Hier zie je hoe de meningen over de Onder de Linden & de Lindenhof verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Leuk, gezellig pandje. Vriendelijke bediening. Eten is heerlijk en prijs kwaliteit prima. Voor herhaling vatbaar.

2. Vaak met spijt na een bezoek aan een restaurant gebracht te hebben, nu dan zo dichtbij, een eetgelegenheid genaamd "onder de Linden" gelegen in het mooie Oisterwijk dat mede daardoor ook al hoge verwachtingen schept, ben ik met stomheid geslagen.

Het heeft mij kort gezegd goed gedaan dat een groep van relatief jonge mensen hier met zeer veel passie een niveau neerzet, waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen! Tevens een duidelijke, overzichtelijk en doeltreffende site, met een paar simpele muisklikken alles duidelijk! Ik kan hier zelfs met klanten naartoe, zonder een flater te slaan, waar zelfs een afgezonderde ruimte tot de mogelijkheden behoort met bijbehorend een mooie tuin om even te recupereren.

Ik zeg nog eens met andere woorden: "Een restaurant dat, gezien de prijzen in combinatie met het mooie kwaliteitsniveau, het voor vele mensen mogelijk maakt eens te proeven van deze ook niet te vergeten goede entourage". Ik dank hierbij deze nogmaals het voltallige personeel van 't restaurant "Onder de Linden" voor een welbehagen avond! Ga zo door..

3. Onlangs een bezoek gebracht aan Onder de Linden: een avondje genieten hoeft niet veel te kosten en inderdaad! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De smakelijke gerechten worden geserveerd door vriendelijke bediening in een fijne ambiance. Het restaurant ziet er mooi uit, vooral de patio is zeer sfeervol.

4. Na een verregend bezoek aan de Beekse Bergen belandden we in Oisterwijk bij restaurant Onder de Linden. Via via hadden mijn dochters en ik gehoord dat dit een prima restaurant was op de mooie hoofdstraat. En inderdaad: we werden met alle egards ontvangen, binnen was het warm (en droog). De ambiance doet denken aan een oud gezellig dorps-hotel, de bediening is geweldig en je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. Vooraf kregen we heerlijk verse broodjes met o.a. aioli en kruidenboter. Als hoofdgerecht had ik de keuze op kabeljauw laten vallen, de vis was kakelvers en zeer goed van smaak en ook de groenten (o.a. tomaatjes) erbij waren zeer smakelijk. De kaart is echter dusdanig uitgebreid dat het een lastige keuze was. Daarbij kwam ook nog de goed doorbakken patat frites. Na het brood en het hoofdgerecht zaten we eigenlijk vol maar kozen toch voor een nagerecht: een proeverij van chocoladegerechtjes met vers fruit. Dat was net genoeg om de gaatjes nog even op te vullen. De overvloedige maaltijd werd afgesloten met een heerlijk kopje koffie.
    Bij het verlaten van het restaurant wordt je door de ober keurig in je jas geholpen en wordt de deur voor je opengehouden. Oude waarden en normen waardoor je je als gast zeer gewaardeerd voelt.
    Dit is echt een toprestaurant waar we zeker terug gaan komen om nog meer van die heerlijke gerechten van de menukaart te proberen. Waarschijnlijk als het straks zomer is en we kunnen genieten van De Lindenhof, een semi-overdekte buitentuin, onder het genot van live-muziek zal dit waarschijnlijk weer een hoogtepunt worden.

6. We hebben een verjaardagsfeestje gevierd met 60 personen bij onder de Linde met een High Tea. De akoestiek was in de langgerekte zaal minder, maar dat konden we vooraf weten. De High Tea was zeer goed verzorgd en overvloedig. Het witte tafellinnen en de vriendelijke bediening zorgde ervoor dat de sfeer er snel goed in zat. Alle gasten waren er lovend over. We kregen opmerkingen zoals: deze High Tea was 3x zo goed als de High Tea die we eerder hadden. Enkele mensen willen het zelf nog eens over doen.

7. H.Hogenbosch

Heerlijke avond gehad, geweldige bediening. Enorme varieteit in menu. Voor zessen binnen en dan ook nog 3 euro korting per menu, van de ene verrassing in de andere gevallen. Zeker een aanrader.

8. W. Wouters

Naar aanleiding van een eerdere slechte ervaring in dit restaurant zijn we uitgenodigd om dit te herstellen en te laten zien dat we het inderdaad slecht hadden getroffen.

We zijn hier op in gegaan en zijn door de bedrijfsleider hartelijk ontvangen. Hij heeft deze avond inderdaad laten zien dat het een incident was en je er echt heerlijk kunt eten.
    Zonder een voorkeursbehandeling te hebben gehad was alles prima en hebben we genoten van het heerlijke eten, drinken en de sfeer.
    Met name de bedrijfsleider heeft hier een positieve invloed.
    We danken iedereen voor de fijne avond en vinden het niet meer dan terecht om nu ook een positieve reactie te plaatsen.

