Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Lekker gegeten en goede bediening zeer behulpzaam en vriendelijk

Ik heb hier al vaker gegeten en elke keer weer een traktatie. Alles is tip/ top verzorgd.

De Tapas is een goede aanrader, Het eten is goed verzorgd en lekker, verspreid over heel de avond.

4. Italiaans Oisterwijk

J Stappaerts

Weinig origineel voor ons als vegetariërs.

5. Nederlands Oisterwijk

Jan en Lia Franken

Via sociaal deal bij Lenartz gaan eten, wat een beleving. Geweldige ontvangst en bediening en een eet beleving die geweldig was. Geen frietjes met mayo maar culinaire hoogstandjes voor een prima prijs, Geweldige belevenis.
    Tot snel weer ziens. Voor dan de proeverij.

6. Internationaal Oisterwijk

Bart laurijssen

Bediening was over algemeen zeker goed alleen waren er paar punten die wat minder waren. Weghalen van glazen drinken terwijl er nog iets in zit en weghalen brood terwijl er nog op ligt zonder te vragen.

Van Gestel

Lekker gegeten mooi restaurant goede bediening.
    Alleen de drankjes zijn wat aan de dure kant.

Heel goed eren voor redelijke prijs. Op zaterdagavond helemaal vol. Ondanks reserveren toch moeten wachten op tafel, maar moeite waard. Aardige bediening.

Gerard Verhoosel

Ik was reeds bekend met de hoge kwaliteit van het eten en hun service… maar bij ons laatste bezoek hebben ze zichzelf overtroffen!
    In 1 woord GEWELDIG! Zelden zo lekker gegeten! Een echte aanrader!

10. Italiaans Oisterwijk

Michel Stoelinga

Kwaliteit is goed, echter na een menu van €50 hadden we niet een gevuld gevoel, helaas.

11. Italiaans Oisterwijk

Bij binnenkomst, werden de jassen niet aangenomen en duurde het best lang toen we de tafel hadden voordat men ons vroeg of we alvast iets wilden drinken. Maar toen we eenmaal waren voorzien van drinken en besteld hadden kon het genieten beginnen, het eten was heel erg lekker en de bediening ook heel vriendelijk en goed. Kortom een aanrader als je een lekker Italiaans wilt gaan eten!

12. Nederlands Oisterwijk

We hebben heerlijk gegeten en een ontspannen avond gehad. Restaurant is gezellig ingericht en fijne bediening.

13. Nederlands Oisterwijk

Susanne Bosma

Al meerdere keren hier geweest.
    Het eten is een feestje, zowel de smaak, combinaties maar ook de presentatie. Leuk jong team, niet te formeel maar zeker wel correct.
    Een enorme aanwinst voor Oisterwijk!

14. Internationaal Oisterwijk

Professioneel gastvrij.
    Grootstedelijk uitstraling.
    Eigentijdse keuken.

Noortje van heel

Duurt in het begin erg lang ook als je later wat te drinken wil, ze houden de lege glazen niet in de gaten. Ook wanneer je een volgende ronde eten wil bestellen moet je het bedienend personeel een seintje geven. Eten verder erg lekker. Dessertkaart erg klein en niet bij de all inn prijs inbegrepen.

16. Internationaal Oisterwijk

Kleine gerechten (zeker in verhouding met de prijs)
    mooie tafel in de aanbouw. Fraaie sfeer. Prima bediening. Gerechten over het algemeen goed op smaak. Italiaanse rode wijn was goed. (Nog ff werken aan de uitspraak van de streek door de bediening, t is immers een Italiaanse wijn)

wat opvalt bij binnenkomst is de rommelige keuken terwijl wij de 2e gasten pas zijn. Op t einde van de avond is het helemaal een slagveld (mag voor mij ook na hard werken, maar het is een kunst om het dan juist schoon te houden)

ik zou hier nog wel een terug gaan voor een diner.

17. Nederlands Oisterwijk

Het eten was ontzettend goed. Ik ben iedere keer weer onder de indruk van de groei van de kwaliteit van het eten, de creativiteit van de kok en de precisie waarmee hij het eten bereidt.

