ma 10:00 - 20:30

1568622021 77
1623291984 78
1677961947 78

1. johan de win

Op zaterdagmiddag 9-9-2023 na enige jaren weer eens met mijn (inmiddels ernstig gehandicapte) vrouw richting Gerrithoeve gegaan.
    Klaarblijkelijk heeft men daar met een nagenoeg satanisch genoegen getracht de toegang (tot het terras) met een rolstoel nagenoeg onmogeijk te maken.
    Prima!

2. Eten was prima. Sfeer gezellig en goede bediening.

3. Het was er goed toeven het is wel een grote portie.
    Allemaal goed gegeten en gastvrij onthaal.

4. Hele leuke plek voor de kinderen om te spelen, zowel binnen als buiten. Het spelen in de speeltuin kost wel geld, bovenop de kosten die je voor het eten en drinken betaald.

De bediening lijkt erg onervaren. Drinken besteld, niet gebracht. Koffie besteld, gekregen zonder suiker of melk. Koffie aan de bar bestellen duurt even. Je staat zeker vijf minuten te wachten voordat er iemand in de gaten heeft dat je er staat.

Eten is prima. Maar je betaalt 2,50 voor een simpele witte kinderboterham met jam. Boterham met hagelslag lijkt meer op een kom hagelslag met een beetje brood.

Voor herhaling vatbaar, maar alleen vanwege die mooie locatie en speeltuin.

5. Heerlijk met vrienden gefietst op 20 Sept j.l. in de omgeving van Oisterwijk kwamen hierlangs tijdens onze route, eerst lekker wat gedronken toen verder gefietst naar de auto's i.v.m file huiswaarts hier terug gekeerd om eerst wat te eten en dan onze weg vervolgen huiswaarts.

6. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening en goed betaalbaar. Echt een aanrader. Gaan zeker nog een keer terug.

7. Susan en mayke

Leuke locatie. Bij binnenkonst gelukkig niet druk. 2 Tafels waren bezet. Daglunch en soep besteld en broodje hamburger met eigen gemaakte sausje. Na drie kwartier het eten gekregen. Soep waren ze vergeten en het eigengemaakte sausje was er ook niet. Het gebakken eitje was nog rauw. (Deze maar niet opgegeten). Aangegeven dat er geen soep geleverd was en het sausjes ontbrak… jammer dat je het gevoel krijgt dat het personeel je uitlacht achter de bar. Kan het echt wel begrijpen als het druk is maar met 5 personeelsleden op 10 mensen moet dit niet kunnen.

8. We zijn laatst bij de kinderspeelboerderij geweest van de Gerrithoeve. Erg spontane bediening. De kinderen kunnen er heerlijk spelen en het eten is ook prima!

9. Niet de eerste keer daar, absoluut wel de laatste.

Niks mis met de prijs/kwaliteit, want het is niet duur.

Geen verkeerd woord over het bedienend personeel, de meisjes moeten orders van 'bovenaf' opvolgen, maar 'bovenaf' mag wel een communicatiecursus volgen.

We zijn zeer onbeschoft behandeld toen we een klacht hadden over vlees bij een vegetarisch gerecht. Er is een drankje van de rekening afgehaald. Ons werd verteld dat het standaard beleid is om vleessalade bij de vegetarische groenteburger te serveren, tenzij de klant aangaf geen vlees te willen (lijkt me logisch bij een vegetarisch gerecht), daarom wilden we nog niet betalen en graag eerst een meerdere spreken omdat we dit antwoord niet acceptabel vonden.
    Uiteindelijk kwam de 'baas', die de klacht afdeed als onbelangrijk en ons vanaf de eerste minuut onbeleefd te woord stond (''Jullie gaan echt wel betalen" , "Meekomen naar achteren, nu, jij ook") en niet wilde luisteren. We wilden betalen nadat er een fatsoenlijk gesprek had plaatsgevonden. Dat laatste is niet gebeurd en we kregen nog een middelvinger na van deze meneer, terwijl hij gewoon zijn geld heeft gekregen. Beetje vreemde manier van communiceren. Zo ga je niet met klanten om, wat het probleem ook is.

10. Vandaag gegeten bij gerrithoeve.
    Het eten was goed zeker de gehaktbal uit jus.
    Met brood.
    Komen zeker nog terug.

11. Theo arts

Met 9 personen best groot bedrag besteed, wordt er op de rekening voor 4 kindjes 4 euro gerekend voor gebruik speeltuin. Wordt ook niet gevraagd van welke leeftijd ze waren. Ook voor de kindjes die ouder dan 10 waren moesten we een euro betalen. Terwijl die normaal gesproken niet hoeven te betalen bleek achteraf.vind dit zeer klant onvriendelijk.

