Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Wij waren met 9 personen bij deze restaurant. Onze ervaring is zeer slecht met dit restaurant.
    1. Menukaart beperkt, service van de medewerkers is 0, nul, geen service. Eten niet lekker. Bij terugkomst ruikte onze kleding naar etensvet, slechte lucht circulatie en slechte afzuig. Kortom het niveau van dit restaurant is zeer laag. Dit heb ik ook tegen de ober gezegd.

2. Italiaans Oisterwijk

M. Vd Wiel

Wederom erg lekker en zeer gastvrij. Leuk hoe enthousiast er wordt verteld over Italië. Genoten van het 5 gangen verrassingsdiner.

3. Internationaal Oisterwijk

Via mijn schoonbroer werden we verwezen naar Seasons. Ze zouden daar goed eten hebben en dat bleek te kloppen! Van voor tot het eind zijn we voorzien van heerlijk eten waarbij rekening gehouden werd met speciale eetwensen (zwangerschap, koemelk/lactose intollerantie). Hier werd zorgvuldig mee omgegaan. De bediening was vriendelijk en de service goed. Een voordeel bij Seasons is dat je kleine gerechten kunt kiezen waardoor je meerdere gerechten kunt nemen. Lekker voor de afwisseling en handig voor de twijfelaar! We waren wat meer kwijt dan normaal gesproken maar de prijs / kwaliteit verhouding was goed. Seasons is zeker een aanrader!

We hebben er heerlijk gegeten, eten was nniet te zout verdient pluim.
    Er waren masr twee minpuntjes dat was wachttijd tot eten op tafel kwam,
    En dat er 50 cent gerekend werd voor glas water terwijl je er eet en drink, en alleen water nodig had om medicatid in tenemen dat vonden we echt geneuzel.

Goede service, vriendelijk personeel, lekker eten, gezellige sfeer, oftewel prima avondje uiteten gehad.

6. Internationaal Oisterwijk

Ronald Scheffer

Heerlijk gegeten, net even wat anders dan anders, een verrassend palet van smaken.
    Dit alles aangevuld met een zeer correcte en vriendelijke bediening maakte de avond compleet.
    Een echte aanrader !

Mark nooyens

Wederom heel erg goed en gezellig 👍🏼

Cristel

Erg lekker eten. Heel vers. Iets duurder dan gemiddeld, maar door de verskwaliteit ook waard. Wel jammer dat er moet worden bijbetaald voor het toetje.

Slecht… Geen service ruziënde eigenaar en eigenaresse en veel te duur voor wat je krijgt.

10. Nederlands Oisterwijk

Wij hebben lekker gegeten een 5 gangen menu op.
    Alleen jammer dat wij de enigste waren in het restaurant.
    Maar het personeel een jonge dame deed haar best.
    Legde alles uit wat wij op ons bord kregen.
    Had er veel verstand van.
    En niet te vergeten ze was ook heel vriendelijk en heel aardig.

Goede Morgen Jan en Monique.
    Bedankt voor de geweldige middag zondag 3 juni.
    En zeker het personeel niet te vergeten.
    Wij hebben er allemaal van genoten, maandag veel telefoontjes gehad,
    van mijn gasten.
    Gr Wilma van Dijk.

Rob van Roessel

Voor de zoveelste keer geweldig gegeten. Prima service.

13. Chinees-Indisch Oisterwijk

Dhr. v. ooijen

Wat is er bij Kota Radja aan de hand? De kwaliteit gaat met de week achteruit. Vandaag weer n poging ondernomen maar wij zijn er klaar mee.
    In de nassi zitten harde stukjes verkleurd varkensvlees taai en koud. De zoete saus was geen saus maar n bakje stijfsel (veel bindmiddel waarschijnlijk) het deeg van de loempia was niet gaar. De tjap-tjoi was een slappe massa van groenten. Deze groenten dienen knapperig te zijn. Het leek wel of alles gekookt was of dat het uit n potje/blik kwam. Totaal niet smakelijk.
    Jammer dat de kwaliteit zo versloft. Geen reclame…

Helene Kerdijk

Heerlijk gegeten, fijne bediening!