9. Met een gezelschap van 10 hebben we hier op zaterdagavond genoten van een high beer. Het succes van de avond is bepaald door onze gastheer Khalid die ervoor heeft gezorgd dat een avondje genieten een ware beleving werd. Netjes verzorgd, goede kennis van etiquette maar met een aangename personal touch.

10. Wij vonden het een geweldige en sfeervolle ervaring, met een culinaire hoogvlieger. We komen zeker en vast terug.

Groetjes uit Belgie

11. Lekker gegeten, goede kaart en vriendelijk personeel. Gaan zeker nog een keer terug.

12. Bij het binnen komen verrast door de mooie accommodatie. Ontvangst was een beetje rommelig, stond niemand bij de deur. Nadat er iemand geroepen was die wist hoe de tafelindeling was, hebben we genoten van het eten en de vriendelijke service van de tafelgastvrouw, niets was te veel, zeker voor herhaling vatbaar.

13. Kort voor 1e kerstdag hebben wij gereserveerd voor een kerstdiner in "Onder de Linden" op 1e kerstdag 25 december 2014 (vanaf 17.00 uur). Het was de allereerste keer dat wij ons vertrouwen stelden in dit restaurant dat we alleen kenden van een terrasbezoek afgelopen zomer.

Wij vroegen bij de reservering of het mogelijk was een tafeltje aan het raam (straatzijde) te krijgen. Dat kon niet worden gegarandeerd. Toen wij ons op 1e kerstdag meldden voor het kerstdiner werden wij aangenaam verrast door de mededeling dat het tafeltje aan het raam voor ons was vrijgehouden. Ook verrast waren wij door het feit dat de menukaart op het tafeltje keurig was voorzien van onze namen en het door ons vooraf gekozen menu er correct op stond vermeld.

De jonge blonde medewerkster die ons de hele avond bediende had direct onze sympathie. Mooi van uiterlijk, goed verzorgd, zeer beleefd en buitengewoon vriendelijk op een natuurlijke wijze. Zij had ons bij binnenkomst al op gepaste wijze ontvangen: begroeting, jassen aannemen, fijne avond gewenst. Leuk dat ze bij ons binnenkomen nog precies wist dat wij het tweetal waren dat een week eerder bij haar was komen informeren. "Daar zijn jullie dan".

Gestart met een glas prosecco vroegen wij ons af wat het zou gaan worden. Nou, het werd heel erg fijn. Onze gerechten werden fraai opgediend en smaakten heerlijk. Wat we ook bijzonder vonden is dat eigenaar/uitbater Harco van Ommen zich even bij ons aan tafel zette om een praatje met ons te maken en over zijn ideeën m.b.t. "Onder de Linden" te vertellen.

De uitnodiging om een kijkje te komen nemen in de serre-tent achter het restaurantgedeelte, tussen de maaltijdgangen door, namen wij gaarne aan en onder begeleiding van de hiervoor bedoelde medewerkster kwamen wij daar terecht en kregen we uitleg van Harco. Er brandde een vuurtje maar het was er wel erg fris.

Terug in het restaurant hebben we ons diner "afgemaakt" en zijn daarna nog geruime tijd gezellig blijven zitten met een glaasje wijn. De gepresenteerde rekening viel niet echt mee, maar ook niet tegen. We hadden bij de reservering de aangekondigde toeslag op een menu-onderdeel over het hoofd gezien.

Samengevat: Het is ons zeer goed bevallen in "Onder de Linden" en er is geen reden om daar niet meer terug te keren. Dat gaan we zeker wel doen. Wij willen de prettige en enthousiaste medewerkster die ons tafeltje onder haar hoede had hierbij nog eens bedanken voor haar attente gedrag.

Ton van de Wouw en Grè Wimmewrs

14. Peter en Agnes Smulders

Diner Eerste Kerstdag.
    Het was alweer het derde jaar, dat we genoten hebben van het overheerlijke Kerstdiner bij "ons" restaurant "Onder de Linden". Het was van het begin tot het einde een grote, smakelijke verrassing. Als voorgerecht het heerlijke paté duo, daarna de geurige wildsoep, de coquilles op een bedje van prei in roomsaus waren tongstrelend, de Chateau Briand was weer top en tot slot een kaasplankje ( met een glaasje Port ) met een originele keuze van de kazen. Uiteraard hebben we voor een wijnarrangement gekozen. Dit was prima, met wijnen die uitstekend pasten bij de gerechten. Wij zijn trouwe gasten van het restaurant en als we iets te vieren hebben of zomaar voor de gezelligheid kiezen wij dit restaurant uit. Fijne, persoonlijke bediening met oog voor de wensen van de gast. Goede prijs kwaliteit verhouding, maar het gaat ons vooral om het culinair genieten en dat doen we steeds bij "Onder de Linden". Super!!!!!!!!!

