Onze Wereld in Oirschot

U kunt tot 24 uur vooraf online een tafel reserveren. Uw online reservering is pas definitief als u van ons een bevestigingsmail hebt ontvangen.
Wenst u op een kortere termijn te reserveren, dan kunt u ons bereiken op 0499-571219

1187205810 75
1194531212 90
1201856613 66
1209182015 83
1319063042 69
1450920274 55
1502198086 60

1. Lekker gegeten, anders als andere wok restaurant, een aanrader!

2. Spekgladde vloer, bijna al het eten is rauw of maar half gebakken. Sushi wordt om half 7 niet eens meer aangevuld, wij meerdere keren gevragen en dit zou geregeld worden, na 1 uur wachten krijgen we de smoes dat de rijst op is.

Na een uur bakkeleien met de eigenaresse, want daar staat me toch een smoel op waar je u tegen zegt. Krijgen we op een tafel van 10 man een miezerige €100 terug.

Ronduit belachelijk hoe een eigenaresse/eigenaar met klanten omgaat. Er wordt tegen je geschreeuwd als ze het niet kan winnen verbaal en loopt te pas en te onpas aan terwijl je in gesprek bent met haar.

Bespaar je de moeite en vooral je geld en ga ergens anders lekker eten!

3. Veel geweest hier. Maar wat een ballentent tegenwoordig zeg. Alles vettig daar. De vloer, bestek, borden, glazen. Goed om je nek te breken daar die vloer. Kwaliteit van het eten is ook niet meer wat het geweest is. En dan de eigenaresse...wat een onfatsoenlijk mens. Grote mond tegen gasten. Als je een verziekte avond wil dan raad ik je "onze vettige wereld" aan.
    Voor ons NOOIT meer.

4. Het enige wat goed was was het drinken en de bakplaat voor de rest bij het wok gedeelte en de europese keuken was de hygiene ver te zoeken. De vloer was spekvet het stond zowat blauw van de rook slechte afzuiging en de druppels vielen naar beneden. Al met al als zwangere vrouw hier met een zeer onprettig gevoel gegeten. Je betaald vooraf dus er is al geen weg meer terug nare ervaring, nooit meer!

5. Fijnproevers

Pffff...
    Met 11 personen deelgenomen aan een kerstbuffet op 1e kerstdag.
    Man man man wat een spijt hebben we gehad (iets voor rob Geus om dit te bezoeken)
    -glazen zo vet als spek en vuil
    -ALLE borden smerig en vies
    -bestek smerig
    -vloer was zo glibberig en vet als spek zodat iedereen moonwalken moest lopen
    Na dit meerdere malen te hebben aangegeven aan div medewerkers kregen we bijstand van andere gasten en eters. Borden werden ingenomen maar nadien nog steeds vies bevonden.
    Na alsnog deel te hebben genomen aan het buffet is het volgende gebleken.
    -eten niet volledig ‘gaar’ bereid door de kok
    -teveel kruiden gebruikt waardoor smaak vh vlees verloren ging
    -de kok ging ondanks de enorme drukte meerdere malen een half “peukje roken” die hij binnen opstak en zo naar buiten liep, nadien kwam hij terug zonder zn handen te wassen en zo verder ging aan z’n kookkunsten (ahum)
    -aantal keer (door ons 11 bevonden ) een menu ‘vergeten’ te zijn te bereiden, en ook bijstand gekregen van meerdere gasten die dit ook konden beamen.
    De formule hier is tevoren betalen en daarna pas een tafel te krijgen aangewezen, dus achteraf was er geen tegenmoetkoming meer mogelijk...
    We zijn niet al te kieskeurig en kunnen best begrijpen dat zulk dgn drukker is als normaal maar dit bezoekje was werkelijk te schandalig en bizar hoe slecht dit was!!
    Hier NOOIT meer terug!!!

6. T Rampersad

i went there 3 times already, the food is good, varieties of cuisine to choose from..

7. Onverwacht en zonder reservering hier terecht gekomen. Onze eerste indruk was erg goed. Het eten ruime in keuze en eens wat anders dan de "standaard" gerechten bij een soortgelijk restaurant. Wij vonden idd de afzuiging bij de livecooking erg vet (druppels vielen naar beneden) en dient echt grondig te worden schoongemaakt. Verder kon ik niet zeggen dat het vies was. De kant en klaar warme gerechten vonden wij wat minder van kwaliteit en warmte, maar de keuze van vers is meer dan voldoende dus waarom zou je hieruit kiezen. Hieronder de recensies gelezen en daar schrok ik eerlijk gezegd van, wij hebben het anders ervaren en komen zeker nog eens terug.

8. Het eten is erg lekker. Wel kan er veel verbeterd worden aan de beleving. Het is inderdaad zo dat de vloer spekglad en onveilig is. De bordjes staan vaak vies terug in de kast: bah! De sushitafel is een leuk idee: maar je weet niet hoelang de sushi er al - ongekoeld - staat en ik ben dan ook wat twijfelachtig met het pakken ervan.

Wat erg vervelend is, is dat de chefs achter de wok ook eten klaarmaken voor de afhaalmaaltijden. En dat gaat dus vóór het bedienen van de personen in het restaurant. Op een gegeven moment mochten we er gewoon niets meer bestellen (!) Dat is toch van de zotte? Eten voor de afhaal moet maar gewoon in de keuken klaargemaakt worden. Daarnaast zag ik één van de medewerkers bakjes voor de afhaal vullen met bami vanuit het kant-en-klaar warm buffet... Dat vind ik ook niet echt lekker. Als je daar iets komt bestellen verwacht je dat het vers klaargemaakt wordt en niet dat het al 4 uur in zo'n warmhoudbak heeft gezeten.

9. Voor ons nooit meer.

Met een groep bij Onze Wereld gaan eten. Erg vies en aan hygiëne een groot gebrek. Vloer spekglad, alles vet; borden en bestek.

Eten lag er slap en lauw / koud bij.

10. Alexander

Alles was naar wens, alleen zelf bier tappen dat is een puntje dat misschien die mensen die daar werken kunnen doen, want wordt heel slecht verteld hoe je dat moet doen. Maar voor de rest was alles top.
    Gr. Alexander

11. Zonde van het geld. Alles plakt van vettigheid aan elkaar, de tafels zijn vies, aan het bestek en borden plakken nog etensresten, de vloeren zijn niet beloopbaar zonder 6x uit te glijden op 2 meter en aan het plafond en de lampen hangen grote stofnesten. Zelden ergens slechter gegeten dan in dit 'restaurant', eten heeft geen smaak en wanneer het wel smaak heeft komt dit door de enorme hoeveelheid zout. De sushiband is een leuk idee, maar de temperaturen zijn veel te hoog voor de rauwe vis.

Helaas geen goed woord over te zeggen of schrijven. Voor ons nooit meer.

12. Wat een walgelijke tent! Had schoenen met hakjes aan, maar door de vette vloer kon je niet normaal lopen! Smerige tafels, vieze borden, vis niet lekker, toetjes niet lekker, nepslagroom, gore koffie, chagerijnig personeel, kortom nooit meer!

13. evert haak

Vloer spekglad, glazen vies en na 21.00 uur wordt het koude buffet weggehaald. Friet koud, werd niet meer bij gebakken,
    koks die rond half 10 gaan eten dus moet je maar ff wachten totdat ze weer terug zijn. Kruidenboter was korrelig.
    Nee, voorlopig niet meer.

14. stefan wagelmans

Heerlijk om hier geregeld een keer te gaan eten. Aardig personeel en de eigenaar komt zo af en toe een keer buurten als alles goed is.

