Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

Prima gegeten en goede sfeer en vriendelijke bediening

Hier op vrijdagavond gegeten met een groep van 10 man.

Bij binnenkomst werden wij naar onze tafels geleid, toen de rest van de groep was gearriveerd kwamen de broodmandjes met kruidenboter op tafel, pinda’s (ongepeld)stonden er al de schil van de pinda’s kon zo op de vloer worden gegooid.

Omdat het een grotere groep was werd geadviseerd om de Longhorn ’s Crazy Meat Party te nemen dit waren twee schalen met diverse soort vlees onder andere spareribs, kipfilet, carbonades, biefstuk, en nog meer er was friet bij en diverse aardappelstukjes er zat ook salade en diverse sausen bij dit was inderdaad een goed advies er was op het eind nog zelfs vlees over dit werd netjes verdeeld en verpakt zodat de twee liefhebbers het konden meenemen, het was een zeer geslaagd etentje de bediening was super gaaf en de adviezen waren goed.

De nagerechten waren divers en ook goed, als men met een groep ergens gaat eten is dit zeker een aanrader.

Graag tot een volgende keer.

Kwaliteit niet goed; verschillende keren geprobeerd maar geen enkele keer was de friet te eten. Ook de andere snacks waren matig. Geen aanrader.

4. Chinees-Indisch Oirschot

Het enige wat goed was was het drinken en de bakplaat voor de rest bij het wok gedeelte en de europese keuken was de hygiene ver te zoeken. De vloer was spekvet het stond zowat blauw van de rook slechte afzuiging en de druppels vielen naar beneden. Al met al als zwangere vrouw hier met een zeer onprettig gevoel gegeten. Je betaald vooraf dus er is al geen weg meer terug nare ervaring, nooit meer!

Heerlijk, echt gezellig. Jammer dat t in t weekend altijd vol zit.

Gezellig en heerlijk gegeten! Gemoedelijke sfeer en vriendelijke bediening! Top!

2E kerstdag hebben weer voortreffelijk gegeten bij de Verwennerij in Oirschot Alles was lekker zoals elke vorige keer dat wij hier gegeten hebben. Snelle en heel goede en vriendelijke bediening. In een woord TOPPIE.

8. Chinees-Indisch Oirschot

Fijnproevers

Pffff...
    Met 11 personen deelgenomen aan een kerstbuffet op 1e kerstdag.
    Man man man wat een spijt hebben we gehad (iets voor rob Geus om dit te bezoeken)
    -glazen zo vet als spek en vuil
    -ALLE borden smerig en vies
    -bestek smerig
    -vloer was zo glibberig en vet als spek zodat iedereen moonwalken moest lopen
    Na dit meerdere malen te hebben aangegeven aan div medewerkers kregen we bijstand van andere gasten en eters. Borden werden ingenomen maar nadien nog steeds vies bevonden.
    Na alsnog deel te hebben genomen aan het buffet is het volgende gebleken.
    -eten niet volledig ‘gaar’ bereid door de kok
    -teveel kruiden gebruikt waardoor smaak vh vlees verloren ging
    -de kok ging ondanks de enorme drukte meerdere malen een half “peukje roken” die hij binnen opstak en zo naar buiten liep, nadien kwam hij terug zonder zn handen te wassen en zo verder ging aan z’n kookkunsten (ahum)
    -aantal keer (door ons 11 bevonden ) een menu ‘vergeten’ te zijn te bereiden, en ook bijstand gekregen van meerdere gasten die dit ook konden beamen.
    De formule hier is tevoren betalen en daarna pas een tafel te krijgen aangewezen, dus achteraf was er geen tegenmoetkoming meer mogelijk...
    We zijn niet al te kieskeurig en kunnen best begrijpen dat zulk dgn drukker is als normaal maar dit bezoekje was werkelijk te schandalig en bizar hoe slecht dit was!!
    Hier NOOIT meer terug!!!

9. West-Europees Oirschot

Monika van der aa

Heel lekker gegeten
    En de service was ook heel goed

10. Chinees-Indisch Oirschot

Erg goed eten, voor een leuke prijs.

We wilden iets anders dan wat de kaart brengt. Niet dat de gerechten op de kaart niet goed genoeg zijn, integendeel. Wij komen regelmatig bij La Fleurie en weten als geen ander hoe goed het er is. Nee, we wilden een plateau fruits de mer vanwege een feestelijke gebeurtenis. Welnu, dit was niet tegen dovemans oren gezegd. Omdat het niet op de kaart staat, hebben we dit een paar dagen van te voren besproken. Wat een heerlijke avond met kreeft, oesters, krab, venusschelpen, rivierkreeft etc. etc. En een geweldige keuze van wijnen. Wij danken mevrouw Sylvia Streumer en haar chef William Rijnen en zijn brigade voor de voortreffelijke avond die we hebben gehad.

