De Dorpsherberg in Oisterwijk

1420124669 51
1483195169 60
1490203002 63

1. René Schulte

Gezellig, lekker, redelijk geprijsd en een verademing na allerlei experimenten. Je moet hier niet naar toe gaan voor een sterrenmaaltijd, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Het is goed eten, vriendelijk geserveerd (ook als je iets vraag wat niet echt op de kaart staat) tegen een redelijke prijs. Lekker warm, het eten en de omgeving, terwijl het buiten maar iets boven nul was.

2. E.spijkers

Om 18.00 gaan eten, hoofdgerecht kwam om 20.00 uur. Het gerecht (entrecote) had waarschijnlijk heel lang onder een hete lamp gestaan, was koud en doorbakken. Meteen omgewisseld en een gratis wijntje gekregen. Waarom het zolang duurde, is ons niet duidelijk geworden.

3. Gegeten bij de dorpsherberg,27-09-2016,gerookte zalm met toast€ 12,50, voor nog geen € 2,50 kostprijs op het bord, men durft,goede kwaliteit, maar duur.
    Meloen met parmaham, meloen hard en steenkoud, de parmaham kwam overal vandaan, behalve uit Parma.
    Dit bezoek niet voor herhaling vatbaar.

4. De kwaliteit is prima maar te duur betaald. Te weinig eten voor het geld wat men betaald. De kaart is beperkt en summier. Met vier volwassenen 1 kommetje friet en 1 kommetje niet gevulde bladsalade als bijlage?

5. Roger van hout

we hebben er lekker gegeten.
    het restaurant heeft een heel gezellige sfeer.
    een klein min puntje, er mag wel iets meer groente bij het eten

6. Wat is er gebeurd met dit restaurant, waar wij zo vaak heerlijk hebben gegeten? Het wordt steeds slechter. Het menu van vorige week (22 juni) was bar slecht.

Dit was onze laatste keer, jammer.

A.j. en An

7. We zijn al meerdere keren hier komen dineren op onze terugtocht naar huis (Gent) en zijn telkens verrast met een zeer positieve ervaring! En wat een mooie locatie... inside & outside!

8. Daan en yvon

Super leuk restaurant, sfeervolle inrichting, lekker gelunched (tomatensoep ook heerlijk!). Bediening was heel aardig, dus graag tot ziens!

9. Martin Hendriks

Op dinsdagavond 22 december heerlijk gegeten met vijf personen bij de Dorpsherberg. Goede bediening. Rustige sfeer. Uitstekend eten. Veel keus.

10. h.raaijmakers

Begin juli hier gegeten. Voor het eerst en gelijk voor het laatst.

De eigenaar liep chagrijnig rond. Mopperde openlijk op het personeel, terwijl die hun best deden. Door de sfeer die er gecreëerd werd smaakte het eten maar matig.

Ook klopt de prijs / kwaliteit niet. Veel te hoog.

Kortom, een zeer teleurstellende avond.

11. van Laarhoven

Ik zit gemiddeld 4x per week op terras bij de Dorpsherberg voor een drankje en een hapje en het bevalt altijd goed. Echter maandag 1-6-2015 was ik er ook weer en werd er door de eigenaar gesuggereerd dat ik erg dronken was. Hij maakte gebaren naar zijn personeelslid achter de bar, schandalig want ik verteer ongeveer meer als 100€ per week op het terras daar, daarbij te vermelden dat ik 2 pilsjes op had en mijn vrouw 2 rosè. Verder is het personeel perfect daar.

12. Heerlijk gegeten met 10 personen. Allemaal tevreden en een prima bediening.

13. Er ging van alles mis met de bediening. Voorgerecht vergeten, vlees taai, salade bij hoofdgerecht vergeten te serveren en onvriendelijke bediening. Zelfs de rekening moest ik twee keer vragen.

Een keer gegeten maar nooit meer terug! Bij het afrekenen overigens wel netjes opgelost door korting te geven.