Niks over te klagen. Gewoon top!!

15. We hebben mijn verjaardag gevierd met een etentje bij Onze Wereld. De kleinkinderen vinden het geweldig (9,12 en 14 jaar). Ze genieten van het feit dat ze zelf kunnen kiezen, ze mogen zo veel nemen als ze willen en ze kunnen ook lekker even naar buiten. Voor de volwassenen geeft dat ook ruimte.

Het is jammer dat de zaal zo volgebouwd is met tafels en stoelen. Ik zat op een stoel waar een spijker uitstak. Heb die even omgeruild. Kreeg excuses van de eigenares.

Het eten was lekker. De keuze is enorm.

Wat eerder geschreven werd: de vloer is vet en dat is echt gevaarlijk. Dochters durfden er niet met hun wat hogere hakken te lopen en hebben slippers aangedaan of zijn op blote voeten eten gaan halen. Het toilet was rommelig. Er waren geen handdoekjes en de elektrische handendroger was kapot. Personeel was vriendelijk. Vuile borden werden steeds opgehaald.

16. We zijn er vandaag wezen eten en het was meteen de laatste keer. Er werd een jongen die er werkt uitgekafferd waar alle gasten van konden genieten door de leidinggevende. Dit mag en kan je natuurlijk niet maken! Wij hadden echt met die knul te doen maar gelukkig kwam er een klant voor hem op en heeft de leidinggevende hierop aangesproken. Ik heb het eens zitten bekijken en besloten om hier niet meer te komen eten. Principe-kwestie!

17. Regelmatig naar tevredenheid wezen eten, maar gisteren erg geschrokken. Restaurant is in een paar maanden tijd erg achteruit gegaan.

Ben vooral geschrokken van de hygiëne... de roosters van de airco voor bij de ingang zitten helemaal vol stof. Het restaurant zelf hangt vol spinrag en ziet er smoezelig uit. Inderdaad vuile ramen en een gladde vette vloer. En het eten was allemaal zo verschrikkelijk zout dat het drinken niet aan te slepen was. Verder is de leuke opmaak van de borden er ook niet meer bij... er word vergeleken met eerst veel weg gelaten. Kwaliteit vlees is ook niet om naar huis te schrijven. Personeel is wel erg vriendelijk.

TIP: Gooi er eens eens een goeie schoonmaakploeg in op maandag, want dit is zeker geen overbodige luxe.

Succes met alles, maar wij rijden Onze Wereld voorlopig even voorbij.

18. 2 juli zijn we met 8 personen gaan eten. Wij glibberden binnen, spekgladde vloer en moesten eerst betalen, 208,- euro. We kregen een tafel toegewezen waar we amper in of uit konden en het hele restaurant walmde van showcooking! De biertap was kapot en de eigenaar haalde zijn schouders op en liep weg!

In geen jaren zo een slecht restaurant getroffen en wij komen hier dan ook nooit meer terug! Na 1 uur stonden we al weer buiten na onze ergste honger gestild te hebben. Het eten was nog geen euro waard!

19. Dajanara van den broek

Onze ervaring
    Onze wereld is gewoon de beste wok restaurant van Noordbrabant. Heb je geen zin om te koken of je weet niet wat je moet maken. Geen probleem onze wereld weet dat wel de keuze is reuze lekker vers voor iedereen wat. Zeer goede vriendelijk service. Wij zeggen smakelijk eten met vriendelijk groet John en Daja.

20. Margreet Oerlemans

We hebben gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man. Leuk dat hij gratis mocht eten. Staat dat trouwens ergens vermeld? Ik hoorde het toevallig net op tijd van mijn dochter. Het zou toch vervelend zijn als je het achteraf pas hoort.

We hebben heerlijk gegeten. De keuze en de variatie is enorm. Leuk dat heel vers bereidt wordt.

Jammer was wel dat het heel luidruchtig was. Een groot gezelschap had het woord en dat zorgde voor veel lawaai. Daar kunnen jullie ook niet echt iets aan doen.
    Het was ook erg warm in de zaal. Een open deur of airco zou lekker geweest zijn.

We komen zeker een keer terug want het eten was voortreffelijk.

21. Hermanus

Iedere ster die ik zou toekennen, is er 1 teveel. Koud/lauw eten, onhygienisch, onvriendelijk personeel, vette glazen, smerige borden en de gastvrouw: geef haar een enkeltje Siberie aub

22. Niels 245 punten

Het eten is lekker. Jammer van de vette vloer en slechte afzuiging.

23. Liesbeth

Gisteren daar voor het eerst gaan eten, eens maar nooit meer. Smerige zaak, ongezellig donker restaurant, schoonmaken kennen ze daar niet. Vanwege de kou de ramen dicht gedaan, het spinrag, voorzien van maandenlang stof zat achter de (eveneens gore) glasgordijnen. Je merkt het al zodra je de zaak binnenkomt, oud versleten bank, vieze ramen. Spijt dat we niet meteen rechtsomkeer gemaakt hebben, maar we waren met een groep en waar moet je dan nog zo gauw heen.
    Onvriendelijk, ongeïnteresseerd personeel. Koude gerechten, aangebrande vis, smerig servies etc. etc. etc. Jammer voor de jarige, heeft zelf gisteravond vanwege de desillusie niet kunnen eten en is er nog steeds heel erg kapot van. "Onze Wereld" is niet onze wereld en wij zullen deze zaak zeker niet aan anderen aanbevelen!! Is nog niet eens 1 ster waardig.

24. Jammer, avond kompleet verpest. Vette zompige gerechten, smerig servies, vette glazen, tafels nog net niet op elkaar, prefab koude gerechten, alles heeft maar 1 smaakmaker en dat is knoflook. Oprecht de meest onsmakelijke en smerigste zaak waar we ooit zijn geweest!!

25. Ricky de vocht

Wat een smerige zaak, begrijp niet dat deze zaak op grond van hygiene bestaansrecht heeft! Vet druipt werkelijk overal van af, de krijtborden, afzuiging enz. Vloer is een grote schaatsbaan en vraagt om ongelukken. De pannen waarin eten wordt bereidt zijn dik aangekoekt, sushi draait uren ongekoeld rond, warm buffet zitten dikke afkoel vellen. Echt alles te smerig om te eten!

26. mario heeren

Wij komen hier al 10 jaar en vinden dit het beste restaurant waar we ooit hebben gegeten in nederland.
    Ling en Rudolph zijn geweldige gastheer en gastvrouw dus we blijven hier altijd terugkomen. Eten is een 10 waard en de sfeer ook. Altijd gezellig en wij kennen de koks ook persoonlijk. Dus altijd een praatje maken en we kunnen de gerechten krijgen. zoals wij willen naar onze wensen dus een aanrader voor alle mensen.
    gr Mario en Rina uit Mierlo
    vaste klanten bij onze wereld
    graag tot ziens daar

27. cor anneke hendrickx

Wij komen al 15 jaar in onze wereld. Rijden zeker 1 keer in de maand vanuit breda naar spoordonk. Elke keer als we er komen vinden we de gezelligheid. Maar ook het heerlijke eten. De persoonljjkheid van de koks die ons elke keer super lekker gerecht verrast. Op naar de volgende 15 jaar. Met plezier en genieten van het heerlijke eten.

28. Eten buitenshuis is bij Onze Wereld een ervaring om nooit te vergeten! Geweldige gerechten uit Nederlandse, Aziatische en vele andere culturen smaakte ons allemaal heerlijk. Alles wordt voor je neus bereid en als je het niet lust, pak je gewoon wat anders :D Gewoon proberen en proeven, voor de prijs hoef je het niet te laten en je hebt zekerheid van een super gezellige avond! Echt een aanrader! En niet te vergeten... parkeren is gratis!

