Kriti in Oisterwijk

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Grieks eten in een sfeervolle ambiance.

Restaurant Kriti is niet uw doorsnee Grieks Restaurant.

In een nieuwe/moderne setting kunt u genieten van zowel traditionele als moderne Griekse gerechten of tapas uit diverse Zuid Europese landen.

wo vanaf 17:00

1219994722 76
1319644626 79
1419294529 84

1. Gerard Verhoosel

Ik was reeds bekend met de hoge kwaliteit van het eten en hun service...maar bij ons laatste bezoek hebben ze zichzelf overtroffen!
    In 1 woord GEWELDIG!!...zelden zo lekker gegeten!...een echte aanrader!!!!

2. Fam. van Hout

Weer heerlijk tapasgerechten gegeten. Service was ook erg goed, hadden aangegeven dat er 1 persoon lactose arm eet en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Tot volgende keer.

3. Lekker gegeten, maar vond de gerechtjes deze keer niet zo lekker als anders. Wat aan de flauwe kant. De nagerechten waren heerlijk. Bediening was nieuw en niet heel goed op de hoogte. De ervaren serveerster moest daardoor veel in de gaten houden!

4. Fantastisch! Dit was onze eerste keer bij Kriti en we hebben ontzettend genoten van een avond proeverij allemaal kleine hapjes. Het eten was heerlijk, en de bediening was op en top wat een goede service. We komen zeker weer terug!

5. Joke de Kort

Was heel gezellig en een fijne en nette bediening.

6. Jan Heesters

Als oud collega's gaan wij elk jaar samen ergens eten 🍴 en in dit restaurant was het heerlijk om daar te eten en te mogen verblijven. We zijn gebleven tot het einde en de deur 🚪 mee gesloten. Komen hier beslist nog vaker eten.

7. Wederom hartstikke lekker, zeker een aanrader. Tapas gerechten waar je je vingers bij aflikt. We hebben ook al ervaring met de gewone gerechten en die zijn ook Super goed.

8. Jose van de Leur

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De tijd waarop de diverse gerechten werden geserveerd was prima en het werd geen eindeloos wachten op de volgende gang.
    Prima zo… en ik zal het aan anderen doorgeven.

9. Geert.Vandendriessche

Zeer lekker gegeten, vriendelijke bediening.

10. Heerlijk gegeten, alle tijd om te bestellen en t op te eten.
    Vriendelijk en aardig personeel

11. Jan Mathijssen

Uitstekend eten. Top bediening en veel aandacht voor de klant.

12. A. van der Bruggen

Eten voortreffelijk en bediening zeer goed.
    Is erg aan te bevelen.

13. Fantastische avond gehad. Heerlijke hapjes. Het was voor ons een prachtig verjaardagsfeest.

14. Lekker gegeten met 11 personen, vlotte bediening, en het eten was meer dan voldoende, komen zeker weer terug.

15. Erg vriendelijke en nette bediening. Eten zag er mooi uit en was lekker en gevarieerd. Inmiddels meerdere keren geweest en altijd uitstekend. Wij gaan meestal voor de proeverij. Ook voor jonge kinderen is er genoeg te kiezen.

16. Gerda van uden

Wij hebben met z'n vijven heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Is voor herhaling vatbaar.

17. We hebben prima gegeten, de bediening is uitstekend, netjes verzorgd, vriendelijk, de prijs/kwaliteit prima.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

18. Het is er altijd goed. We zijn er al verschillende malen geweest. Meestal pakken we de proeverij.

19. Rien Ogier

Restaurant groter dan je aan de buitenkant verwacht. Garderobe wat minder passend. Is er geen andere plaats daarvoor te vinden met de mogelijkheid voor ventilatie. De jassen hadden bij thuiskomst wel een minder prettige etenslucht.
    We hebben genoten van de Proeverij ! Stuk voor stuk heerlijke gerechtjes. Vlotte bediening, goede sfeer en gunstige acoustiek. De witte wijn hebben we zeer gewaardeerd. Kriti is een adres dat we kunnen aanraden en waar we zeker nog eens zullen terugkomen. Veel succes gewenst.

20. a. van kempen

Met het hele gezin heerlijk genoten van de proeverij. Heerlijke gerechtjes voor een mooie prijs.

