Meneer van Eijck in Oisterwijk

1372024487 53
1420330863 56
1428381925 66
1557198926 70

1. Slechte bediening, 4 jonge meiden die maar wat rondliepen. Geen manager gezien. Ze kijken niet naar de bezette tafels. Hangen aan of nabij de bar.

2. Mooi gelegen in de bossen en vriendelijke bediening.
    De wijn (sauvignon blanc) was lekker.
    Maar dan het eten: de carpaccio bleek te bestaan uit bleekbeige plakjes gummiachtig vlees, niet weg te kauwen, met kleine keiharde croutons, smakeloze tomaatstukjes, veel harde kaas en wat rucola. Zeker geen 'dungesneden runderhaas' zoals de kaart aangeeft. En dat kostte 12,5 euro.
    Aangegeven dat het geen carpaccio was wat we aten, volgens de kaart. Daar werd verrast op gereageerd - en dat was alles.
    Daarna doradefilet met zeekraal, kreeftenjus, ravioli en gegrilde courgette. De dorade werd met de huid naar boven geserveerd met daarop een dikke donkerbruine klodder. De saus op de huid! De vis was te droog, een soort wortel crème (niet conform de kaart) was smakeloos en de zeekraal bleek een niet gare groene asperge. Dit kostte 22 euro.
    Weer aangegeven dat we zeer ontevreden waren. Een excuus van de geschrokken bediening maar verder niets. We hebben maar geen dessert meer genomen. Het is duidelijk dat deze kaart veel te ambitieus is voor de prutser in de keuken daar. Geen fooi gegeven en nooit meer Meneer van Eijk.

3,4
  3. Lekker buiten gezeten! Het terras zat niet vol (ik schat 1/3), Wat mij opviel was dat de jonge bediening eenmaal buiten niet 'scant'. De porties zijn aan de kleine kant en de prijs vind ik hoog voor de maat.

4. Mooie plek met eigentijdse rauwe stijl. Prima keuken met state of the art bereiding.
    Matige bediening op 30 jan 2920. Twee serveersters en een barman slagen er niet in pak weg 24 couverts (wij waren met 8) correct te ontvangen en bedienen: verwelkomen jas aannemen aperitief opnemen later gebruikte glazen of de mayonaise potjes van tafel halen maakt geen deel uit van klassieke gastvrijheid.

5. De prijs t.o.v. de hoeveelheid is niet geheel in verhouding. Weinig groente bij je gerecht wat gemiddeld zo'n 18.50 Euro kost. En wat ik persoonlijk jammer vind is dat je patat geserveerd krijgt wat weinig inspiratie van de chefkok vergt.

4,5
  6. De lunch was zeker niet meer wat het is geweest! Brood met zalm waarbij je het stukje zalm moet zoeken maar de verlepte sla kon echt niet! Na commentaar zat er bij de tweede ronde dezelfde verlepte sla! Jammer van deze leuke locatie!

7. Heerlijk met z'n tweetjes gegeten in een warme en huiselijk sfeer. Eten was goed van smaak en goede en vriendelijke bediening. Mooie plek om vaker naar toe te gaan!

8. Vandaag besproken met 12 man onze ouders allebei 85. Bij binnenkomst wist niemand iets. Uiteindelijk tafel gekregen en waardeloze bediening. Duurde allemaal eindeloos. Kortom het was niet wat we ooit gewent waren hier. Heel jammer.

5,1
  9. Ingrid de roos

Garnalenkroketten bijna zwart hadden nooit de keuken uit gemogen. Op een mailtje van mij, naar aanleiding van een val van een zeer onhandig afstapje bij tafeltje aan raam waardoor ik 5 weken met been omhoog heb gezeten, heb ik geen enkele reactie ontvangen. Oké dan had ik maar op moeten letten maar van velen heb ik moeten horen dat ook zij altijd allert moeten zijn om niet te vallen van een drempel die geen nut heeft! Ik wil alleen laten weten wat de gevolgen zijn als je even niet oplet of afgeleid wordt.

10. Rob

11. Charlotte

12. H vd Berg

Heerlijk genoten van het chefs 3-gangen diner.

Vooraf was lekker hoewel ik de gezoete bietjes eerder bij het wild zou serveren dan bij de zalmbonbons. Maar wel lekker van smaak.

Hoofdgerecht was echt heerlijk hertenvlees. Smolt gewoon bijna op je tong. Vond de smaak heerlijk. Wel zou de chef iets meer lef mogen tonen in zijn creaties. Iets meer zoet-zout, fris-zuur. De appel was wel erg lekker bij het vlees!

Nagerecht was ook lekker maar ook hier mag er wat zuurs tegenover al dat fris.