29. Zondag kei druk.

Vieze borden, carpaccio was uitgedroogd, vloer vet, glazen stonken. Veel gerechten heel vet bereid en je merkt dat de biefstuk een b keuze is, heel veel harde stukjes erin, jammer.

En we hadden een jarige, we waren met zijn tweeën en dan geldt de actie van de verjaardag niet, de meeste restaurants is het het mogelijk als je met zijn tweeën gaat er dan 1 gratis eet. Helaas hadden we maar ergens anders heen gegaan nu moeten we een jaar wachten.

30. Vanavond lekker gegeten bij onze wereld, heel erg vriendelijk personeel en het eten was erg goed! Een echte aanrader.

31. Vreselijk! Wat een vreetschuur! Vieze borden als er al borden klaarstonden. Slome koks. Je moest echt super lang in de rij voor de keukens. En dan heb je 'maar' 2 uur de tijd. Gaan hier NOOIT meer naartoe.

32. Geweldig concept voor zowel eten met kinderen als wel alleen volwassenen. Zeer hoge kwaliteit voor lage prijs! Zeker voor herhaling vatbaar!

33. Gisteren gegeten met familie, was er in geen 8 jaar meer geweest, en viel wederom zwaar tegen. Zeer rommelig, donker zitgedeelte, stokbrood en kruidenboter kwamen al van andere tafel. Vloer voor bakplaten plakt net zo hard als bakplaat, schrobmachine staat naast wok. Kok pakt alle vlees en vissoorten door elkaar met zijn blote handen. Merendeel warme gerechten waren inderdaad ook niet meer dan warm. €1,50 bijbetalen voor beschamend beetje wijn. Drank was regelmatig op en werd nauwelijks bijgevuld, mevrouw had te druk. Nee de komende 8 jaar zien ze mij hier niet meer, rij wel stukje door naar een andere zaak.

34. Wij komen hier vaak. Super gezellig restaurant, gezellige sfeer. Je kunt er heerlijk eten, allemaal verschillende soorten keukens zoals Aziatisch, Europees, terayki, een heerlijke sushi bar. Heel veel keuze voor kleine eters, grote eters, voor ieder wat wils. Lekker verse producten. Personeel is top. De koks kunnen goed koken. Zeker een aanrader.
    Groetjes cindy

35. Ik rij er elke keer 30 km voor en ga met een goed gevulde buik naar huis. Kwaliteit producten en alles lekker vers. Ik kan niks anders zeggen dan hier moet je zijn geweest en na 2 uur te hebben gegeten, denk je meteen al weer snel weer hier gaan eten. Grote en kleine eters, voor alles wat wils, jong en oud het proberen zeker waard en zeker voor vele herhalingen vatbaar. Veel plezier.

36. Patricia van der maat

Ik ben hier vaste klant waar wij zeker 4,5 keer in het jaar komen. Ik zal vertellen waarom wij terug komen.

Het eten is zeer gevarieerd, je hebt van allerlei soorten wel te eten. Een uitgebreid buffet qua Vis, thepiyaki, Europees en Chinees en Europees. En ook nog Aziatisch. Je kunt hier alles vinden wat je maar wilt. Van super lekkere toetjes tot overheerlijk ijs en fruit. Ode aan de Poolse kok op de thepiyaki kant, wat een vriendelijke man. Ook willen wij de bazin bedanken shirley je doet je werk netjes en je spreekt het personeel aan als dit nodig is.

Er is genoeg drank en je mag zoveel kiezen als dat je wilt. Nu even over de buitenspeeltuin voor de kinderen en de lounge hoek! Geweldig! Super netjes dit vind je niet bij alle restaurants!

De inrichting is romantisch en stijlvol ingericht met een kaarsje op tafel. Het enige nadeel is dat mijn pa gehandicapt is en soms hinder ondervindt met de gladde vloer. Maar ook hier hebben wij begrip voor. Dit komt omdat het een wok restaurant is waar je open keukens hebt. Er word regelmatig schoongemaakt.

Bedankt voor het lekkere eten en de gezelligheid. En vooral de professionele bediening. Wij hebben vandaag een leuke verjaardag gehad van mijn moeder!

Groetjes,
    Familie van der maat

37. Ik heb van tevoren recensies gelezen, waaronder ook veel slechte, maar heb toch de gok gewaagd samen met 4 anderen. Ik heb hier geen spijt van; ik heb een avond heerlijk en vooral veel gegeten! Ik zou het iedereen aanraden, ik kon me verder ook niet vinden in alle negativiteit hier op deze website, eigenlijk nergens last van gehad.. Tja, dat ze dan je lege glas meenamen.. Dat was voor mij niet echt een probleem. Het eten a la minute was lekker, en dan met name petje af voor de teppanyaki chefs, dit heeft zeer goed gesmaakt.

38. Hans de Bruijn

We waren met aantal personen en kind hier wezen eten. Bij binnenkomst genoeg ruimte, de inrichting en uitstraling was uitstekend en netjes, alles was goed verzorgd, ook de bediening. Het eten onder andere vis/vlees/sushi was super goed en lekker. Keuze zat naar ieder zijn wil. Herhaling; zeker weten...

39. Ellen 45 punten

Bah het is er vies en smerig. Er heeft 1.5 uur een bol ijs op de grond gelegen.

Het eten wat "voorbereid"was was lauw en koud en onsmakelijk. Wat nog erger was: het speelgedeelte voor de kinderen was onveilig er ligt open bedrading van elektra bij de speeltuin (foto) levensgevaarlijk.

Wij hadden ook nog een zeer slome "ober" die toen wij om bestek vroegen zei dat we dat niet mee moesten geven en hij het wel even terug zou geven en mikte vervolgens vuil bestek langs mijn bord vorken en messen. Bah! En toen ik zei dat wij schoon bestek wilden ging er een lichtje branden bij hem.

Conclusie over "restaurant onze wereld": nooit meer en levensgevaarlijk voor kinderen. Slordige bedrading aan de voorkant ook.

40. christian

De cola was op, drie keer gevraagd of ze die bij wilden vullen. Na een half uur nog niet bijgevuld. Friet was koud. Om 18.30uur was de biefstuk op. De vloer was glad van het vet. Mij zal je hier niet meer terug zien.

41. Bij binnen komst merkten we al dat het fris was binnen. Stokbrood was te hard gebakken, de cappacio blijft aan de bordjes plakken, diverse borden die we pakten zaten nog onder de saus waar we vol in grepen, niet echt fijn. Sommige gerechten waren extreem zout en vet bereid, niet echt onze smaak en tot slot was de chocolade mousse nogal droog.

42. Het eten in het warm buffet was koud. De sushi was niet gekoeld en smaakte niet vers. De wok ging wel, maar de andere keuken was heel zout en vol met olie

Van de toetjes hadden we ook meer verwacht. Jammer maar voor ons niet meer...

43. Ik vond het eten niet vers smaken, er was onvriendelijke service, en totaal geen sfeer! Geen aanrader. Zonde van je geld.

1,1
  44. Rauwe vis (sushi) word hier op kamertemperatuur bewaard! Het eten zit vol olie en verschillende soorten vlees en vis word met dezelfde lepels opgeschept.

45. Onvriendelijke gastvrouw. Zowel het servies alsook het bestek en de glazen zijn gewoon vies. Sommige glazen stonken zelfs. Het fornuis waarop een van de koks staat te bakken is verschrikkelijk smerig. Absoluut geen aanrader. Wij komen hier nooit meer.