12. Tweede kerstdag lekker gegeten. Wel lang moeten wachten op het hoofdmenu, hadden gehoopt voor donker thuis te zijn, dat is jammer genoeg niet gelukt.

13. Heel leuk terras. Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel ga zo door.

14. Frans en Elly Oosterbaan

Bediening was vriendelijk. Het eten was echter slecht! Het vlees was, koud, droog, en smakeloos!

Dit was eens maar nooit meer.
    Jammer want de locatie is wel leuk.

15. Gerrie Nouwens

prima lokatie, lekker eten voor een budget prijs, vriendelijke bediening.

Kortom een aanrader.

16. renders

Goed eten goede service.

alleen tip:

Afstapje naar toilet vele mensen verstappen zich daar,
    en de deur gaat niet automatische dicht zodat van de tafel langs ons de bezoekers ombeurten moesten opstaan voor het sluiten van deur toilet groep.

Met vriendelijke groet,

Jan Renders

17. Al vaker hier geweest. Altijd gezellig of het nu druk is of rustig. De maaltijden zijn eenvoudig maar lekker, voor een leuke prijs. Zomers lekker buiten op het terras. Bij twijfel doen.

18. Elly Clabbers

Na enkele negatieve recensies gelezen te hebben was ik benieuwd of de kwaliteit van het eten inderdaad achteruit was gegaan. Verleden jaar was het namelijk nog prima. En nu dus ook. Heerlijke varkenshaas uit de klomp, mals en sappig. De bediening was vriendelijk, maar niet helemaal competent. Wij kregen het eten dat bedoeld was voor de gasten aan het tafeltje naast ons en die al veel langer wachtten. Dat werd echter meteen goedgemaakt met een drankje en voor zover ik het begrepen heb hoefden ze het eten ook niet te betalen. Het excuus was dat er "nieuw personeel" was, maar dat dient natuurlijk eerst goed opgeleid te worden voordat het wordt ingezet. Klein minpuntje dus. Verder was de wachttijd wat lang (een uur) en heb ik de sfeer een 9 gegeven, omdat het wel erg lawaaierig was. Maar dat is persoonlijk, anderen vinden dit waarschijnlijk juist gezellig. Al met al: een aanrader! En we komen absoluut terug!

19. Fam van Hooff

We zijn hier laatst voor het eerst geweest. Een hele bijzondere locatie! Eerst koffie met huisgemaakt gabak. €1,90 waar vind je dat nog voor die prijs? Na onze wandeling ook een hapje gegeten, lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening! Wij komen vaker van jullie restaurant en omgeving genieten. Tot gauw!

20. Het is de vierde keer dat we hier gegeten hebben, en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Gisteren was het afgezien van de niet goed doorbakken varkenshaas prima in orde.

Familie 👪 Manders St Michielsgestel

21. Gisteren heerlijk gegeten bij De Gerrithoeve! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Sfeer is geweldig, je wordt mee terug genomen naar de tijd van toen. Komen zeker nog eens terug!

22. Op zondag 26 april j.l. hebben wij 2 vrienden uitgenodigd om gezellig bij "De Gerrithoeve" 's avonds te gaan eten. 3 personen bestelden het menu "uit de klomp" maar helaas, de varkenshaas was gortdroog en zo droog dat je het niet doorgeslikt kreeg. We hebben dat een aantal malen doorgegeven aan verschillende serveersters. Het werd alleen afgedaan met de woorden: "We geven het door aan de kok."
    Men verwacht dus dat het doorgegeven wordt aan een leidinggevende en die hierop anticipeert, maar helaas niets van dat al. Voor ons een heel grote teleurstelling en zullen geen vrienden meer uitnodigen om mee te gaan eten naar "De Gerrithoeve". Op z'n minst hadden wij een sorry verwacht met een kopje koffie.

Hanny en Ruud van de Pol
    Els en Gerard Sprenkeling

4,5
  23. Naar aanleiding van (jaren-oude!) goede recensies deze uitspanning bezocht om te dineren. Nostalgische inrichting is een lust voor het oog evenals de landelijke ligging. Bediening verloopt rommelig en traag; de steeds wisselende serveersters hebben duidelijk niet allemaal horeca-feeling... Het alom geprezen 3-gangen 'klomp-menu' (eten uit een klomp) viel ronduit tegen. Verder dan een origineel idee gaat het niet. Soep uit een glazen weckpotje, gevolgd door een houten klomp met daarin alleen maar 'Aviko'-aardappelpartjes + een satéprikker met 3 stukjes gortdroge varkenshaas en een bakje met één bolletje huzarensalade met wat stukjes rauwkost. Toetje: één bolletje vanille-ijs met een streepje saus en een dotje room. De 16 Euro die dit menu kost is absoluut teveel betaald! Grote(re) eters hebben er ook zeker niet genoeg aan. Leuk als ervaring, maar niet voor herhaling vatbaar.

