Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Fam. van Hout

Weer heerlijk tapasgerechten gegeten. Service was ook erg goed, hadden aangegeven dat er 1 persoon lactose arm eet en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Tot volgende keer.

We komen al ruim 4j bij Little Asia cuisine en zijn er niet weg te slaan. Héérlijke sushi, geweldige service en kindvriendelijk. Diverse andere sushi restaurants gehad maar Little Asia Cuisine is onze favoriet.

Lekker gegeten, maar vond de gerechtjes deze keer niet zo lekker als anders. Wat aan de flauwe kant. De nagerechten waren heerlijk. Bediening was nieuw en niet heel goed op de hoogte. De ervaren serveerster moest daardoor veel in de gaten houden!

Heerlijk gegeten. Ook de kids vonden het super lekker. Prettige bediening ook met humor. We komen zeker terug.

5. Nederlands Oisterwijk

lia stabel

We hebben heerlijk gegeten bij lenartz.
    Voor een goed betaalbare prijs.

6. Italiaans Oisterwijk

Top bediening en heeeeel lekker eten.

Helmakonings

Geweldige sfeer, heerlijk High Tea. Super leuke bediening. Ga zo door. Vertel het mijn vrienden op fb.

Stephan Coufreur

Samen met mijn vrouw wederom een super gezellige avond gehad.
    Bediening, aardig en behulpzaam
    Het eten vers en heerlijk
    Ondanks de drukte snelle en prima service aan tafel.

1 minpuntje, de entree is rommelig en bij drukte kan het even duren voor je naar je tafel gebracht wordt.

9. Internationaal Oisterwijk

Elze Maas Makelaars

Wij hebben echt super lekker gegeten, het piccalily mousje bij de steak tartaar, zoo lekker en ik had coquilles dat sausje was ook al zo lekker en de ham vooraf, dat sausje van truffel, echt ook echt super lekker ha ha nu schrijf ik over alle sausjes maar de basis wsa ook lekker maar dat maakt het toch bijzonder. Wat de rest had ben ik vergeten maar zag er ook goed uit ;)
    lekkere wijn en super aardige bediening, eigenaar of uitbater oid heel aardig en grappig, kunt hier gerust gaan eten!

Was prima, lekker eten, vriendelijke mensen, goede service.
    Jammer dat er geen merlot was en onze tafel ving steeds de koude wind als de buiten deur open ging. Was erg koud.

Wij, acht oud - collega's die eens een avond bij wilden praten onder het genot van een hapje en een drankje werden in een gemoedelijke, huiselijke sfeer ontvangen.
    Wij kozen allen voor een driegangen-menu wat uiteindelijk bleek te bestaan uit een amuse, een voorgerecht (beide van voortreffelijk bereide vis) een hoofdgerecht (een vleesgerecht in een saus en voorzien van groenten) en uiteindelijk een dessert (warme rijstpap met kaneel en bosvruchten).
    Hoewel wij als laatsten de gelegenheid verlieten, hadden wij geen moment het idee de deur uit gekeken te worden. Kortom dikke pluim voor Boshuys Hermitage en de bediening.
    Ook voor de eet.nu - butler is een dikke pluim zeker op zijn plaats. Geheel voldaan aan de door mij gevraagde en gewenste ambiance.

Op 21-1-2018 met 31 personen een verjaardag gevierd. Na het borrelen heerlijk gegeten. Iedereen was enthousiast over hetgeen ons werd voorgeschoteld. Attent en vriendelijk personeel.
    Ondanks groepsgrootte werden de bestellingen foutloos en in een redelijk tempo uitgevoerd.
    Zeker de moeite om dit nog eens over te doen!

Fantastisch! Dit was onze eerste keer bij Kriti en we hebben ontzettend genoten van een avond proeverij allemaal kleine hapjes. Het eten was heerlijk, en de bediening was op en top wat een goede service. We komen zeker weer terug!

Carla Hamilton

Heerlijk gegeten, eten van uitstekende kwaliteit. Wel even moeten wachten voor de eerste gerechten kwamen, klein uurtje.

Joke de Kort

Was heel gezellig en een fijne en nette bediening.

Annelies Dijkhuis

Rond 5 uur waren we bij “onder de Linden” voor een high wine, een 5 gangendiner, waar het eten begeleid met iedere keer een glas wijn dat ze erbij uitgezocht hadden wat echt fantastisch was.
    De bediening was aardig, we mochten het lekker rustig aan doen, wat prettig is met bij iedere gang een glas, er werd regelmatig gevraagd of het tempo goed was, de kok kwam ook vertellen wat de volgende gang was en waarom de wijn daar bij gekozen was.
    Borden leuk opgemaakt, eten heel lekker, wijn lekker, bediening aardig; met andere woorden top; echt een aanrader.
    Gelukkig hoefden we, rond 10 uur, maar een klein stukje te lopen naar het hotel.

Super leuke avond gehad, leuke bediening en heerlijk gegeten.

Na al een fijne binnekomst waar we een warme handoek aangeboden kregen werd er al vrij snel voor ons gezorgd

Zonder dat we aandacht moesten trekken of dergelijke.