46. Gisteren op aanraden van me schoonzusje gaan eten met 4 volwassen en 3 kids. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Jassen werden opgehangen en we werden na een korte uitleg naar onze tafel gebracht. Zag er netjes en verzorgd uit. Hele leuke sfeer. Er was veel keuze in gerechten, zowel voorgerechten, warm buffet en desserts. Ook de verschillende keuken eilanden zijn erg leuk en met lekkere gerechten. De kids hebben zich ook goed geamuseerd in de speelhoek tussendoor. Het was een geslaagde avond. We hebben lekker gegeten en zijn voldaan naar huis gegaan. Wij komen zeker terug en zullen onze wereld zeker aanraden bij vrienden en familie.

47. remco bierings

Wat een waardeloos restaurant is dit! We zouden eerste kerstdag met de familie (15man) hier gaan eten. Gereserveerd voor 19.00u, werden om 19.20u naar een tafeltje gebracht door een van de medewerkers waarna een andere medewerker op een zeer onvriendelijke manier aan mijn vriendin kwam vertellen dat deze tafel toch niet voor ons was. De manier waarop dit gebeurde was zo onvriendelijk dat er besloten werd om hier niet meer te eten! We zijn dus vertrokken en gelukkig hadden we nog niet betaald omdat we aan tafel even het benodigde bedrag van ruim 400 euro zouden verzamelen.

Ook was het een enorme bende in het restaurant bij de kinderspeelhoek waar kinderen op hun sokken speelden lagen kapot getrapte kerstballen. Blij dat mijn kinderen daar niet hebben hoeven te spelen!

Via de mail een klachtenmail gestuurd en na ruim 4 dagen hierop nog geen reactie mogen ontvangen. De ene ster die ik dus nu gegeven heb is dus eigenlijk al te veel!

48. Eten is op zich goed, alleen de serveersters staan, als het rustig is, met een paar man op je bord te loeren om het weg te halen. Stonden bijna op onze tafel, heel irritant.

49. Hanna van kessel

Lekker eten met een geweldige sfeer. Mooi en moderne uitstraling en veel keuze tussen gerechten. Er is voor ieder wat wils en ook een speelruimte voor kinderen, zowel binnen als buiten. Goede bediening en zeker waar voor je geld. Echt een aanrader!

50. Eten is heerlijk, en het personeel is heel erg vriendelijk. Ik kom zeker terug!

51. Ik schrijf niet graag een slechte recensie maar dit keer kan ik helaas niet anders.
    Eergisteravond voor mijn moeders verjaardag naar Onze Wereld gegaan. Wat mij het eerst opviel was de dikke zwoele mist die overal hing. Het sloeg er meteen van op mijn longen. Het personeel is helemaal niet gezellig maar kil, soms zelf bruut. Misschien kwam het door de mist maar op al het servies zat een vette waas waar je kleffe handen van krijgt als je het oppakt. De babi pangang smaakte naar dat spul dat omhoog komt bij een zure oprisping. Die gene die ooit op een elastiek hebben geknauwd kunnen zich precies voorstellen hoe de, zeker niet verse, sushi smaakt. Je krijgt dat ding niet weggegeten en het blijft in je keel steken. Dat zou nog niet zo erg zijn als je het weg kon spoelen met drinken maar alle glazen hebben een muffe bierlucht.
    Nadat mijn zus het toilet had bezocht kwam ze met een ernstig gezicht terug en verzocht ons naar huis te gaan. Ze wilde niet vertellen wat ze had aangetroffen.
    Ik dacht dat zo'n slecht restaurant alleen in comedie-films voor kwam maar nu heb ik het zelf meegemaakt. Het is een plek waar ik mijn ergste vijand nog niet naar toe zou brengen.

52. Petra van den boom

We komen regelmatig bij dit restaurant. Er is zoveel keus aan eten en drinken. Personeel is vriendelijk. En het is allemaal even lekker.

53. We hebben een geweldige ervaring gehad in dit restaurant. De bediening is erg vriendelijk. Het is eten is met verse producten bereid, en de smaak is ook super.

54. Nooit meer!!! Laten je wel betalen voor 2,5 uur als je tegen 20 uur binnenkomt en om 21.30 is de helft al gesloten, beginnen ze alles te poetsen, en kijken je naar buiten! Eigenaresse aangesproken maar ze vond de opmerking van ons niet interessant, eten was t minst van kwaliteit wat we gewend waren bij de concurrenten en pas op dat je je nek niet breekt op de spekgladde vette vieze vloer!!! En was je bestek ff af voor je eet want het is gewoon niet schoon!!

55. Ik ben binnenkort jarig en wil uiteten gaan met mijn man en kinderen. Zie op de site dat de jarige op zijn verjaardag komt eten, het etentje cadeau krijgt. Altijd leuk toch?

Ik bel om een afspraak te maken en wat krijg ik te horen, je bent op maandag jarig, dan zijn we gesloten, dus heb je pech. Zeg ik, ik kan er ook niks aan doen dat ik op maandag jarig ben, mag ik dan op zondag komen eten? Wat zeggen ze dan: "Nee dat kan niet, dan heeft u gewoon pech".

Lekker klantvriendelijk zeg! Ik ga wel ergens anders eten

56. Wij zijn voor de verjaardag van oma hier gaan eten. Oma had telefonisch gereserveerd (wat achteraf bleek dat dat niet al te vriendelijk verlopen was) voor 1 gratis jarige, de volwassenen en de kinderen. Bij aankomst bij de balie gaf oma door dat ze gereserveerd had en de naam. Zeer onvriendelijk werd zij te woord gestaan, ja hoeveel personen, de vraag of een van de kinderen wel de juiste leeftijd had en herhaaldelijk blijven vragen hoe oud die jongen was, terwijl ik de id-kaart van onze dochter al aan haar had gegeven, de vraag wie er dan jarig was en id-kaart (bij een verjaardag doen ze wat extra's) en naar onze tafel verwezen.

De vloer is spiegel glad van het vet, voor mensen die slecht ter been zijn is het oppassen geblazen. De glazen zijn allemaal vettig en er staan veel borden met vlekken op de schone stapels.

Het eten is zeer zeker niet om over naar huis te schrijven. De kok aan de plaat verstaat geen woord Nederlands en gokt maar wat je wilt hebben. Zo kreeg een van onze tafelgenoten varkenshaas ipv de bestelde kikkerbillen en 1 tafelgenoot kreeg biefstuk ipv tilapia. Wij hebben allemaal van diverse eilanden eten gegeten. Het koude deel daarvan waren sommige dingen gewoon lauw, het warme buffet was ook lauw, diverse gerechten waren dermate zout dat het gewoonweg niet eetbaar was en weer andere dingen van andere eilanden hadden totaal geen smaak. Bij het toetjesbuffet was de mousse volledig uitgedroogd en de door een van de kinderen bestelde pannenkoeken was niet gaar.

Dan het extraatje voor de verjaardag, wat bestaat uit van dat ijsvuurwerk, een verjaardagsmuziekje, en een gerechtje. Daar hebben we gewoon nog om moeten vragen! Terwijl er gereserveerd was voor een jarige en dat ook bij de balie nog gemeld was.

Dan de buitenspeel mogelijkheid voor de kinderen. De weg hierheen is ronduit gevaarlijk! Het grasveldje wat voor de speeltoestellen ligt is een wir war van diepe kuilen en 2 uitstekende ijzeren pijpen met een dekseltje. Wij hebben tijdens ons bezoek meerdere kinderen gezien die vielen over die ijzeren buizen, die hun enkels verzwikten in de kuilen of die vielen door die kuilen.

