Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oisterwijk verdeeld zijn.

Heerlijk met vrienden gefietst op 20 Sept j.l. in de omgeving van Oisterwijk kwamen hierlangs tijdens onze route , eerst lekker wat gedronken toen verder gefietst naar de auto's i.v.m file huiswaarts hier terug gekeerd om eerst wat te eten en dan onze weg vervolgen huiswaarts

We hadden een van de menu's met z'n allen en het was net als thuis als we bijv. die kip Tandori klaarmaken uit zo'n potje. Het is net genoeg en het stelt echt helemaal niets voor. Absoluut geen Thais eten maar iets wat op de minimale gemiddelde smaak van de "Hollander" afgestemd is. De menu's zijn een belediging voor de Thaise keuken. Mensen zijn echt heel aardig dus dat maakt veel goed maar als je Thais wilt eten.... pffff.

3. Italiaans Oisterwijk

Jolanda Maes

Heerlijk authentiek Italiaans eten in een sfeervolle ambiance. Persoonlijke maar toch stijlvolle bediening. Naar je wensen wordt geluisterd en er wordt rekening mee gehouden. Het viergangen verrassingsmenu is een echte aanrader; van alles wat en alles was heerlijk. Mooi opgemaakte borden, met zorg, liefde en aandacht bereid eten dat Italië eer en recht doet. Zeer de moeite waard om een gezellige culinaire avond door te brengen bij dit restaurant.

Peter en marion.

Wij hebben vanmiddag op het teras gezeten. Toen ik naar binnen ging om twee glazen champagne te bestellen omdat ik op mijn verjaardag vandaag ten huwelijk ben gevragen door mijn allerliefste peter. Werd er zo spontaan en super gereageerd dat wij de champagne en leuke sisser kado kregen. Wat leuk. Wij willen jullie daarvoor hartelijk bedanken. Groetjes peter en marion.

P. Van der Aa

Lekker eten, goede service.

Vandaag heerlijk en eerlijk gegeten, sfeer helemaal goed, ik voelde me thuis. Wij hadden gekozen voor een verassingsmenu wat echt een verassing was, lekkere amuse, voorgerecht mooi opgemaakt en een totale smaaksensatie,hoofdgerecht was voor mij te groot maar te lekker om te laten staan. Al met al wij komen terug. Wat ik heel positief vond dat voor mijn dochter van 12 alles gedaan werd om het haar naar de zin te maken, ga zo door

Pieter manuela

Super gegeten zoals altijd !

Huma

Ad en Thea Rozen

Lekker gegeten. Op ons gemak. Echt een aanrader

Marlou Dirks

Zoals gewoonlijk weer eens heerlijk gegeten. We komen hier regelmatig. Voelen ons altijd welkom en worden heel vriendelijk ontvangen. Daarnaast is de wijn van prima kwaliteit en het eten is heerlijk. De bediening is uitstekend. Kortom: wij komen hier graag.

11. Italiaans Oisterwijk

hannybally

Heerlijk gegeten en fantastische ambiance. Aanrader

Nieuwelaar

Lekker eten wat je maar wil! Top.

Wederom heerlijk gegeten.
    Leuke en snelle bediening.

Ook eens geprobeerd maar gelijk de laatste keer.
    2 Uur gewacht op het hoofdgerecht.
    Een van de biefstukken een leren lap en terug gestuurd.
    Werd snel opgelost overigens.
    Prijzen van de dranken moeten het eten compenseren.
    Kwaliteit eten in verhouding met de prijs dus niet bijzonder.

15. Italiaans Oisterwijk

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten en drinken, een perfecte service, en een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. We hebben een ontzettend gezellige avond gehad bij Ballaró, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Ballaró.

16. Italiaans Oisterwijk

Met familie gegeten (10pers). Keurig gedekte tafels en leuke aankleding. Vlotte bediening en supervriendelijk personeel. Heerlijk gegeten met goeie wijn. Leuke verrassing voor de jarige ook, terwijl er niet specifiek om was gevraagd!