De frites was wat droog maar wel lekker gekruid.

Ontbijt was ook lekker met vers brood en vers eitje naar wens. Verse jus zou mogen maar verder lekker uitgebreid.

13. 1e kerstdag heerlijk gegeten met 9 personen. Leuke bediening, heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Complimenten voor de keuken en voor de bediening. Zeker een aanrader.

14. Mark van Steen

Meneer van Eijck is een gezellig sfeervol restaurant. Een rustige locatie waar jong en oud welkom zijn. Het eten was goed verzorgd. Prijs / kwaliteit van eten kan nog net. Voorgerechten en nagerechten vind ik relatief duur. De bediening is vriendelijk en attent. Zowel in de zomer als in de winter is meneer van Eijck aan te bevelen.

15. Tooten

Op Moederdag verwent met 'n High tea was super smakelijk !! Miste wel tussen de 2 gangen een feestelijke bubbel!! Of orange bediening prima al duurde het wat lang!!
    Komen nog eens terug hoor!

16. Wat een beleving! Heerlijk in de bossen een drie gangen menu gegeten. De rode mul als hoofdgerecht in tandori kruiden was zeer aangenaam. Het dessert met rabarber was lekker fris. Bediening is vlot en attent!

17. jacques schreurs

De locatie ligt op een prachtig stuk natuur gebied. Toen wij er waren was het druk maar de inzet van personeel was
    te minimaal om er een feestje van te maken. De enige aanwezige bediende deed haar stinkende best maar kon het alleen niet aan. De keuken stond daarom enige tijd niets te doen. Pas veel te laat kwam er personeel bij. Jammer!

18. Met z'n vieren bij meneer van eijck prima gegeten, goede smaken, keuze genoeg. Prettige sfeer en een vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

19. Slecht gegeten. Veel te druk, veel overlast van kinderen. Bediening was traag en vergeet achting. Eten was flauw van smaak. Vond dat de opmaak veel van hetzelfde is, zit niet echt diversiteit in.

1,7
  20. Gezellig en lekker eten in een sfeervolle ambiance midden in de Oisterwijkse bossen!

21. Gisterenavond heerlijk gegeten in dit mooie restaurant, prachtig gelegen in een bos. Vriendelijk ontvangen, en we werden aan een mooie tafel geplaatst.

We hadden de heerlijke Proeverij meneer van Eijck besteld, dit zijn verschillende voorgerechtjes door de chef samengesteld (is voor 2 personen) en het was heerlijk!

Als hoofdgerecht de ossenhaas gekozen, mooi rosé geserveerd met een heerlijke teriyakisaus.

Als dessert had ik het Kaasassortiment van fromagerie Guillaume met kletsenbrood en peercompôte gekozen, ook dit was voortreffelijk. Alle gerechten waren met zorg bereid en mooi opgemaakt.

Wij komen hier zeker vaker terug, volgende keer gaan we de lunch eens proberen.

22. Timmermans

Lekker eten, niet goedkoop. De bediening is niet erg goed (wel vriendelijk). Duurt lang voor je geholpen wordt. Vaak herinneren aan bestelling of andere verzoeken. Wel gezellige uitstraling.

23. Afgelopen zondag wederom hier gegeten. Menu genomen. Heerlijk gegeten en mooie prijs. En dat inclusief stokbrood, gebakken aardappelen en frites.

24. Voel me bedonderd.

Op het menu stond tongscharfilets! Ja ja, maar als oud vishandelaar weet ik heel goed wat tongschar is! En dat wat ik op mijn bord vond was totaal geen vis uit de scholachtigen, maar uit de goedkope witvisfamilie.

Stukjes koolvis die ook gebruikt wordt voor de vissticks! Maar wel de prijs betalen voor de duurdere tongschar, zo kan ook ik rijk worden.

Horecaoplichterspraktijken dus en ik ken ze wel hoor, elke week de goedkoopste witvis die er is verkopen voor duurdere soorten, kassa!

25. Lekker gegeten in een rustige sfeer. Een uniek plekje midden in het bos. Zeker een adres om terug te komen.

26. Rens en Piet Weterings

29 september gegeten hier. Hoofdgerecht tournedos en vis. Zeer goed met 3 soorten verse groenten. Leuke en goede bediening. Prijs-kwaliteit zeer goed. Iriscoffee zoals die hoort te zijn. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat vlotte bediening.

27. Leuke tent, alles ziet er goed uit. Eerst even een biertje gedaan, vanavond een hapje gegeten. Helaas, jong personeel niet ter zaken kundig, alles verder prima door de manager opgelost.
    Eten prima en lekker!

