Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

1. Het eten was heerlijk wij komen graag terug om nogmaals iets nieuws te proberen.
    De kaart is heel uitgebreid en bijzonder mooi.

Onze complimenten aan de chef en de bediening. Wij hebben genoten van de gezellige sfeervolle muziek en lekker eten.

Mvg Sandra

2. Harry van de Goor

Prachtig gelegen en opgeknapt! Na een mooie wandeling door De Mortelen en De Scheeken (edelherten gezien!) heerlijk geluncht in De Vrolijke Jager: gezellig interieur en erg sympathieke bediening.

3. Dino van Moorsel

Met een prettige bediening heerlijk gegeten. Een relaxte avond met overheerlijke, geheel vers, klaargemaakte gerechten. Alle gangen naar keuze, voorgerecht, vegatarisch, vlees, vis, nagerecht werden glutenvrij aangeboden. Heerlijk, met een voldaan gevoel vertrokken. Ik hoorde van maandelijkse wijzigingen in het menu. Daar gaan we zeker nog eens op herhaling. Dank u.

4. We hadden er ons op verheugd, maar troffen een gesloten restaurant. Telefoon werd niet beantwoord / geen briefje op de deur. Gemaild naar opgegeven adres, maar ook paar dagen later nu helaas nog steeds geen bericht. Op facebook zagen we dat ze wegens het halloween evenement dicht waren. Heel vreemd dat onze reservering wel werd bevestigd. We kregen de ochtend zelf ook nog een reminder van de reservering. Heel spijtig :-(.

5. Danique Jeucken

Stoofpotje op met Lamsvlees deze was zo mals ongekend! Super lekker gegeten voor mij is dit 100 procent de beste Griek van de regio!

6. De eerste keer dat we daar gingen eten dachten wij waar belanden we nu? Maar het was echt de moeite waard! Heerlijk eten vriendelijke mensen met de bediening! Volgende dag besloten dichter bij het hotel te blijven maar hadden er snel spijt van dus de laatste avond er weer lekker gegeten! Ondanks dat het drukker was, was de aandacht en bediening erg goed! Zijn we er weer in de buurt gaan we er zeker weer lekker genieten!

7. Herman Klitsie

We hebben ongeveer anderhalf uur aan een tafel gezeten. Links en rechts van ons werd opgenomen, overigens nauwelijks iets uitgeserveerd. We hebben niemand van de bediening aan tafel gezien en zijn dus maar gegaan.

8. Met onze tante een heerlijke en gezellige lunch genoten.
    De sfeer was prima, het eten goed en de bediening vriendelijk.

9. Henkie T

Het eten en drinken is wel lekker alleen de vent die hier werkt doet het niet altijd even goed, soms geeft die wat minder en soms komt die gwn te laat. Ik sta nu voor een dichte friettent die om 16:00 open zou gaan, jullie moeten hier echt iets aan doen.

10. Vlees was erg lekker, mals en goed gekruid, ook de gegrilde groenten beetgaar en de potatoe skin ook lekker. Vriendelijke bediening.

11. Smetsers

Een gezellig restaurant met goede sfeer en service. Het eten was echter geen smaakbeleving. Alle gerechten vlak van smaak en zeer veilig. Prijs/kwaliteit niet in balans

12. Marc en Pauline

13. Vrijdagavond gegeten terwijl het terras vol was en het feest op de markt op gang kwam. Binnen was het rustig en sfeervol. Het menu van de chef was zeer goed verzorgd, origineel en heerlijk van smaak. Service goed en vriendelijk, variatie in wijn is goed, evenals de toelichting op de bijpassende wijnen bij de gerechten. Prijs - kwaliteit is daarmee top.

14. Marc en Pauline

15. Op zich een prima friettent.

Alleen de jongen met petje die er werkt en ook wel eens alleen staat geeft altijd veel minder friet mee dan de anderen. Hij is daarnaast ook zeker geen ster friet en snack bakker. Dat is dan toch wel jammer als je eten gaat halen en je ziet hem staan als je binnen komt.