In dit geval is echt less is more van toepassing! Ze hebben een enorme keuze aan gerechten, maar ik zie liever wat minder keus en dat het gewoon goed bereid is.

57. Wij zijn hier gisteren voor het eerst geweest. Bij de kookeilanden was het spekglad, neem een swiffer mee en dreft want je glijd overal heen.
    De koks zijn niet vriendelijk, maar chagrijnig. Het bier sloeg gelijk dood ,de glazen vies en het afzuigsysteem werkte niet, want stinken. Rob Geus zou zeggen "Hier word ik niet vrolijk van."

58. Ik heb erg lekker gegeten bij onze wereld. Er was heel veel keuze, dus er is altijd wel iets lekkers voor iedereen en dat vind ik zo leuk aan onze wereld.

59. Niels Nieuwegeijn

Met mijn vrienden voor mijn verjaardag uit eten gegaan. Zeker niet aan te raden. Ten eerste, maar nog niet het ergste, het eten was niet te vreten. De gastvrouw was zeer onbeleefd en heeft ons midden in de maaltijd naar een andere plek verhuisd. Toen we zeiden dat dit niet netjes was zei ze dat sommige gasten nu eenmaal belangrijker waren.
    De grond plakte en was zeer glad. Het koude buffet was warm en het warme buffet koud. De glazen stonken naar bier en waren niet goed afgewassen. De saus van de babi-panggang is net water.

De biefstuk was lekker, maar helaas niet genoeg om terug voor te komen.
    Niels

1,1
  60. Van de Sanden

Vanavond gaan eten met de familie in verband met gouden bruiloft. Eens en nooit meer.

Tweemaal door de telefoon doorgegeven dat het om gouden bruiloft ging. Bij binnenkomst was het ontvangst zeer onvriendelijk. Ook daar aangegeven dat het om een gouden bruiloft ging en of we een verrassing voor onze ouders/schoonouders konden regelen. Kregen een sacherijnig antwoord dat ze wel zou kijken voor een taartje of zo.

Heel de avond niks of niemand gezien. Toen we daar op het eind van de avond wat van zeiden, reageerde ze alleen met "oh sorry, vergeten" en kregen we als goedmakertje een set eetstokjes.

Ik vind het schandalig dat ze voor zo'n speciale gelegenheid nog geen enkele moeite willen doen. En we hadden graag extra betaald voor een leuk taartje hoor.

61. Gisteravond gegeten, alleen wij komen hier ook niet meer terug. Het was er super glad binnen, het buffet zag er niet verzorgd uit en de warme gerechten waren koud. De sushi is niet lekker, de bediening is niet super en niet vriendelijk.

62. Eens en nooit meer, wat een smerige tent. Drinken lauw, tafel moest nog worden afgedaan toen we eraan zaten, het vuil werd je zo in de schoot geworpen. Bestek was niet schoon. Bestek van vorige gasten lag op de grond onder onze tafel. Alles was vies vet en vuil. Dit zou een mooi restaurant zijn voor de smaakpolitie bah bah.

63. Wat een vieze, vettige zooi zeg. Het vet druipt er overal van af. Lopen moet je heel voorzichtig doen, anders lig je onderuit. Zeer slechte afzuiging waardoor het gewoon stinkt binnen. Alle pannen, flessen, olie, gasfornuizen zijn zo vies dat je vanzelf vies van het eten wordt. Lange wachtrij om binnen te komen.
    Kortom, ronduit slecht voor deze tijd!

64. Wij hadden gereserveerd voor 9 personen. Ik heb gebeld en gevraagd of er een persoon bij kon en was geen probleem. Toen we kwamen werd er moeilijk gedaan, tot we zeiden dat we dan wel elders gingen. Toen kon het wel.

Mijn schoonzus was betreffende dag jarig, werd 81. Was haar id vergeten. Dus niet gratis eten. Id scannen en via email verzenden kon niet. Nou ja oud menske vind ik slecht. Verder eten geweldig, maar heel erg rumoerig.

65. Barry Kanters

66. van nunen

Eerste kerstdag ben ik hier met mijn familie gaan eten (8pers.). We werden enthousiast binnengelaten en we konden bijna direct naar onze tafel. Daar werden we vriendelijk begroet door het personeel, we kregen een kleine uitleg hoe het in zijn werk ging. Ondanks dat het er erg druk was hebben wij een hele fijne avond gehad. Het eten vonden wij super, hier en daar misschien wel wat aandachtspuntjes maar daar hebben wij ons niet aan kunnen ergeren.
    Nu ik hier op het internet rond kijk ben ik wel verbaasd over sommige reacties. Dit uitje was voor ons een prettige ervaring. Het ontvangst was ok, het eten was allemaal prima we hebben lekker gegeten, het personeel werkte zich uit de naad voor je en was ook nog eens vriendelijk en uiteindelijk met een volle buik en tevreden naar huis gegaan.
    Voor ons komt er dus zeker een volgende keer.

67. Roy van doorn

Op kerstdag geweest. Was erg druk. Er werden volgens mij extra tafels weggezet voor de verwachte drukte. Hierdoor zat je met je rugleuning vrijwel gelijk tegen degene achter je. De ander helft van onze tafel werd geplaatst in een looppad waar de bediening de hele avond langs liep naar een soort voorraadkamer. Zij liepen vaak tegen de stolen en onze tafelgasten op tijdens het eten. Vooraf geklaagd hierover, maar de bedrijfsleidster/eigenares verzekerde ons dat dit niet zal gebeuren, toch wel dus!
    Bij de eetstations was de vloer spekglad. Mijn mindervalide vader durfde hier niet te lopen. Begrijpelijk want voor een valide persoon was het zelfs veel te glad.
    Bediening was erg jong (16jr). en onervaren.
    Bij de Aziatische eethoek stonden telkens ongeveer 8 personen te wachten. Iedereen hier moest ongeveer 20 min. wachten op hun bestelling. Dit omdat hier 1 kok stond die 8 verschillende gerechten moest klaar maken. Gevolgen lange wachttijden. 2 gerechten = 40 min. Terwijl je maar 2,5 uur hebt. Bij het buffet gedeelte was de keuze erg beperkt. De borden waren vies en nat en het bestek was vaak op.
    Over het algemeen was het eten goed voor de prijs. Had liever wat meer betaald voor een beter service en kwaliteit.
    Voor ons was dit de eerste en laatste keer bij Onze Wereld!!!!
    Deze mening deelt mijn hele familie.

68. Lekker eten, veel keus. Gezellige sfeer en al met al een top restaurant.

69. Ed van de Ven

2 woorden: Nooit meer. De borden werden zeiknat teruggezet om gebruikt te worden. Sommige bordjes waren nog vies. De vloer is spekglad van het vet, de afzuiging werkt niet afdoende, het eten in de rechauds zijn van verschrikkelijke kwaliteit en de meeste gerechten uit die bakken zijn koud als je terug bij je tafel bent. Zonde van je tijd, geld, en je goede humeur.

70. Wij komen regelmatig bij Onze Wereld eten, het eten was altijd prima. Maar de laatste keer dat we er waren (ca. 1 maand geleden) viel het ons al op dat het met de hygiëne sterk achteruit gaat. De glazen bijv. zijn vies, ik durf alleen nog maar iets te drinken met een rietje, de flesjes zijn lauw als het druk is. Bovendien zijn de borden vettig en vooral viel het mij op dat de vloer behoorlijk glad is vooral bij de bakplaten. Toen wij er waren ging er al een kindje onderuit door de gladheid. Voor geen zin meer om bij jullie te komen eten. Helaas, want het eten vond ik wel goed.