Dap Thewi BV

Op 9 december hebben wij in het kader van ons 25 jarig jubileum een symposium georganiseerd, waarbij bijna 300 mensen aanwezig waren. Bij de voorbereidingen hebben ze (met name Mark) ons goed bijgestaan en op verschillende punten gewezen, waar we rekening mee moesten houden. De dag zelf was prima geregeld en goed ondersteund door de medewerkers van het Zand. Complimenten over het lunch buffet, welke bij de aanwezigen goed in de smaak viel. Enige opmerking was het geluid, wat af en toe wegviel en mede door de eisen van de gastspreker niet alles altijd voor iedereen goed en duidelijk hoorbaar was. Na afloop bij het eten in het Kroegske was het leuker geweest als we met zijn allen aan een tafel waren gepositioneerd. Maar met al een geweldige dag en super geregeld door het Zand en zijn medewerkers!

13. Internationaal Oirschot

Special burger was niet slecht, jammer van de diepvries friet die erbij geserveerd werd. Het broodje tonijnsalade zag er mooi uit maar was niet meer dan standaardsalade uit een bakje, geserveerd met wat groen. Leuk voor een tussendoortje, maar veel te hoog geprijsd.

conny neggers

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurant!

Van Brakel

Super service en eten voor een prijs die volgens mij te laag is. Maaar was wel genieten. We komen zeker terug.

Van Brakel

Friet en snacks afgehaald. Bij thuiskomst bleek de friet niet goed gebakken. Alles terug gegeven en gevraagd om alles nog maar een keer over te doen. Maar helaas. We kwamen alleen in aanmerking voor nieuwe friet. De snacks hadden we maar moeten opeten. Geen nieuwe snacks dus. Inmiddels koud geworden. Wij eten altijd friet met snacks tegelijk. Daar denken ze bij de Put anders over...

guy van damme

We werden binnengelokt door het bord buiten, met daarop vermeld: stoverij van reebout met witlof en gratin voor 14.95 euro. Met 4 personen dit gegeten. Belachelijk weinig qua hoeveelheid. Alle 4 met honger vertrokken. We kregen een klein stukje witlof en een klein stukje gratin, waarvan de aardappelen niet gaar waren. Na een klacht hierover kregen we wel 4 pralines aangeboden "om de gaatjes" te vullen.
    Tevens werden tijdens het eten de rookmelders hersteld of vervangen (via trapje tussen de tafels)
    Guy van damme en 3 anderen (gegeten in de auberge 31/10/2017)

Top gegeten wild menu, lekker voor-, hoofd- en nagerecht. Poelier aanwezig prettige uitleg, goeie adviezen en leerzame informatie. Top avond onder het genot van heerlijke wijnen, leuke goeie bediening en keurige prijs kwaliteit verhouding.

Marjolein

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. We zijn hier al heel vaak geweest maar het blijft een aanrader!!!

Angelique Gillis

Op zaterdagavond 21 oktober heb ik met vrienden en familie, een gezelschap van 14 personen, mijn 50e verjaardag gevierd bij de Verwennerij in Oirschot, wat een feest!
    Ik heb intussen de feedback van mijn genodigden ontvangen: voortreffelijke gerechtjes, zeer gezellig, mooie ambiance, en zeer accurate en vriendelijke bediening!
    Met andere woorden:grandioos!

21. Nederlands Oirschot

Jos van der Sanden

Zoals altijd… topkwaliteit voor een hele schappelijke prijs…
    Gisteren een 5 gangen chef menu met wijnarrangement… in 1 woord geweldig.

22. West-Europees Oirschot

Lekker gegeten, fijne bediening, en gezellig gezeten.

Smaakmakers zijn een aanrader voor iedereen!
    De gerechten zagen er zeer verzorgd uit en waren van hoogstaande kwaliteit.
    Daarnaast maakte de vriendelijke en vlotte bediening het tot een zeer geslaagde avond.

Zeker voor herhaling vatbaar.

24. West-Europees Oirschot

Een geweldige ervaring met: "je laten verrassen door de kok". Verrukkelijk gegeten! Ik was er al eerder en ga zeker nog een paar keer!

Och… wat hebben wij hier een lekkere en gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten.
    De kleine gerechtjes zijn stuk voor stuk bijzonder en met veel aandacht bereid en opgediend. Leuk ook om uit zoveel gerechtjes te mogen kiezen.
    Prima gezellige bediening. Vlot maar niet te snel. Aardige serveersters.

Echt een aanrader!

Smaeckmakersmenu gegeten. Dit zijn allemaal kleine gerechtjes verdeeld in voor-, hoofd- en nagerechten. Ieder gerechtje zag er prima verzorgd uit en alles was even lekker. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!

27. Chinees-Indisch Oirschot

Wij zijn er met een groepje Zaterdagavond wezen eten.
    Het was voortreffelijk, en zeer uitgebreid zoveel als je wilde met drankjes er bij.
    Het was een vlotte bediening ook voor de drankjes.
    De smaak was heerlijk, en we kregen goede uitleg over alles.
    De gastvrouw was zeer vriendelijk.
    We komen zeker nog terug.

Prima sfeer, gastvrij personeel en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend.

carla van heesch

Positief leuke speelhoek, zeker voor herhaling vatbaar.

Vorige week donderdag daar gegeten met de voucher van social deal.
    Een 5 gangen diner voor 4 personen.
    We waren het er allemaal over eens dat het in 1 woord geweldig was.
    Een dikke 10. Het is er sfeervol en we hebben overheerlijk gegeten.
    A..