• EV-oplaadpunt

1406451967 80
1536719540 78
1552045136 80
1598021927 77

1. Visbox afgehaald. Was héérlijk, echt super lekker. Leuk geserveerd in kleine schaaltjes. Vólop genoeg voor 2 personen. Aanrader!

2. Van ons 5 sterren. Al een paar keer wezen eten bij de Beurs in Oirschot. Elke keer was het eten heerlijk en de bediening weer top!

Wij gaan er zeker terug en het is dus een echte aanrader.

Tot gauw :)

3. Gisteren lekker gegeten. Sommige gerechtjes waren net wat minder smaakvol. Maar alles met zorg bereid. Personeel was vriendelijk en gezellig aanwezig. Inrichting is ook gezellig en netjes, bij binnenkomst ruikt het iets muf. Maar alles lijkt wel schoon. Je kan hier best heen gaan voor een lekker en gezellig avondje!

4. in een gezellige ambiance met heerlijk eten (uitgebreide keus in hapjes) wat wil je nog meer!

5. Martijn

Alleen maar 10en ziet er overdreven uit maar dat geef ik het echt. Het ene gerecht is nog lekkerder dan de andere. Het personeel is snel en vriendelijk. Zelf als je niet in de buurt woont is dit zeker een aanrader. Tot snel!

6. H. Bloem

Vriendelijk personeel, uitstekende bediening. Gezellige ambiance.

7. Echt goed vertoeven en het eten is ook echt heel lekker.
    Maar een kind van nog geen 1 jaar moet wel 10.50 Betalen.
    Echt belachelijk.

8. Veel verschillende hapjes gehad en ze waren stuk voor stuk verrukkelijk. Voornamelijk de vleesgerechtjes waren heerlijk mals. We komen hier zeker terug!

9. Leontine

Super leuke avond gehad met ons tennisteam!

10. Wij hebben op zondag 7/5 met 4 personen op het terras gezeten (het was niet druk). De bediening was slecht; 1e ronde in eerste instantie 1 theezakje (rooibos gevraagd) voor 2 personen. In de 2e ronde kwam 1 trappist na een half uur (meerdere keren gevraagd: tap was schijnbaar op en hierna als reden problemen met het bestelsysteem), bitterballen kwamen zelfs nog later. De tafelgenoten hebben maar een 3e ronde besteld (opnieuw 1 theezakje rooibos voor 2 thee). Ik heb dit aangegeven bij de leiding die aangaf hier niets aan te kunnen doen, maar bedankte mij voor de klacht. Uiteindelijk rekening betaald zonder fooi.

11. Wij hebben heerlijk gegeten met de beursgangetjes. Kunnen het van harte aanbevelen. Lekker avondvullend en aardig personeel.

12. Prijs/kwaliteit ver beneden pijl. Service slecht. Toen ik aangaf dat ik het niet naar behoren vond en dat er veel betaald moest worden voor weinig eten, zei de serveerster... We krijgen nooit klachten! Daar moest ik het mee doen!

13. Op 30 juli heerlijk gelunched bij de Beurs. Genoten van een salade met geitenkaas. Hierbij heerlijk brood met aioli. De witte wijn was prima en een goed vol glas. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

14. Op zondagmiddag op terras lekker wat drinken met een gebakje er bij. Dat viel tegen. De skivla was net brood zo droog en de nogatine gebakjes waren nog bevroren. Het personeel was er blijkbaar op uit gestuurd om zo veel mogelijk te verkopen want om de 5 minuten kregen we de vraag of we nog wat wilden drinken (door 3 verschillende personeelsleden). De bordjes waren nog niet leeg of er werd al afgeruimd. Helaas had ik mijn koffie nog niet op, jammer dan weg was mijn kopje. Zegt die knul, het kopje was bijna leeg hoor! Wilt u afrekenen was de volgende vraag. Precies 12 minuten hadden we daar gezeten. Even bijna 24 euro afrekenen en niet eens even rustig kunnen zitten, dat was dus de allerlaatste keer daar! Was er helemaal klaar mee!

15. Zeer goede ervaring met restaurant De Beurs. Lekker eten, goed en vriendelijk personeel en een gezellige sfeer in het restaurant. Echt een aanrader!

