Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Het is er altijd goed. We zijn er al verschillende malen geweest. Meestal pakken we de proeverij.

Super, echt een aanrader. De Tapas zijn allemaal even lekker en we zijn van plan dit wekelijks te herhalen.

Rien Ogier

Restaurant groter dan je aan de buitenkant verwacht. Garderobe wat minder passend. Is er geen andere plaats daarvoor te vinden met de mogelijkheid voor ventilatie. De jassen hadden bij thuiskomst wel een minder prettige etenslucht.
    We hebben genoten van de Proeverij ! Stuk voor stuk heerlijke gerechtjes. Vlotte bediening, goede sfeer en gunstige acoustiek. De witte wijn hebben we zeer gewaardeerd. Kriti is een adres dat we kunnen aanraden en waar we zeker nog eens zullen terugkomen. Veel succes gewenst.

Niet de eerste keer daar, absoluut wel de laatste.

Niks mis met de prijs/kwaliteit, want het is niet duur.

Geen verkeerd woord over het bedienend personeel, de meisjes moeten orders van 'bovenaf' opvolgen, maar 'bovenaf' mag wel een communicatiecursus volgen.

We zijn zeer onbeschoft behandeld toen we een klacht hadden over vlees bij een vegetarisch gerecht. Er is een drankje van de rekening afgehaald. Ons werd verteld dat het standaard beleid is om vleessalade bij de vegetarische groenteburger te serveren, tenzij de klant aangaf geen vlees te willen (lijkt me logisch bij een vegetarisch gerecht), daarom wilden we nog niet betalen en graag eerst een meerdere spreken omdat we dit antwoord niet acceptabel vonden.
    Uiteindelijk kwam de 'baas', die de klacht afdeed als onbelangrijk en ons vanaf de eerste minuut onbeleefd te woord stond (''Jullie gaan echt wel betalen" , "Meekomen naar achteren, nu, jij ook") en niet wilde luisteren. We wilden betalen nadat er een fatsoenlijk gesprek had plaatsgevonden. Dat laatste is niet gebeurd en we kregen nog een middelvinger na van deze meneer, terwijl hij gewoon zijn geld heeft gekregen. Beetje vreemde manier van communiceren. Zo ga je niet met klanten om, wat het probleem ook is.

5. Nederlands Oisterwijk

Joep Vrijdag

Zeer matig. Alleen een menu was mogelijk, je kon kiezen uit vier gangen voor de.
    Prijs van € 29,50. We(4 personen)hebben gekozen voor drie gangen en moesten.
    Ongeveer € 34,50 per persoon betalen en ook nog extra frites voor € 3,50.
    Het hele gedoe heeft ongeveer 3,5 uur geduurd. Kleine porties.
    Het enige positieve was de bediening door de kersverse opa(vader van de eigenaar).

Helaas een slechte ervaring. Tweemaal harirasoep met scampi's en bosui besteld voor 8,50 per soepkom. Harira is normaal een goed gevulde maaltijdsoep, maar hier allerminst: gebonden soep met een stokje met scampi's. Flauwe smaak en zeker niet vullend. Een aanfluiting dus, jammer.

Al je echt lekker wilt eten dan moet je zeker hier naar toe gaan, verrassing van de chef is een aanrader.

8. Nederlands Oisterwijk

We hebben mogen genieten van een heerlijk diner. Met een behoorlijk dieet wat er op tijd hebben laten weten hebben ze gezorgd voor een mooie belevenis. We zullen zeker nog een terug gaan.

Aanrader! Ècht goed eten in een mooie zaak met hele vriendelijke, relaxte bediening. Geen hoogdravende poespas maar 'gewoon normaal' maar dan wel met supergoede kwaliteit op het bord.

Je kunt er heerlijk eten de bediening zeer vriendelijk de sfeer is ook goed.

11. Italiaans Oisterwijk

wil van Engelen

Gisteren weer heerlijk getafeld bij Ballaro. Behoorlijk wat keuze uit anti pasti en voorgerechten. De keuze uit hoofdgerechten zou wat meer vlees variaties mogen bevatten. Drankjes wat prijzig, maar wel erg lekker. Gewoon een gezellige avond gehad, met leuke bediening.

12. Italiaans Oisterwijk

Jos Abrahams

Behoorlijk aan de prijs; wel een leuk restaurant maar behoorlijk overgewaardeerd door de prijslijst.
    Eten was niets mis mee. Bediening ook niet.

a. van kempen

Met het hele gezin heerlijk genoten van de proeverij. Heerlijke gerechtjes voor een mooie prijs.

