Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

1. Italiaans Oisterwijk

Via albert heyn actie gegeten. Heerlijk en typisch italiaans met verse ingredienten. Veel variatie, smaak ++
    Bestelde drankjes zijn duur. Flesje spa kost 3.50, glas wijn 5 euro.Staat tegenover dat je 1 gratis menu van 37.50 krijgt.

2. Italiaans Oisterwijk

Arno en Sidney

Heerlijk gegeten en lekkere wijnen. Veel aandacht voor de gasten en vrolijke eigenaar die het je naar de zin wil maken. Gezellige ambiance. Zeker een aanrader als je lekker Italiaans wilt eten. Laat je de menukaart dicht en laat je verrassen door kok Fabio.

3. Nederlands Oisterwijk

Heerlijke gerechten, goede prijs, vriendelijke service, een aanrader!

We hebben de proeverij op, en dat was heerlijk.

Tournado was lauw, flauw en te hard (te snel) gebakken. Daardoor taai. Gebakken tong was goed en Sjefke burger smaakte prima. Groente was veel te heet, een rommeltje op het bord, de friet was goed gebakken.

Hadden gekozen voor de proeverij. Duurde erg lang voordat de gerechten kwamen. Met kleine gerechtjes is dat niet handig dan zit je de hele tijd te wachten.

Marion Pereira

De bediening is erg onprofessioneel. Het eten ook niet echt bijzonder. Niet voor herhaling vatbaar. Wel een prachtige locatie.

Goede, vriendelijke ontvangst, jas werd aangenomen, tafeltje direct aangewezen. Goede portie's qua grootte. Personeel erg vriendelijk en attent. Komen regelmatig aan je tafeltje vragen of het gesmaakt heeft en of we nog iets willen. Zaak ziet er mooi en groot uit. Van de tafeltjes om ons heen hoorde we ook alleen maar goede geluiden. Terras zat helemaal vol, toch hoefde we nergens te lang op te wachten. Fijne avond gehad.

9. Nederlands Oisterwijk

Heerlijk gegeten bij de tijd. Goede portie's, prima prijzen. Vissoep rijkelijk gevuld. Varkenshaasje was zeer mals. Vriendelijke bediening, hebben oog voor je, komen regelmatig aan je tafeltje, ruimen snel af. We zaten heerlijk op het terras, onder de warmtelampen, maar binnen zag het er ook gezellig uit. Kortom, het is ons zeer goed bevallen, en als we in de buurt zijn, komen we zeker weer bij jullie eten, want er staat genoeg lekkers op de kaart.

We hebben er lekker gegeten. Komen zeker nog eens terug.

Vereijken

Lekker gegeten en goede service voor een redelijke prijs door het driegangen menu.

12. Internationaal Oisterwijk

Eigentijds, prettig compact restaurant. Kleine, smakelijke gerechtjes. Gastvrij.

Rick van nunnen

Erg geslaagde avond gehad gisteren lekker gegeten en het was erg druk. Maar toch kregen we snel ons eten op tafel gezerveerd. Leuk en gezellig personeel. Zeker een aanrader. Wij komen snel een keer terug bij onder de linden.
    Bedankt Voor een leuke geslaagde avond!!

14. Nederlands Oisterwijk

Heerlijke ervaring en ondanks dat alle tafels bezet waren vlotte bediening.
    5 gangen met bijpassend wijntje waren voortreffelijk.
    Blijft favoriet en is een aanrader✨

15. Internationaal Oisterwijk

Attent personeel. De sfeer en de uitstraling is goed. Gezellig. Het eten was heerlijk en werd mooi opgemaakt geserveerd. Het oog wil ook wat. Het wat onze eerste keer en zeker niet de laatste.

16. Nederlands Oisterwijk

We hadden gekozen voor het vijfgangenmenu en alle gerechtjes met uitzondering van het dessert vonden we om duimen en vingers van af te likken! Een echte aanrader!

Wij hebben nu 3× bij Kriti gegeten het driegangen menu. Je mag uit alle voorgerechten hoofdgerechten en nagerechten kiezen voor € 27.50. Het was weer voortreffelijk.

18. Internationaal Oisterwijk

Het was lekker maar wel erg kleine porties.

19. Nederlands Oisterwijk

Riet en Geert

Er zijn plekken waar je graag terug komt als je verzekerd wil zijn van een culinair verrassende avond. Dit Grand Café is er één van, met een chef aan het fornuis waar wij blind op varen. Het menu Perceptie biedt een verfijnd samenspel van gerechten, verrassende smaken en uitgelezen kleur- en geurcombinaties die telkens weer oorspronkelijk voorkomen. Een feest om hier te gast te zijn.