21. Lange wachttijden tussen kleine gerechten. Keuken lijkt het niet aan te kunnen. Op vragen hiernaar. Schijnt het een avondvullend programma te zijn. En moeten we maar geduld hebben. Foto van Caffè glasse. Dat was erg klein natuurlijk kun je een tweede bestellen. Maar ja de wachttijd speelt dan ook mee. Niet voordelig. Kleine gerechten lange wachttijden. Ga er niet heen als het er druk is. Niet vergeten het ligt aan de klant. Door twee medewerkers medegedeeld. Op foto is een theelepel.

22. Zoals elke keer super gegeten, fijn personeel en de prijs is oke. Bedankt voor weer een gezellige en heerlijke avond.

23. We hebben de proeverij op, en dat was heerlijk.

24. Hadden gekozen voor de proeverij. Duurde erg lang voordat de gerechten kwamen. Met kleine gerechtjes is dat niet handig dan zit je de hele tijd te wachten.

25. Vereijken

Lekker gegeten en goede service voor een redelijke prijs door het driegangen menu.

26. Wij hebben nu 3× bij Kriti gegeten het driegangen menu. Je mag uit alle voorgerechten hoofdgerechten en nagerechten kiezen voor € 27.50. Het was weer voortreffelijk.

27. Heerlijk gegeten! Meteen gereserveerd voor 2e kerstdag.

28. Wij hebben genoten van de Proeverijtjes en heerlijk op ons gemak bij kunnen praten.
    Hele fijne avond gehad!

29. Super lekker gegeten tapaskaart heeerlijk echte aanrader.

30. Cindy Deijnum

Vriendelijk personeel, snelle service en de Proeverij is een aanrader.

31. Joke van Helvoort

Vrijdag 18augustus 2017 met 11 personen van de proeverij genoten.
    Heel vriendelijk personeel.

32. Wij hadden wat te vieren en hebben van de proeverij genoten. Het is ons heel goed bevallen, zowel de sfeer als het eten en drinken, als de hulpvaardigheid van het personeel. Een aanrader dus!

33. Nog nergens zo lekker Grieks gegeten als in dit restaurant! Genoten van een voortreffelijk 3-gangenmenu!
    De bediening had alles heel goed onder controle en was heel vriendelijk.
    Een echte aanrader!

34. Van de pol van heel

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten de bekende proeverij was in een woord super eten heerlijk gezellige bediening tot de volgende keer

35. Monique

Het proeverijtje was geweldig. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

36. M.vesters

Fantastische proeverij gehad. Culinaire hoogstandjes, stuk voor stuk heerlijk! Je mag alles bestellen wat je graag wil! Genoeg variatie zowel visgerechtjes als vleesgerechtjes als vegetarisch! Haute cuisine met een Grieks sausje! Komen er graag!

37. Wij hebben afgel zaterdag heerlijk gegeten. Kan niet anders zeggen. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Groet Nelly.

38. We komen hier regelmatig, het eten is er heerlijk, het is er gezellig, er wordt rekening gehouden met de handicap van mijn man. We nemen mensen mee om kennis te laten maken met dit restaurant en iedereen bevalt het even goed.
    Ik beveel het ook bij iedereen aan, dus voor ons een dikke 10.

39. Ad de Waal

Ik had verwacht dat het meer mezedes zou zijn, maar nam niet weg dat het eten zeer goed was en gezellig.

40. Erg gezellig gegeten,
    Vonden de porties tapas best groot , zouden liever 2 kleinere porties gelijk bestellen.
    Eten is heerlijk, jammer dat er niet zo heel veel Griekse gerechten oo tapaskaart staan
    Na 22 mag je geen hoofdgerechten meer bestellen en er mogen geen nagerechten besteld worden als anderen aan tafel nog hoofdgerechten bestellen, om half 11 kun je niets meer bestellen.

41. C van den nieuwelaar

Heerlijk gegeten, zag er ook goed de bediening was fantastisch .en voor herhaling vatbaar

42. Mia van Dummelen

Wederom heerlijk gegeten. Komen minstens twee keer per jaar bij dit restaurant.
    De prijs kwaliteit is goed en het eten geweldig verzorgd. We kiezen meestal voor het tapas menu van de chef.
    De sfeer in het restaurant en de embiance is dik in orde.

