Laatste updates in Oirschot

1. Brands's profielfoto
    Brands heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Bij binnenkomst werd ons, vier vriendinnen, gevraagd of we gereserveerd hadden. We kregen een plaats toegewezen. Toen we eenmaal zaten werd ons nogmaals, door een ander onvriendelijk meisje gevraagd of we gereserveerd hadden. Bij het bestellen van de drankjes was er geen jus d'orange en geen rivella. De gerechten op de kaart zijn erg ouderwets en de keuze is gering. De smaak van de gerechten was goed, maar niets bijzonders. Wat ons het meeste stoorde was de onvriendelijke bediening. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

2. Familie Bos's profielfoto
    Familie Bos heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Super gezellig restaurant. Fijne bediening.
    Het was een super gezellige avond.
    Het eten was geweldig goed.
    Zeker een restaurant waar wij graag terug komen.
    Echt een aanrader!

3. Leonie's profielfoto
    Leonie heeft een recensie geschreven voor De Rode Haktol
    Pannenkoekenhuis Oirschot

Niet heen gaan! De pannenkoeken zijn net rubber! Gewoon in de supermarkt halen, die smaken veel beter!

4. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Zeer lekker gegeten en veel keus, ook snelle bediening en geen lange wachttijden tussen de verschillende gerechten. Een aanrader.

5. gerard van den heuvel's profielfoto
    gerard van den heuvel heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

gerard van den heuvel

Genoten en niets tekort gekomen geweldige ervaring en er wordt werkelijk nagekomen wat.
    Er van te voren wordt beloofd aanrader voor iedereen die van afwisselend lekker eten houd.

6. Netty van Vught's profielfoto
    Netty van Vught heeft een recensie geschreven voor Herberg De Schutskuil

Netty van Vught

Eten was heerlijk. Wel jammer dat er een groep van 20 personen waren met veel kinderen het was nogal rumoerig.

7. Familie van der Sande's profielfoto
    Familie van der Sande heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Familie van der Sande

Gisteravond weer heerlijk gegeten!!

8. Carin's profielfoto
    Carin heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met 7 personen. We zijn hier al meerdere keren geweest en hebben nog nooit een slecht gerecht gehad. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Super!! We hebben genoten!!

9. A. Niemeijer's profielfoto
    A. Niemeijer heeft een recensie geschreven voor Herberg De Schutskuil

Buitengewoon goede restaurant met brabantse gevoel en erg vriendelijke personeel die ons lekkere eten serveren.

10. Bloempje's profielfoto
    Bloempje heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

24 Augustus lekkere tapas gegeten; verse producten, super aardig personeel en heel leuk met kinderen. Aan het einde een vd verassend grand dessert gekregen van de kok: geweldig… complimenten!

11. Marjon Schellekens's profielfoto
    Marjon Schellekens heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Marjon Schellekens

Erg fijne bediening leuke sfeer en heerlijk eten… een aanrader.

12. Julia van Lievenoogen's profielfoto
    Julia van Lievenoogen heeft een recensie geschreven voor 't Kroegske

Een plek waar het goed toeven is na een fijne fietstocht. Voor de koffie een heerlijk drankje en de bitterballen.

13. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor Brasserie TOF

Erg lekker en gezellig gegeten. Zeer leuke en vlotte bediening. Lekker ongedwongen. Voor ons niet echt in de buurt maar hier rijden we graag nog eens naartoe!

14. Marjon's profielfoto
    Marjon heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

De prachtige uitstraling van het pand komt absoluut niet overeen met de kwaliteit van het eten. De voorgerechten veel te koud. Soepje smakeloos, een opgewarmd stukje quiche op een bedje van te harde pasta. Leuke presentatie van de toetjes, maar helaas ook vlak van smaak. Er wordt teveel gebruik gemaakt van kant en klare producten, de kok maakt er zich wel heel makkelijk vanaf. Geen aanrader!

15. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

M

Super! Meer woorden zijn er ook niet voor! Goede, nette en snelle bediening en lekker eten! Dus… super!

16. Van Buren's profielfoto
    Van Buren heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Van Buren

Doet helaas zijn naam eer aan, een ratjetoe. A la carte dineren is af te raden want het personeel is te druk met het bedienen van de tapas / kleine hapjes gasten. Men zegt dat alles vers wordt gemaakt maar de meeste gerechten zijn nogal fantasieloos en lijken recht uit de Sligro te komen. Zoetzure loempia saus is het favoriete ingredient van de chef. Dit zit in veel gerechten, en wordt zelfs rijkelijk op de kogelbiefstuk gegoten. Wij vinden dit eetacafe geen aanrader.