20. Nederlands Oisterwijk

Ondanks dat Tilburg Culinair een leuke actie had verzonnen toch uitgeweken naar het sterke chefs koppel in Oisterwijk. Als aperitief een wijn die zelf geïmporteerd was van een kleine wijnboertje uit Italië. De Roero Arneis 2016 van Valfaccenda, waarin een fris appeltje op de voorgrond kwam, lekker. De amuse was verrassend lekker en mooi gepresenteerd in een turquoise schaaltje. Een pureetje met groene boontjes in een jus van kerrie en citrus, erop een krokantje van papadum met toefje gefermenteerde bonen.

De eerste begeleider werd op een leuke eigen wijze gepresenteerd door Evi Schuurmans. Sauvignon Blanc 2016 van Awa Tere, lekker fris met tonen van exotisch fruit. Chef Dirk presenteerde het voorgerecht. Ceviche bereiding van zeebaarsfilet met de specerijen van de tom kha kai, om hem iets sappiger te houden is de kokos vervangen door karnemelk. Verder palmhart, crème van wortel, zoetzure groentjes en groene kruidenblaadjes. Aan tafel afgewerkt met een vinaigrette op basis van de zuren voor de ceviche. Heel verfijnd en fris met mooie Aziatische smaak accenten, de wijn was hierbij een voltreffer. (9,7)

Verder met een blend van de drie Pinot soorten uit de Alsace. De cuvée S van het huis Schlumberger waarin de Pinot Gris de hoofdrol opeiste. Een frisse ronde wijn met subtiele honing- en kamille toets. Uit de keuken een proeverij van tonijn. Een stukje sashimi op oosters gemarineerde witte kool. Een lauw warme sushi met een krokante korst van sesam en een tartaar met zoet zure groenten accenten aan tafel afgewerkt met een bouillon van dashi. Tonijn moet je lekker maken en dat is deze keer helemaal gelukt. Veel smaak en mondbeleving met de wijn als ondersteuner, prima. (9,7)

Italiaans wit, een Greco di Tufo 2016 van Villa Raiano, verfijnd met aangename mineraliteit. Ditmaal kwam chef Robin het gerecht presenteren. De presentatie kwam door het stapelen niet helemaal tot zijn recht. Zacht gegaarde heilbot, licht afgeschroeid en nog lekker sappig. Eromheen een vijftal structuren van eekhoorntjesbrood en crème van aardpeer aan tafel afgewerkt met schaafsel van zwarte truffel. De cuisson van de vis was top, het garnituur was allemaal net ietsje hoger op smaak. De wijn was ietsje op de achtergrond. (9,3)

Over naar rood met een heerlijke Pinot Noir 2013, van het huis L’ Aigle, sappig rood fruit met subtiele aardse tonen en een fluweel zachte afdronk. Op een donker bord een mooie presentatie. Anjou duif, borstfilet een een gekonfijt pootje met allemaal oranje structuurtjes ernaast van pompoen, wortel en zoete aardappel. Aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus. De duif was mooi hoog op smaak en heel zacht van textuur, met het garnituur kon ruim voldoende worden afgewisseld, de wijn maakte het feestje compleet. (9,7)

De dessertwijn was een Monbazillac 2014 van het huis Moulin Pouzy, niet te zoete met in het aroma tonen van exotisch fruit. Chef Dirk presenteerde het dessert. Een mooie presentatie met structuren van yoghurt, pruim en gezouten Japanse pruim. Mooie pure smaken niet echt zoet met frisse en verrassende ziltige accenten. (9,4)

Bediening was zeer goed tot uitstekend verzorgd door Evi Schuurmans ondersteund door beide chefs met veel gezelligheid aan tafel.

Prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.

Kortom een hele fijne middag met culinair genot en gezelligheid.

21. Nederlands Oisterwijk

Wederom heerlijk gegeten. In oisterwijk een van mijn favoriete restaurant.

Prima eten voor een schappelijke prijs. De gerechten zijn allemaal heel goed bereid, dat is knap want we hebben heel wat gerechten geprobeerd.

Heerlijk gegeten! Meteen gereserveerd voor 2e kerstdag.

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar

corine langenberg

Een echte aanrader in alles, gezelligheid, zeer goed eten en drinken en super bediening. Kom er steeds terug.

Zeer goed en compleet. Een burger is niet zomaar een burger. Dat laten ze hier zeker merken. Burgers van 200 gram schat ik +garnituur. Totaal niet vergelijkbaar met een Mac of eetcafe diepvries burger van 14.50. Zeker een aanrader voor de lekkerbek. Ps ook spare ribs saté hotdogs te bestellen.

Wij komen zeker nog een keer terug voor de pulled pork en de service.

Zeer goed gegeten en goede bediening door vriendelijk personeel.
    Vooral de sushi van goede kwaliteit.

28. Italiaans Oisterwijk

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle Italiaans restaurant. Het uitserveren van de gerechten duurde wat langer dan normaal.
    Heerlijke pasta gegeten met een echt traditionele smaak.
    Al met al fantastico!

Goed eten, fijne bediening en leuke locatie.

Wij hebben genoten van de Proeverijtjes en heerlijk op ons gemak bij kunnen praten.
    Hele fijne avond gehad!