Aziatische Fusion Restaurant. : Japans, Chinees, Thais, Vietnamees en Koreaans

1422020726 80
1424209346 80
1483302093 76
1492056574 81

1. Na al een fijne binnekomst waar we een warme handoek aangeboden kregen werd er al vrij snel voor ons gezorgd

Zonder dat we aandacht moesten trekken of dergelijke.

Personeelsleden waren allemaal op hun eigen persoonlijke manier heel gastvrij en vriendelijk voor hun gasten.

Drankjes werden netjes geserveerd en ingeschonken op de goede manier en bij elk drankje een nieuw glas met ijs.

De menukaart had een groot assortiment met veel verschillende gerechtjes, die stuk voor stuk heerlijk waren.

Wij komen snel weer terug.

Groetjes Tom & Mike

Een dikke 10!!

2. Wij zijn hier spontaan beland na dagje Den Bosch, onderweg naar Gilze Rijen. Vanuit de auto gereserveerd. We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Kregen ons bestelde drankje en het uitkiezen van de zeer smaakvolle gerechtjes kon beginnen. Geen aankruis blaadje op tafel, geen tablet niets. Gewoon een serveerster of ober aan tafel die kwam opnemen wat je maar wilde. Er heerst geen tijdsdruk en de keuze is enorm. Zeer aparte manier van bedienen daar ze daar na het serveren ook uitleggen wat wat is en je dus weet wie wat besteld heeft. Het eten is vers, ruime hoeveelheid en more than you ever can eat wat er te verkrijgen is. Dit is zeker een aanrader. Het is dat we niet om de hoek wonen want anders zaten we daar maandelijks.
    Het grappige is wel uiteindelijk dat een naam totaal niets hoeft te zeggen, voor ons klonk LAC een beetje zo van “wat zullen we beleven en hoe gaat het eten zijn” maar daar is totaal niets mis mee. Tevens is het interieur en de aankleding uitstekend en netjes en is het personeel erg vriendelijk en geduldig. Voor mij en mijn aanstaande een dikke 10+

3. Susanne Knevel

Het was weer een fantastische avond. Heerlijk gegeten in een goede ambiance. De mensen van Little Asia hebben ons weer een avond verwend!

4. Waren er al een keer meer geweest & het eten is daar erg lekker. Erg goede Sushi alhoewel je dan wel van 'flinke' stukken moet houden. Enigste minpuntje is dat als het druk is, het soms erg lang duurt voordat ze weer een ronde komen opnemen & vervolgens weer even duurt voordat het op tafel komt. Verder prima tent & komen daar zeker nog eens terug:-)

5. Lekker eten, leuke bediening. Prijs, kwaliteit verhouding goed.

6. Heerlijk gegeten met ons gezin. Kinderen 11 en 13 vonden het ook heel lekker. Een aanrader

7. van den boer

Was weer heerlijk! Echt een aanrader.

8. Zeer mooie en gezellige inrichting en vriendelijke en snelle bediening. Het eten is zeer goed en lekker.

9. Heerlijk gegeten!

10. Roel van de Plas

Lekker eten, prettige sfeer en zeer aardig personeel, wat wil je nog meer als je uit eten gaat.

11. Het was heerlijk eten en relaxt.

12. Al je echt lekker wilt eten dan moet je zeker hier naar toe gaan, verrassing van de chef is een aanrader.

13. Prima eten voor een schappelijke prijs. De gerechten zijn allemaal heel goed bereid, dat is knap want we hebben heel wat gerechten geprobeerd.

14. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar

15. corine langenberg

Een echte aanrader in alles, gezelligheid, zeer goed eten en drinken en super bediening. Kom er steeds terug.

16. Zeer goed gegeten en goede bediening door vriendelijk personeel.
    Vooral de sushi van goede kwaliteit.

17. P. Havelaar

Uitstekend restaurant en prima bediening. Hele leuke avond gehad.

18. Super lekker en goed verzorgd! Een aanrader! Ga er steeds graag terug!

19. nel penningsl

Omdat we al een keer gegeten hadden bij little asia cuisine, nu nog een keer terug.
    Het was voortreffelijk. We waren met 4 personen en lieten ons verrassen door de chef.
    Van 18.00 Uur tot 22.00 Uur genoten van gezellige ambiance, personeel met aandacht en humor en vooral.
    Het met smaak en liefde voorgeschotelde eten. Alles vers bereid. Toppie!

20. Dit is DE plek om Sushi te eten. Niet alleen qua smaak maar ook de opmaak ziet er top uit.
    We hebben vaker Sushi in andere restaurants gegeten maar sinds we Litte Asia hebben ontdekt komen we hier.
    En als ze zo blijven, blijven wij ook komen.

21. Johanna Vekemans

Het was druk en daarom moesten we meer dan een uur wachten op ons eten. Jammer genoeg werd er niet iets gepresenteerd om het lange wachten te compenseren. De kwaliteit van het eten is goed. De bediening prima.

22. Heerlijke sushi, in best grote porties.
    De grote rollen waren súper gevuld en ook de sashimi was all-in en niet te zuinig.