17. Diana Wiedijk's profielfoto
    Diana Wiedijk heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Heel erg lekker gegeten zeer leuke sfeer en vlotten aangename bediening. Zeker een aanrader en wij komen zowiezo terug. Complimenten aan de chef 😉

18. Pippa's profielfoto
    Pippa heeft een recensie geschreven voor Il Tavolino
    Italiaans Oirschot

Wij eten graag bij Il Tavelino. Dit keer hebben we ook de leuke tuin ontdekt. Ook daar kun je gezellig zitten.

19. Jenny's profielfoto
    Jenny heeft een recensie geschreven voor Friethal De Put

Ze zijn nu al voor de 5e keer een onderdeel van onze bestelling vergeten. Ik ben hier onderhand best wel klaar mee! Het eten is lekker. Alleen jammer van het personeel.

20. Irma Kleisterlee's profielfoto
    Irma Kleisterlee heeft een recensie geschreven voor Friterie D'n Heuvel

Na lang wachten eindelijk kunnen bestellen. Ook bestelden wij 2 frisdranken (voor volwassenen) en een milkshake voor een kind van 6. Wij kregen meteen onze dranken maar mijn zoon moest lang wachten. Wij vroegen of hij ook meteen z'n drinken mocht want het was erg warm en hij had zo'n flinke dorst. Zeggen ze heel bot: wij kunnen niet alles tegelijk! Nou lekker service NOT!!!

21. Marijke Zwijnenburg's profielfoto
    Marijke Zwijnenburg heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Marijke Zwijnenburg

Ik had een beefstuk medium gevraag, maar die was veel te doorgebakken. Heb aan de bediening gevraagd wat ze van me biefstuk vonden, en het meisje zei dat is niet goed. Ik ga een nieuwe halen. Die kwam best snel maar zo dik dat ik dacht kan nooit goed zijn. En ja hoor rauw en koud van binnen. Heb hem tegen heug en meug op gegeten. Maar bij de betaling tegen de eigenaresse. Gezegt dat de kok nog moest leren een biefstuk te bakken. Waarop ze zei hij was perfect medium. Kan je toch niet zien aan de buiten kant. Was allemaal een beetje jammer. Zal er niet zo snel nog eens heen gaan

22. José's profielfoto
    José heeft een recensie geschreven voor Onze Wereld

Heerlijk gegeten. Kwaliteit was prima, gerechten werden echt goed bereid en het personeel was erg vriendelijk. Komen zeker vaker terug!

23. A.ijsselmuiden's profielfoto
    A.ijsselmuiden heeft een recensie geschreven voor De Gelagkamer
    Nederlands Oirschot

A.ijsselmuiden

Prima sfeer. Hele vriendelijke bediening. Heerlijk eten.
    Kortom:prima.

24. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

Bijzonder slecht eten, we hebben bedorven tonijntartaar voorgezet gekregen als voorgerecht. Bij het tweede voorgerecht bleek de kalfsfricandeau bedorven, stonk en was groen uitgeslagen.
    We hebben een klacht ingediend bij de bedrijfsleider, dit leverde op dat hij aangaf dat er 500 mensen per week aten en dat er nooit klachten waren. En neemt daarmee geen enkele verantwoordelijkheid voor de bedorven etenswaren die uit zijn keuken kwamen! Waardeloos, ik adviseer je om dit restaurant te mijden!

25. Car's profielfoto
    Car heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Gisterenavond een milkshake gehaald.
    Dit had niets met een milkshake te maken. Leek wel een glas melk met een scheut aardbeien siroop.
    Ik ben terug gegaan en heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Op mijn verzoek mijn geld terug gekregen. Hopelijk komt er een tijd dat je hier een echte milkshake kunt kopen.

26. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  27. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  28. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  29. dennis's profielfoto
    dennis heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

dennis

Met zijn vieren wezen eten, leuk pand oude stijl met de druipkaarsen maakt het helemaal af.
    5 Gangen menu besteld voor ze vieren echt uit de kunst, leuk opgemaakten gerechten.
    We komen zeker terug.