De Posthoorn in Oisterwijk

• Bij het bos

ma Gesloten
di Gesloten
do Gesloten

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319159727 81
1610520372 62
1619625392 62

1. Chris

2. Karen van Brunschot

We waren met12 personen. Vriendelijke ontvangst. Ging prima met bestellen, eten was prima. Leuke sfeer. Wij komen hier al sinds we jonge kinderen waren. Midgetgolf is altijd leuk. Banen kunnen iets opgeknapt worden maar dat mocht de pret niet drukken.

3. Angelique

8 Juli voor de 2e keer bij de posthoorn gegeten en beide keren was het erg lekker! Het personeel is super vriendelijk en wat een heerlijk terras om te genieten van het eten en de drankjes… wij komen zeker vaker!

4. Koen van Esterik

5. annievandersterren

Eten was niet goed, vlees was niet goed gebakken en koud, frites voor kleinzoon vies en wel voor 4 personen. Ik moest zelf mijn bestek pakken.

6. Coby Van Straalen

Het eten was prima en hartstikke veel.
    Bijzonder goed gegeten, een aanrader.

7. Fantastische locatie, eten smaakt lekker. Mooie speeltuin en een leuke midget golf baan.

8. Henk Mocking

Vriendelijke bediening en het eten was goed.

9. Jeff van Abeelen

Fikse Parkeerplaats, Gezellig geluncht. Lekkere vissoep met een broodje zalm, zij een portie oesterzwam kroketten.
    Tot de laatste kruimels naar binnen. Lekkere koffie en afsluiten met gember, - en mint thee.
    Aanrader, hier gaan we vaker heen.

10. Wat is er toe te voegen aan, Bourgondisch gezellig, goed eten, service top. Gastheer fantastisch… Geweldig dus, wij komen zeker vaker.

11. Na een heerlijke wandeling in de Kampina enorm genoten van een ontspannen bezoekje aan de Posthoorn. Verrassend uitgebreide wijnkaart (Raimun Verdejo is een topper!), vriendelijk personeel, goede sfeer, gezellige locatie en voldoende parkeerplek. Aanrader als je in Oisterwijk bent!

Complimenten aan de nieuwe eigenaar!

12. Ton Oerlemans

Een nieuwe wind. Ik ben Ton Oerlemans en heb eind december de Posthoorn overgenomen. Na 3 jaar dicht te zijn geweest heb ik afgelopen 1 februari de deuren weer open gegooid om er weer een bloeiende en leuke zaak van te maken. Lekker bourgondisch eten en gezelligheid staat hier voorop. Kom gezellig langs voor een hapje en een drankje of een lekker potje midgetgolf en geniet van de prachtige omgeving. Je kunt hier ook heerlijk wandelen of fietsen op de Kampina tussen de Oisterwijkse vennen. We zien je graag bij Taverne de Posthoorn.

13. familie uit de buurt

Misschien dat de eigenaar van de Posthoorn zich in de toekomst beter kan richten op het schenken van koffie, thee, bier, en frisdranken zoals een speeltuin met midgetgolf dat in het algemeen doet want van het serveren van een kerstbrunch heeft hij niet erg veel verstand.
    Kerstbrunch geboekt voor 2e kerstdag 2018. Erg aan de prijs daar koffie, thee, melk en sinaasappelsap niet in de prijs waren inbegrepen. Minimale keuzes aan eten en de kwaliteit ervan was ver onder de maat. Dessertbuffet rechtstreeks uit de doos van de groothandel geserveerd op schalen zonder er iets feestelijk van te hebben gemaakt.
    Vanaf 15.00 uur zou de Posthoorn weer beschikbaar zijn voor iedereen en kwam er meteen een groep personen binnen met de vraag of er een tafel beschikbaar was voor 8 personen. Een personeelslid speelde deze vraag door aan de eigenaar die reageerde met het antwoord dat dit niet kon waarop het personeelslid weer stelde dat er slechts 1 stoel bij geplaatst hoefde te worden. Het antwoord van de eigenaar was kort en bondig… Ik heb wel andere dingen te doen dan dat gezeik.
    Hulde aan het personeelslid want die handelde daarna uit eigen beweging door de groep toch te verwelkomen, een stoel bij te plaatsen en de mensen hartelijk van dienst te zijn.
    De bediening was goed en hartelijk maar de eigenaar van de Posthoorn zou zich wel eens vriendelijker op kunnen stellen naar zijn personeel maar zeker naar zijn gasten toe.
    In de zomer regelmatig op het terras gezeten bij hen maar hou er op dit moment toch een dusdanige zure gedachte aan over dat ik toch 2 keer zal nadenken om te vertoeven bij de posthoorn.