14. 31 Augustus voor het eerst gegeten bij de dorpsherberg met 4 personen. Nooit meer! Men kreeg bij hetgeen we besteld hadden (Gambas, Lamskoteletjes en spareribs) een bakje ongeschilde stukjes slappe, gerimpelde aardappel en een klein bakje sla waar bijna niets in zat, belachelijk.
    Mijn vrouw vroeg om een kannetje water maar kreeg een klein glaasje. Overal waar wij gaan eten krijg je gewoon een kan met water, dat kost toch niets, drank bestellen we toch wel.
    Opnieuw in het menu gekeken en daar stond in kleine lettertjes onder, eventueel met frietjes en dan kwam er 4 euro bij, belachelijk!! Wat kost een bakje met friet. Kunt u niet de menukaart wat duurder maken en dan toch wat frietjes en groente erbij doen zo het altijd geweest is, want dit is zeer misleidend.

2,1
  15. Een vaste klant

De heer Pechtold weg bij de Dorpsherberg!!!
    Een groot verlies voor de herberg. Een topper, en zeer sociale man en sfeer maker voor heel veel gasten die de herberg regelmatig bezoeken.

16. Hebben geluncht. Duurde erg lang voordat we de soep en hierna de kroketten hebben gehad. 2 kroketten van slechte kwaliteit. Vlees in kroket was ver te zoeken voor 7 euro met 2 sneetjes wit brood zonder beloofde garnituur. Dan was ik toch liever naar de friettent gegaan waar ik in ieder geval snel geholpen zou zijn en het ook nog goedkoper zou zijn.

17. Slechte ervaring, niet al het personeel is even vriendelijk.
    Slechte plaatsen voor zes personen tegen de keuken aan binnen, met veel herrie.
    Erg lang op de drank moeten wachten.
    Het eten was prima,

18. Afgelopen dinsdag (30 juli) zijn we voor het eerst hier geweest. We hebben er heerlijk gegeten! Het was een super leuke avond, en de gastheer zorgde bij ons, en bij de rest van de gasten, voor een leuke sfeer. Ik zal hier zeker nog een keer terug komen!

19. Frank Meeuwsen

We hebben er de sliptongetjes en de entrecote gegeten. Aan het vlees en de vis is te proeven dat dit bedrijf een uitstekende keuken heeft. De vis was precies goed. De entrecote prima; met truffel rucola en kleine krullen van harde kaas mooi opgemaakt en prima van smaak. De garnituur was echter van grote saaiheid: friet, mayo en sla-uit-de-zak-van-de-makro-met-dressing-uit-de-emmer. Juist als te proeven is dat een keuken meer in huis heeft, is dit een tegenvaller. bij de nagerechten eigenlijk hetzelfde verhaal.
    Kortom; in aanleg een prima keuken, maar ze lopen bepaald niet op hun tenen. In de bediening idem dito. Aardige mensen, in potentie zelfs top, maar net in een te lage versnelling. Mogelijk omdat het die avond de benauwdste dag sinds jaren was in NL, maar toch jammer. Samengevat; in dit restaurant zit veel meer in, maar het komt er niet uit..

20. Huub van Turnhout

28 mei 2013 met 4 personen gegeten : niets te genieten ! Wij aten in de Dorpsherberg voorheen zo'n twee maal per jaar. De kwaliteit is achteruit gehold met als dieptepunt 18 mei. Het soepje ging nog wel, maar het hoofdgerecht ( slibtongetjes ) werd geserveerd zonder " aankleding " en bovendien niet vers. Daarbij werd voor alle 4 personen zegge en schrijve één vaasje salade geserveerd ( ongeveer voor anderhalve persoon ) met daarbij donkerbruin aangebrande frites. Die gingen direct retour op ons verzoek ( hoe durft het personeel dat te serveren ? ) Ja en als je maaltijd bijna op is, komen pas de nieuwe frites. Op de vraag of het goed gesmaakt had, heb ik het personeelslid het cijfer 2 gegeven ( op de schaal 1 tot 10 ) voor de moeite !
    Toevallig bestond ons gezelschap niet uit een gezin, maar uit 4 verschillende volwassenen, die NOOIT meer zullen terugkeren en ook geen goede reclame zullen maken. De wijnglazen met de vermelding " Het Genieten " kunt U wat ons betreft in de glasbak deponeren . . . . .

