Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

1. Anita Mels

We hebben met 8 personen tapas gegeten en het was weer supergoed. Goede en vriendelijke bediening en een gezellig en knus restaurant. Bedankt en het is zeker voor herhaling vatbaar.

2. Joep van spaandonk

Twee jaar geleden hebben wij onze bruiloft gevierd bij lenartz. Dit was super tot in de puntjes geregeld! Van aankleding tot bediening en hapjes. Nu twee jaar verder vonden wij het wel zo leuk om onze trouwdag te vieren met een lekker diner. Wederom zijn we verrast door het lekkere eten en de creativiteit waarmee lenartz haar eten presenteert. Ook de bediening was perfect. Top restaurant!!

3. Milan Havens

Heerlijk genoten van een 4 gangen diner, voor een mooie prijs. Hele vriendelijke bediening. De bereiding van de producten was
    Perfect! Alles vers, vis perfect gebakken en gegaard. Heerlijk sappig. Hoofdgerecht vlees was ook erg mals met heerlijke saus. Het zag er geweldig uit. Zeker een aanrader!

4. Ik ben er met mijn vrouw komen eten vorige week. Heb echt heerlijk gegeten! Je krijgt een maaltijd waarbij je ziet wat je eet, en een goede hoeveelheid.
    Heerlijk en heel gezellig!

5. Ivanna Londono

Amazing Greek and tapas bar!
    The food is delicious, Chardonnay spectacular and let me tell you about the creme brûlée... I ordered it twice!
    Owners are on top of everything and one waiter in particular made my dinner with my mother in law so beautiful! Thank you Mitchell and everyone in Kriti! I will be back!

6. Internationaal Oisterwijk

Afgelopen zondag hebben we van een heerlijke lunch genoten bij DAAR. De sfeer was goed en het eten viel erg in de smaak. We bestelden de Bruchetta Zalm en het Mekkerbroodje. Allebei waren heel lekker en vulde goed. Ook compliment voor het brood zelf dat was heel lekker en vers. De wijn was goed en bij de koffie na zat een zalige macaron. Kortom DAAR is een bezoekje waard. Wij gaan er zeker ook een keer 's avonds dineren.

7. Marion Janssen

We hebben 2de pinksterdag heerlijk gegeten. Heerlijke verrassingsgerechten met een wijnarrangement. Super aardige en vriendelijke bediening. Was echt top, we gaan zeker nog eens terug komen.

8. Frank en Marlet

Wij komen hier zeker 2x per maand, al een jaar lang. Wel altijd het all-you-can-eatconcept en de kwaliteit en snelheid zijn altijd perfect. Op valentijnsdag liep het allemaal niet zo lekker, maar ik kan zeggen dat in al die keren dat wij zijn geweest het er altijd super lekker is met een geweldige service. Zeker de sushi en sashimi zijn altijd zeer vers en van uitstekende smaak

9. robert

10. Joke v.d Broek

Wij vonden het harstikke gezellig bij jullie. Maar had ook een vraag: wil graag met iemand anders ook komen, maar die persoon kan niet zo ver lopen. Is er een mogelijkheid om dichterbij jullie te komen?

11. Kees

Met z'n vieren op koningsdag bij De Posthoorn gegeten. Met Social Deal. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening zeer attent!

Voor herhaling vatbaar!!

12. Tooten

Op Moederdag verwent met 'n High tea was super smakelijk !! Miste wel tussen de 2 gangen een feestelijke bubbel!! Of orange bediening prima al duurde het wat lang!!
    Komen nog eens terug hoor!

13. We zijn al meerdere keren hier komen dineren op onze terugtocht naar huis (Gent) en zijn telkens verrast met een zeer positieve ervaring! En wat een mooie locatie... inside & outside!

14. Niels

Zeer lekkere sushi!! Leuke uitstraling! Scherpe prijs zonder tijdslimiet.

15. Hebben altijd veel te grote salades, in tegenstelling tot vorig jaar geen kleinere meer te bestellen!! Gevolg ruim de helft over en weggooien!!

Erg slecht dus, voortaan andere locatie kiezen voor ons.

16. Een heerlijke avond gehad met veel uiteenlopende gerechtjes. We hebben de chef's keuzes genomen, wat een prima beslissing was. Begonnen met heerlijke sushi, gevolgd door erg smakelijke gerechtjes. De keuze van de chef was zeer gevarieerd, heerlijk mals vlees, schaaldieren en vis. De bediening was goed, vriendelijk en attent.
    Ik ga hier zeker nog een keer eten, een echte aanrader.

17. Joost

Burger en ribs restaurant? no way!

Campingrestaurant met een website die veel beter belooft dan waargemaakt wordt? Yes way!
    Voorgerechten zijn okay, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten, lamsburger en rundburger, zijn ondermaats. Ziet er mooi uit, maar geen smaak aan het rundvlees en het lamsvlees leek meer op een lupack burger, zo compact.

Bediening gaat wel, maar heel attent ook weer niet. En verder is het sjofel en niet schoon.

Enige pluspunt, ons kind had een heerlijke tijd in de binnenspeelplaats.

We komen niet meer terug

1,4
  18. renders

Goed eten goede service.

alleen tip:

Afstapje naar toilet vele mensen verstappen zich daar,
    en de deur gaat niet automatische dicht zodat van de tafel langs ons de bezoekers ombeurten moesten opstaan voor het sluiten van deur toilet groep.