15. Hightea 2e kerstdag. Goed opgebouwd. Goede ambiance. Vriendelijk persneel. Voor herhaling vatbaar.

16. Prima kerstdiner, leuke, bekwame bediening, plaats in het restaurant was minder, (kleine kamertje bij de deur aan het raam, veel last van de kou). Ook de prijs van de rode wijn en de rose vonden wij aan de hoge kant.

Het was voor ons een leuke, gezellige avond. Voor herhaling vatbaar, dus... kerst 2015 zijn wij er weer.

Succes voor het komende jaar!

17. Zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel trots liet de eigenaar zijn nieuwe verwarmde terras zien waar we halverwege het diner nog een gratis gluhwijntje genuttigd hebben. Het was kerst en het gehele personeel heeft ons ook dat gevoel gegeven.

18. Super gezellig gezeten met mijn vriendinnen in het restaurant. Het was een heerlijke high tea. We komen zeker nog een keer terug !

19. Fam. Lahaye Kerkrade

Mijn verjaardag afgesloten met een etentje in Onder de Linden. Een subliem voorgerechtje van gebakken coquille met scampi's, daarna een voortreffelijke hazenrug met een rode wijn saus. De warme sfeer en het enthousiasme waarmee we werden bediend maakte deze avond tot een compleet succes. Dank je wel en tot ziens.

20. Genoten van High Tea met een stel meiden onder elkaar. Veel High Teas meegemaakt maar dit spande echt de kroon. Complimenten. Zeker een aanrader, ook voor grotere gezelschappen.

21. José en Dirk Huisman

Vanavond heerlijk gegeten in restaurant onder de Linden in Oisterwijk. Gewoon het weekmenu en het was tong strelend. Een extra tintje aan deze avond gaf de zeer vriendelijke en prettige bediening door Sara. Complimenten Sara je baas mag heel blij zijn met jou. Het maakte onze avond helemaal top.

22. Wij zijn wezen eten met een grote groep (12 man) en alles was perfect geregeld, leuke bediening en speciale verzoeken was geen probleem.

23. Zeer leuke avond gehad. Heel vriendelijk personeel, goed gemanierd. Eten was erg lekker en kwam op tijd. Kortom de moeite zeker waard!

24. wim achterberg

Onder de Linden heeft zich gerevancheerd, en hoe!

Waren we 1 september allerminst te spreken over de service, Onder de Linden heeft nu alles gedaan om het ons naar de zin te maken, en hoe! De service betrof toen niet de bediening, die was goed, en evenmin het eten, dat was lekker, maar het feit dat de prijs voor de Chateaubriand op de kaart binnen € 5 duurder was dan op de kaart buiten. Toen moesten we de duurdere prijs betalen, er viel niet van af te wijken. Een mandje brood met smeersels kregen we als tegemoetkoming. Wij vonden dat een voorbeeld van hoe je niet met je klanten om moet gaan.
    Onder de Linden heeft het boetekleed aangetrokken en ons uitgenodigd opnieuw langs te komen, op hun kosten te genieten om zo te laten zien dat het ook anders kan. We zijn geweldig verwend. Het eten was weer prima, de wijn smaakte weer goed. De eigenaar kwam nog op de kwestie terug en bood zijn excuses aan, de manager Tim Beltz deed zijn best en zo ook Khalid, de bediende, die en passant ook nog een paar kaarttrucs liet zien.
    Met meer dan een voldaan, maar ook goed gevoel verlieten we het restaurant.

We komen zeker terug. Succes met alles!

Groet, Wim Achterberg

25. Afgelopen woensdag heerlijk gegeten bij Onder de Linden.

Zelf dineren wij graag op het terras, maar wij vonden het een beetje fris buiten dus besloten binnen te gaan zitten. Dit was geen verkeerde keuze, ook binnen hing er een gezellige sfeer. Het restaurant is warm aangekleed en er staat prettige achtergrondmuziek op.

Wij zijn keurig bediend. Het personeel was erg vriendelijk, hier hebben ze echt nog personeel die je graag te hulp staat. Daarbij heeft dit restaurant ook nog eens uitgebreide kaart, ik kom zeker nog eens terug om andere gerechten te proberen!

Wij hebben echt een super avondje uit gehad en dat voor niet al te veel geld.

26. cor van halder

Op 18 augustus een slechte recensie geschreven, over het bezoek van 16 augustus. Daarna een mailtje gekregen, of ik bereid was tot een gesprek.

