Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

conny neggers

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurant!

Van Brakel

Super service en eten voor een prijs die volgens mij te laag is. Maaar was wel genieten. We komen zeker terug.

Van Brakel

Friet en snacks afgehaald. Bij thuiskomst bleek de friet niet goed gebakken. Alles terug gegeven en gevraagd om alles nog maar een keer over te doen. Maar helaas. We kwamen alleen in aanmerking voor nieuwe friet. De snacks hadden we maar moeten opeten. Geen nieuwe snacks dus. Inmiddels koud geworden. Wij eten altijd friet met snacks tegelijk. Daar denken ze bij de Put anders over...

guy van damme

We werden binnengelokt door het bord buiten, met daarop vermeld: stoverij van reebout met witlof en gratin voor 14.95 euro. Met 4 personen dit gegeten. Belachelijk weinig qua hoeveelheid. Alle 4 met honger vertrokken. We kregen een klein stukje witlof en een klein stukje gratin, waarvan de aardappelen niet gaar waren. Na een klacht hierover kregen we wel 4 pralines aangeboden "om de gaatjes" te vullen.
    Tevens werden tijdens het eten de rookmelders hersteld of vervangen (via trapje tussen de tafels)
    Guy van damme en 3 anderen (gegeten in de auberge 31/10/2017)

Top gegeten wild menu, lekker voor-, hoofd- en nagerecht. Poelier aanwezig prettige uitleg, goeie adviezen en leerzame informatie. Top avond onder het genot van heerlijke wijnen, leuke goeie bediening en keurige prijs kwaliteit verhouding.

Marjolein

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. We zijn hier al heel vaak geweest maar het blijft een aanrader!!!

Angelique Gillis

Op zaterdagavond 21 oktober heb ik met vrienden en familie, een gezelschap van 14 personen, mijn 50e verjaardag gevierd bij de Verwennerij in Oirschot, wat een feest!
    Ik heb intussen de feedback van mijn genodigden ontvangen: voortreffelijke gerechtjes, zeer gezellig, mooie ambiance, en zeer accurate en vriendelijke bediening!
    Met andere woorden:grandioos!

8. Nederlands Oirschot

Jos van der Sanden

Zoals altijd… topkwaliteit voor een hele schappelijke prijs…
    Gisteren een 5 gangen chef menu met wijnarrangement… in 1 woord geweldig.

Lekker gegeten, fijne bediening, en gezellig gezeten.

Smaakmakers zijn een aanrader voor iedereen!
    De gerechten zagen er zeer verzorgd uit en waren van hoogstaande kwaliteit.
    Daarnaast maakte de vriendelijke en vlotte bediening het tot een zeer geslaagde avond.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Een geweldige ervaring met: "je laten verrassen door de kok". Verrukkelijk gegeten! Ik was er al eerder en ga zeker nog een paar keer!

Och… wat hebben wij hier een lekkere en gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten.
    De kleine gerechtjes zijn stuk voor stuk bijzonder en met veel aandacht bereid en opgediend. Leuk ook om uit zoveel gerechtjes te mogen kiezen.
    Prima gezellige bediening. Vlot maar niet te snel. Aardige serveersters.

Echt een aanrader!

Smaeckmakersmenu gegeten. Dit zijn allemaal kleine gerechtjes verdeeld in voor-, hoofd- en nagerechten. Ieder gerechtje zag er prima verzorgd uit en alles was even lekker. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!

14. Chinees-Indisch Oirschot

Wij zijn er met een groepje Zaterdagavond wezen eten.
    Het was voortreffelijk, en zeer uitgebreid zoveel als je wilde met drankjes er bij.
    Het was een vlotte bediening ook voor de drankjes.
    De smaak was heerlijk, en we kregen goede uitleg over alles.
    De gastvrouw was zeer vriendelijk.
    We komen zeker nog terug.

Prima sfeer, gastvrij personeel en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend.

carla van heesch

Positief leuke speelhoek, zeker voor herhaling vatbaar.

Vorige week donderdag daar gegeten met de voucher van social deal.
    Een 5 gangen diner voor 4 personen.
    We waren het er allemaal over eens dat het in 1 woord geweldig was.
    Een dikke 10. Het is er sfeervol en we hebben overheerlijk gegeten.
    A..

Meer als 40 minuten wachten op een broodje gerookte zalm en chagrijnige bediening, terwijl het niet heel druk was. Jammer!

Slecht personeel en erg onbeschoft als ik iets vraag of geholpen wil worden.
    En alles te hard gebakken.

Hans en Lydia

Een aanrader....
    Wij hebben vanavond hier héérlijk gegeten. Ondanks de drukte onze complimenten voor de keuken en bediening. Het eten was heel erg warm en smaakte fantastisch. Vriendelijke dames en heer die niet lieten merken hoe druk het was. Zeker voor een herhaling vatbaar, we willen volgende week weer gaan eten....

Zondagmiddag 6 augustus 2017 hebben wij met 18 personen een familiereünie georganiseerd in de tuinkamer bij La Fleurie en hebben genoten van een geweldige middag. Verrast door een voortreffelijk lunchdiner, super mooie gerechten en een goede afstemming van prachtige en betaalbare wijnen. Gewoon TOP.
    Onze complementen gaan naar de staf, keukenbrigade en bediening. Het had niet beter gekund.
    Bedankt voor deze middag.
    La Fleurie is een echte aanrader.
    Marjan en Jan.