1,3
  21. Wij eten regelmatig bij de Dorpsherberg maar vooral de laatste tijd zijn wij weer erg enthousiast.
    De sfeer is er altijd prima maar het valt op dat het personeel nu meer aandacht geeft en professioneler overkomt. Vorige week weer geweest en ook de kwaliteit is verbeterd. Je wordt hartelijk ontvangen en je krijgt voldoende aandacht. Een aanrader dus!

22. Wat een prachtig bedrijf is dit zeg. De inrichting geeft een huiselijke sfeer en dat in combinatie met de zeer goede en professionele bediening maakte de avond die wij hier met zijn vieren hebben doorgebracht tot een mooie avond. De bediening was aangenaam, persoonlijk, wist veel van de gerechten en wist daarnaast nog iets te vertellen over de wijn. Aanrader; carpaccio vooraf, de entrecôte als hoofdgerecht en de crème brulée na. Maar de gerechten die de rest van mijn gezelschap hadden zagen er ook verrukkelijk uit. En een bakje extra friet gratis krijg je niet overal meer. Kortom; wij komen nog eens terug!

23. Het eten viel erg tegen. Kwalitatief zijn ze erg minder geworden. Eten was lauw tegen koud aan en ook de frites was twee keer gebakken. Zag er ook niet uit.
    Ook was de bediening slecht.
    Erg jammer, want een paar jaar geleden was dit een van mijn favoriete restaurants, maar het is heel erg veranderd. Ik zou er nu niet meer naar toe gaan.

24. henny cruijssen

Wij waren met een groepje van 5 personen. Bediening liet lang op zich wachten. Wij hadden als hoofdgerecht met 5 personen mosselen besteld. 1 pan mosselen terug gestuurd omdat de mosselen niet open waren. Pan werd mee terug genomen [geen sorry] kregen 2 kleine bakjes friet, we bestelde 1 bakje friet extra omdat 2 kleine bakjes wel erg weinig is voor 5 personen.

Op de rekening van 220 euro stond het bakje friet er wel extra bij voor 3 euro. Dit vind ik schandalig.

25. Jennifer

Ik vind het allemaal een beetje jammer. Ik kwam er regelmatig om te eten, maar vind het tegenwoordig een beetje tegenvallen.

Bediening weten vaak meer niet als wel.

Gewoon jammer!

26. Woensdagavond wezen eten. Het was vrij druk, dus dat betekent normaal gesproken dat het goed was. Ik wou eerst carpaccio bestellen, zag toen bij de buren hoe dit er uit zag. Zo klein heb ik het nog nooit gezien, en dat voor 13.50 Euro. Voor dat bedrag verwacht ik een goed gevuld bord, en niet twee eetlepels! Besloten een tomatensoep te bestellen, die was prima. Vervolgens gekozen voor de pepersteak. Deze was goed. Echter voor een bedrag van 18.50 vind ik dat hier wel groenten bijhoren en niet alleen een groot bord, biefstukkie, halve tomaat en welgeteld 7 dikke frieten. Groente of salade moet los bijbesteld worden tegen betaling. Dit gaat mij te ver. Het ijs van Saranne was een prima nagerecht voor een goede prijs.

Vanwege de karige porties en ook lange wachttijden denk ik niet dat we hier nog naar toe zullen gaan.

27. Gereserveerd. De tafel is tot 19.45 vrij, prima, voorgrerecht is goed. Hoofdgerecht 2x entrecote met rucola etc, meisje vraagt kalfs of gewone entrecote, mijn vraag wat is gewoon, kan ze geen antwoord op geven. Wij bestellen kalfs, er wordt niet gezegd dat dit een heel andere garnering heeft. Bij het opdienen kijken mijn man en ik elkaar raar aan, is het dit wat we besteld hebben? De eerste blik valt zwaar tegen, mijn man proeft zijn entrecote, er is door dit vlees niet heen te komen, het is een taaie lap. Het meisje neemt het terug mee, mijn bord ook, als ik het terug krijg is het vlees voor de helft minder. Heel slecht opgelost.