Ik vind dat niet meer dan normaal om dat te accepteren. Uitgenodigd om te komen praten, en te eten. Hr Belz had ons aangeraden om toch nog een keer de Chateau Briand te proberen.

Deze was niet te vergelijken met de vorige van 16 augustus. Hij was nu erg mals en heerlijk van smaak. De Hr van Ommen had ons uitgelegd wat de reden was van de toen slecht bereide chateaubriand. Dat neemt niet weg dat de kwaliteit van de keuken altijd goed moet zijn.

Veel succes met uw restaurant.

Annelies & Cor van Halder

27. Ik heb afgelopen zondag heerlijk gegeten bij onder de linden. De bediening was uitermate sociaal en vakkundig. En het eten heerlijk. Er hangt een lekkere sfeer in het restaurant. En het is dus voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

28. Dit restaurant is een voorbeeld van goed personeel! Daarbij een uitgebreide kaart en heerlijk eten. De bediening door Selik was fantastisch. Een voorbeeld voor de horeca.
    Een aanrader om heerlijk te eten van goede kwaliteit en je gastvrij en vriendelijk te laten verwennen. Wij gaan zeker weer eten in dit gezellige keurige restaurant. Ook de toiletten waren keurig. Dat is een drama in de meeste horeca. Kortom, voor ons een dikke 9!
    Bedankt Selik voor jouw bijdrage.
    Vriendelijke groet,
    Binus en Linda

29. Afgelopen zaterdag met vriendinnen gegeten bij "Onder de linden" en wat hebben we genoten! Eerst buiten gezeten in hun lindenhof, wat heerlijk dat je lekker rustig kunt dineren zonder dat het drukke verkeer op de lind je stoort! Super gezellig! Toen t wat frisser begon te worden zijn we naar binnen gegaan om daar verder te dineren. Sfeer is aangenaam, bediening netjes en beleefd en de keukenbrigade heeft ons echt verwend! Kortom we hebben een heerlijke avond gehad en danken de eigenaar en het personeel voor de fijne ervaring!

30. We hoorden op koningsdag van de opening van de Lindenhof, een patio achter een behorend bij restaurant "Onder de Linden". We hebben op 3 mei met 4 personen heerlijk genoten van een 4 gangendiner met bijpassende wijnen. De sfeer was goed, het was gezellig druk met live muziek erbij, maar, ondanks de terrasverwarming was het buiten op "De Lindenhof" nog een beetje frisjes en na verloop van tijd gingen diverse gasten naar binnen. Daar ging het diner gewoon verder. Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en attent. De live muziek kwam ook mee naar binnen. Wij komen zeer zeker nog een keertje terug!

31. Linda

Ik had als lunch het Lunch trio (laat u verrassen !! door onze keukenbrigade) 8,95, twee belegde breekbroodjes en een kopje soep. Dan zou het wel zo leuk zijn als je het gepresenteerd krijgt dat er verteld wordt wat je op je bord hebt gekregen.

Sowieso had de serveerster het te druk met raam van de deur schoonmaken, servetten vouwen en nog meer. Dat kun je beter doen als er geen gasten zijn. Verkeerde keuze van het restaurant, hier was het leeg, de andere restaurantjes op de Lind zaten allemaal vol.

32. Mats

33. Sil en Vera

Heerlijk gegeten: rundvlees op ouderwetse wijze. Goede wijn en prettige bediening.

34. Alles was naar wens. Het eten was voortreffelijk. De bediening was goed, de sfeer gezellig. Kortom: voor herhaling vatbaar!

35. john van geel

Het eten was heerlijk. Wel moesten wij erg lang wachten en de bediening deed het nog niet zo lang denk ik: echt een aardige jongen maar wij verstonden hem slecht en hij was nogal chaotisch,wist ook niets van de drankenkaart etc ... maar hij deed wel echt zijn best! Dit hoorden wij terug in het restaurant van de andere gasten. Prijs kwaliteit was goed. Wel vonden wij dat je dicht op elkaar zat en dat het roemoerig was. Misschien een verbeterpuntje!

36. Selik Marcelissen

Nadat ik mijn Propodeuse uitreiking heb gehad ben ik samen met mijn vriendin en moeder bij Onder de Linden een hapje gaan eten. Toen we binnen kwamen werden we netjes onthaald en werden onze jassen meteen in ontvangst genomen, een warm welkom dus. We zaten vervolgens in een mooi hoekje voor ons alleen en hadden dus een weliswaar ''prive'' etentje wat ik toch als zeer prettig ervaren heb.

