster. Zeker een aanrader!

+ Heerlijk gegeten. Vriendelijk, enthousiaste en goede bediening. Prima sfeer
    - Kregen niet altijd wat we besteld hadden

Smetsers

In 2016 kwamen wij voor de eerste keer bij Ome Jan. Onze zoektocht naar een restaurant alwaar de prijs/kwaliteit in balans was hadden we gevonden bij Ome Jan. Het totale concept klopte. Het afgelopen jaar vaak daar wezen eten. Het begon ons begin 2017 op te vallen dat de prijzen omhoog waren gegaan. Sterker nog, bij elk bezoek ( 1x per maand ) hadden wij sterk het gevoel dat de prijzen met regelmaat werden verhoogd. De proef op de som nemend hebben we bij ons bezoek afgelopen mei een foto gemaakt van de menukaart. Begin juni wederom een bezoek gebracht en de menukaart gefotografeerd. En ja hoor, onze vermoedens werden bevestigd. Vele gerechten in 1 maand tijd in prijs verhoogd. JAMMER. De balans is weg. Sfeer en service is goed maar voor de goede prijs/kwaliteit balans hoef je er eigenlijk niet meer te zijn. Wij dachten dat Ome Jan het begreep maar helaas.

Yaan

Spareribs waren mals en goed gekruid. Leuke familie plek, aanrader.

Het eten is heerlijk en komt lekker snel. Zeer aan te bevelen om te gaan eten. De kaart mag wel een keer vernieuwd worden; dat is alleen vervelend als je zo vaak gaat als wij.

Andrea Jossen

Pinksterweekend wilden we met de familie (10personen) na een half uurtje fietsen gezellig wat drinken en lunchen op het terras zoals we de dag daarvoor ook hadden gedaan, wat overigens prima was bevallen bij een collega (concurrent) daar in de straat. Na het drinken was besteld hebben we na15 min de eerste keer om ons drinken gevraagd waarna we al afgesnauwd werden door de heer (eigenaar/manager){we zijn er toch mee bezig}. Na een half uur toen we naar binnen gingen on het te vragen, weer werden afgesnauwd. Heeft mijn neefje de heer gevraagd waarom hij zo'n onbeleefde houding had... en als het eten zo lang duurde dat wij daar helaas geen tijd voor hadden...Toen werd ons toe geschreeuwd met een vol terras: dan flikker je toch op! 😲Wauw wij hadden er geen woorden voor en zijn meteen vertrokken. Overigens zaten op het terras meerdere mensen die niet tevreden waren. Als de eigenaar/manager je zo al te woord staat en je bijna aan wil vliegen 😬De enige reden waarom ik dit schrijf is dat het zonde is van je geld om daar heen te gaan. Wij gaan wel ergens heen waar ze ons geld wel waarderen.

28. Italiaans Oisterwijk

Het eten was goed, maar de bediening vonden wij slecht. We waren met 17 personen en de dame die ons hielp was zeer kortaf. Er werd ontzettend in het Italiaans naar elkaar geschreeuwd vanuit de keuken en het restaurant. Ze waren een paar toetjes vergeten, hier hebben we een paar keer om moeten vragen, uiteindelijk kwam het toen iedereen al klaar was, geen enkel excuus van sorry... Verder pushen ze heel erg om flessen water te verkopen voor € 3,75 per fles. Prijstechnisch veel te duur! Kraanwater hebben ze niet.... Voor je rust hoef je niet hier heen te gaan

Het was weer heerlijk!

Van Dijk

Goed restaurant, prima eten en de prijs is schappelijk. Wij vonden het wel irritant dat er zo vaak werd gevraagd of er nog drinken moest komen en de flesjes werden direct na het glas vullen weggehaald daar houden wij niet zo van. Maar verder was alles prima.