Conclusie: vernieuwing is niet altijd verbetering, vooral als je kinderen als personeel in dienst hebt.

71. Bij binnenkomst werd mijn jas en de jas van de rest van het gezin meteen opgehangen en er hing een leuke sfeer binnen, het was er gezellig druk. Ook al zag het personeel er allemaal wat jong uit (16-17 ongeveer), er werd goed voor ons gezorgd en er werd meteen een kinderzitje voor mijn jongste dochter gehaald. Het eten was gewoon lekker, vooral bij de europese keuken. De sushi was een klein beetje droog maar toch lekker. Ik vond het het geld (€ 20 p.p.) zeker waard, mij zul je hier nog vaak zien!

72. anoniem

Hier een keer gegeten en dat was ook gelijk de laatste.
    Bij binnenkomst moest je al gelijk betalen zonder dat je nog maar wat gezien had. Dit vonden we al raar.
    Daarnaast was het erg rumoerig, en was het bestek en borden wat we pakte meerdere malen vies. De vloer was spekglad en het rook er naar paardenlucht. Daarnaast was het eten niet vers, en zag alles er heel slecht uit.
    De bediening was alles behalve vriendelijk zelfs onbeschoft. En tot slot zagen we bij de toiletten dat zelfs personeel hun handen niet was nou eens en nooit meer

73. van haastert

Gisteren gegeten. Ik vond het een enorme tegenvaller. Het restaurant op zich is wel gezellig, maar het eten vind ik slecht. Ik had spareribs, de beste van twente stond er, nou ze waren bijna zwart en er zat geen smaak aan. Aardappeltjes dreven in het vet om ze warm te houden en de groente zag er ook niet fris uit .. en wat ik erg misleidend vind is dat er nergens vermeld staat dat het drinken apart berekend word. Er staat ook nergens een kaart met prijzen van drinken. Dit heb ik vermeld en er werd erg onvriendelijk op gereageerd, dat dat nergens in een restaurant was en zo. Nee mij zien ze er niet terug.

74. P. Tjeng

Personeel niet klantvriendelijk. Kijkt je niet aan en lijkt er zelf ook geen zin in te hebben. Borden worden weggehaald terwijl het eten nog niet doorgeslikt is. 20 Euro is niet veel voor 2 uur, maar zelfs met de instelling dat het niet meer dan "goed" zal zijn ga je teleurgesteld naar buiten. Eten wordt dood gemaakt met knoflook en zout. Nu is dat wel een eigenschap die meer wokrestaurants hebben maar ik had de indruk dat het hier nog veel erger was.

Een stukje vlees van de plaat werd ongevraagd vergezeld door een hoeveelheid knoflooksaus die (niet overdreven) 5 á 6 x de hoeveelheid van een normale portie saus was, om het vlees heen. Alles wat ik bij mijn vlees wilde eten lag dus altijd in een dikke klodder knoflooksaus.

Sushi was redelijk, wel wat droog. Dan maar wat groenten. Sperziebonen en champignons: stijf van de knoflook en zout.

Desert dan maar. Niet veel op aan te merken, behalve dat de slagroom zelf door klanten vanuit een Makro spuitbus op het bord gespoten wordt. Gevolg: een drietal (ongekoelde!) spuitbussen met vieze spuitmonden op de bar. Vies en onhygiënisch dus.

Mij zien ze hier niet terug.

Klein (treurig) detail: de bamboe bakjes bij de aziatische hoek zijn voorzien van het Onze Wereld logo. Leuk gevonden zou je denken. Ware het niet dat op ieder bakje de naam Onze Wereld gewoon verkeerd geschreven staat.

75. Over het eten niks te klagen behalve dat het koude drinken niet koud was maar lauw... Maar de rest, personeel loopt als kip zonder kop rond, er zit geen zonwering aan de voorzijde waardoor we met ons gezicht vol in de zon zaten te eten, ook de kleine had er erg last van. De bediening haalt te snel je bord weg zelfs als hij nog niet leeg is. Verder is er geen gelegenheid om een kind te verschonen dus dit hebben we dan maar op tafel gedaan.. tot ergernis van andere eters, Ook de aanwezige speeltuin is niet in orde, glijbaan is gescheurd enz. En ik vind dat als je iets neerzet moet het goed zijn en anders niet neerzetten. Dus al met al een dikke onvoldoende, ik kom er niet meer al is het voor niks!

76. Gisteren tijdens pasen hier gegeten, het was erg lekker, maar er waren paar dingen om te verbeteren, punt 1 is dat de vrouw achter de kassa gewoon iemand voor liet gaan en moesten er nog langer wachten voor dat we het restaurant in mochten
    Het is best duur voor 2 uur 20 euro per persoon, we waren met zijn vieren en ben je al snel 80 euro kwijt,maargoed.
    We zaten aan een tafeltje pas langs een ander gezin met veel kinderen die de hele tijd herrie maken. Bij de opschep dingen stonden mensen de hele tijd in de weg en als je aan het opscheppen bent,dan duwt het personeel je aan de kant omdat er bijgevuld moest worden! Alhoewel je veel keuze hebt bij de europese keuken kon je bij de specials maar uit 4 vissen kiezen, die heb ik maar overgeslagen, want ik ga toch geen haai eten...
    De handdoeken van de koks waren niet frisjes terwijl hij de daarmee de messenachtige dingen schoonmaakt én de kookplaat waar mijn vis op word bereidt! Bij het dessert waren de ijshoorntjes half afgebroken én hadden ze maar 1 opscheplepel terwijl er iets van 200 mensen daar zijn.
    Het vernieuwde interieur is goed, maar met hygiëne kunnen ze nog wat verbetering maken, verderest smaakt het eten top, ik kom hier nog wel vaker denk ik.

77. Netjes gereserveerd een week vantevoren. Verteld dat mijn loopvermogen zeer beperkt was en dat ik graag bij de sushi bar wilde zitten met 9 personen. Dit mocht niet waren tafels van 6 en 4 en wij hadden 1 persoon minder !. Jaren geleden was het ook een zooitje en onhygienisch maar nu zou het beter zijn na de verbouwing.

We kwamen aan en ik liep naar de mooiste tafel de vuurkorftafel die we hadden gereserveerd. Helaas daar zaten mensen dus die kregen we niet ! we werden achterin gezet zodat ik niet meer zelf naar het buffet kon lopen. 3x verteld dat dit niet klopte. Haar antwoord de vuurkorftafel was niet zo prettig voor ons. Jaja dat bepaald ze dus even.
    Heel onze avond verpest wat een leuk verjaardagsfeestje had moeten zijn.

Borden worden weggehaald als je nog zit te eten. Het is er vies en ik denk dat de warenwet daar dagelijks binnen zou moeten stappen.
    De carpachio zit met 4 kleine rondjes vastgeplakt aan een bordje. Gamba's zijn waterig en smakeloos.
    Ronduit erg slecht eten met harde muziek en een wachttijd van 20 minuten voor een stukje vlees.

Wij gaan er nooit meer naar toe naar deze onvriendelijke mensen en hele vieze zaak.

78. Al meerdere malen geweest, elke keren super!
    Echter was het nu gewoon ronduit bagger.........

Het eten wat we kregen was rauw, maar dan echt rauw... Dit aangegeven bij de kok maar gaf aan dat het te druk was. Bediening neemt je bord al mee terwijl je je mond nog vol hebt!