43. Dit was in een paar maanden de derde keer dat ik hier ben geweest. Steeds op wisselende dagen en momenten. Alle keren was het prima verzorgd, vriendelijk personeel in een goede ambiance. Kortom een aanrader!

44. Gerandy

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!!!

45. Van Dijk

Goed restaurant, prima eten en de prijs is schappelijk. Wij vonden het wel irritant dat er zo vaak werd gevraagd of er nog drinken moest komen en de flesjes werden direct na het glas vullen weggehaald daar houden wij niet zo van. Maar verder was alles prima.

46. Karin Musters

Beste all you can eat wat ik gegeten heb! De bediening was goed en het personeel wist waar ze het over hadden als je
    vragen stelde.
    Het eten was heel smaakvol, vers en goed bereid.

47. Normaal erg smaakvol en goede kwaliteit. Na aanpassing restaurant met afhaalgedeelte voor in restaurant minder sfeer en gemoedelijkheid. Tapas was niet naar mijn tevredenheid qua smaak en de bediening onervaren. Jammer.. voorlopig even niet meer.

48. Was super. Echt compliment dat ze met ons mee dachten.
    Omdat we toch laat binnen kwamen, maar we toch optimaal gebruik konden maken van het proeverij menu.
    Echt klasse.

49. Gisteren heerlijk gegeten met mijn kleinzoon Daan. We hadden gekozen voor de Proeverij. Het was heerlijk.

50. Super lekker en gezellig als vanouds!!

51. Heerlijke tapas gegeten! Alles vers bereid en dat proef je. Geen massaproductie. Erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

52. Martien

Heerlijk gegeten, lekkere gerechten, voldoende keuze en goede bediening.

53. van Nieuwburg

Wij hebben lekker gegeten en de bediening was goed
    Zeker een aanrader

54. Echt super lekker gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen.
    Alle gerechtjes even smaakvol...

55. Leuke bediening en super lekker eten!! Echt een aanrader!

56. Peter Zuidijk

Wij kozen voor het proeverijmenu. Je kunt kiezen uit meer dan 60 heerlijke voor-, hoofd- en nagerechtjes. Behoorlijke porties en onbeperkt. Allemaal perfect van smaak. De wijnkaart is niet groot, maar bevat mooie wijnen voor een redelijke prijs. Een echte aanrader in Oisterwijk , waar het toch al moeilijk kiezen is met zoveel goede restaurants.

57. jose van lissum

Eten was niet genoeg gekruid en zat mijn gezicht in de zon en er werd niks mee gedaan

58. Mart van Baast

Geweldige avond gehad, lekker eten en perfecte bediening.

59. Anita niks

Heel lekker en goed gegeten, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

60. Prima service en bediening. Lekker gegeten en veel verschillende gerechten. Heerlijke toetjes!

61. Heerlijk gegeten, wachttijden tussen de gangen door bij tapas is wel erg lang.

62. Gewoon geweldig! We hebben eigenlijk nooit eerder zo lekker Grieks gegeten.
    Heerlijk rustig restaurant, terwijl het helemaal vol zat, kon je gewoon rustig met elkaar praten.

63. Lia Matthijssen

We hebben heerlijk gegeten bij Kriti wij hadden gekozen voor de proeverij deze was heerlijk veel keus en en goede kwaliteit.
    De sfeer en service is van ouds heel goed en het personeel heel behulpzaam en vriendelijk.
    Wij hebben een hele gezellige en leuke avond gehad en wij raden iedereen Kriti aan en komen er zeker terug.

64. Voor het eerst bij krite gegeten.
    Proeverij gedaan was top.

65. Het eten is vers en smaakt heerlijk. Er is voor iedereen wel iets wat ze lekker vinden. Een echte aanrader!

66. Wanda van den Brink-Blok

Zoals altijd was het eten goed verzorgd. Met liefde bereid. En dat proef je..!
    Je krijgt er heimwee naar Kreta van...

67. Hans kienhuis

Het was fantastisch, het eten en de bediening, super.
    Voor herhaling vatbaar, we gaan zeker nog een keer terug.
    Echt een aanrader.