14. Nederlands Oisterwijk

Paul en Ans Artz

Mooie en verrassende gerechten, fantasievol opgemaakte borden, vriendelijke bediening.
    Enige puntje van kleine kritiek: de gangen werden vrij snel achter elkaar geserveerd.
    Samenvattend: beslist een aanrader!

15. Internationaal Oisterwijk

Joost Verbeek

Zondag met een club van ruim 20 mensen gegeten. Het was perfect verzorgd!
    Complimenten aan de keukenbrigade en bedienend personeel!

Lange wachttijden tussen kleine gerechten. Keuken lijkt het niet aan te kunnen. Op vragen hiernaar. Schijnt het een avondvullend programma te zijn. En moeten we maar geduld hebben. Foto van Caffè glasse. Dat was erg klein natuurlijk kun je een tweede bestellen. Maar ja de wachttijd speelt dan ook mee. Niet voordelig. Kleine gerechten lange wachttijden. Ga er niet heen als het er druk is. Niet vergeten het ligt aan de klant. Door twee medewerkers medegedeeld. Op foto is een theelepel.

Zoals elke keer super gegeten, fijn personeel en de prijs is oke. Bedankt voor weer een gezellige en heerlijke avond.

18. Nederlands Oisterwijk

Jaren geleden al eens bij lenartz geweest en genoten. Daarom nu mijn ouders getrakteerd voor hun trouwdag. Helaas erg teleurgesteld. Porties zijn erg klein, hoofdgerecht heeft de omvang van een voorgerecht. Daarbij een meerprijs voor de friet, die niet vermeld wordt vooraf maar tijdens het afruimen van het voorgerecht. En daarna ook nog vergeten van de bestelde friet, waardoor een deel van het gezelschap het hoofdgerecht al op had voordat de friet arriveerde. Al met al niet meer wat het geweest is, jammer dat ik dit restaurant had gekozen voor deze gelegenheid.

19. Italiaans Oisterwijk

Via albert heyn actie gegeten. Heerlijk en typisch italiaans met verse ingredienten. Veel variatie, smaak ++
    Bestelde drankjes zijn duur. Flesje spa kost 3.50, glas wijn 5 euro.Staat tegenover dat je 1 gratis menu van 37.50 krijgt.

20. Italiaans Oisterwijk

Arno en Sidney

Heerlijk gegeten en lekkere wijnen. Veel aandacht voor de gasten en vrolijke eigenaar die het je naar de zin wil maken. Gezellige ambiance. Zeker een aanrader als je lekker Italiaans wilt eten. Laat je de menukaart dicht en laat je verrassen door kok Fabio.

21. Nederlands Oisterwijk

Heerlijke gerechten, goede prijs, vriendelijke service, een aanrader!

We hebben de proeverij op, en dat was heerlijk.

Tournado was lauw, flauw en te hard (te snel) gebakken. Daardoor taai. Gebakken tong was goed en Sjefke burger smaakte prima. Groente was veel te heet, een rommeltje op het bord, de friet was goed gebakken.

Hadden gekozen voor de proeverij. Duurde erg lang voordat de gerechten kwamen. Met kleine gerechtjes is dat niet handig dan zit je de hele tijd te wachten.

De bediening is erg onprofessioneel. Het eten ook niet echt bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar. Wel een prachtige locatie.

Goede, vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tafeltje direct aangewezen. Goede portie's qua grootte. Personeel erg vriendelijk en attent. Komen regelmatig aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft en of we nog iets willen. Zaak ziet er mooi en groot uit. Van de tafeltjes om ons heen hoorde we ook alleen maar goede geluiden. Terras zat helemaal vol, toch hoefde we nergens te lang op te wachten. Fijne avond gehad.

27. Nederlands Oisterwijk

Heerlijk gegeten bij de tijd. Goede portie's, prima prijzen. Vissoep rijkelijk gevuld. Varkenshaasje was zeer mals. Vriendelijke bediening, hebben oog voor je, komen regelmatig aan je tafeltje, ruimen snel af. We zaten heerlijk op het terras, onder de warmtelampen, maar binnen zag het er ook gezellig uit. Kortom, het is ons zeer goed bevallen, en als we in de buurt zijn, komen we zeker weer bij jullie eten, want er staat genoeg lekkers op de kaart.

We hebben er lekker gegeten. Komen zeker nog eens terug.

Lekker gegeten en goede service voor een redelijke prijs door het driegangen menu.

30. Internationaal Oisterwijk

Eigentijds, prettig compact restaurant. Kleine, smakelijke gerechtjes. Gastvrij.