Vooraf heb ik de Graved lax, dit was gemarineerde zalm met een taartje van Noorse garnalen. Ik heb hier zeer van genoten maar dit stond in het niet in vergelijking met het hoofdgerecht. Als hoofdgerecht besloten ik en mijn vriendin de Chateau Briand te nemen, een gewaagde keuze. Echter was dit echt enorm lekker en perfect voor 2 personen, misschien zelfs wel 3. Het was begeleid op een bedje van champions en ui met stroganoff saus en rode wijn saus. Als nagerecht hebben wij met zijn drieën nog een heerlijk dessertplateau op wat een variatie was van allerlei soorten nagerechten die geserveerd worden.

Al met al hebben we heerlijk gegeten en was het een mooie afsluiter van de avond. Chapeau!

37. Fam van Dijk

Een avond gezellig uit.
    Onze zoon gaat voor 5 maanden naar het buitenland dus nog even een avondje gezellig eten.
    Hij koos voor Onder de Linden. ( achteraf een prima keuze )
    Ons gezelschap ( 11 mensen ) had een leeftijdgroep van 19 tot 82 jaar.
    Dit hadden ze perfect aangevoeld want we zaten in de gezellige aparte bibliotheek ruimte.
    Het eten is gevarieerd zodat ieder iets naar zijn zin kon bestellen, de prijs kwaliteit verhouding was prima.
    Verder een goede sfeer en leuke meedenkende medewerkers.

met vriendelijke groet,
    Ronald van Dijk

38. Kwaliteit van het eten was prima! De service was echt zéér slecht! De fles wijn die we bestelde was niet op voorraad, dit kan gebeuren. Vervolgens de kaart gevraagd om een andere keuze te maken. Onder tussen werd ons voorgerecht en hoofdgerecht tegelijk geserveerd?! Onze pogingen om een andere fles wijn te bestellen werden niet opgemerkt. Pas toen het voorgerecht werd uitgehaald konden we wijn bestellen. Uiteindelijk maar een glas besteld ipv een fles aangezien we het voorgerecht inmiddels op hadden. De gasten die naast ons kwamen zitten voor een drankje hebben het na 10 minuten wachten maar op gegeven en zijn weg gegaan (waar ik ze geen ongelijk in kon geven). Het vragen om de rekening en het krijgen daarvan duurde erg lang en vervolgens bleek de rekening niet te kloppen! Ze hadden de fles wijn die niet op voorraad was gewoon op de rekening gezet.
    Kortom een grote tegenvaller en zeker niet voor herhaling vatbaar!!

39. Carol cabin

Zeer vriendelijke dame Cloe bediende ons op het heerlijke terras. De maaltijdsalade van lauwwarme geitenkaas was heerlijk. Zeker een aanrader, ik kom zeker nog terug!

40. Gisteren gegeten bij Onder de Linden in Oisterwijk. Wij kwamen hier terecht omdat we een restaurantcadeaukaart hadden gekregen, en die konden we hier gebruiken.
    We hebben er heerlijk gegeten, maar wat vooral op viel dat hier personeel werkt dat het nog echt leuk vindt om in de horeca te werken. Wij werden bediend door Tim, een jongeman die zijn vak echt verstaat. Dat is wat je nog maar weinig ziet in de horeca. Dat is erg jammer.
    Een echte aanrader!

41. Fam. De Bont

1 juni 2013
    We zochten een adres om met 9 personen de 24e verjaardag van zoonlief te vieren met een etentje. Oma van 83 maakte ook deel uit van het gezelschap.
    Via Google en Eet.nu is de keuze op "onder de linden" gevallen. Eens iets anders!
    We kozen voor een verrassingsmenu. En ze hebben ons verrast!
    Vis of vlees, of een combinatie daarvan was de keuze.
    Het overheerlijke voorgerecht werd gevolgd door een nog lekkerder hoofdgerecht. De borden waren zeer zorgvuldig opgemaakt met flinke porties. Het grand-dessert was wederom een verrassing, wat een mooie presentatie en verscheidenheid aan gebruikte produkten!
    De rosé, witte wijn en ook de rode wijn waren van goede kwaliteit.
    De bediening was vriendelijk, en was de fooi meer dan waard. Zelfs de aardige chef-kok verscheen nog aan tafel om zijn kookkunsten toe te lichten.
    Wij schrijven zelden een recensie, maar dit restaurant heeft het echt zelf verdiend!
    De hele familie heeft een mooie avond gehad, we hebben 4 uur aan tafel doorgebracht... niet omdat we telkens lang moesten wachten, maar omdat het echt gezellig toeven was.
    Echt een aanrader... we'll be back!

42. Xander Hermsen

Heerlijk gezellig avondje gegeten. De sfeer was heel gezellig en de service was goed. De bediening was flexibel en luisterde naar onze wensen. Voorgerecht was uitgebreid en smaakvol. De bavette was perfect gebakken en was zacht van smaak, heerlijk! De zeeduivel was goed, en lekker van smaak. We komen zeker weer een keer terug!