68. Het eten was super lekker en vriendelijke bediening

69. Gastvrij bediening top eten top!

70. terry van der Vegt

Ik heb erg lekker gegeten met mijn vriendin! We misten alleen een drankenkaart, de rest was uitstekend.

71. Jammer dat we weinig van de griekse muziek hoorde.

72. Leon van Ham

Een super gezellige avond, prijs/kwaliteit is zeer goed en het personeel is zeer vriendelijk en attent. Als er mensen zijn die voor het eten minder dan een 10 geven, dan kunnen ze beter thuis blijven.
    Beste mensen van KRITI ga a.u.b. zo door, dit is zeker voor herhaling vat baar.

73. Mieke janssen

Het was er prima, lekker en gezellig gegeten.

74. Eten was zeer matig en moest er heel lang voor wachten.

75. Diny van Delft

Het was een fantastische ervaring, heerlijk gegeten met mijn gezin.

76. Top restaurant met vriendelijke, zeer klantgerichte bediening. Je mag er rustig eten. En belangrijkste het eten is er super lekker. Mooie porties verse producten. Top tent met leuk personeel.

77. Het eten was heerlijk. Hebben er van genoten. Was veel keus op de kaart. Maar soms waren de portie best wel groot, vandaar dat je wat minder van de proeverij kon eten. Maar komen zeker nog terug hoor.

78. Het was weer uitstekend alleen de bediening laat nog te wensen over

79. Prima driegangenmenu gegeten, vrij te kiezen uit de menukaart. Gewokte gamba's met lekkere groentes. Vlees was mals en de baklava was homemade. Zeer goed!!
    Bediening vriendelijk.

80. J schalkx

Lekker gegeten. Echt een aanrader.

81. Heerlijk gegeten, service prima. Heel relaxed. Een aanrader.

82. Van de zanden

Super gezellig en sfeervol restaurant... Lief personeel, dus een echte aanrader!

83. Smakelijk eten met verse ingrediënten, veel aandacht voor de opmaak.

84. Met familie een weekendje in Oisterwijk, heerlijke gegeten bij Restaurant Kriti.
    Wij hadden voor de proeverij gekozen, dat is een echte aanrader .
    De gezellige sfeer en hartelijke bediening maakten de avond af.

85. Wim Kuijpers

We hebben met 4 personen de proeverij gedaan en het was weer heerlijk. We zijn er nu 2 keer geweest en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar. De bediening was top.

86. We zijn hier al meerdere malen geweest. De kwaliteit is altijd goed. Ook nog nooit lang hoeven wachten op ons eten of nieuwe drankjes. Ook de proeverij is top.

87. We hebben met vieren de proeverij gedaan heerlijk alle gerechten even lekker we komen zeker nog eens terug.

88. Elmar Masureel

Wij kozen uit de kaart en vonden het lekker, ook de bediening was zeer goed.
    We misten wel een beetje de "typisch" Griekse gerechten die door de naam van het restaurant werden verwacht...

89. Stephanie

Het eten was lekker, enkel voor 'tapas' zijn het redelijk grote porties.
    We waren met 5 personen en mochten maar 1 gerechtje per persoon per ronde bestellen... Dat duurde ook nog eens minimaal 15 minuten dus uiteindelijk hebben we erg weinig kunnen proberen helaas... (in 4,5 uur maar 9 gerechtjes en 2 toetjes).
    Zou het fijner vinden als de porties iets kleiner zouden zijn en je dan wel gewoon 2 gerechtjes per ronde kan bestellen, dan kan je tenminste meer dan 1/4 van de kaart uitproberen... (het was trouwens niet eens druk in het restaurant dus laat staan als dat wel is).

90. Het was erg rustig in het restaurant, het eten was redelijk.

91. Patricia Eijgenraam

Wij hebben met z'n vijven genoten van de proeverij. Dit is een erg leuke en gezellige manier van eten omdat je de keuze hebt uit ± 60 verschillende gerechtjes en je in de tijd dat het klaar wordt gemaakt gezellig kunt kletsen. Omdat je uit allerlei gerechtjes kunt kiezen heb je uiteindelijk een zeer gevarieerd menu dat je zelf hebt samengesteld. Alles is vers bereid en smaakt heerlijk. De wijn (Merlot) smaakte ook lekker.