16. Suzanne

Wij halen al 2 jaar regelmatig iets bij de Piramide. Even bellen, en het staat in 10 minuten klaar. Kapsalon, pizza, dürüm, altijd vers, lekker, en meer dan genoeg! Top!

17. Smetsers

Gisteren gegeten bij De Beurs met 16 personen. Het was op alle gebieden zeer goed. De Beursgangetjes genomen. Het eten was voortreffelijk. Ook de bediening liep gesmeerd. Complimenten aan Team De Beurs.

18. Meedere keren bij De Beurs gaan eten. Helaas is de bediening nog steeds onder de maat. Ophalen van borden als nog niet iedereen klaar is met het gerecht. Geen oog voor menu briefjes die ingevuld op tafel staan. Jammer want de gerechten zijn overwegend goed en smakelijk.

19. Smetsers

Matig! We waren tijdens ons bezoek de enige gasten. Vreemd dat als je bij een pasta wil kiezen voor een andere saus je 2 euro moet bijbetalen. Geen enkel biertje van de tap en geen mogelijkheid voor het bestellen van een karaf wijn. Niet voor herhaling vatbaar

20. Kleine eetwaren Oirschot

Afgelopen zondag high tea met zussen en erg teleurstellend voor dure prijs van 32.50
    Super klein tafeltje met 4 pers en erg kaal marmer.
    Geen etagères maar klein bordje wat te klein was en op tafel geen plaats.
    2e gang dito met koude soep kopje.
    Derde ja hoor etagere was iets beter.
    Presentatie slecht tafel veel te klein.
    Producten oké maar niet nog een keer!

21. Eten was goed en leuk personeel.
    Gaan er binnenkort nog een keer eten.

22. Pannenkoekenhuis Oirschot

Jarige oma

Op uitnodiging van de kinderen mijn verjaardag gevierd. Zeer vriendelijke bediening. Pannenkoeken waren ook lekker.
    Alleen de glazen van een tapbiertje mogen wel wat groter. Het leken wel kinderlimonade glaasjes. 0.2 ltr. Idioot klein. Ik begrijp dat na de pandemie er weer wat verdient moet worden, maar die kleine biertjes dat kan echt niet.

23. Pannenkoekenhuis Oirschot

Pieter Blauw

24. Afgelopen 2 weken 2x friet gehaald. 2x was er iets vergeten. We hebben gebeld, maar krijgen dan een snauw dat hij dat toch niet kan komen brengen. Nog geen sorry kan er vanaf.
    Klantgerichtheid is hier heel hard achteruit gegaan met deze jongen achter de balie!

25. Eerste Kerstdag Heerlijk gegeten. Bezorging op tijd. Alles warm. Kortom voor herhaling vatbaar.

26. Jelle Hoogeveen

Avond. Eerste x Bij T trefpunt patat gehaald op basis van reviews. In 1 woord slecht. (Beste patat in omstreken😳 wordt er geschreven). 🤣 Ongebakken patat van de Mac smaakt nog beter.
    1 Patat was slap smaakloos grauw van kleur niet te eten.
    De man aan de telefoon vast een goeie man maar onverstaanbaar andersom was het voor hem ook. Bleek uit wat er besteld was en kreeg. Kan gebeuren oké alleen was t niet te nasse. Prima patat zaak voor mensen die van slecht eten houden. Mvg.

2,8
  27. Ben van den Bulck

Onze tweede ervaring bij de beurs, en we blijven de beursgangetjes een superleuke en lekkere formule vinden.
    We komen zeker nog 's terug (vanuit Antwerpen!)

28. Gezellig, goei en vriendelijk personeel

29. Guus Geerts

Een rustiek restaurant met een warme uitstraling, vriendelijke bediening en erg lekker eten. Zijn hier echt verwend met een aantal lekkere gerechten van vis en vlees. Komen hier zeker nog terug.

30. Vriendelijke mensen.
    Goed eten.