28. Ik heb hier pas gegeten, nou in 1 woord SUPER!

Heerlijke Carpaccio en de Entrecote was ook Heerlijk!

Super bediening, ondanks de drukte toch vriendelijk en gastvrij ontvangen en bediend!

En helemaal niet duur! Hier kun je als gewone gast ook lekker en gezellig eten!

Leuk ook dat je de keuken in kunt kijken en de alles kunt bewonderen wat daar gebeurd....

Zeker voor herhaling vatbaar!

29. A de Bruin

Dinsdag na Pinksteren, het terras ziet er gezellig uit.

We gaan zitten voor een lunchhapje.
    We bestellen tomatensoep die heel lekker is en een pasteitje.

Het pasteitje is slecht gebakken en piepklein (een voorgebakken ding van de supermarkt is zelfs smakelijker!). De ragout is slecht gebonden (het lijkt wel soep en gemaakt met kipgehaktballetjes) en een beetje peterselie kon er ook niet van af.

Al met al een bijzonder smakeloos geheel.

De bediening zeer onpersoonlijk.

30. Pretig en goed gegeten, bediening goed. Prijs/kwaliteit goed.

Jammer dat een persoon als onze Koningin een cheque krijgt voor zo een restaurant. Had beter besteed kunnen worden aan iemand die het beter kan gebruiken, zoals een asielzoeker.

31. Pas wezen eten bij De Dorpsherberg.

Het eten was op zich best goed, alleen jammer van de domper bij de rekening.

Wat blijkt; de op het eerst zo leuke geste van het het miniscuul kleine appeltaartje bij de koffie blijkt gewoon op de rekening te staan als cafe complet! Jammer dat je op deze manier weer een paar euro extra omzet moet binnen halen.

Tip...... als mensen bijna 100euro af moeten rekenen voor 2 personen, geef die cafe complet dan gewoon voor de prijs van gewone koffie..... misschien dat ze dan wel terugkomen.
    Nu in ieder geval niet meer.

32. Zeer goede tent, leuke locatie en goede bediening. Eten en drinken van topkwaliteit en ook goede kwantiteit.

Moeite waard!

33. Wim Oisterwijk

Op basis van eerdere ervaringen (voor de verbouwing) met een gast hier gaan eten. Ik schaam me nog steeds voor mijn gast.

Chaotische bediening. Heel lang wachten, vooraf en tussen de gangen. Zelf om de menu kaart moeten vragen. Meerdere keren de dessertkaart en de rekening moeten vragen.

Eten kon er net mee door. Borden gloeiend heet maar het eten wat er op lag was te koud.

Ontzettend rumoerig, door de akoestiek maar ook door het elkaar toe schreeuwend personeel. Inkijk in een open slordige uitserveer/afwas keuken.

Publiek van en naar toilet moet gehaast personeel met volle borden op de trap passeren. Te veel tafels, te weinig personeel? Slechte organisatie?

In ieder geval geen aanrader. Mij zien ze er in ieder geval niet meer.

34. Claire OIsterwijk

Heerlijk gegeten!!!En voor de liefhebbers de beste Crème Brulée ooit!!!

35. Joost Bus

We hebben hier met 10 man gegeten, eten was goed maar had méér mogen zijn. De bediening was echter zéér waardeloos, we stonden constant droog er werd niet één keer gevraagd of alles naar wens was, we hadden extra frites besteld waar we vervolgens weer om moesten vragen waar die bleef. En uiteindelijk toen we betaald hadden zijn ze er automatisch vanuit gegaan dat het bedrag wat teveel gegeven was dus fooi was, nee volgende keer toch maar ergens anders naar toe.

36. Jan Mutsaers

Geachte directie,

Wij hebben erg genoten van het diner wat wij onlangs bij u genoten hebben. Met name de bediening was perfect, er waait duidelijk een nieuwe wind in uw bedrijf.