92. Guus Buster

Afgelopen zaterdag 9 juli zijn we met een gezelschap van 11 personen gaan eten bij Kriti. En ook deze keer was het weer fantastisch. We hadden gekozen voor het menu van de chef, en ik moet zeggen dat is echt een aanrader.

93. heerlijk eten en hele goede bediening. een kennis attendeerde ons op kriti.
    Wij komen zeker terug!

94. A.Vincent

We hebben er heerlijk gegeten en komen er zeker vaker terug, dan gaan we voor de kleine hapjes.

95. Dit keer voor de onbeperkt tapas proeverij gegaan. Een beetje een verrassing, aangezien de inhoud hiervan niet op hun website staat. De prijs van 27,50 is aan de hoge kant, dus we verwachtten er veel van. Eenmaal de kaart bekeken waren we een beetje teleurgesteld. De gerechten zijn niet allemaal Grieks of zelfs mediterraan. Spareribs en saté ga ik wel in een eetcafé eten. Maar bij uitserveren van de eerste bestelling: wow, wat een verrassing, wat lekker. Het buikspek was één van de lekkerste culinaire verrassingen ooit, wat een plaatje dat bord, wat heerlijk. We hebben genoten. Wijn werd goed verzorgd uitgeserveerd, lekkere hapjes als voorafje, vriendelijke, spontane dame in de bediening.

Het ging ook redelijk snel, gerechtjes en 3 nagerechtjes en koffie toe in 3,5 uur. Prima tempo dunkt me. Niets, maar dan ook niets te klagen. De enige gerechten die we wat tegen vonden vallen waren de giros en de Suzuki/bifteki met fetakaas saus. Juist bekende Griekse ingrediënten maar voor ons te machtig en door de saus te zompig. Maar verder niets dan lof. Nagerechten waren ook super, die café glacé is een doodzonde waard. En de huisgemaakte pepermunt was echt super, leuke afsluiting, we hebben bijna om het laatste stukje gevochten.

Ga binnenkort terug voor de gerechten waar ik nog niet aan toegekomen ben en voor de lekkerste gerechten die ik wel al geproefd heb.

96. Anita Mels

We hebben met 8 personen tapas gegeten en het was weer supergoed. Goede en vriendelijke bediening en een gezellig en knus restaurant. Bedankt en het is zeker voor herhaling vatbaar.

97. Ivanna Londono

Amazing Greek and tapas bar!
    The food is delicious, Chardonnay spectacular and let me tell you about the creme brûlée... I ordered it twice!
    Owners are on top of everything and one waiter in particular made my dinner with my mother in law so beautiful! Thank you Mitchell and everyone in Kriti! I will be back!

98. Rik 43 punten

Met goede hoop op basis van de recensies ging ik hier eten met 4 personen. Bediening matig, vragen om nieuw drinken terwijl de glazen nog vol zitten, vragen of het smaakt, maar als je niet tevreden bent zeggen ze niets meer.

Eten was ook niet echt Grieks qua smaak. Sissende garnalen waren 4 mini garnaaltjes met veel olie en ui. Doordat het telkens 1 gerecht was per persoon en er extreem veel tijd tussen de gerechten zat ga je met honger weg. Zelfs het brengen van een bolletje ijs duurde bijna 40 minuten...

Sfeer was ook niet super, zeer zacht een muziekje aan waardoor het bijna een wachtkamer bij de huisarts is, gasten durven amper te praten. Ik heb het vermoeden dat er vele valse recensies zijn gedaan want het cijfer kan nooit zo hoog zijn als wat er nu staat. Voor ons eens, maar nooit meer.

1,3
  99. L. Snoeren

Gezellig, voldoende keus, lekker gegeten!

100. Heerlijke avond gehad met zijn vieren. Bediening was correct en netjes, gerechtjes waren heerlijk. Wat ons betreft mogen de gerechtjes wat kleiner per portie en de snelheid ertussen ietsjes sneller. Vooral op ons nagerecht moesten we lang wachten. Per persoon hebben we 5 gerechtjes besteld en 2 nagerechtjes. Uiteraard hebben we bij elkaar lekker geproefd. Zeker voor herhaling vatbaar, kwaliteit van het eten is erg goed en lekker van smaak.

Volgende pagina