Groetjes van de kok uit Winterswijk.

43. van dijk

Goed en lekker gegeten plus een vlotte, leuke, spontane bediening.

44. Henk Wijnen

De voorgerechten die wij kozen waren prima.
    Bij de hoofdgerechten was de entrecote niet te snijden door pezen in het vlees (dit geldt voor meerdere personen). Dikke vetranden aan het vlees. Er wordt niet geinformeerd hoe je je biefstuk wilt hebben.
    Bij het nagerecht nagenoeg geen slagroom (Dame Blanche). Weinig groente bij het eten.
    De bediening was prima, maar voor bijna 50 euro per man verwacht ik iets meer kwaliteit.

4,7
  45. Gezellige, gemoedelijke sfeer. Heerlijk eten voor een hele leuke prijs.
    Zeker een aanrader.

46. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, leuk personeel.

47. Leuke locatie en uitstekend gegeten, voor herhaling vatbaar.

48. Vrijdag 17 augustus bij onder de linden gaan eten. Geweldige ambiance, voorgerecht was top, duo gril vonden de meeste slecht en water en zee mag gerust een stuk pittiger of meer gekruid en had een speciale wens, namelijk geen vanille ijs bij het nagerecht (dit lukt helaas niet).

De hoofdkelner nam de klachten zeer serieus en beloofde
    betere uitvoering volgende keer.

We gaan zeker nog eens proberen.

49. hans sitvast

Lekker eten en lekker drinken, goede service en klant vriendelijk. Ik en mijn vrouw hebben lekker gegeten met mijn verjaardag, kom zeker nog eens hier terug om nog eens hier lekker te te eten.

Hans en luus uit hoofddorp

50. jac van riel

goed restaurant en goede bediening
    Vond de kip in bier800 lekker maar wel aan de weinige kant
    2 kipkluifjes is te weinig vlees.

51. Uitstekende kwaliteit tegen een aangename prijs.
    Klantgerichte service en uiterst vriendelijk.
    Regenachtige zondagmiddag, met als (begrijpelijk) gevolg dat er nauwelijks gasten waren.
    Moeite van opnieuw bezoeken zeker waard.

52. Ondanks onze reservering voor een lunch, wilden we uiteindelijk toch om 14:00 uur al dineren. Was gaan probleem. Het kon alleen wel wat langer duren voor we de gerechten geserveerd kregen zeiden ze omdat ze op dat moment lunchklanten hadden. Dat was voor ons geen probleem. Hebben echter niets gemerkt van de vertraging. Hebben op het terras gezeten na de marathon van Oisterwijk, dus de sfeer was grandioos. Eten en service kon niet beter en dat voor een hele betaalbare prijs.

53. Fred van Bel

Met een klein (4 personen) groepje op maandagavond (normaal een sluitingsavond) gereserveerd bij Onder de Linden. Ze waren speciaal voor ons open. Een uitstekende service! Ondanks het ontbreken van andere bezoekers was de sfeer toch prima. En de kok was in een bloedvorm. We komen zeker nog eens terug, en dan natuurlijk niet weer op zo'n vermaledijde maandagavond.

54. Ergens in juli hebben wij een hele middag op jullie terras gezeten. Onwijs leuk, bandje erbij, super sfeer!

De hapjes die we bestelden waren in overvloed en smaakten goed.

Bedankt voor de leuke en lekkere middag!

55. Gegeten op 11 augustus 2011.

Beoordeling: zeer slechte kwaliteit/prijsverhouding.

De vegetarische maaltijd is ronduit slecht, weinig smaakvol en zag eruit als een magnetronmaaltijd, dit werd geserveerd met een bakje friet zonder salade of anderzins voor 16,75.

De wachttijd voor het hoofdgerecht was ruim 3 kwartier. Voor ons absoluut geen aanrader.

3,9
  56. van de laan

Gisteren heerlijk gegeten, mooie kaart, veel keuze tegen schappelijke prijzen. Leuk, zoveel wijnen op de kaart. Goede en attente bediening. Alleen miste ik deze keer de chef kok aan tafel. Maar desondanks weer een geslaagde avond.

57. Machielse

Zaterdagavond voor de tweede maal gegeten bij Onder de Linde, vanwege de kortingskaart. Verrassingsmenu genomen. Een bijzonder slechte prijs kwaliteit verhouding. Verrassend slecht, geen aanrader.

1,9
  58. van Boxtel

Zondag 9 januari gegeten met een kortingsbon van allcard.nl.