24. Op verzoek van kennissen zijn wij met z'n vieren afgelopen zondag bij jullie wezen eten. Recept uit de klomp. Wel ik kreeg een stokje met drie stukken haas maar ik heb nog nooit een grotere teleurstelling gehad. Droog en taai en ik heb dus netjes gemeld en heb het dus terug gegeven. Ik moest het met een sorry meneer maar doen. Mijn mede tafelgenoten durfden niets gezeggen en hebben het met tegenzin toch maar naar binnen gekregen. Ik had wel een ander stukje eetbaar vlees willen hebben, want daar kom en betaal je toch voor. Ik wou geen stampei maken maar verwacht toch wel een genoeg gebaar dan sorry.
    Gerard Els Hanny en Ruud.

25. Heerlijke verse producten, simpel maar lekker !! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding (prijs voor 3 gangen + drinken ong. 20,- euro). Ook de sfeer is gezellig en ongedwongen. We zijn er al verschillende keren geweest en het blijft goed. Wij vinden het zeker ook een aanrader !!!
    Ook voor groepen met een beperkt budget een goede locatie.

26. fam van moorsel

Wij zijn nu drie keer geweest, 2x binnen gezeten en 1x buiten en we hebben het steeds erg naar ons zin.
    Mijn man is in november jarig en dan komen wij met de kinderen bij jullie eten, tot dan.
    Groetjes, de fam. van Moorsel.

27. Wat een schitterde locatie met prima eten voor een redelijke prijs. Vooral eten uit een klompje was een aangename verrassing. Na de vakantie reces gaan we daar met het personeel eens lekker eten. Ook makkelijk te weten dat het 7 dagen per week geopend is. De bediening was prima met leuke spontane meiden. Wij wensen restaurant de Gerrithoeve uit Oisterwijk veel succes met uw aantrekkelijke formule en graag tot ziens.

Toon & Petra Maxwell.

Kinderopvang Tweenies Tilburg.

Kinderdagverblijf Bella Breda.

28. Een leuk restaurant. Voor een redelijke prijs lekker eten in een landelijke omgeving.

Bediening zeer vriendelijk, kinderen kunnen er volop spelen.

Echt een aanrader.

29. Bert en Conny Heijkoop

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Simpele Hollandse gerechten voor een geweldige goedkope prijs. Recht toe, recht aan. Soep wordt geserveerd in een weckpot, soms ook het toetje. Erg leuk is het klompgerecht. Je krijgt een echte klomp op je bord. Toppie. We waren hier al eerder geweest maar het blijft voor herhaling vatbaar.

30. Wij hebben op advies van iemand anders op 23 maart 2011 hier gegeten. Er wordt reclame gemaakt in het restaurant voor een bal gehakt. Toen ik hem wilde bestellen bleek deze uitverkocht.

De toen bestelde hamburger was zeer slecht. Hij bestond uit twee schijfjes worst met wat saus. De tomaten soep was pittig, maar geen stukje vlees of een balletjes er in. M.a.w. wij gaan er nooit meer eten.

3,7
  31. Zo lekker, zo gewoon, zo vriendelijk, zo goedkoop, dit is mijn restaurant.

Ik zeg tot de volgende keer en hartelijk bedankt.

Ik ben na 2 herseninfarten gehandicapt geworden, en ben rolstoel gebonden. Dus ik vind de toegang iets minder, maar ik heb vernomen dat daar aan gewerkt word.

Het is ook prettig dat mijn (hulp) hond mee kan.

Het is gewoon top, ik voel er me thuis.

Vele groetjes fam Dirks.

32. Johan 5 punten

Een geweldig leuk restaurant, goede producten en zeer betaalbaar. Vooral de soep in een weckpotje, erg lekker.

33. Goed en eten uit ons Brabant, een echte volkskeuken.

Ik hoop wel dat ze produkten gebruiken uit Brabant.

Maar goed en lekker eten.

34. Frans terlinden

Lekker gezellig en heel knus.

Gezellig en vriendelijk personeel.

En lekker eten voor weinig.

Groetjes Frans uit 's Hertogenbosch.
    En tot ziens.

35. gezellig enz .maar wel grote hoeveelheden zeg!

36. Van Riel

Zo leuk! En belachelijk goedkoop eigenlijk want het is hartstikke lekker en veeeel te veel!

37. cam verhoeven

gewoon goed