Ik vind persoonlijk de nieuwe menukaart minder uitgebreid dan voorheen. Al vind ik wel dat ze geprobeerd hebben om er een nieuwe twist aan te geven zoals Thaise viskoekjes of Peking eend met hoisin, maar bereid het dan goed! Gastvrije bediening is wel een puntje van aandacht en na 3× te hebben gevraagd om de dessertkaart bij dezelfde persoon, kwam uiteindelijk iemand anders brengen… hmm.

Helaas schrijf ik nu een 2e recensie voor Boshuys Hermitage, omdat ik na mijn 1e recensie er nog 2 keer heb gegeten (waaronder met Kerst). Maar zoveel als ik mij ervan voor had gesteld werd het niet.
    Ten eerste hadden de meeste gasten hun best gedaan om zich voor een Kerstdiner te kleden, maar de eigenaar liep in spijkerbroek en trui.
    Ten tweede was er verschillende keren verwarring over mijn glutenvrij en moesten er gerechten terug.
    Ten derde hadden 3 van ons gezelschap een ander hoofdgerecht gekozen omdat die graag wild wilde eten. Dat werd fazant. Maar de fazant was qua portie meer een tussengerecht dan een hoofdgerecht.
    Ten vierde was er bij het hoofdgerecht niet iets van een aardappelgerecht. Aan een tafel achter ons was men zo teleurgesteld dat er alsnog na het hoofdgerecht puntzakken friet bij hen op tafel werden gebracht.
    En als vijfde punt was er gedoe met de verwarming, de eigenaar zette die lager terwijl wij daardoor in de koude luchtstroom zaten. Zijn reactie was niet erg plezierig: “andere mensen hebben het te warm”. Dus zaten wij in de kou, ons niet echt welkom te voelen. Geen wonder dat hij zelf een trui had aangetrokken?!

Om nu niet meteen een nieuwe recensie te schrijven, tenslotte is Kerst nu eenmaal stressen voor de witte en zwarte brigade, besloten mijn man en ik nog eens terug te gaan.
    Dat was afgelopen zaterdag, bloedheet in Nederland en dan is een plaatsje onder bomen en bij een koele vijver heel aangenaam.
    Dus ernaar toe, niet besproken.
    Meteen viel op dat er een gestreste sfeer hing, niet van het personeel, maar van de eigenaar.
    Eerst even wat koels gedronken en omdat er een grotere groep kwam eten, voordat zij bestelden, onze bestelling doorgegeven. Zo’n grote groep is nu eenmaal een flinke belasting voor de keuken en dan is een “glutenvrije” al helemaal gedoe.
    Geen glutenvrij brood voor mij (werd ook geen uitleg over gegeven) wel brood met boter voor mijn man. Kijk dan voel je je dus niet echt welkom, alweer niet!
    De voorgerechten waren goed.
    Het hoofdgerecht (Corvina) van mijn man was te zout. Ik had klassiek voor de asperges gekozen, maar die waren in stukken gesneden, wat rommelig oogde op het bord. Zacht eierdooiertje erbij en apart eiwit als een dik omeletje. De smaak was goed.
    Nagerecht was een zacht gegaarde citroen, bijzonder, maar er moest eerst nagegaan worden welke glutenvrij was, dus was de gingranité en het citroenijs al aan het smelten.
    Ondertussen werden veel mensen weggestuurd die ook wilde komen eten, met het personeel onderling was daar onduidelijkheid over.
    Al met al verdient Boshuys Hermitage geen 9 meer voor mij.
    Meer rust, betere aansturing en een meer welkomsgevoel is nodig.
    Zo jammer!