3,4
  14. Via SocialDeal 4 Vouchers gekocht. We hadden als hoofdgerecht gekozen voor roodbaarsfilet, maar helaas die was op. We moesten het doen met een sliptongetje. Dit stond zo weer in de keuken, was half rauw en zat vol met bloed. We kregen een nieuw tongetje (nog iets kleiner), was goed gebakken, maar slecht schoongemaakt. De groenten die geserveerd werden moet je van houden, maar 3 personen van ons gezelschap hebben het laten staan. Soep was goed en lekker net zoals het nagerecht. Bediening: redelijk, maar wat kun je verwachten van meisjes van 15 á 16 jaar.
    Nee, wij gaan hier niet meer terug.

15. Kees 5 punten

Met z'n vieren op koningsdag bij De Posthoorn gegeten. Met Social Deal. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening zeer attent!

Voor herhaling vatbaar!!

16. Ik en mijn partner hebben gisteren gegeten bij de Posthoorn. Het eerste drankje moesten we gelijk afrekenen apart, maar mocht de pret niet drukken.

Vervolgens gingen we aan tafel. Het voorgerecht carpaccio was rampzalig, 2 plakjes carpaccio en 3 blaadjes sla. Na het teleurstellende voorgerecht kregen we het hoofdgerecht kalkoen in tomatensaus, niet super slecht maar voor herhaling was het ook niet. We hebben vervolgens 3 kwartier op het nagerecht moeten wachten. Na 3 kwartier is m'n partner maar gaan vragen ofdat we het nog wel kregen. Bediening stond met 3 man aan de bar te kletsen.

We komen er dus niet meer en willen andere mensen waarschuwen dat de service echt slecht is! Helaas, want als je iets meer in het personeel zou investeren, denk ik dat het al een stuk beter gaat.

2,2
  17. Nog nooit zo slecht gegeten als in dit restaurant. Bediening is erg slecht en je moet vaak roepen en/of gebaren voordat men komt (logisch, gemiddelde leeftijd is 16 jaar). Menu is matig, nog nooit zo'n slechtte carpaccio gegeten als in dit restaurant. Prijs kwaliteit is schandalig.

18. kees van Brunschot

Wij hebben met 4 personen, genoten van de gehele ambiance van de Posthoorn. We zijn hier gekomen door de actie van Shell, zelf hadden we daar geen hoge verwachtingen van. Alles was super, ook de keus van het 3 gangenmenu, als er geen acties meer is gaan we zeker hier ook nog eens terug. Het was er gezellig druk ongeveer 30 andere gasten. De Posthoorn verdiend een dikke pluim.

19. Cor Dingena

Om positief te beginnen: de bediening van de dames was ronduit goed en allervriendelijkst. Deze ondernemer mag zich gelukkig prijzen met deze dames.

We waren hier in verband met de landelijke AH restaurant actie speciaal vanuit ons vakantieadres met hoge verwachtingen gekomen. Over de kwaliteit en kwantiteit zijn wij heel erg teleurgesteld, voornamelijk omdat we ons getild voelden, want men durft hier prijzen te vragen en men geeft hier heel erg weinig voor terug. Ik zou me heel diep schamen om zonder te verblikken of te verblozen dit te durven vragen aan mijn gasten.