Werkelijk een gigantische aanbieding welke voor dit hele jaar geldt. We zullen dan ook zeker vaak terugkomen want bediening was werkelijk echt heel vriendelijk en attent. De keuken was voortreffelijk. Tournedos was mooi mals en de groenten heerlijk. Het mooiste is de rekening. Toch een leuk begin van het jaar!

59. Op 2e Kerstdag hier gegeten met mijn vriend. Vooraf gereserveerd en het menu gekozen. Het beloofde veel goeds! Dit was het ook zeker! Heel goed personeel, erg oprecht en zeer goede service.

Ook het eten was heerlijk en goed! Het restaurant zat naar mijn idee goed vol en er hing een gezellige sfeer. Ook de prijs viel heel erg mee voor een 5 gangen menu van exclusieve keuze!

Kortom, een geslaagd Kerstdiner!

60. High tea gereserveerd voor drie personen.

5 weken van te voren geboekt.

1 week van te voren door het restaurant gebeld om het tijdstip flink te verzetten, hier mee akkoord gegaan. Ze hadden een fout gemaakt bij de boeking.

Bij aankomst puinhoop aangetroffen vanwege feest vorige avond. Op onze komst was totaal niet meer gerekend.

De eigenaar stamelde nog iets "ik dacht dat ik je een mail had gestuurd" dit was inderdaad een gedachte! géén mail ontvangen!

Afspraken worden dus niet nagekomen, erg onverschillig ten overstaande van de klacht. Geen enkele tegemoedkoming of excuus.

Als dit al moeilijk organiseren is...

61. bart van oosterveen

Met z'n vieren gegeten. We hadden niet gereserveerd. Ondanks dat het vrij vol zat werden we na 10 minuten wachten in de lounge naar onze tafel gebracht. Een hele mooie kaart, welke die dag net uit was, zo werd ons verteld. Een vriendelijke jongen die ons de gehele avond perfect heeft bediend, enthousiast en zeer correct. We hebben heerlijk gegeten, vooral de hertenbiefstuk was geweldig in combinatie met al het verrassende garnituur. We zijn allemaal voor het wild gegaan, dit in combinatie met verschillende wijnen welke je per glas kon bestellen. Ook dat vind ik wel apart en heeft zeker een toegevoegde waarde.

Conclusie: een zeer geslaagde avond in een perfecte atmosfeer, mooie kaart, goede keuken en zeker een professionele bediening.

Zeer zeker een aanbeveling waard!

62. annemiek en kees van helvoirt

Wij zijn vandaag voor het eerst gaan eten in Oisterwijk en werden vriendelijk begroet door een jonge dame.
    Ik moet zeggen dat ik nog nooit lamsrack heb gegeten en deze voor het eerst gegeten heb samen met een tournedos en een sausje van thijm. Een aanrader eerste klas vind ik. Wij dachten dat dit een duur restaurant zou zijn maar dat valt wel mee, zeker voor hetgeen je krijgt. Je kunt zien dat men in de keuken aandacht besteedt aan smaak en presentatie. Super restaurant, komen zeker nog terug.

63. Afgelopen zomer voor het eerst gegeten. En nooit meer...

Het eten was zeer mooi opgediend, wel erg weinig in verhouding tot de prijs. Er was een sausje wat blauwig uit sloeg en ik heb het laten staan, ik moet zeggen dat het gerecht al met al niet lekker smaakte. Wel iets van gezegd en geen reactie gekregen na lang wachten. Mijn tafelgenoot had wel een heerlijk gerecht. Wisselend dus.

Eén ober was erg voorkomend en galant, de andere was nogal onbeschoft. Het waren volgens ons twee studenten.

Geen goede sfeer dus, we gaan hier niet meer naar toe ondanks de mooie locatie.

4,5
  64. Sorry, maar we hebben erg slecht gegeten hier.

De gerechten waren koud en smaakloos en de bediening chaotisch en onervaren. Het terras is oud en versleten.

Interieur is leuk, maar we komen niet meer terug.

1,4
  65. den Boer

Wat een slecht restaurant! Het eten was lekker, niks op aan te merken, maaaaaar...... je moet wel erg lang wachten op je eten. Wij waren op een zondag avond geweest, de bezetting was misschien 4, 5 tafels. Het hoofdgerecht werd geserveerd en we bleven maar wachten en wachten op het laatste gerecht (we waren met zijn 6en en er werden maar 5 borden op tafel gezet). De bediening was uitermate slecht. Onze glazen stonden leeg, ze vroegen niks en als je ze riep kwamen ze een half uur later. De bediening was overgens met 3 man sterk voor die 4 of 5 tafels. Belachelijk! Toen hadden we het dessert besteld. Ook hier weer hetzelfde, er bleef 1 toetje staan bij hun achter geloof ik, want het kwam pas 10 minuten later, echt slordig.Voor ons nooit meer!