Harry v erp

Heerlijk gegeten buiten terras, vriendelijke bediening.

18. Nederlands Oisterwijk

Romy D

Via Social Deal kennis gaan maken met dit restaurant.
    De zaak is strak ingericht en is groter dan je vanaf de buitenkant zou verwachten.
    Glutenvrij voor mij was geen probleem.
    We krijgen het verrassingsmenu van de chef (3 gangen), waar ik een 3 gangen wijnarrangement bij bestel.
    Wat heel fijn is en je steeds meer ziet zijn alcoholvrije aperitiefjes. Zo heeft men hier een alcoholvrije prosecco, spritz en mojito. Op zo’n warme dag als vandaag een prima alternatief.
    Ook het wijnarrangement kan in de halve glazen variant.
    Een lekkere en smaakvolle amuse, plus een mooi bolletje brood (voor mij helaas standaard glutenvrije “bammetjes”), met een rolletje gezouten roomboter om mee te beginnen.
    Daarna volgt een mousse van gamba’s en als hoofdgerecht een stukje maiskip.
    Het voorgerecht vind ik wat te weinig op smaak, het hoofdgerecht is prima. Borden worden mooi opgemaakt.
    Wat jammer is het te hoge tempo waarin alles wordt geserveerd. Zo hebben we nog een bijna vol glas aperitief als het voorgerecht al komt.
    Verder is er geen aardappel of vergelijkbaar product bij het hoofdgerecht. Een puree zou er prima bij hebben gepast en wat meer “vulling” hebben gegeven.
    Op mijn opmerking daarover bleek dat dat er wel bijbesteld had kunnen worden. Tja dan had dat wel even aangegeven moeten worden.
    Ook zijn er slordigheidjes: mijn moeder krijgt haar wijn pas bij het hoofdgerecht en mijn dessertwijn komt pas als mijn dessert al zo goed als op is.
    Overigens valt de dessertwijn (rood met bubbel) weg tegen het dessert, te weinig body tegenover het zoet van aardbei en ijs.
    Na een uur en kwartier zijn we al klaar, wat we nog wat rekken met koffie en thee.
    Jammer dus alles bij elkaar.
    We komen nog eens terug om a la carte te eten en te kijken of het dan beter gaat.

Wij hebben de proeverij gekozen en we waren fijn verrast. Wat een heerlijke gerechten en de ambiance is top. Super leuke avond gehad we zijn helemaal tot rust gekomen.

Net als voorgaande keren weer vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst.
    Genoten van de grote diversiteit aan gerechtjes welke er goed uitzagen en nog beter smaakten.
    Relaxed genoten van de sfeer en top kwaliteit eten.

21. Italiaans Oisterwijk

Donderdag 17 mei gaan eten. Gekozen voor 4-gangen verrassingsmenu. Was n echte verrassing. Kok had t super gedaan. De gastheer was ook weer fantastico. Goed wijnadvies voor t menu. Dus superavond gehad.

Martin de Laat

Uitstekend!

Zoals altijd weer heerlijk genoten van het verrassingsmenu.

24. Italiaans Oisterwijk

verschuur

Lekker gegeten, heel aardig personeel fijn restaurant.
    Kom zeker een keer terug.

Vd Langenberg

Weer super lekker gegeten.
    Goede bediening maar vooral genoten van alle verse produkten!

Levina de Bruyn

Prima gegeten, keurig en vriendelijk personeel!

27. Italiaans Oisterwijk

Zoals altijd gezellig, goede sfeer en heerlijk gegeten. Leuke aandacht voor de kinderen. Zij zijn ook fan.

Gezellig en sfeervol restaurant! Heerlijk gegeten.

Ursula

Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening en mooie omgeving.

Corina V.

Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Leuke sfeer. En erg lekkere gegeten.
    Vooral heel leuk bedacht; het duo voorgerecht.
    Bedankt en tot ziens
    Groetjes Corina V.