Met vriendelijke groet,

Jan Renders

19. Kees Moerenburg

Hebben we geluncht met 5 personen waren goede en lekkere lunch gerechten die we hadden besteld vonden we. Alle gerechten goed gedaan door de koks. Is een goed restaurant.

20. Ravestein

De ruimte waar je zit is sfeerbepalend, er zijn meerdere ruimtes. Het eten was super lekker. Niks op aan te merken.

21. Daan en yvon

Super leuk restaurant, sfeervolle inrichting, lekker gelunched (tomatensoep ook heerlijk!). Bediening was heel aardig, dus graag tot ziens!

22. Rik

Met goede hoop op basis van de recensies ging ik hier eten met 4 personen. Bediening matig, vragen om nieuw drinken terwijl de glazen nog vol zitten, vragen of het smaakt, maar als je niet tevreden bent zeggen ze niets meer.

Eten was ook niet echt Grieks qua smaak. Sissende garnalen waren 4 mini garnaaltjes met veel olie en ui. Doordat het telkens 1 gerecht was per persoon en er extreem veel tijd tussen de gerechten zat ga je met honger weg. Zelfs het brengen van een bolletje ijs duurde bijna 40 minuten...

Sfeer was ook niet super, zeer zacht een muziekje aan waardoor het bijna een wachtkamer bij de huisarts is, gasten durven amper te praten. Ik heb het vermoeden dat er vele valse recensies zijn gedaan want het cijfer kan nooit zo hoog zijn als wat er nu staat. Voor ons eens, maar nooit meer.

1,3
  23. L. Snoeren

Gezellig, voldoende keus, lekker gegeten!

24. Vanmiddag High Tea gehad bij Onder de Linden in Oisterwijk. De High Tea was lekker, het restaurant zag er gezellig uit en de medewerksters in de bediening vriendelijk. Alleen de eigenaar/leidinggevende vanmiddag behandelde de medewerksters echt op een neerbuigende en vervelende manier, waar wij en nog meer gasten bij waren. Dit was echt onprettig, vooral voor de medewerksters natuurlijk. Voor mij een reden om niet meer terug te gaan. Ik zou zo echt niet behandeld willen worden!

25. Heerlijke avond gehad met zijn vieren. Bediening was correct en netjes, gerechtjes waren heerlijk. Wat ons betreft mogen de gerechtjes wat kleiner per portie en de snelheid ertussen ietsjes sneller. Vooral op ons nagerecht moesten we lang wachten. Per persoon hebben we 5 gerechtjes besteld en 2 nagerechtjes. Uiteraard hebben we bij elkaar lekker geproefd. Zeker voor herhaling vatbaar, kwaliteit van het eten is erg goed en lekker van smaak.

26. mark hendriks

Zojuist terug van een fantastische high tea. Wat een ambiance, wat een sfeer en wat een vrolijkheid / gezelligheid. Daar kunnen veel eetcafé's en restaurants nog iets van leren. Dank jullie wel allemaal en houd het team bij elkaar want ze zijn geweldig!

27. Patrick Dewaele

Niet goed. 2 dagen voor de reservering stuurt het restaurant dat het niet past omdat ze deelnamen aan een festival (of zoiets) van 400 man, en daardoor konden ze ons niet onvangen. Dan moet je op korte tijd een alternatief vinden.
    Dat is niet aangenaam.

28. Rob en Angelique

Doen al enkele jaren de WijnSpijs in Oisterwijk. Na 4 jaar pasta in alle mogelijke vormen was er uiteindelijk een variatie. Pizza. Pizza met wat tomaat en kruiden, niet eens een bordje of uitleg wat we kregen maar pof hier zijn de pizza punten hoppa. Op deze manier laat een goede Italiaan zien wat hij in huis heeft... Nadat mijn vrouw hier een opmerking over maakte, praat de eigenaar eroverheen luid roepend "Fantastico" en zachtjes bij het weglopen tegen mijn vrouwke "de groetjes". Het is dat hij zichzelf gelooft maar wat een onprofessioneel gedrag ten voeten uit... Wij komen er als geaarde Oisterwijkers in ieder geval nooit meer.

DE GROETJES Ballaro

2,5
  29. Ik en mijn partner hebben gisteren gegeten bij de Posthoorn. Het eerste drankje moesten we gelijk afrekenen apart, maar mocht de pret niet drukken.

Vervolgens gingen we aan tafel. Het voorgerecht carpaccio was rampzalig, 2 plakjes carpaccio en 3 blaadjes sla. Na het teleurstellende voorgerecht kregen we het hoofdgerecht kalkoen in tomatensaus, niet super slecht maar voor herhaling was het ook niet. We hebben vervolgens 3 kwartier op het nagerecht moeten wachten. Na 3 kwartier is m'n partner maar gaan vragen ofdat we het nog wel kregen. Bediening stond met 3 man aan de bar te kletsen.

We komen er dus niet meer en willen andere mensen waarschuwen dat de service echt slecht is! Helaas, want als je iets meer in het personeel zou investeren, denk ik dat het al een stuk beter gaat.

2,2
  30. Nog nooit zo slecht gegeten als in dit restaurant. Bediening is erg slecht en je moet vaak roepen en/of gebaren voordat men komt (logisch, gemiddelde leeftijd is 16 jaar). Menu is matig, nog nooit zo'n slechtte carpaccio gegeten als in dit restaurant. Prijs kwaliteit is schandalig.

3,4