Het was weer top

José en Huub van Houtert

We doen het niet graag maar ondanks dat kunnen wij de voorbije zondagavond (13 augustus dus) alleen maar omschrijven als 'onvoorstelbaar slecht'!!
    We geloven heel graag dat het door de drukte allemaal niet van 'n leien dakje liep maar een professioneel restaurant moet o.i. op drukte kunnen inspelen.

We noemen een aantal dingen om bovenstaande conclusie hard te maken:
    - de gastheer kwam het broodmandje brengen met de boodschap dat er vloerbrood in zat en hij vond het kennelijk nodig om er bij te zeggen dat dat brood "natuurlijk niet op de vloer gelegen had"...., alsof wij de naam vloerbrood niet zouden kennen;
    - op uw site hadden we gelezen dat er een maandmenu was en dat zag er in onze ogen heerlijk uit; toen we dat wilden bestellen gaf de gastheer aan dat we dat mandmenu niet konden krijgen omdat we dat niet gereserveerd hadden met behulp van groupon. Dat is helemaal niet het geval want een maaltijd via groupon is heel wat anders dan uw reguliere maandmenu; maar we hebben uiteindelijk toch ieder een maandmenu in onze handen gedrukt gekregen: 2 verschillende menu's.... en naar achteraf bleek kwamen geen van beide overeen met het lekkere menu dat we op de site hadden gezien;
    - we waren om iets voor half acht in het restaurant en hadden om tien uur pas twee van de zes gerechtjes gehad....;
    - we hadden 'n witte en 'n rode wijn besteld en kregen (bijna) 2 witte wijntjes; is gelukkig hersteld;
    - de gastheer vond het kennelijk nodig om ons te vertellen wat er in dit restaurant allemaal misging en dat hij de hele zaak op 'n hoger plan wilde gaan tillen...., informatie waar klanten als wij totaal geen behoefte aan hebben;
    - na het tweede gerechtje kwam de gastheer het vierde gerecht brengen, niet wetend dat er eerst nog een tussengerechtje moest komen, we moesten dus zelf zeggen dat we pas 2 gerechtjes gehad hadden;
    - het derde gerechtje was buitengewoon minimalistisch van omvang en net zo minimalistisch van smaak;
    - het hoofdgerecht was van dusdanig geringe omvang dat we er eigenlijk een bakje frites bij verwacht hadden en toen we dat aan kelner vroegen kregen we even later van de gastheer te horen dat daar extra voor betaald moest worden...;(Schandelijk, gelet op de omvang van het 'hoofdgerecht' (= 'n halve aardappel-stukje tomaat-broccolibloempje-enkele erwtjes-3 uiterst kleine flinter....dunne lapjes lamsvlees); uit principe hebben we die frites dus niet genomen!!!
    - in de tweede rode wijn zat een flinke dot depot, iets wat kan gebeuren bij het volledig leegschenken van een fles, zoals wij zelf weten, maar de gastheer probeerde ons een of ander verhaal op te hangen dat kant noch wal raakte; te prijzen is dat we een ander glas wijn kregen!
    - het nagerechtje was van goede kwaliteit en bijzonder smakelijk;
    - onder het vertellen van een lang verhaal (dat veel weg had van 't buiten hangen van de vuile was) kregen we, als vorm van excuus...???, een dessertwijntje aangeboden;
    - om iets voor half acht binnengekomen gingen we om iets over elven weer naar buiten!

In feite kunnen we het gevoel waarmee we zijn weggegaan niet omschrijven, zó slecht was onze ervaring, die we overigens al met veel mensen in onze familie- en vriendenkring hebben besproken.

We betreuren het dat we dit verhaal (dat eigenlijk nog veel langer zou kunnen zijn) aan 'het papier' moeten toevertrouwen, maar vinden wel dat we eerlijk moeten en willen zijn en dus niet kunnen zeggen dat we tevreden zijn en een genoeglijke avond hebben gehad, iets wat we eigenlijk wel in Restaurant 'De Zwaan' verwacht hadden!

Kennelijk waren wij die avond niet de enigen die klachten hadden, gelet op het feit dat we regelmatig hoorden en zagen dat de gastheer aan andere tafels allerlei dingen aan het goedpraten was en vervolgens zijn excuses aanbood.

Het zal u, na het lezen van dit verhaal,duidelijk zijn dat u ons niet meer in uw restaurant zult kunnen verwelkomen!

Hopelijk kunt en wilt (.....) u hier iets mee.
    Onze vriendelijke groeten,

José en Huub van Houtert

Vandaag 14 augustus 2017 gegeten bij de Verwennerij in Oirschot.
    Alles is perfect. Personeel is super aardig. Ze doen er alles aan om de klant het naar de zin te maken. Niets is teveel. Eten is perfect. Je hoeft niet lang te wachten.
    Echt een aanrader!
    Ga niet verder zoeken.
    Gewoon bij de Verwennerij boeken.

Ondanks vele allergieën heerlijk gegeten! Goede service!

Echt goed vertoeven en het eten is ook echt heel lekker.
    Maar een kind van nog geen 1 jaar moet wel 10.50 Betalen.
    Echt belachelijk.

27. Pizzeria Oirschot

Top pizzeria

Natasja jongen

We hebben de kleine gerechtjes gegeten het was super lekker zeker een aanrader.

Een super ervaring. Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer terug!👍

Hebben de formule gewijzigd bij eten wat de pot schaft. Nu plate service. Noemen dit kwaliteits verbetering en flexibiliteit. Ik noem het gewoon een ordinaire prijsverhoging naar 10 €.
    Meer betalen voor minder. Op deze wijze geen aanrader meer.
    Hebben een. Goede formule om zeep geholpen, erg jammer!