En de gardarobe was echt heel slecht, goede service is als je aankomt om nog te gaan eten dat ze je jas weghangen, maar als je klaar bent met het eten zoek je het maar uit hoe je aan je jas komt. In een gardarobe waar 200 jassen kunnen hangen hangen er 500 dus zoek maar je jas eens uit.,...

Kortom, Onze wereld gaan wij iniedergeval niet meer naar toe.

79. Sorry heel vervelend maar voor degene die met kerst hier wil gaan eten zou ik zeggen niet doen! Gereserveerde plaatsen en we moesten minstens 3 kwartier wachten , toen we een tafel kregen zaten we tegen andere gezinnen aan. Overal liepen of stonden mensen , overal lagen etensresten. Bestek vies glazen vies een blik in de keuken , daar stonden de vuile borden overal op de grond! Ik weet dat wanneer je gaat wokken je geen intiem diner moet verwachten maar dit sloeg werkelijk alles. Het eten was niet verkeerd maar het personeel stond te klagen dat ze al 3 sheets stonden te werken.
    Naar mijn mening hadden ze er de helft meer zitplaatsen gecreeerd dan normaal en veel te weinig personeel. Snel geld verdienen met Kerst oke, maar dit is gewoon uitmelken!

80. Borden en bestek: vies.
    Kinderspeelhoek: vies.
    Bakplaten: vies.
    Toiletten: vies.
    Bediening: niet klantgericht.

Samenvattend: ga hier niet naar toe.

81. Gisteren heerlijk gegeten bij onze wereld, we komen zeker weer eens terug.

82. Geweldige ervaring in deze wok. Heel uitgebreid en erg lekker. Vlotte en vriendelijke bediening. Koks werken heel proper en koken erg smaakvol.
    De Specialskeuken maakt hele mooie opgemaakte bordjes en zorgt voor een hoogstaand culinair gevoel. Heel apart.
    De diversiteit van gerechten in de zogenaamde Europeese keuken is geweldig.
    Door de manier van werken kan je zien dat de keukenbrigade ervaring heeft.
    Na de verbouwing is dit de eerste keer dat we weer het restaurant hebben bezocht. De uitstraling is erg verbeterd en wij gaan zeker terugkomen.

83. P.Swartjes

Wij hebben er op 2 oktober gegeten. Ontvangst was al chaotisch. Jassen konden we niet kwijt. Bij aankomst moest je meteen afrekenen. Dit is erg vreemd want je weet niet eens wat je er voor krijgt.Voor alcoholische dranken moest je gebruik maken van een kaart die je vooraf moest betalen. Bij biertappen had je een halfglas bier en de rest schuim. Wilde je hem aftappen moest je eerst weer 1 euro betalen. Dus betaalde je op een gegeven moment 2 euro bij voor een glaasje bier. De koks werkte niet echt hygienisch. Theedoeken die ze gebruikten waren nog te vies om aan te pakken. Kok stond tijdens het bereiden van het eten er gewoon over heen te niezen, hoesten etc. Niet echt fris. Eten in buffetbakken was niet echt warm. de friet zelfs koud. Al bij al niet echt genoten en zullen er dan ook niet meer terug komen. Koks moeten nog veel leren

84. Kitty Gerritsen

We zijn met een vriendengroep naar onze wereld geweest.
    De ontvangst was niet professioneel. Dame stond te bellen terwijl ze ons te woord stond. Moesten vooraf betalen en niet voor de prijs die we hadden afgesproken. Deze was ineens €2,50 per persoon verhoogd. Terwijl we telefonisch een ander bedrag hadden afgesproken.
    De smaak van het eten was goed, maar je moet absoluut niet op hygiëne letten. Rob Geus van de smaakpolitie zou er zijn handen vol aan hebben. Vieze doeken, eten wat met de hand werd gepakt nadat het gebakken was. Lange bereidingstijden en een kok die helemaal niet opschoot en alles onder het vet smeerde.
    Tot overmaat van ramp harde verjaardagsmuziek om een jarige onder de aandacht te brengen . Erg lachwekkend maar niet prettig als je net met elkaar in gesprek bent.

Er was geen garderobe. Moesten onze jassen maar over een stoel leggen.

Kortom.......als mijn man en ik daar alleen waren geweest hadden we bij de receptie al afgehaakt en waren we naar een ander restaurant gegaan. Ons zien ze er niet meer terug.

85. L. de Greef

Erg goed, ontzettend veel variatie. Gisteren heerlijke mosselen volgens recept van Herman den Blijker gegeten. Er stond zelfs haai en merlijn op het menu. Een aanrader!

86. De bazin zelf is zeer on klantvriendelijk wij zijn er heel respectloos behandeld
    restaurant is helemaal niet hygienisch vieze borden en vies bestek hoe het personeel te werk gaat is ook niet echt fris
    geen aanrader dus!

87. Ed 351 punten

De keukenopstellingen zijn leuk en gevarieerd. Het eten is goed bereid en lekker. Vooral de eendenbirst en de garnalen van meneer Van Duinhiven waren favoriet Er is voldoende keus. De afruiming gebeurt zeer snel. Het was niet druk en dat kwam de wachttijd en sfeer ten goede. Als alles bezet zou zijn, zou het massaal kunnen zijn. Vooraf betalen voor een beperkte tijd is niet prettig, maar overkomelijk.

88. Pas wezen eten op aanraden van kennissen, vroeger waren we al weleens geweest maar dit was toen al niet goed. Dus nu na de verbouwing toch maar een keer proberen.Bij binnenkomst zeer lange wachtrij, toen we aan de beurt waren kregen we te horen dat onze tafel nog niet klaar was! (we hadden gereserveerd) Na eindelijk een tafel te hebben gingen we een stukje vlees laten bakken bij de hollandse kok, deze had bijna niets op voorraad. Varkenshaas was op, vis was op, gamba's waren op (dit moet toch niet kunnen, zeker niet in het weekend). Bij het lopend buffet zaten verschillende gasten met hun handen aan de hapjes of legden het gewoon weer terug, niemand die er iets van zegt. Toetje was ook niet om over naar huis te schrijven, ijs moest zelf opgeschept worden, kinderen voor mij in de rij likten de ijslepels af waar iedereen mee moet opscheppen, niet erg fris. Het interieur is beter geworden maar het eten is zeer slecht. Ook wc's waren niet schoon, geen licht, vloer plakte en bestek was vies. Wij komen hier nooit meer en zijn na een uurtje maar naar huis gegaan

89. De verbouwing is geweldig maar helaas komt dit niet ten goede aan het eten en de hygiëne. Met dezelfde handdoek wordt zowel bord, kookplaat als pan afgedaan, de pan waar mijn eten in wordt klaar gemaakt! Verder is het in de kookgedeeltes erg vies. Het lange wachten op een stukje vlees of vis is frustrerend. De eigenaar werkt heel wat pilsjes naar binnen tijdens het koken, niet erg professioneel. Veel artikelen zijn van de Lidl, dit maakt niets uit maar als je als gast ziet dat de salade zo uit het bakje in een schaal wordt geschept!!!! Het pasjes systeem voor drank is een flop, regelmatig werkt het niet, de witte wijn is appelsap. De sfeer is geweldig maar met het eten maken ze dit echt niet waar. Er zijn wokrestaurants die misschien wat minder keus hebben maar waar de hygiëne veel hoger scoren, en de koks hun vak verstaan. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

90. We hebben hier gisteren met 18 personen gegeten en alles was super netjes geregeld. Jammer vond ik het vooraf betalen.. is wat klantonvriendelijk en het is me een aantal keer opgevallen dat de borden vies waren (graag betere afwashulp). Daarentegen was het eten was super vers en absoluut niet vet. Personeel was netjes en behulpzaam. Prima zaak voor deze prijs al zeg ik het zelf!

