Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oirschot verdeeld zijn.

L. van Bekkum

We hadden al eerder enkele keren bij De Verwennerij gegeten en er genoten van de ambiance en het voortreffelijke eten.
    Dus toen we, als afsluiting van een reünie met mensen uit alle delen van Nederland, een goede Brabantse eetgelegenheid zochten, was de keuze voor bistro "de Verwennerij" in Oirschot snel gemaakt.
    Het bleek een schot in de roos en al onze gasten hebben heerlijk gegeten en waren vol lof.
    Dit gaf ons een heel goed gevoel, van een geslaagde dag met z'n'allen en is zeker een opsteker voor deze uitstekende bistro. in 1 woord: Een aanrader!!

Eric Smetsers

Heerlijk gegeten, smaeckmakers zijn kleine gerechten, mooi opgemaakte bordjes en goede service, lekker zoet wit wijntje,

Het was er echt heerlijk.

Marielle en Bas

Tot afgelopen donderdag altijd met plezier er naar toe gegaan. Tot een serveerster zei dat Rudolf en Ling er mee gestopt waren sinds kort. Heeel erg jammer, nooit onenigheid mee gehad, altijd klantvriendelijk. De mensen die er nu im staan zijn klantontvriendelijk, eten is kei lekker maar miste een aantal dingen. Nu idd vloer glad op verschillende plaatsen, roosters vet.

Marieke

2x slechte ervaring. 1x lang moeten wachten op eten en daarna op ijsjes bestellen en betalen en vandaag eruit gezet worden omdat we een disneybeeld op grond gezet hadden die op tafel stond (uit goede bedoelingen). Die vent stond daar te schreeuwen tegen ons. Niet normaal meer. Was vaste klant maar nu niet meer 😡

6. Nederlands Oirschot

Martijn

Alleen maar 10en ziet er overdreven uit maar dat geef ik het echt. Het ene gerecht is nog lekkerder dan de andere. Het personeel is snel en vriendelijk. Zelf als je niet in de buurt woont is dit zeker een aanrader. Tot snel!

Marlies

Hebben hier heerlijk gegeten; vriendelijk personeel; voor herhaling vatbaar.

Thomassen

Smaakt altijd goed super vriendelijk!
    Niks te klagen over het personeel.
    De eigenaar/res is altijd vriendelijk tegen ons!
    Dus tot de volgende keer 👌

Vreemde resencies, wij komen zeker 3 maal per jaar en nog nooit een probleem gehad. Alles was altijd prima. Ja, ook de vloer!

P Stoffels

Etentje met Amerikaanse gasten is zeer goed bevallen. Zeer vriendelijke bediening. Wel moesten we wat lang wachten op de volgende gang. Voor de waardering zie de sterretjes.

Muskens van der meer

Wat was het waardeloos. We keken er naar uit om met de hele familie gezellig uit eten, dat doen we een keer per jaar. De tafel was gedekt op de gang we zijn met allemaal oudere en konden moeilijk zitten en was druk met spelende kinderen en personeel dus was heel ongezellig.
    Laten we maar zwijgen over het eten maar als er iemand aan mij vraagt hoe was het krijgen ze van mij uitgebreid te horen hoe het was.
    Vriendelijke groeten mevr. Muskens.

Mathijssen

Zeer goede ervaring. Gehad gisteravond. Met de smaekmakers!
    Mooie porties. Lekker eten. En mooi opgemaakte bordjes! Complimenten!

I v alphen

Lekker gegeten. Leuk concept. Zaten heel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar

Andre van de Wetering

We hebben met vieren gegeten bij de Verwennerij en dat was inderdaad verwennerij.
    Het eten en de bediening waren beiden geheel naar wens.

Lekker gegeten, anders als andere wok restaurant, een aanrader!

16. Pannenkoekenhuis Oirschot

In tijden niet zo'n lekkere pannekoek gegeten en de uiensoep was uit de kunst. Ook de vriendelijke bediening en sfeer doet de mens goed. Kinderen werden verrast met muntjes die enthousiast werden ingeruild. Graag komen we nog eens terug.

17. Nederlands Oirschot

H. Bloem

Vriendelijk personeel, uitstekende bediening. Gezellige ambiance.

18. Eetcafé Oirschot

Stefanie

Tijdens Pasen hebben wij genoten van een overheerlijke brunch deluxe! Genoeg te kiezen en van alles ruim voldoende. Zeker een aanrader! Alle complimenten aan de bediending en de keuken! Komen zeker een keer terug.

Wilbert Docters

Top avond gehad! Gezellig en lekker, zeker een aanrader.

Ankie Verstegen

We hadden gereserveerd met een groep van 16 personen en kozen voor het 3-gangen menu. We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Goede en vriendelijke bediening.
    Het restaurant zat op een doordeweekse dag afgeladen vol. Dat snap ik nu ook.
    Heb alleen maar positieve reacties gehad van ons gezelschap.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

tiny franken

We hebben heerlijk gegeten bij de verwennerij.
    De bediening was attend en goed, de kwaliteit van eten eten was super.
    Hij serveerde een uitstekende wijn bij onze kleine hapjes / smaakmakers.

Een aanrader om te gaan eten.

Spekgladde vloer, bijna al het eten is rauw of maar half gebakken. Sushi wordt om half 7 niet eens meer aangevuld, wij meerdere keren gevragen en dit zou geregeld worden, na 1 uur wachten krijgen we de smoes dat de rijst op is.

Na een uur bakkeleien met de eigenaresse, want daar staat me toch een smoel op waar je u tegen zegt. Krijgen we op een tafel van 10 man een miezerige €100 terug.

Ronduit belachelijk hoe een eigenaresse/eigenaar met klanten omgaat. Er wordt tegen je geschreeuwd als ze het niet kan winnen verbaal en loopt te pas en te onpas aan terwijl je in gesprek bent met haar.

Bespaar je de moeite en vooral je geld en ga ergens anders lekker eten!

Amperlover7892

Laatst met de hele familie besteld zeer te spreken snel eten en gratis kroepoek en mini loempia’s

van den boom

Erg lekker, gezellig personeel!

Vriendelijk personeel. We hebben het menu de Smaack gekozen en dat was een goede keuze lekkere hapjes zeer goed klaar gemaakt en smaack vol. Zeker een aanrader.

Veel geweest hier. Maar wat een ballentent tegenwoordig zeg. Alles vettig daar. De vloer, bestek, borden, glazen. Goed om je nek te breken daar die vloer. Kwaliteit van het eten is ook niet meer wat het geweest is. En dan de eigenaresse...wat een onfatsoenlijk mens. Grote mond tegen gasten. Als je een verziekte avond wil dan raad ik je "onze vettige wereld" aan.
    Voor ons NOOIT meer.

27. Eetcafé Oirschot

Conny vd loo

Gezellige avond gehad. Lekker gegeten.

29. Eetcafé Oirschot

Heerlijk gegeten bij Ratatouille in Oirschot. De kleine hapjes zijn heerlijk en genoeg keus.
    Je kan onbeperkt kiezen uit voorgerechten soepjes hoofdgerechtjes. Echt aan te bevelen je hebt dan van alles wat.
    We komen hier zeker gauw weer eten.
    Ook het personeel is gezellig en vriendelijk. Complimenten voor de kok.

30. Eetcafé Oirschot

Joke Storm