Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

1. Het eten in het warm buffet was koud. De sushi was niet gekoeld en smaakte niet vers. De wok ging wel, maar de andere keuken was heel zout en vol met olie

Van de toetjes hadden we ook meer verwacht. Jammer maar voor ons niet meer...

2. Pannenkoekenhuis Oirschot

Inge

3. Ik vond het eten niet vers smaken, er was onvriendelijke service, en totaal geen sfeer! Geen aanrader. Zonde van je geld.

1,1
  4. Rauwe vis (sushi) word hier op kamertemperatuur bewaard! Het eten zit vol olie en verschillende soorten vlees en vis word met dezelfde lepels opgeschept.

5. Onvriendelijke gastvrouw. Zowel het servies alsook het bestek en de glazen zijn gewoon vies. Sommige glazen stonken zelfs. Het fornuis waarop een van de koks staat te bakken is verschrikkelijk smerig. Absoluut geen aanrader. Wij komen hier nooit meer.

2,6
  6. Nederlands Oirschot

Gezellig personeel en goede gerechten, mijn vriend en ik komen hier graag!!

7. V. Ruremonde Rien en Hanneke

De lekkerste friet van Oirschot. Op de spitsuren kan het er wel eens te druk zijn, dan kan het wel eens lang duren. Maar het is er dat is dan ook niet voor niets zo druk.

8. Het eten is voldoende niet echt iets speciaals. Redelijk vriendelijk personeel. Sfeer kan beter je word niet echt uitgenodigd om er werkelijk te gaan zitten eten. De friettent is vergeleken met veel andere cafetaria' s een stuk goedkoper.

9. G.J. Teeuwen

Met zessen hier gegeten. In een woord geweldig, zowel eten, bediening als sfeer. Komen zeer zeker terug.

10. Het lijkt overdreven alleen tienen, maar als je nergens iets op aan te merken hebt dan heeft het dat verdiend. In dit geval hebben we heerlijk gegeten, zijn we super geholpen terwijl we een hele rustige ontspannen avond hebben gehad.

11. Aardig personeel. Geschikt voor de grote vleesliefhebbers. Overgebleven eten geven ze mee naar huis, dat is een goed initiatief, want ik krijg het meestal niet op.

12. Wij waren bij Auberge de Zwaan voor een high tea. Het was heerlijk, compleet en goede verdeling tussen hartig en zoet. Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Chinees-Indisch Oirschot

M

Eten was goed. Hollandse jongen was vriendelijk. Qua interieur wat je van een Chinees gewend bent. Verder weinig klanten in het restaurant voor het buffet. Ruime keus uit verschillende gerechten, zelfs zalm en tongfilet.

14. Kees Martens

Via WowDeal kwamen we terecht bij Auberge De Zwaan. Het was een schot in de roos, voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening, lekker gegeten in een gezellige sfeer.

15. Voor de verjaardag van mijn oma zijn we met een groep van 15 personen gaan eten bij de Verwennerij.

We zaten om half 7 aan tafel en zo op het eerste gezicht leek alles prima. Nu hadden we een soort menu, een menu waarbij je 4 keer een voorgerecht mocht kiezen en daarna 4 keer een hoofdgerecht. In het begin was dit wel leuk maar na 3 voorgerechten en 2,5 uur later te zijn wil je wel eens een hoofdgerecht bestellen. Hier had het personeel geen begrip voor. We moesten wachten, en wachten. Toen men opmerkte dat meerdere personen zich irriteerden aan de situatie kwam de 'manager' vertellen hoe het allemaal in elkaar stak. "als je een klacht heb wil ik dat je het tegen mij zegt i.p.v. tegen elkaar". Verder waren de personeelsleden constant over ons aan het praten, zo van "die zijn aan het zeiken. Wat een irritante mensen." Terwijl niemand gaat klagen als alles in orde is.

Ongelooflijk geïrriteerd aan de meisjes in de bediening. Heb er echt een naar gevoel aan overgehouden. Raad dit iedereen af. Ordinair personeel met een boeren accent.

16. Restaurant gesloten

17. Gisteren op aanraden van me schoonzusje gaan eten met 4 volwassen en 3 kids. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Jassen werden opgehangen en we werden na een korte uitleg naar onze tafel gebracht. Zag er netjes en verzorgd uit. Hele leuke sfeer. Er was veel keuze in gerechten, zowel voorgerechten, warm buffet en desserts. Ook de verschillende keuken eilanden zijn erg leuk en met lekkere gerechten. De kids hebben zich ook goed geamuseerd in de speelhoek tussendoor. Het was een geslaagde avond. We hebben lekker gegeten en zijn voldaan naar huis gegaan. Wij komen zeker terug en zullen onze wereld zeker aanraden bij vrienden en familie.