Thumbs up!

23. Het eten is er heerlijk, goede kwaliteit en je kunt de gehele avond onbeperkt blijven eten.
    Prettige service.

24. Super: heerlijk eten, aparte smaken, goede kwaliteit, hele vriendelijke en aardige bediening, vlotte service. Niet te vergelijken met een "gewone" all you can eat sushi. Veel luxer restaurant, mooie inrichting, apartere gerechten, betere service (geen briefjes invullen) en relaxter eten zonder tijdslimiet.

25. Bram van Berkel

Wij hebben met twee personen heerlijk gegeten. Echt verfijnde smaken, en voor elk wat wils. De bediening was erg goed, zeer vriendelijk met alle tijd voor uitleg bij de gerechten. Het was niet super druk toen wij er aten maar de gerechten stonden steeds in no-time op tafel. Petje af. Samenvattend heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.

26. M Slegers

Het was weer geweldig!!!

27. Jolanda

Goed eten, maar vooral super vriendelijke bediening. Komen graag nog een keer terug.

28. Weer heerlijk gegeten! Alles klopt daar gewoon.

29. Conny vd wiel

Super gegeten! Ook namens onze gyoza prinses!

30. Prima gegeten. De sushi is super! Ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

31. we hebben met de familie erg lekker gegeten en een leuke avond gehad . Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer is goed.

32. + Heerlijk gegeten. Vriendelijk, enthousiaste en goede bediening. Prima sfeer
    - Kregen niet altijd wat we besteld hadden

33. Het eten is heerlijk en komt lekker snel. Zeer aan te bevelen om te gaan eten. De kaart mag wel een keer vernieuwd worden; dat is alleen vervelend als je zo vaak gaat als wij.

34. Het was weer heerlijk!

35. Super attente / vriendelijke bediening. Eten was vers en heerlijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding

36. SPIJKERS

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke service.

37. Heerlijke sushi!

38. Peter van helvoirt

Een toprestaurant. We komen er vaak en genieten elke keer..

39. marina van egmond

Heerlijk gegeten, een aanrader met kinderen. Goed verzorgt en alle gerechten buitengewoon. Goede bediening.

40. Lestina

Heerlijk gegeten. Vooral de lamskoteletten, garnalen, sashimi, champignons en beef waren super lekker.

41. Frederik

Nog steeds de lekkerste en beste sushi die we ooit gegeten hebben!

42. Het eten en bediening waren prima. Afknapper en reden om niet meer te gaan was dat je geen gewoon water kan krijgen, maar een 0,75l fles à 4,50 euro moet kopen.

43. Erg lekker gegeten, all you can eat van ongekende kwaliteit, met leuke bediening!

44. Lekker gegeten. Aardig personeel. Toetje beetje karig maar voor de rest erg lekker gegeten

45. Zie hiernaast : op alle terreinen een verdiende 10!! Men zal ons in de toekomst wederom zien verschijnen.

Speciale dank, ook deze keer, voor de prettige en perfecte bediening.!!

Met vriendelijke groeten
    C. de Kovel.

46. Ons favoriete sushi restaurant! Niet de goedkoopste maar wel de lekkerste. Ze proberen aan de sushi's hun eigen draai te geven en dat proef je.

Van harte aanbevolen dus :)

47. Wij hebben heerlijk lekker gegeten voor herhaling vatbaar.

48. Fam Brekelmans

Gezellig restaurant, je wordt vriendelijk ontvangen, leuke spontane bediening. We lieten ons verrassen en kregen regelmatig iets voorgeschoteld, veel vlees. We konden onbeperk eten, geen probleem Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker aan te raden. Avondvullend.

49. Wilna Nagel

Weer heerlijk genoten! Volop keuze uit leuke gerechten en vriendelijke bediening!

50. Gewoon heerlijk eten, vriendelijk personeel. Een aanrader.

51. Gewoon erg lekkere sushi, vriendelijke bediening en zeker niet het gevoel dat je in een grote vreetschuur zit. Gerechten zijn aan de grote kant en iets minder uitgebreid dan in de standaard all-you-can-eat tenten. Nog steeds voldoende ruime keus. Een iets lagere beoordeling voor de service.. Het duurt gewoon te lang voor dit concept. Na aandringen gaat het wat sneller. Zo zaten we wel eens 45 minuten te wachten op de volgende ronde. Tussendoor ook geen vragen of we wat wilde drinken.
    Als ze dit nog oppakken wordt het 100% zeker ons favoriete sushi restaurant.

52. Het eten is heerlijk en de bediening is aardig. Je hoeft niet binnen een bepaalde tijd weer weg te gaan. Dus relaxed eten. De muziek vind ik wel vaak te hard staan maar als je het vraagt draaien ze deze gelijk een tandje zachter.
    Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

53. Sebastiaan

Heerlijke sushi's met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

54. Yvette van kollenburg-mols

Zeer vriendelijk personeel die je tussendoor verast met een lekkernij.. leuk is dat.het eten is super lekker,alleen wat ik minder vind is dat de sushi te groot is om in 1x in je mond te krijgen. Verder alles perfect.