Ik had als voorafje de zoete kippenvleugels gekozen, welke 7,75 euro kostte. Ik kon mijn ogen niet geloven dat ik slechts 3 (!!) kippenvleugeltjes kreeg geserveerd voor dat bedrag. Ik voelde me zeer belazerd.

Als hoofdgerecht had ik een entrecote besteld (19,50 euro). Ik denk dat het stukje vlees maximaal een afmeting had van hooguit 8 x 12 cm. Bovendien was de kwaliteit van het vlees en het garnituur ver onder de maat.

Mijn vriendin had als voorgerecht een carpaccio besteld van 9,50 euro, maar ook hier bleek de kwantiteit ook zeer mager, alsmede de kwaliteit. Daarna had ze een mixed grill. Het vlees was zeer taai en veel te vet.

Last but not least hadden wij pancakes als nagerecht besteld. Was ook geen topkwaliteit en het was zeker geen pancake maar een pannenkoek naturel met ijs, aardbeien en slagroom.

De Posthoorn slaat de plank dus op vele fronten geheel mis. Een bittere teleurstelling om het gevoel te hebben dat deze ondernemer snel geld wil verdienen over de rug van klanten met bepaalde verwachtingen. Met als gevolg dat hun klanten waarschijnlijk nooit meer terugkomen. Ik hoop dat men zich deze kritiek aantrekt en dratische- en structurele verbeteringen zal gaan doorvoeren. Dat is bitterhard nodig.

3,4
  20. Zeer slecht!! Stokbrood bevroren, hamburgerbroodje taai, toetje met stroopwafels waren erg hard. Geen aanrader

4,1
  21. R schepens

Met pasen een paasbrunch voor 11 personen gereserveerd. We zouden aan tafel bediend worden en konden naar keuze een tijd kiezen, aangezien het niet in buffet vorm was. Enkele personen kwamen later en dat hebben we meteen gezegd en verteld dat we buiten nog even zouden wachten tot onze groep compleet was.

Na 45 min. zijn we gaan zitten, bleek het ineens een buffet te zijn. Hadden ze de dag ervoor spontaan besloten, maar hadden ook, toen we ons daar meldden, niets van gezegd.

Al het eten stond te verpieteren op een tafel, was niets in de koeling gezet. Het drinken was niet in buffet vorm. Bij de kinderen werd een bestelling opgenomen voor drinken dat we er bovenop moesten betalen en nadat deze bestelling was gebracht, kwamen ze met een glaasje jus. Koffie, thee werden in thermoskannen achter de bar bewaard en moesten we om vragen. Dit tegen 17,50 p.p. en 12,50 per kind.

Heb daar mijn beklag gedaan en later nog via mail, maar werd niet op gereageerd. Was ook geen enkele leiding aanwezig. Bij het afrekenen waren ze alle gegevens kwijt, duurde 20 minuten voor we konden betalen.

Het personeel was totaal niet bekwaam en leiding ontbrak. Laat staan, dat we nog een excuus kregen. Voor ons was deze paasdag door dit gebeuren echt verpest.

22. Snijders

Zeer malse spare-ribs, dames meer dan genoeg per portie, sommige heren kunnen meer. En krijgen dat dan ook. Al meerdere malen geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

23. Onbeperkt spareribs, goedkoop dat wel, ook lekker vlees. Kindermenu's veel te duur (bijna 8 euro voor beetje friet met snack). Maar de service is bedroevend. Personeel zit van 5 tot half 6 zelf rustig in het restaurant te eten, terwijl wij 45 min moeten wachten op het eten en zelf om drinken moeten vragen. Onbeperkt spareribs, ook zelf weer vragen om een vervolgportie waar we weer langer dan 30 min op moeten wachten. Daarna komt er weer niemand aan onze tafel. Eigenlijk hebben we dorst, maar we gaan maar gewoon weg (eerst zelf rekening vragen). Weg gaan zonder dat iemand je gedag zegt.