18. Buijlinckx

Echt lekker gegeten op een vrijdag geboekt met een voucher van Social Deal. Prijs kwaliteit heel goed.

Volgende keer wel een kussentje mee voor achter je rug, de stoelen zaten voor geen meter. Leuning te ver achterover.

19. remco bierings

Wat een waardeloos restaurant is dit! We zouden eerste kerstdag met de familie (15man) hier gaan eten. Gereserveerd voor 19.00u, werden om 19.20u naar een tafeltje gebracht door een van de medewerkers waarna een andere medewerker op een zeer onvriendelijke manier aan mijn vriendin kwam vertellen dat deze tafel toch niet voor ons was. De manier waarop dit gebeurde was zo onvriendelijk dat er besloten werd om hier niet meer te eten! We zijn dus vertrokken en gelukkig hadden we nog niet betaald omdat we aan tafel even het benodigde bedrag van ruim 400 euro zouden verzamelen.

Ook was het een enorme bende in het restaurant bij de kinderspeelhoek waar kinderen op hun sokken speelden lagen kapot getrapte kerstballen. Blij dat mijn kinderen daar niet hebben hoeven te spelen!

Via de mail een klachtenmail gestuurd en na ruim 4 dagen hierop nog geen reactie mogen ontvangen. De ene ster die ik dus nu gegeven heb is dus eigenlijk al te veel!

20. Prima kwaliteit eten en drinken / zeer goede communicatie met bediening

21. 1e kerstdag kerstdiner gehad met 5 personen, was in een woord perfect.

22. Ik ben er persoonlijk. Niet een fijn restaurant, je moet best wel lang wachten op eten, het is koud. Sorry, als het hard klinkt maar ze houden niet goed rekening met vegetarische mensen. Op een gegeven moment kregen we een schaal met hapjes 2/3 was vis 1/3 was vlees en niks vegetarisch maar wel gezellige sfeer!

2,7
  23. Zeer goede ervaring met restaurant De Beurs. Lekker eten, goed en vriendelijk personeel en een gezellige sfeer in het restaurant. Echt een aanrader!

24. Eten is op zich goed, alleen de serveersters staan, als het rustig is, met een paar man op je bord te loeren om het weg te halen. Stonden bijna op onze tafel, heel irritant.

25. Echt een hele goede ervaring gehad bij Gasterij de Beurs! Personeel benaderde ons heel erg leuk en boden ons direct een mooi ingedekt tafeltje aan, erg leuk als je zomaar gaat uiteten! Fijn dat je in de avond ook gebruik kunt maken van de lunchgerechten zoals een heerlijke carpaccio, clubsandwich of een tosti de beurs (echt een aanrader). Frietjes en brood werden aangeboden en het was allemaal heerlijk.. Echt genoten!!

26. herman en tanja

Leuk restaurant in oirschot. Hele leuke bediende (moniek), zij maakte met haar opgewekte humeur wel de sfeer. Het eten was ook heel goed en niet duur. Aanrader.

27. Rosien van Dalen

28. Met 10 personen heerlijk gegeten. Vier hiervan hadden een (verschillend) dieet waar de kok en de bediening rekening mee moesten houden. Dit is niet gemakkelijk en het leidt, bij het uit eten gaan, nogal eens tot problemen.
    Niet bij De Gelagkamer! Allemaal heel erg lekker gegeten (veel gekozen van de wildkaart) en niemand die achteraf ergens last van heeft gehad.
    Hartelijk dank voor de vriendelijke bediening, de geweldige service en zeker tot ziens.

29. M. Willems

Meerdere malen fantastisch gegeten. Porties zijn voldoende en mooi opgemaakt, je kan zelfs bijkrijgen wanneer je niet voldaan bent. Bediening is vriendelijk en attent en met speciale wensen wordt goed rekening gehouden.

30. Hanna van kessel

Lekker eten met een geweldige sfeer. Mooi en moderne uitstraling en veel keuze tussen gerechten. Er is voor ieder wat wils en ook een speelruimte voor kinderen, zowel binnen als buiten. Goede bediening en zeker waar voor je geld. Echt een aanrader!