Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

1. Bij deze wil ik nog vertellen dat mijn man en ik bij u heerlijk een lunch gebruikt hebben.
    Het was de laatste dag voor de coronastop, wij hebben veel respect voor u en uw team om onder deze omstandigheden zo een geweldige sfeer maken en de gasten zo te verwennen. Geweldig dat we in 0isterwijk zo een mooi restaurant/bedrijf hebben Wij wensen u veel moed en vertrouwen, zodra het weer mogelijk is, komen we weer!

2. Annette Mentink

Fijne sfeer, veel zorg en aandacht van personeel!

3. Vanmiddag geluncht op een sfeervol en gezellig terras, Leuke bediening. Gaan we zeker nog een keer overdoen.

4. Nancy Van rooij

Super fijn restaurant, goede kwaliteit, perfecte ligging, mooi restaurant om te zien. Beste sushi uit de omgeving.

5. Hier weer lekker gegeten met een drankje erbij en fijne service!

6. Top gegeten, top service!!!

7. Ik ben hier samen met mijn vriendin naar toe gegaan met onze 2 honden, om te lunchen
    De ober liet op allerlei manieren merken geen plezier te hebben in zijn werk. Gastvrij of behulpzaam was hij allerminst. We gingen volgens hem aan de verkeerde tafel zitten. De koffie werd op tafel gegooid en ook na de lunch kwam hij de tafel niet afruimen of vragen of dat het gesmaakt had. Toen mijn vriendin vroeg om niet meer over de hond heen te stappen, omdat ze daar angstig van werd. Vond hij het nodig om de hond nog eens extra te laten schrikken en luidsprekend het hele terras op de hoogte te brengen dat hij zijn vaste pad niet meer kon bewandelen.
    Erg onprofessioneel en onbeleefd. De lunch was oké, maar de ervaring allerminst. Heb dit gelukkig nog nooit eerder meegemaakt. Helaas was de eigenaar niet aanwezig, maar hoop dat hij/zij hieraan iets gaat doen.

8. Bij brasserie Ome Jan vinden wij het altijd top! De bediening is erg vriendelijk, de kaart is zeer uitgebreid en er staat altijd net wat anders op dan bij andere zaken. Een andere combinatie of net een uitgebreidere versie van een gerecht. Wij vinden de ambiance super gezellig en warm ingericht en komen hier graag!

9. Lekker eten, een gezellige ambiance en vriendelijk personeel. Echt een aanrader

10. j.a.roukema

Sfeer wordt natuurlijk negatief beïnvloed door Corona, maar ze doen hun best.
    Eten is voortreffelijk, maar aan de dure kant.

11. Vandaag voor de tweede keer bij Seasons gaan eten en weer was het geweldig. Ook voor de glutenvrije onder ons is dit een goed adres, zelfs de frietjes (echte friet, handgesneden), zijn glutenvrij. De rest even overleggen, maar er is genoeg keuze. Voor is een terras en achter een terras dat volledig ommuurd is en een fantastisch dak dat open en dicht kan. De bediening is attent, vriendelijk en deskundig. De chef maakt heerlijke gerechten met verrassende combinaties. Ook is er een fijne keuze (ook alcoholvrij) aan wijn per glas en natuurlijk per fles.

Ga deze fijne plek zelf ontdekken, maar niet allemaal tegelijk hoor, want dan is er geen plek meer voor ons en wij gaan nog vaak terugkomen.

12. Romy D

13. Jolanda Nouwens

Heerlijk gegeten.
    Jammer dat we al weer vlug weg moesten, dus we komen graag nog eens terug.

14. Jolanda de Ruiter

Heerlijk gegeten. De Sashimi Tonijn is zo lekker dat we hem wel 3× pp besteld hebben.
    Wij vonden het wel prettig om in 2 shifts te eten wegens de corona maatregelen. Daardoor is het minder druk, en krijg je sneller je eten. Alle gerechten zijn met veel aandacht gemaakt.
    We komen hier zeker nog vaker terug!

15. Goede sushi, ruime keuze aan gerechtjes.
    Vriendelijk personeel en snelle service.

16. Mooi restaurant, leuke sfeer, vriendelijke personeel en...heerlijk eten.

17. Esther Van geel

Beste sushi ooit! Echt top personeel. Super hartelijk ontvangst, elke keer weer even gezellig.

Eén vorige recensie
  18. Mooi restaurant, fijne vriendelijke bediening, behulpzaam met glutenvrij eten.
    We hebben heerlijk gegeten.

19. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en accuraat en het restaurant heeft een gezellige uitstraling.

20. Erg teleurgesteld. Met gezin voor verjaardag naar ballaro gegaan en 3 gangen menu gekozen. Voorgerechts is al jaren hetzelfde. Hoofdgerecht was echt onder niveau (vlees taai) en toetje was een bolletje ijs met chocolade siroop… serieus? Veel te duur voor wat er werd geserveerd. Kan zeggen dat ik daar niet meer terug kom. Helaas.

21. Aimee Verwilligen

Het duurde meer dan een uur voordat de Pizza's werden bezorgd.

Pizza was koud.

Niet aan te raden.

22. Weer heerlijk gegeten alleen door de drukte duurde het soms wel wat langer.

Eén vorige recensie
  23. Goede service, vriendelijk personeel, lekker eten en niet duur. Aanrader!

24. Het was niet aan ons besteed en niet onze smaak maar smaken verschillen gelukkig ook maar bediening en sfeer was goed.

25. Karin Vermeulen

Zeer goed, net als alle keren daarvoor.

3 vorige recensies
  26. Altijd heerlijke sushi. Goede producten, hele goede prijs / kwaliteitverhouding. Mooi restaurant; fijn personeel. Wij zijn al vaak geweest en zullen ook nog vaak komen.

27. Hele vriendelijke en snelle bediening. Het eten is van erg goede kwaliteit en vers, vooral de crazy salmon rol en de ossenhaaspuntjes in knoflook vielen bij ons goed in de smaak. Concept is persoonlijk doordat de bediening je gerechtjes elke ronde komt opnemen (hoeft hier niet lang op te wachten).

28. Heerlijk plekje midden in de bossen om te genieten van alle mooie geluiden van de natuur om je heen. De bediening is vriendelijk en heeft echt aandacht voor je. De 'toffe peer' was heerlijk en daar komen we zeker nog eens voor terug!

29. Het eten wordt vers gemaakt, dat proef je. Daardoor duur het ook iets langer, maar het wachten is de moeite waard. De poke zalm is echt een aanrader.