Personeelsleden waren allemaal op hun eigen persoonlijke manier heel gastvrij en vriendelijk voor hun gasten.

Drankjes werden netjes geserveerd en ingeschonken op de goede manier en bij elk drankje een nieuw glas met ijs.

De menukaart had een groot assortiment met veel verschillende gerechtjes, die stuk voor stuk heerlijk waren.

Wij komen snel weer terug.

Groetjes Tom & Mike

Een dikke 10!!

Jan Heesters

Als oud collega's gaan wij elk jaar samen ergens eten 🍴 en in dit restaurant was het heerlijk om daar te eten en te mogen verblijven. We zijn gebleven tot het einde en de deur 🚪 mee gesloten. Komen hier beslist nog vaker eten.

Wilbert de Jong

Het eten was wel lekker, maar niet bijzonder. Mijn carpaccio heb ik wel eens (vaker) lekkerder gegeten. De kippendijen van mijn partner waren volgens ons niet gekruid. Buiten de 3 boontjes op het bord werd er verder geen groente geserveerd. De eigenaar is amicaal, maar voor ons TE aanwezig. Gezellige avond gehad, best wel lekker gegeten, maar wij komen niet zo snel weer terug.

Menu op het raam blijkt alleen in de avond te kunnen. We zitten inmiddels 35 minuten en nog altijd niets te eten. We vragen waar het blijft… de onervaren jonge ober gaat het navragen. Mocht u 2 volwassen met 3 honden op het terras zien zitten dan hebben we na 3 kwartier nog altijd niets te eten.

Sinds afgelopen jaar april overgenomen door een nieuwe eigenaar, ze hebben er een hele mooie zaak van gemaakt. Wij zijn hier al meerdere keren geweest dit jaar met onze kinderen en vinden de service bijzonder goed. De nieuwe uitbater is erg enthousiast en behulpzaam. Het eten is echt van goede kwaliteit en de borden mooi opgemaakt. Kortom een topzaak om als volwassenen heerlijk te kunnen zitten en borrelen met goede wijnen en de kids vermaken zich de hele dag, zowel binnen als buiten!
    Ga zo door! ;-)

Wij zijn hier spontaan beland na dagje Den Bosch, onderweg naar Gilze Rijen. Vanuit de auto gereserveerd. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Kregen ons bestelde drankje en het uitkiezen van de zeer smaakvolle gerechtjes kon beginnen. Geen aankruis blaadje op tafel, geen tablet niets. Gewoon een serveerster of ober aan tafel die kwam opnemen wat je maar wilde. Er heerst geen tijdsdruk en de keuze is enorm. Zeer aparte manier van bedienen daar ze daar na het serveren ook uitleggen wat wat is en je dus weet wie wat besteld heeft. Het eten is vers, ruime hoeveelheid en more than you ever can eat wat er te verkrijgen is. Dit is zeker een aanrader. Het is dat we niet om de hoek wonen want anders zaten we daar maandelijks.
    Het grappige is wel uiteindelijk dat een naam totaal niets hoeft te zeggen, voor ons klonk LAC een beetje zo van “wat zullen we beleven en hoe gaat het eten zijn” maar daar is totaal niets mis mee. Tevens is het interieur en de aankleding uitstekend en netjes en is het personeel erg vriendelijk en geduldig. Voor mij en mijn aanstaande een dikke 10+

24. Italiaans Oisterwijk

Prima etentje. Verrassingsmenu bleek steeds een soort proeverij van diverse gerechten op de kaart.
    Lekkere stoelen.
    Als bier alleen pils, beetje jammer.

25. Nederlands Oisterwijk

In één woord fantastisch!

26. Nederlands Oisterwijk

Lekker gegeten met een prima flesje wijn tegen betaalbare prijs. Ook leuk dat ze met de dinerbon actie van de emte meedoen. 1000punten=20€ korting 👌🏻

Prima zaak. Wat ik jammer vind is dat wanneer je een beetje gezellig en sfeervol wilt zitten in het restaurant je ook gelijk meer betaald voor friet en snacks, en best veel. We hadden verkeerde sauzen op onze broodjes frikandel, dat werd netjes opgelost, doordat we twee nieuwe kregen en de andere mochten houden. Verder ik ook een stokbroden tartaar besteld, waarbij ik driekwart meer sla en groente had dan tartaar. Ik zat dan ook maar een zijde van het stokbroodje met sla op te eten, omdat er veel te weinig tartaar op zat, jammer.

Wederom hartstikke lekker, zeker een aanrader. Tapas gerechten waar je je vingers bij aflikt. We hebben ook al ervaring met de gewone gerechten en die zijn ook Super goed.

Jose van de Leur

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De tijd waarop de diverse gerechten werden geserveerd was prima en het werd geen eindeloos wachten op de volgende gang.
    Prima zo… en ik zal het aan anderen doorgeven.

30. Italiaans Oisterwijk

J. Schoenmakers

Was gezellig en lekker. Jammer alleen dat er een fles ww op de rekening stond die wij niet hadden gebruikt en de bediende ook niets zei toen wij haar daar over aanspraken, maar wel meteen deze fles eraf haalde. Was in onze ogen dus geen foutje. Jammer geen optie meer om nog eens te gaan.