Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Hanneke

Heerlijk gegeten met vrienden bij Bregje. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Goede sfeer. Leuke en vriendelijke bediening.
    Ondanks dat het ontzettend druk was niet lang hoeven wachten op het eten.
    De ene zeurt over het feit dat ze teveel komen vragen wat je wil drinken, de ander dat ze te laat komen vragen wat je wil drinken! Geef dat dan even door aan de bediening wat je graag wil, dan weten hun wanneer ze het goed doen, want ze deden allemaal erg hun best om het GOED te doen.

Ans van Gaal

We hebben er heerlijk gegeten. Een superleuk en gezellig ingericht restaurant, mooie kleurkeuze van het interieur. We zaten op het terras, dat gedeeltelijk kijkt op één van de vele schitterende vennen die Oisterwijk bezit.
    Klein minpuntje, waar overigens het personeel niets aan kan doen; wij zaten naast een tafel waar zeer luidruchtige dames zaten. We konden elkaar aan tafel op sommige momenten bijna niet verstaan. Op verzoek van ons gevraagd aan het personeel of zij er iets van wilden zeggen tegen de dames. Daarna ging het gelukkig beter, uitgezonderd de uitschieters...;)

3. Nederlands Oisterwijk

Anja van den Broek

We hadden een 4 gangen verrassing lunch, deze was inderdaad erg verrassend. Erg leuk, eens een keer iets anders dan een gewone lunch.
    Alleen jammer dat wij de enige waren op het terras, ook in het restaurant zat niemand. Begrijp eigenlijk niet waarom het niet drukker was. Waarschijnlijk omdat het net een beetje uit het centrum is. Als je op het terras zit kan het geraas van het verkeer je een beetje irriteren.
    Maar bij ons maakte de verrassende lunch het helemaal goed!
    Eten was dus erg smaakvol en lag als een klein kunstwerk op het bord.
    Zou Lenartz zeker aanraden.

Conny vd wiel

Super gegeten! Ook namens onze gyoza prinses!

5. Nederlands Oisterwijk

Goed, smaakvol en mooi geserveerd diner. 5 Gangen diner genoten: mooie combinaties maar porties veel te klein, zeker niet voldoende voor de heren aan tafel. Verder was het helaas erg lawaaiig binnen, hadden moeite elkaar te verstaan.

Prima gegeten. De sushi is super! Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

Erg gezellig gegeten,
    Vonden de porties tapas best groot , zouden liever 2 kleinere porties gelijk bestellen.
    Eten is heerlijk, jammer dat er niet zo heel veel Griekse gerechten oo tapaskaart staan
    Na 22 mag je geen hoofdgerechten meer bestellen en er mogen geen nagerechten besteld worden als anderen aan tafel nog hoofdgerechten bestellen, om half 11 kun je niets meer bestellen.

8. Internationaal Oisterwijk

leo netten

het was weer volmaakt.

C van den nieuwelaar

Heerlijk gegeten, zag er ook goed de bediening was fantastisch .en voor herhaling vatbaar

Lisette

Op een maandagavond, gezellig met 6 personen gegeten. Het 3-gangenmenu smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht de Carpaccio, subliem. Het hoofdgerecht de varkenshaas, heerlijk. Het dessert een heerlijk ijsparfait met karamel was ook verrukkelijk.

Complimenten aan de kok. De bediening was zeer vriendelijk. Kortom, een leuke geslaagde avond op het gezellige terras.

Erg rustig, wel lekker veel knoflooksaus. Knoflook geeft altijd 5 ratings.

12. Nederlands Oisterwijk

Nelleke Timmermans

Het was super lekker en de sfeer en bediening was perfect.
    Dank jullie wel voor deze mooie avond.

13. Nederlands Oisterwijk

Fantastisch gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

14. Nederlands Oisterwijk

Marij van Gestel

Een ware ontdekkingstocht in smaken! De jonge kok maakt werkelijk verrukkelijke gerechten: verrukkelijk voor 't oog, maar zeker voor de tong. Hij combineert alle ingrediënten zo goed dat je een echte smaaksensatie beleeft. En niet bij één gerecht, maar bij alle. Topavond met 5gangen-menu. Complimenten ook aan de rest van het jonge team😊

Mia van Dummelen

Wederom heerlijk gegeten. Komen minstens twee keer per jaar bij dit restaurant.
    De prijs kwaliteit is goed en het eten geweldig verzorgd. We kiezen meestal voor het tapas menu van de chef.
    De sfeer in het restaurant en de embiance is dik in orde.