16. Echt een hele goede ervaring gehad bij Gasterij de Beurs! Personeel benaderde ons heel erg leuk en boden ons direct een mooi ingedekt tafeltje aan, erg leuk als je zomaar gaat uiteten! Fijn dat je in de avond ook gebruik kunt maken van de lunchgerechten zoals een heerlijke carpaccio, clubsandwich of een tosti de beurs (echt een aanrader). Frietjes en brood werden aangeboden en het was allemaal heerlijk.. Echt genoten!!

17. Oktober 2014
    Helaas geen aanrader. Voor een zaterdagavond was het er rustig. Eigenlijk had dat al een teken moeten zijn. De mensen die er zaten waren wat luidruchtig. De inrichting komt oubollig over. De bediening was redelijk vriendelijk, maar kwam te weinig aan tafel. De prijzen zijn redelijk hoog en scheppen de verwachting van goed eten. De smaak viel nog mee, maar de kwaliteit staat niet in verhouding met de prijs.
    Bij de prijzige (17,75) saté werd slechts wat atjar en kroepoek geserveerd. Geen salade/groente en rijst o.i.d. erbij. Dit is echt te weinig voor een volwassen man. De spareribs (15,75) waren bestreken met (te veel) plakkerige saus om de pittige smaak aan te brengen. Je kreeg er zeer plakkerige handen van, die niet schoon te krijgen zijn met alleen een servet. Er werden geen natte doekjes en/of bakje water gebracht. Dezelfde saus werd ook nog in een bakje erbij geserveerd, wat wel erg veel van dezelfde saus is. Bij de spareribs werd later een klein bakje salade geserveerd en wat friet. Dit hoort vrijwel gelijk met de vlees geserveerd te worden. De tournedos (22,75) was te rauw voor de gevraagde medium en lag op een klein hoopje groente. De geserveerde friet bij de spareribs moest gedeeld worden. Er werd niet gevraagd of het genoeg was.
    Kortom de kwaliteit past niet bij deze prijzen. Er valt het een en ander te verbeteren. Helaas voelden twee personen zich niet goed (maagpijn, misselijkheid) die avond, maar het is moeilijk te zeggen of dat aan het eten heeft gelegen.

18. Verzamelaar

Vrijdagavond, 1 augustus 2014, hier met zes volwassenen gegeten.

We hebben het allemaal als slecht ervaren d.w.z. het eten was matig en de bediening en sfeer waren ronduit slecht!!

- Zeer rumoerige zaak
    - Een personeelslid zit aan een tafeltje, midden in de zaak geld te tellen (portemonnee bediening) en loopt enkele keren weg en laat al het geld liggen..
    - Bij het opnemen van de bestelling is er onverwachts een probleempje.. "oeps de helft van de bestelling is al digitaal verstuurd.. even opnieuw.."
    - Bij het serveren van de voorgerechten blijkt de dagsoep een hele andere dan vooraf aangegeven; geen Thaise kippensoep maar uiensoep.. dus maar een andere laten bezorgen.
    - Vragen of alles naar wens is heeft men nog niet van gehoord.
    - Personeel laat dienblad met viltjes vallen, stoot servies op de bar om (kop heet water voor thee), laat achter de bar van alles vallen en staan wat schaapachtig te lachen.
    - Vier meiden (personeel) staan zeer luidruchtig te kletsen aan de bar.
    - Hoofdrechten smaakten matig, (niet goed gebakken en weinig saus) echter men komt niet vragen of alles naar wens is en of we nog wat frietjes o.i.d. bij willen bestellen. Naar drankjes wordt ook niet meer gevraagd.

Kortom; De Beurs was ooit voor ons DE zaak van Oirschot, maar voorlopig even niet.

Tip: je kunt wel allemaal heel jong personeel in je zaak laten werk (lekker goedkoop) maar realiseer je wel dat dit niet ten goede komt van je zaak! Laat ook wat ouder personeel werken en laat zelf je gezicht ook eens zien...