66. Wij zijn zaterdag 15 mei gaan eten op aanraden van vrienden.

We hadden vooraf vitello en de bretonse vissoep genomen. Deze beide gerechten zijn een genot voor je smaakpapillen. Zo lekker heb ik ze nog nooit gegeten. Als hoofdgerecht heb ik sliptongetjes met asperges gegeten op aanraden van de bediening die dit op uitstekende en beleefde wijze aan ons mee deelde. Mijn man heeft de entrecote gegeten die hij precies opgediend kreeg zoals hij die wilde. Je kunt in dit restaurant wel merken dat ze een nieuwe kwaliteits impuls hebben gekregen.

Wat ik ook zeer leuk vond is dat de chef aan ons en andere gasten kwam vragen of het gesmaakt had. Super. Kortom een zeer geslaagde avond die wij zeker nog overdoen.

67. Gisteren met 7 personen voor een high tea bij Onder de Linden geweest. Voor de prijs (18,75 pp) echt onder de maat. Volgens de site zou alles huisgemaakt zijn, maar volgens mij was alles uit een pakje of zakje. Alleen de (kleine) scones werden warm geserveerd en er was er voor iedereen maar 1! De sandwiches waren droog en de chocoladelekkernijen ook niet echt spectaculair. Kortom, veel beloven, weinig waarmaken, wat mij betreft geen aanrader!

De ontvangst was wel vriendelijk en het theewater werd keurig aangevuld. De sfeer is prettig en gezellig.

68. Heel teleurstellend. Bij het opgeven van de bestelling werd gemeld dat een onderdeel niet meer beschikbaar was. Bij het serveren bleken er 3 onderdelen te ontbreken, Dit bleek slechte communicatie met de keuken. Op onze opmerking dat dit toch echt niet meer leek op het gerecht dat we besteld hadden werd slechts een mandje brood vergoed.

Erg onverschillige bediening, die ook de speciaal aanbevolen bijpassende wijn niet aan tafel, maar in de bar inschonk.

Een glas rode wijn betekent hier trouwens een slokje wijn, voor euro 4.75. We weten betere tenten.

3,3
  69. Vrijdagavond met vrienden gaan eten. De jassen werden met binnenkomst netjes aangenomen. Drank werd netjes opgenomen en brood met tapenade, boter (die was niet smeerbaar) en olijfolie gebracht.

Daarna was het helaas lang wachten tot onze bestelling werd opgenomen. We zaten in een hoek bij het raam en dat was niet erg, maar wel als je dan dus niet wordt opgemerkt door de bediening.

Eten was verder lekker en goed, borden zagen er goed uit. Wijn proeven van de wijnmuur leuk, alleen dan moet de gastheer wel weten waar de wijn vandaan komt.

Minpunt van de avond was echt de bediening, maar het eten maakt veel goed.

70. We zijn hier met 4 personen wezen eten. Ik koos voor een speciaal menu wat buiten werd aangeprezen.

Het voorgerecht ging goed.

Hoofdgerecht daar begon het fout. De andere 3 pers. kregen hun eten en dat van mij was nog niet klaar (mosselen) en toen het kwam waren de mosselen niet gaar, heleboel waren niet open of nog snotterig.

Toetjes ging ook niet goed. Al de 3 andere kregen hun toetje en dat van mijn was niet klaar (ijs, wat is daar nu moeilijk aan) Ander persoon aan tafel had hetzelfde ijsje en toen dat van mij kwam bleken het twee verschillende te zijn.?

Wel kregen ik en de andere persoon waar het toetje verkeerd bij was gegaan een likeurtje van de zaak.

Maar of ik hier nogmaals heen ga?

71. Bediening zeer onervaren, goedbedoeld, maar geen horeca achtergrond. Wijn uit een pak, bar slecht voor een bedrijf dat pretendeert gastronomisch te zijn, "net iets onder het beste wat Oisterwijk biedt". Op alle details is wel wat aan te merken. Keuken was prima, maar vis uitverkocht, konden niet pinnen; zeg dat dan vantevoren. Heeft de manager kaas gegeten van horeca, vraag ik me af. De kok wel van koken.

72. Perry Smulders

Opvolger van de Lind 63 die het over een nieuwe boeg probeert te gooien. De kwaliteit van het gebodene was zeker niet slecht, maar naar mijn smaak allemaal net iets te duur. Voor eenzelfde bedrag kan ik elders op en rondom de Lind beter eten. Dat het niet druk was in het restaurant toen wij er aten deed de ambiance geen goed.

73. We zijn er onlangs wezen eten. We hebben heerlijk gegeten! Een zeer vriendelijke bediening maakte de avond compleet! Een echte aanrader.

Vorige pagina