Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

1. Bij binnenkomst lijkt het alsof je een salon in loopt, en je loopt recht op de balie af. Hier werden we netjes te woord gestaan en werden we naar onze tafel begeleid.

Het eten was echt super goed! Hier hoefde je niet te twijfelen over welk sausje je bij welk vlees wilde hebben. Hier kies je voor een ‘gerechtje’. Je kiest bijvoorbeeld Kangoeroe, en hun bereiden dit op de perfecte manier. Kangoeroe, kippenbootje en tagliatelle van pannekoeken zijn 100% aanraders!

Er hing een gezellige sfeer, maar kan me voorstellen dat als het vol zit dat het voor sommige mensen als wat te druk word ervaren.

De service van de gastvrouwen en de tafelserveersters is echt top! De service van de koks ook, met als klein nadeeltje is dat ze geen Nederlands kunnen, maar ik heb dit niet als hinder ervaren.

Voor nog geen €60 kun je hier met twee man heerlijk eten en drinken!

2. We zijn geweest met 6 mensen, op zaterdag 9 maart. Het was leuk bezet, de wachttijden waren heel acceptabel. Het was, zoals altijd erg lekker. We komen graag terug, maar we waren er ooit, toen het behoorlijk vol was, ja dan moet je behoorlijk lang wachten.

3. Wij hebben heerlijk gegeten met 8 personen bij deze zaak. Hij doet zijn naam eer aan. Hedt was een echte verwennerij.

4. E van Rijen

Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
    Prijs/kwaliteit is zeer goed.
    Zijn er vaker geweest en zullen zeker weer eens teruggaan.

5. Dorrie oosterbosch

Héérlijk gegeten en fijne mensen in de bediening. Vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar.

6. Lekker eten in een fijne ambiance!

7. Bea & Will

Ongedwongen, een perfect concept. Alles wat we aten was even goed en aandacht aan besteed, we komen zeker een keer terug.

8. Zijn hier in de buurt op vakantie, via internet deze eet tent gevonden.
    Een echte aanrader.
    Heerlijk gegeten, goede sfeer bediening uitstekend.
    Prijs kwaliteit prima.

9. Leuk concept. Fraaie en smakelijke gerechtjes. Uitstekende en vlotte bediening.

10. Heerlijke gerechten gegeten.
    Vriendelijke bediening
    Goede sfeer in restaurant.
    -punt er zijn een aantal hoge tafels met hoge stoelen. Deze waren voor ons gereserveerd. Wisten wij niet. Gelukkig konden we nog aan een normale tafel plaats nemen.
    Zou eigenlijk van te voren gevraagd moeten worden.
    Maar is ter plekke goed opgelost. Complimenten

11. Marjolein

Vandaag met groep van 37 man weer bij Onze Wereld geweest. Helaas waren we niet op de hoogte dat er nieuwe eigenaar was. Vorig jaar zo genoten met de club, wat viel dat nu tegen. Heel lang wachten bij de eilanden en het koud buffet was leeg. Werd mondjes maat aangevuld. Nadat we hier een klacht over maakte hebben we een half uur extra gekregen. (Had geen zin eten werd slecht/ niet aangevuld terwijl de zaak niet vol zat) voor ons is 1 ding zeker hier komen we zeker Niet meer terug. Jammer dat zo een goede zaak zo snel achteruit is gegaan.

12. Het was geweldig, goede sfeer en heerlijk gegeten. Echt een aanrader 👍. Wij komen zeker nog eens terug.

13. Het was weer echt een “verwennerij”. Super lekker gegeten en een goede bediening!

14. We hebben heerlijke smaeckmakers gegeten. De bediening was vriendelijk en de sfeer is echt Brabants gezellig. Een echte aanrader!

15. Zeer lekker miste alleen de kippen pastei en d verwarming was te vroeg uit hoop volgende keer dat deze min puntjes zij op gelost kom zelf speciaal voor julli ragout gr yvonne.

16. Er blijkt een nieuwe eigenaar in te zitten, het is zeker niet meer wat het geweest is, verre van dat, we als gezin met 7 personen hadden om 6u gereserveerd bij binnenkomtviel het meteen op dat er veel schalen leeg waren ook de soep, ik vroeg de medewerker wanneer het word bijgevuld 15 min werd telkens gezegd, vervolgens ging ik maar in de te lange rij staan van de bakplaat waar ik te lang lang moest wachten op die ene kok die voor zoveel mensen tegelijk bezig was. Andere eiland was precies hetzelfde aan de hand, spinnenwebben hangen boven de kok, ook kreeg 2× tilapiafile in plaats van panga waar ik dus voor in die rij heb moeten staan, vervolgens ging ik maar kijken of het al was aangevuld na dik 40 min nog steeds niks, weer heb ik het aangegeven maar tervergeefs. We besloten om maar een toetjete pakken en naar huis te gaan, maaaaar de toetjes waren ook op. Dus mensen echt een afrader wel heb ik de helft van het geld terug gekregen en werd er gezegd ja nieuwe kok is traag, ok kan zo zijn maar daar hoef ik niet voor te betalen. DIEP TRIEST.