55. Linda Schilders

Waardeloze bediening, verrassingsmenu bestond uit restjes, 3x hetzelfde gehad. Lang moeten wachten tussen de gerechten door. Volle prijs afgerekend ondanks de feedback. Wij gaan niet meer terug.

56. Marion Pereira

Super professionele bediening, erg vriendelijk. Heerlijke gerechtjes en mooi verzorgd opgediend. Een echte aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.

57. Was echt lekker, op advies van de aardige ober, "verrassing menu". Leuke is dat je ondanks All You can Eat concept, door de chef's keuze heerlijke variaties krijgt. Het was zeer smakelijk en we gaan hier zeker terug.

58. Frank en Marlet

Wij komen hier zeker 2x per maand, al een jaar lang. Wel altijd het all-you-can-eatconcept en de kwaliteit en snelheid zijn altijd perfect. Op valentijnsdag liep het allemaal niet zo lekker, maar ik kan zeggen dat in al die keren dat wij zijn geweest het er altijd super lekker is met een geweldige service. Zeker de sushi en sashimi zijn altijd zeer vers en van uitstekende smaak

59. Een heerlijke avond gehad met veel uiteenlopende gerechtjes. We hebben de chef's keuzes genomen, wat een prima beslissing was. Begonnen met heerlijke sushi, gevolgd door erg smakelijke gerechtjes. De keuze van de chef was zeer gevarieerd, heerlijk mals vlees, schaaldieren en vis. De bediening was goed, vriendelijk en attent.
    Ik ga hier zeker nog een keer eten, een echte aanrader.

60. Wat een verspilde avond! Valentijnsdag 2016! Onze eerste en zeker laatste keer eten bij Little Asia! Het begon veelbelovend; mooi interieur, warme uitstraling! Dat was dan het positieve ervan.
    Wij gingen voor het keuzemenu van de chef. Om 17.30 uur gestart; 2 uur later kwam de 2e ronde; om 21.30 uur uit frustratie weggegaan, bestelde sushi kwam maar niet door. In de 4 uur dat we er gezeten hebben, hebben we 5 zeer kleine porties gekregen waarvan oa 8 garnaaltjes voor 5 personen en 2x dezelfde schotel. Bij vertrek zagen we dat er een wijnarrangement was, wij hebben wijn op; het arrangement was ons niet verteld. Verschillende keren de bediening aangesproken, onze klachten zijn niet opgepakt.
    Uiteindelijk 165 euro af moeten rekenen! Schandalig!

61. Zondag jl. op 14 februari met 5 personen gereserveerd voor het eerst bij Little Asia Cuisine in Oisterwijk. Reservering verliep goed, uitleg ook.

Op het moment dat we aankwamen, half 6, was het nog niet al te druk. We besloten ons te laten verwennen door de kok en niet telkens per gang een keuze te hoeven maken.
    Aan extra wensen zou gehoor gegeven worden, aldus de bediening.

Al heel snel kwam de eerste gang met sushi, echter daarna hebben we uren moeten wachten op andere gerechten. Dit was bijna bij alle gasten het geval. Het liep helemaal de mist in en aan klagen werd geen gehoor gegeven. Alleen een excuus, zonder tegemoetkoming of verklaring.

Om voor slechts 3 gerechtjes per gang en in 4 uur tijd amper 4 gangen geserveerd te krijgen (waarvan dan ook nog dubbele gerechten) is echt slecht en staat in geen enkele verhouding tot andere vergelijkbare restaurants in de omgeving...

Kortom de prijs/kwaliteit-verhouding is helemaal zoek bij Little Asia, terwijl het niet extreem druk was op een zondagavond/Valentijnsdag; circa 80 personen.

62. Uitstekend Aziatisch restaurant, bediening zoals het in een sterren-restaurant zou gebeuren. Heerlijke Japanse keuken, die verder gaat dan all you can eat sushi. De wijn maakt het echter wel erg prijzig. Maar ja, je zit dan ook in Oisterwijk.

63. Afgelopen week voor de 1e keer hier gegeten. Het was heerlijk! Super lekkere sushi en diverse andere gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!

64. Afgelopen zaterdag met z'n 4en gegeten, blijkt dat ze een vernieuwd concept hebben. Een soort Asian tapas voor een vaste prijs! Onbeperkt sashimi (ons lievelings eten) was perfect. Het zat vrijwel vol en onder genot maar de mooie wijnkaart (wat je niet vaak tegen komt in Aziatische restaurants). Een fles Bernarus gedronken voor een hele mooie prijs die je niet vaak tegenkomt. Het was een hele leuke avond en we komen snel weer terug!

65. Pas kort in Oisterwijk maar zeker een aanwinst. Diverse malen gegeten en steeds goed zowel de menu's als a la carte. Vooral de rauwe zalm en tonijn zijn van prima kwaliteit. Ook de mix visschotel bij de hoofdgerechten is een topper. De bediening is vriendelijk en flexibel. Nu nog pure chocolade bij de koffie en het is helemaal goed.