Gegeten met mijn man. Vriendelijk te woord gestaan door de bediening een lekkere carpaccio als voorgerecht en een echt hele goede spare rib op! Als nagerecht had ik een aardbeien Romanov was ook erg lekker. Met name het hoofdgerecht was echt top ik kom zeker nog een keer terug met mijn man.

we hebben met de familie erg lekker gegeten en een leuke avond gehad . Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is goed.

18. Nederlands Oisterwijk

met z'n vieren voor de eerste maal bij lenartz gegeten.prettige ambiance;uitstekend eten en prettige,goede bediening voor een redelijke prijs;kortom:goede prijs-kwaliteit verhouding en voor herhaling vatbaar

Dit was in een paar maanden de derde keer dat ik hier ben geweest. Steeds op wisselende dagen en momenten. Alle keren was het prima verzorgd, vriendelijk personeel in een goede ambiance. Kortom een aanrader!

Wederom heerlijk gegeten. Mensen vriendelijk, service erg goed zoals ook de sfeer.
    Prijs kwaliteit is ook goed, we waren met 6 personen en het was voor iedereen goed.

Loes de weijer

Geweldig feest gehad met 65 mensen. Heel vriendelijk personeel, lekker eten en gezelligheid ten top. Alles wat we vroegen, hebben we gekregen en daarvoor een dikke 10. En we kregen nog een cadeau toe. Bedankt voor alles.

Josephine Gamee

Was de 1e keer,hebben lekker gegeten

Gerandy

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!!!

Ik heb er vandaag gegeten. Niets op aan te merken. Wel was ik verbaasd over het feit dat ik niet mee mocht liften met het 3 gangen diner voor 19.00 uur voor het bedrag van € 19.95. Ik had namelijk een cadeau diner bon en kon deze niet inleveren wanneer ik hier gebruik van zou maken. Ik had al een korting en daar kon niet het bedrag af van de cadeau diner bon. Want dan had ik nog meer korting werd mij verteld. Het is mij mondeling verteld dat dit niet kon. Ik heb hier mee ingestemd dat het diner uiteindelijk voor de gewone prijs betaald € 29.95. Maar als ik niets gezegd had en daarna gewoon had afgerekend wat was er dan gebeurd. Volgens mij is de cadeau diner bon een wettig betaalmiddel. Wanneer ik iets koop in de verkoop voor de helft van het geld kan ik gewoon met een VVV bon betalen! Er staat hierover niets vermeld op de site en ook niet voor op de straat bij het aankondigingsbord. Let op dus als je daar gaat eten met een diner cadeau bon!

fam. van der Burg

Woensdagavond met de familie gegeten in Mai Thai. Omdat niet iedereen van ons even bekend was met het Thaise eten, hebben we op aanraden van een zeer vriendelijke en meedenkende gastvrouw allerlei kleine gerechtjes besteld. Het eten was zeer lekker, we hebben zelfs porties extra besteld! Daarnaast hing er een goede, rustige sfeer en zag het er schoon uit. Wij komen zeker nog eens terug, een dikke aanrader!

Eric de vries

Gisteren een super lunch gehad. !
    Leuke bediening, en een top keukenbrigade
    Pratend met de chef over beleving van sausjes kwam er nog even een verse kreeft met een beurre blanc saus op tafel om te proeven!
    We komen zeker weer snel terug.
    Dank voor de heerlijke middag

Als je voor een zeer betaalbare prijs lekker wilt eten en door vriendelijke mensen wordt bediend moet je zeker daar eens heen gaan!
    Een dikke 10!! Eerder gaf iemand een 1!! En dat omdat vanwege de drukte men een paar minuten moest wachten!!! Betekent alleen maar dat men tijd voor je neemt.
    Wij gaan zeker nog eens terug

Wel iets verder moeten rijden, omdat we op een maandag gingen eten. hebben nog nergens zo goed thais gegeten. Super aardig personeel die ook in zijn voor een grapje en praatje aan de tafel. We hebben voor het menu gekozen op aanraden van de serveerster. Zeker een aanrader!

+ Heerlijk gegeten. Vriendelijk, enthousiaste en goede bediening. Prima sfeer
    - Kregen niet altijd wat we besteld hadden