24. Fam. L 574 punten

Groupon aanbieding: spareribs waren lekker mals maar sommigen smaakten niet lekker en waren vet. Bakje frietjes, mayonaise en knoflookmayonaise. Weinig sla-garnituur. Stokbrood vooraf was een wit afbakbroodje. De desserts vonden wij te duur voor die prijs. De stroopwafeltjes op het ijs waren keihard en de andere desserts waren niet om over naar huis te schrijven. Toiletten ontzettend vies en er zaten groene vliegen tegen het raam. De Groupon is niet duur maar als je alles erbij rekent, is het nog een prijzig etentje.

6,7
  25. Met een Groupon voucher hier twee keer gaan eten. Altijd een hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel, inrichting is leuk, etc.
    De eerste keer was ik met mijn vriendin. De eerste portie beloofde nogal wat: het waren inderdaad erg lekkere spareribs. Daarna, wat wel gek was, werd het met de aanvulling minder: de ribs werden wat taaier en er zaten ook een paar botsplintertjes in het vlees, waar het bot doorgezaagd is. Deed me vermoeden dat aanvul-rondes uit kostenbesparing vanuit een andere, goedkopere voorraad kwamen. Verder vond ik 3 euro voor een vaasje bier wel heel overdreven; normaal betaal je daar meer richting 2,50 voor.

De tweede keer was ik met een vriend van me, en dus was het bunkeren geblazen. Gek genoeg waren alle gangen harstikke goed, dus dat is een dikke plus. Verder vond de ober het maar al te leuk hoe we bezig waren, en werd er totaal niet moeilijk gedaan over aanvullen of wat dan ook.

Kortom, eigenlijk was het alleen raar dat de kwaliteit zo wisselde tijdens de eerste keer, en zijn prijzen best hoog. Daarbij komt nog de locatie: Oisterwijk ligt al niet al te snel bereikbaar, en het is daar nog een flink eind (kilometer of 7 schat ik) vandaan. Hele onderneming dus, maar de vriendelijke bediening maakt het wel goed.

26. Benjamin

Gisteren bruiloft gehad. Samen met de andere ceremoniemeester georganiseerd op locatie de Posthoorn te Oisterwijk. Eigenaar denkt geweldig mee in mogelijkheden.
    Locatie is goed verzorgd en authentiek. Het biedt ook mogelijkheden voor kinderen om zichzelf heerlijk te vermaken. Service is perfect. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk, sociaal ingested en altijd in voor een grapje.
    Verder wordt er zo goed gezorgd dat men niets te kort komt.

Dit soort service (prijs/kwaliteit) ziet men nog maar op heel weinig plaatsen.

27. Ook wij [7 volwassen en een kind] hebben gisteren via Groupon spareribs gegeten die overigens voortreffelijk waren!
    De bediening was vriendelijk en ook de ruimte was prima.
    Al met al een superleuke avond gehad!

28. Ik sluit mij aan bij het bericht van Anja (hierboven/hieronder) Wij hebben er ook met korting van Groupon, spareribs gegeten, en dat was super, zeer zeker voor herhaling vatbaar, en wat een prettige bijkomstigheid is voor ons, het is heel hondvriendelijk. Niks mis mee!!

29. Wij hebben hier gegeten met een Groupon-voucher voor onbeperkt spareribs eten. Anders waren wij hier waarschijnlijk nooit terecht gekomen, wat een gemis zou zijn geweest. De spareribs waren echt voortreffelijk! Lekker mals en goed van smaak. Vooraf hadden wij huisgemaakte garnaalkroketjes; ook een echte aanrader. Ook een prima assortiment nagerechten. Bediening was uitermate vriendelijk en correct. Bij opgave van het emailadres kregen we ook nog een tegoedbon voor gratis midgetgolf. Wij gaan hier zeker nog eens terug.

30. Al jaren in de zomer lekker op het buitenterras een hapje eten en genieten. De kinderen kunnen zich hier ook prima vermaken. Als je in de omgeving wandelt, fietst etc is het hier goed rusten.