1,2
  17. Inge & Dre Buijs

Top avond door het goede eten, vriendelijke personeel en ons zelf. Muziek mag 1 tikje harder. Sfeer moet je echt zelf maken. We komen zeker terug!

18. Op zaterdag 26 januari met 5 personen gaan eten, veel verschillende gerechten geproefd, het eten was erg lekker, vriendelijk personeel en er was een gezellige sfeer in het restaurant, een echte aanrader.

19. Twee weken terug daar wezen eten. Was al wat jaren geleden, maar wat een tegenvaller de keuze is zeer slecht niet meer echt kunnen wokken. Heel veel schalen leeg. Weinig keuze. Alleen de biefstuk was lekker. Wij hadden veel spijt omdat we er jaren geleden vaak met veel plezier kwamen. Waren 83 euro kwijt maar voelde echt als weggegooit geld

20. Wederom erg lekker gegeten bij De Verwennerij.
    Brabantse toegankelijkheid /sfeer ten top!
    Bediening is niet wat ik gewend ben bij De Verwennerij maar ook nieuwe mensen moeten de kans krijgen om het serviceniveau van de Verwennerij onder de knie te krijgen.

21. WilNietZeggen

Friet is erg slap
    Spareribs zijn goed

22. Geu Jeeninga

Met 4 personen wezen eten, voor mij al bekend terrein.
    Vriendelijk personeel, Mooie lokatie. Het eten door de kok bereidt, was deze keer uitstekend. Als we aangaven, even wachten, voor de andere gang. Wel drie gangen menu.
    Was dat geen probleem. Ons punt voor deze lokatie een 8,5
    We hebben al besproken met onze vrienden kring terug te komen 👌🎉😁

23. Th. Jacobs

24. Th. Jacobs

20 jaar naar de Meulen nu La Fleuri.
    La Fleuri is de Meulen niet meer!
    Na ons 2e bezoek op 1e Kerstdag hebben wij besloten hier niet meer terug te komen!
    Als een van de eerste gereserveerd en wederom een plaats in de tuinkamer met tafels zonder tafelinnen.
    Tuinkamer klinkt aardig maar hier wil je niet zitten!
    Zo slecht! Martino en Loes wat een slechte amuses en een slecht dessert en ook de bediening zo slecht!
    De rekening vroeger in een keurig lederen etui wordt nu zo op tafel geflikkerd (540,00)
    Jammer maar we houden het voor gezien! We wensen jullie hopelijk een beter 2019

25. Jolanda van Os

Het eten was weer voortreffelijk: zoals gewend in "De Meulen". De prijs is wat hoger geworden.

26. Leo en Martin

Ook het nieuwjaarsmenu was van hoge kwaliteit we kozen voor 3-gangen.
    En kregen eerst en soortement van vis, daarna mals vlees en tot slot heerlijk ijs.
    De witte zuid-afrikaanse wijn had wat minder body, vlak van smaak eigenlijk maar dronk toch goed weg. Mijn maat vond de wijn best vol van smaak.

27. Martin en Leo

Zoals te doen gebruikelijk was het wederom genieten bij Fleurie. Dat gold voor de steak-tartaar, de kalfsucade en het ijsdessert. Voor frietjes moesten we een klein bedrag als supplement bijbetalen. Op de amuses was niet bezuinigd. De Rioja was vol van smaak en had een heerlijke afdronk, We konden een extra fles meenemen te een gereduceerde prijs chapeau! Voor prijs/kwalieit geven we een 8 omdat La Feurie wel behoorlijk prijzig is.
    Een doorsnee restaurant is het absoluut niet!

28. H.M. van den Bogaart

2De kerstdag tapas gegeten, het was erg lekker, de hoofdgerechten zijn beduidend groter dan elders. Het is een aanrader.

29. Ton Smetsers

Met 3 personen op 1e Kerstdag lekker gegeten bij Onze Wereld.
    Beleefde bediening en kerstgeschenk bij reservering.
    Voldoende variatie en snelle bediening bij afruimen van borden en glazen.
    Zeker voor herhaling vatbaar.