19. Heerlijk geluncht. Vooral de club-sandwich is zonder meer indrukwekkend!
    Vreemd alleen dat men niet instaat is een 'dubbele koffie' te produceren...
    Inrichting doet wat gedateerd aan, maar de toiletten zijn modern en keurig onderhouden.
    Gezellige, dorpse uitstraling.

20. Eenvoudige gerechten van uitmuntende kwaliteit! Heerlijke hamburger, heerlijke kroketten. Met liefde bereid.

21. Tijdens een van de laatste mooie dagen in het najaar hier vandaag geluncht. De omgeving rondom de kerk in Oirschot is natuurlijk een hotspot en ook deze locatie is duidelijk gewild door het publiek. Toen we aankwamen was het onder het terras wat overkapt is vol en ook binnen was eigenlijk geen goede plaats meer te krijgen. Heel opmerkzaam van een van de personeelsleden werd ons verteld dat er buiten een stelletje ging afrekenen, dus we hadden mazzel en een mooi plekje tegen de binnenmuur onder een warmtekachel werd ons deel. Het was kwart voor twee en ook tegenover had het restaurant tafels met stoelen staan en totaal binnen en buiten waren er 35 zitjes voor ieder maximaal 4 personen. Na best lang wachten (half uur) (2 jongedames en de eigenaar serveerden) konden we bestellen!
    We namen een italiaanse rode huiswijn, best smakelijk, licht kruidig met een redelijk lange smaak, jong (2010), netjes van prijs (€ 2,90).
    Als vooraf namen we eerst een bospaddenstoelensoep, prima gevuld en goed warm. Mooi opgediend tezamen met knapperig wit en bruin stokbrood. De kruidenboter was niet geweldig, weinig smaak en jammer bij zo'n lekker brood.
    Daarna nam mijn vrouw een boeren salade, goed gevuld en prima van smaak met onder andere krielaardappeltjes, gedroogde tomaten, uienringen, walnoten en rucola sla. Een leeg bord als resultaat, het was goed bevallen.
    Ikzelf ging voor een boeren omelet, heel groot op wit brood en prima gevuld met ham, uienringen, champignons, boontjes en nog meer vulling. Ik kreeg hem niet op.
    Zeker voldaan over het eten maar om kwart voor drie kregen we de soep (we zaten er dus al een uur) en om half vier het hoofdgerecht. Op zondag, met mooi weer kun je op je vingers narekenen dat het druk wordt en je nu een personeelslid tekort komt. Rondom ons heen hoorden we ook mensen balen, dat is dus zonde.
    1 personeelslid meer en veel tevreden bezoekers lijkt me een volgende keer bij zo'n mooi weer alleen maar winst.

22. Super! Hier kun je nu eens lekker eten (voor zowel grote als kleine honger) en alles is even lekker en goed (grote porties). Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

De bediening is ook altijd even vriendelijk en correct.

Gezellig zitten, zowel binnen als buiten. Ook niet onbelangrijk; zeer nette schone w.c.'s!

Echte aanrader voor als je effe niet wilt koken!

23. Fam. Jacobs

Wij hebben meerdere keren gebruik gemaakt van de catering en familiediners laten verzorgen door Gasterij "De Beurs".(ook zaalgebruik). Niets dan lof over de totale verzorging. De eigenaar (Roel van de Ven) denkt mee en is zeer vriendelijk. Ook de diners en buffetten zijn smaakvol en goed verzorgd. Ook voor het personeel is niets teveel! Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Ik heb hier meerdere malen lekker gegeten. Ook het personeel was aardig.

25. Op een vrijdagavond hier gegeten; samen met m'n vrouw.

We hebben het beiden ervaren als slecht: zeker gelet op sfeer en bediening:

- er werd niet naar ons omgekeken; steeds zelf overal naar vragen.

- er werd helemaal niet gevraagd of het eten smaakte.

- ook naar een nagerecht werd niet gevraagd.

- het eten was zeer matig.

26. Bart 24 punten

Gewoon gegeten.

Het eten was oké evenals de bediening!

27. Goed eten tegen zeer redelijke prijzen en heel beleefd personeel. Ook mooi gelegen op de markt van het dorp. En ook fijn dat de lunchkaart ook 's avonds nog gewoon meedraait, dus altijd wat te vinden, ook voor een kleine eter.