Het restaurant wordt steeds mooier. Ook dat ontwikkelt zich goed. Een mooie ambiance, goede sfeer.

Wat ik alleen heel erg jammer vond was dat er gewoon geen rekening werd gehouden met de allergiewensen van mijn tafelgenote. Er werd duidelijk geen fruit, geen noten aangegeven en in werkelijk iedere gang zaten Fruit en/of Noten. En als je dan vier gangen eet, is dat wel hinderlijk.

Het leek wel alsof er geen communicatie was met de keuken. En uiteindelijk was mijn tafelgenote er klaar mee, heeft haar nagerecht niet meer genuttigd. Het vrij jonge personeel kon me niet uitleggen welke wijn ik dronk, bood excuses aan maar loste het probleem van het eten niet op.

Uiteindelijk wel de volledige rekening moeten betalen, zonder ook maar iets van een compensatie. Als restaurant heb je naast kwaliteit ook service te leveren. Korting hoef je niet te geven maar blijf waarde toevoegen, ook als er dingen niet goed gaan.

En handel naar eer en geweten. Dat was helaas deze keer niet het geval.

Charlotte

Rob

20. Nederlands Oisterwijk

Heerlijk gegeten! We hadden het vijf-gangen menu. De prijs-kwaliteit verhouding is echt goed.
    Ook de bediening liet niets te wensen over. Personeel dat kennis van zaken heeft. Fijn dat daar niet op bezuinigd is, zoals je in zoveel andere restaurants meemaakt.
    Wij komen zeker een keer terug.

Fam. van Hout

Weer heerlijk tapasgerechten gegeten. Service was ook erg goed, hadden aangegeven dat er 1 persoon lactose arm eet en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Tot volgende keer.

We komen al ruim 4j bij Little Asia cuisine en zijn er niet weg te slaan. Héérlijke sushi, geweldige service en kindvriendelijk. Diverse andere sushi restaurants gehad maar Little Asia Cuisine is onze favoriet.

Lekker gegeten, maar vond de gerechtjes deze keer niet zo lekker als anders. Wat aan de flauwe kant. De nagerechten waren heerlijk. Bediening was nieuw en niet heel goed op de hoogte. De ervaren serveerster moest daardoor veel in de gaten houden!

Heerlijk gegeten. Ook de kids vonden het super lekker. Prettige bediening ook met humor. We komen zeker terug.

25. Nederlands Oisterwijk

lia stabel

We hebben heerlijk gegeten bij lenartz.
    Voor een goed betaalbare prijs.

26. Italiaans Oisterwijk

Top bediening en heeeeel lekker eten.

Helmakonings

Geweldige sfeer, heerlijk High Tea. Super leuke bediening. Ga zo door. Vertel het mijn vrienden op fb.

Stephan Coufreur

Samen met mijn vrouw wederom een super gezellige avond gehad.
    Bediening, aardig en behulpzaam
    Het eten vers en heerlijk
    Ondanks de drukte snelle en prima service aan tafel.

1 minpuntje, de entree is rommelig en bij drukte kan het even duren voor je naar je tafel gebracht wordt.

29. Internationaal Oisterwijk

Elze Maas Makelaars

Wij hebben echt super lekker gegeten, het piccalily mousje bij de steak tartaar, zoo lekker en ik had coquilles dat sausje was ook al zo lekker en de ham vooraf, dat sausje van truffel, echt ook echt super lekker ha ha nu schrijf ik over alle sausjes maar de basis wsa ook lekker maar dat maakt het toch bijzonder. Wat de rest had ben ik vergeten maar zag er ook goed uit ;)
    lekkere wijn en super aardige bediening, eigenaar of uitbater oid heel aardig en grappig, kunt hier gerust gaan eten!

Was prima, lekker eten, vriendelijke mensen, goede service.
    Jammer dat er geen merlot was en onze tafel ving steeds de koude wind als de buiten deur open ging. Was erg koud.