Diverse locaties gratis parkeren om en nabij het centrum

• OV

Twee minuten lopen vanaf centraal station
    Diverse busverbindingen naar centraal station

• Suikervrij

• Hip
  6. Betalen pin

1. Afgelopen zondag hebben we van een heerlijke lunch genoten bij DAAR. De sfeer was goed en het eten viel erg in de smaak. We bestelden de Bruchetta Zalm en het Mekkerbroodje. Allebei waren heel lekker en vulde goed. Ook compliment voor het brood zelf dat was heel lekker en vers. De wijn was goed en bij de koffie na zat een zalige macaron. Kortom DAAR is een bezoekje waard. Wij gaan er zeker ook een keer 's avonds dineren.

2. Wij wilden bij een concurrent gaan eten, helaas wil de eigenaar niet reserveren voor 4 personen, dus moesten we om 17;00 uur daar zijn, iets te vroeg en ik ben met de auto, dus 1 wijntje en dan houdt het op.

Gelukkig had ik een tip gekregen over een nieuw tentje voor aan op de Lind. Ik moet U zeggen, we zijn blij verrast, een jong stel is daar in februari begonnen, je ziet dat het jonge ondernemers zijn, maar, zoveel enthousiasme, heerlijk om van te genieten.

Het eten is puur , eerlijk en goed, prijzen zijn fatsoenlijk, de open wijnen zijn heerlijk, vooral weer de Siciliaanse (rood, mmm). Mijn vrouw Surf en Turf, mijn oudste zoon de Diamand Haas, et moi het gerecht van de dag, een varkenshaas met gorgonzola, alle bordjes waren leeg, de groenten erbij, de frietjes werden bijgevuld.

Wij komen zeker terug!