91. max 68 punten

Super restaurant, we hebben er heerlijk gegeten. We zijn er een half jaar geleden ook geweest, toen was het ook goed maar nu hebben ze het restaurant verbouwd en ze hebben ook nieuwe gerechten, echt lekker. Er was zels een speciale keuken voor de kinderen, dat vonden ze geweldig.

Wij zelf zaten langs een lopend bandje met sushi er op, echt lekker en handig, je kunt het er vanaf je stoel afhalen.

Heerlijk gegeten, zeker de moeite waard.

92. Ik lees hier veel recensies die dit restaurant het 8e wereldwonder vinden en recensies die het helemaal de grond in branden. Laat ik proberen met deze recensie een beeld te schetsen wat zo dicht mogelijk bij de feiten ligt.

Ik ben hier op 11-2-2012 geweest met in totaal 5 personen. Bij binnenkomst een kleine wachtrij maar het duurde wel 20 minuten voordat we geholpen werden terwijl we hadden gereserveerd. Wat direct opviel toen we geholpen werden was 1. Ze hadden geen kassa, alles werd opgeborgen in een la en 2. We moesten vooraf betalen! Totaal tegen mijn principes in maar goed ik was niet degene die afrekende. Het koste €25 p.p. voor 2.5 uur en als je alcohol wou moest je een kaart kopen waar dan geld op werd geladen: een soort OV chipkaart voor het bier zeg maar.

We werden naar onze plaats gebracht en het zag er allemaal wel gezellig uit. Echter wat meteen te voelen was: het was er koud. Het tochtte echt gigantisch binnen vanuit meerdere kanten. Dit bij het personeel gemeld maar zij hadden er geen last van zeiden ze en een oplossing werd niet geboden. Het personeel (de obers althans) bestond in mijn ogen ook alleen maar uit tieners die wel voorgeprogrammeerd leken. Ze kwamen de borden ophalen en ze zeiden: heeft alles gesmaakt? Iemand uit ons groepje vond het vlees wat zij had erg pittig. Het meisje zijnde haalde de borden op en reageerde er niet op! Erg onvriendelijk. Er stond trouwens ook geen zout/peper op tafel, dit moest je apart vragen dan kwam het personeel met het zout/peper om ze vervolgens terug mee te nemen. Ook erg vreemd

Dan het eten. Het was allemaal buffet. Je had bakken waar je direct heen kon om eten te pakken en je had meerdere hoeken waar enerzijds speciale soorten vlees werd gemaakt door koks, andere hoek weer allerlei soorten vis, een hoek voor chinees, een hoek voor hamburgers en een hoek voor hollandse gerechten. Dit was de grootste tegenvaller van de avond: De wachtrijen waren in mijn ogen helemaal niet zo groot! En toch heb ik voor een kangoeroebiefstuk 20 minuten in de rij moeten staan en 30 minuten voor een stuk snitzel. De koks zijn ongeloofelijk traag terwijl de bakblad echt groot is maar er wordt nooit meer opgegooid dan 7 stuks vlees/vis. Ja dan is je 2,5 uur snel voorbij.

En dan de kwaliteit van het eten. Bij alle koks en in de bakken is de kwaliteit niet echt heel lekker. Erg matig over het algemeen. In andere buffetsrestaurants heb ik beter gegeten.

Al bij al raad ik dit restaurant niet aan.

93. Guus Claassens

Kerst 2011.
    Met 5 personen onbeperkt eten was een ervaring te vies voor woorden in een totaal sfeerloos wokrestaurant met klantonvriendelijk ondeskundig personeel, aan vieze tafels,
    smerige borden en soepkoppen en een spekgladde smerige vloer.
    Dit was een keer maar nooit meer.
    Omdat we bij binnenkomst al moesten afrekenen zijn we gebleven, anders waren wij zonder te eten weg gegaan.

94. Beste eetplaats ooit. Als ik een keer uit ga, ga ik zeker naar dit restaurant. Eten & drinken was echt heerlijk, service was echt goed.
    De prijs is echt laag en kwaliteit hoog. Dus ik raad iedereen aan om bij dit restaurant te gaan eten.

Groeten, Volkan.

95. Alle lof voor dit restaurant. We hebben hier gegeten met onze familie en mijn oma (moeilijke eter!) was hier ook echt over te spreken. De zaak was erg druk maar het was er gewoon ook erg goed. Daarom misschien wel zo druk.

Uitgebreid buffet en hele goede koks die je eten voor je neus bereiden. Ällemaal heel erg smaakvol. Er is ook een Hollandse keuken in deze 'Chinees', waar je volop keuze hebt en de scary scampie een echte aanrader is.

Dat je voor dit beetje geld hier zoveel keuze hebt is ongelooflijk. Je moet dan wel je frisje of pilsje zelf gaan halen, maar zeker de moeite waard om hier terug te komen.

Onze kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelhoek.

We gaan regelmatig met de familie naar een wokrestaurant maar tot nog toe is deze de beste. Er hangt een heel gezellige informele sfeer.

En het fijne is dat je vooraf weet wat je kwijt bent.

96. Met de drukke dagen moet je hier zeker niet zijn (Kerst).

Gisteren geweest met 24 personen. Bij binnenkomst was het al heel slecht.

Ze proppen gewoon 200 mensen exta binnen met de feestdagen. Alle nooduitgangen zijn geblokkeerd omdat ze extra mensen binnen kwijt moeten. Je moet vantevoren afrekenen zodat ze het geld al binnen hebben en voor de rest zoek je het maar uit.

Eten: Sommige dingen smaakten redelijk, maar de meeste dingen smaakten hetzelfde (naar water).

Ze laten veel te veel mensen binnen zodat ze geen goede service meer kunnen geven en niet genoeg aandacht kunnen besteden aan het eten. Ook waren er al een aantal dingen op die niet meer bijgevuld werden.

Interieur: kan ook zeker heel erg verbeteren. Ze hebben 2 wc's voor 500 personen en die worden niet eens bijgehouden. Echt ranzig. Ook staan overal kratten met flesjes drinken waar je langs loopt en emmertjes om het water van een lekkend plafond op te vangen. Ziet er niet uit. Ga er vooral niet met de drukke dagen naartoe!

De rest van het jaar weet ik het niet.

Gr. Loes.

97. Zeer slechte ontvangst. Voor we uiteindelijk ergens achterin gepropt zaten, wachtend op de bediening hoe het allemaal zou lopen, waren we zeker een half uur verder. We moesten steeds opstaan omdat er telkens andere mensen door moesten.

Toen we konden gaan eten was de groentesoep al op.

Div. soorten vlees op en koud en de vis niet gaar.

Stond je lang in de rij, mag je maar twee stukjes bestellen en voor een ander niets mee brengen (bv je kinderen of oudere mensen). De helft had nog niets gegeten, toen zijn we maar weer vertrokken.

Dus zeker geen aanrader.

98. echt slecht gegeten gisteren geen glimlach te bekennen verouderd interieur en lang moeten wachten op alles. het doet net aan als kantine (vreetschuur al met al geen aanrader dit is een zeer slecht restaurant

99. In dit restaurant kun je "hemels" eten, en is er aandacht voor de gast van jong tot oud. Een aanrader voor iedereen die een tijdje onbegrensd wil genieten.

Volgende pagina