6,7
  28. Samen met partner gaan eten omdat we even lekker wilden ontspannen. De plek is zeer rustgevend maar de bediening is slecht. We moesten veel te lang wachten op een drankje. Een glas rose is erg slecht gevuld. De biefstuk was smaakloos en ging richting soepvlees. Vreselijk slechte klachtafhandeling. Wij komen hier niet meer.

29. Willemien

Heerlijk gegeten met vrienden, subtiele en vriendelijke bediening. Je voelt alle ruimte om er een fijne avond van te maken. Ik kan niets bedenken wat mis was. Dank je wel!!!

30. Carla van Brakel

Zondagavond buiten op het terras gegeten. De bediening was erg slecht, onvriendelijk, niet attent en klantgericht.
    We moesten lang wachten voordat we konden bestellen. Terwijl er maar 5 andere tafels bezet waren en het personeel zelf buiten op het terras wat zaten te drinken. erg onprofessioneel. De vakkennis van het personeel liet veel te wensen over. De wijnglazen waren tot onder de helft gevuld, toen we hier iets van zeiden, zou dit worden doorgegeven aan de bar, maar er kwam geen excuus of extra wijn. Het eten wat we besteld hadden was anders van samenstelling als op de kaart stond. Hier was vooraf niets van verteld, ja sorry werd er vervolgens gezegd.
    De borden waren koud en ons eten hierdoor ook. Ook waren de borden niet schoon. Toen we om de rekening vroegen moesten we wederom 15 minuten wachten. de serveerster vroeg of we wilde pinnen of contant wilden betalen, zonder dat we een bon kregen. Een fooi geven wilden we niet, maar die hield ze uit zichzelf al, waarna wij het kleine restbedrag terug moesten vragen. Jammer op zo'n mooie lokatie met een prachtige sfeer.
    Het werd voor ons een minder leuke afsluiting van zo' n fijne dag.

4,1
  31. Afgelopen zondag zijn we speciaal naar Meneer van Eijck gekomen om met een lekkere lunch de verjaardag van mijn broertjes te vieren, althans dat dachten we.
    Bij binnenkomst was er niemand om ons te ontvangen, daarom liepen we zelf maar richting de bar. Hier wees een dame uit de bediening ons twee tafeltjes, we hadden nog keus. Dat bleek niet echt het geval te zijn. Het eerste tafeltje was nog bezet. Het tweede tafeltje had maar twee zitplaatsen, terwijl we toch echt met vier personen waren. In het restaurant mochten we zelf op zoek gaan naar twee extra stoelen, terwijl de bediening achter de bar meekeek.
    Eenmaal aan tafel hebben wij in een kwartier slechts de bediening voorbij zien lopen. Er zaten inderdaad wat meer tafeltjes maar het was niet zo druk dat wij binnen een kwartier nog geen drinken hadden besteld of kaart hadden gezien.
    De feeststemming waarmee wij binnen kwamen was voor mij verdwenen.
    Aangezien we wat te vieren hadden besloten we dan ook te vertrekken, naar een andere tent waar ze wel begrijpen wat gastvrijheid is.
    Hier kom ik in ieder geval nooit meer terug, jammer van de bediening in dit geval.
    Want het restaurant heeft zeker een mooie lokatie en is sfeervol ingericht.

1,6
  32. Sfeervolle inrichting, prachtige lokatie in de bossen, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan er regelmatig eten.

33. Linda 261 punten

Prachtig gelegen en een hele mooie inrichting. Lunchkaart niet echt heel uitgebreid. Wel lekker gegeten. Bediening niet echt heel attent. Er waren maar een paar tafeltjes bezet, maar de bediening was soms nergens te bekennen. Buitenterras ziet er ook heel leuk uit en ik kan niet wachten tot het mooi weer gaat worden. We gaan er zeker terug.

34. Lekker eten, overheerlijke carpaccio. Lekkere aioli bij het brood. Alles nieuw, origineel interieur.

35. Gezellig en sfeervol bosrestaurant. Leuke lunchkaart, maaltijdsalade met carpaccio en truffeldressing. Zag er heerlijk uit, echter jammer dat de sla onder op het bord bevroren was.

Rijk gevulde vissoep was wat aan de dunne kant en wat ik miste was de vis. Vond 4 mossels en 3 rivierkreeftstaartjes. Dus weet niet wat de definitie van "rijkelijk" is. Smaak wat oppervlakkig. Niet voor herhaling vatbaar deze soep.

Geweldig lekker desembrood.

We komen zeker nog wel terug.

36. Heerlijke lunch, geweldige service, fijne sfeer en prijs/kwaliteit is prima, kortom een echte aanrader.