Gerrit de goederen

Met zijn tweeën gegeten, voorgerechten oa eenden lever was prima en sashimi ook perfect en vers, toen mijn partner de zeetong besteldde als hoofdgerecht maar gevraagd alvast te fileren. Graag was onze reactie, maar wat schetste onze verbazing niet gefileerd geserveerd en toen we vroegen om extra lepel om met het vismesje samen de zeetong te fileren. Dat vonden ze vreemd. Steak tartaar als hoofd gerecht was een zelf maak pakket en weinig smaakvol en geserveerd met patat? Bij de rekening vragen hebben we gemeld over het niet fileren, en daar boden ze excuses voor aan en we kregen de koffie van de rekening in mindering gebracht.

Het eten was lekker, maar niet bijzonder. De hoofdgerechten waren lauw. Alleen de rode curry was heet.

Shared dining geeft je de mogelijkheid van elkaars gerechten te proeven, absoluut een aanrader. Een echt Japans restaurant met overheerlijke sushi. Het hoofdgerecht Usuyaki, lendebiefstuk met enoki paddestoelen was super mals, smaakvol en zacht van smaak, zo ook de gebakken rijjst. Portionering van het hoofdgerecht is niet groot, wat passend is na een entree met veel sushi. Het Otori dessert was geen teleurstelling en niet te machtig. De Sweet Sticky Rice was machtig, maar wat een geweldige smaakexplosie. Mooie wijnen. Prijs kwaliteit is passend. Nadeel is dat het restaurant niet opvalt aan de Lind. Er is een patio waar je buiten kunt zitten. Bediening is goed. Inrichting is mooi. Een restaurant dat je bezocht moet hebben.

barbara j

21. Internationaal Oisterwijk

Prima eten. Lekker buiten gezeten. Leuke bediening.

22. Pannenkoekenhuis Oisterwijk

Jaap van den Berg

Het reserveren via internet ging perfect.
    Service en bediening ook prima.
    De pannenkoeken waren uitstekend.

Heerlijk eten van hoge kwaliteit geserveerd door vriendelijk personeel!

Wat een tegenvaller. Via Social Deal een twee gangen lunch gereserveerd. Het begon al met de drankjes... Verse jus hadden ze niet, verse muntthee ook niet. Half 1 hadden we gereserveerd, om twee uur kregen we de lunch! Meerdere mensen gingen al weg omdat ze niet geholpen werden. Twee man personeel, ze zagen het totaal niet. Het eten stelde ook niets voor.. Jammer, we hadden ons er echt op verheugd.

2,1

Hadden gereserveerd hier, bij aankomst geen tafel, via euroscoop korting mooi niet dus proberen er onderuit te komen door te vermelden dat een digitaal kaartje niet geld.
    Kon ze niet printen daar. Dus ik zeg dat ik ze mail. Toen kon het wel maar op twee menu’s ipv alle 7. Burgers redelijk goed spare ribs zijn de slechtste opwarm ribben die in de handel te koop is van varken voor het varken. Die van de Lidl zijn nog lekkerder.
    Nooit meer naar toe.

26. Internationaal Oisterwijk

Vanmiddag heerlijk geluncht! De sliptongetjes waren heerlijk. Lekkere knapperige groente erbij. Super bediening!

Heerlijk gegeten weer! Keuze op de kaart is ruim, er valt genoeg te kiezen. Leuk concept met de kleine gerechtjes waaruit je kan kiezen. Leuke, vlotte bediening. Het was wel erg druk waardoor de wachttijden wel wat langer waren dan normaal maar dat vonden we geen probleem. We komen er graag eten. Prijs kwaliteitverhouding vind ik top.

Zoals altijd heerlijk gegeten en een top service! Super vriendelijk personeel een van ons favoriete restaurants.

gijs druijts

Wij hebben heerlijk gegeten. We hebben lekker buiten kunnen zitten, dat was een gezellige sfeer. Alleen de spare ribs waren wat aan de vette kant.

30. Italiaans Oisterwijk

van der Steen

Heerlijk 5 gangen menu op! Op het gezellige terras met vriendelijke bediening!