Laatste updates in Oirschot

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

Bijzonder slecht eten, we hebben bedorven tonijntartaar voorgezet gekregen als voorgerecht. Bij het tweede voorgerecht bleek de kalfsfricandeau bedorven, stonk en was groen uitgeslagen.
    We hebben een klacht ingediend bij de bedrijfsleider, dit leverde op dat hij aangaf dat er 500 mensen per week aten en dat er nooit klachten waren. En neemt daarmee geen enkele verantwoordelijkheid voor de bedorven etenswaren die uit zijn keuken kwamen! Waardeloos, ik adviseer je om dit restaurant te mijden!

2. Car's profielfoto
    Car heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Gisterenavond een milkshake gehaald.
    Dit had niets met een milkshake te maken. Leek wel een glas melk met een scheut aardbeien siroop.
    Ik ben terug gegaan en heb mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Op mijn verzoek mijn geld terug gekregen. Hopelijk komt er een tijd dat je hier een echte milkshake kunt kopen.

3. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  4. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  5. D'n Oirschotse Kegel heeft een nieuwe foto
  6. dennis's profielfoto
    dennis heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

dennis

Met zijn vieren wezen eten, leuk pand oude stijl met de druipkaarsen maakt het helemaal af.
    5 Gangen menu besteld voor ze vieren echt uit de kunst, leuk opgemaakten gerechten.
    We komen zeker terug.

7. M.H.Rodrigues de Miranda's profielfoto
    M.H.Rodrigues de Miranda heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

M.H.Rodrigues de Miranda

Woensdag een bezoek om de kwaliteit van het smaeckmakers menu te ervaren voor een te gevem familiefeest in café Vingerhoeds. We hebben uitstekend gegeten en zijn vol verwachting voor het feest (laat) naar huis gegaan!

8. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Op zaterdagavond wezen eten om te beoordelen of het een goed adresje is om vrienden mee naartoe te nemen, het antwoord bleek volmondig JA!!! Lekkere gerechtjes, vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer, gewoon helemaal prima!!! Je mag twee voorgerechtjes per persoon per ronde bestellen maar bij de eerste ronde bleken de gerechtjes dusdanig groot dan wij daarna gewoon op één gerechtje per ronde zijn overgestapt. De hoofdgerechten gaan per één per ronde en ook die zijn echt royaal te noemen. De na-gerechtjes mogen weer per twee tegelijk besteld worden en dat zou je kunnen doen als er niet zoveel tijd meer rest maar anders is één te gelijk ook prima om een lekkere lange avond te hebben. Kortom zeker aan te raden adresje waar je gezellig lekker lang kunt tafelen voor een hele schappelijke prijs.

9. MJM Bosch's profielfoto
    MJM Bosch heeft een recensie geschreven voor Onze Wereld

Geachte Lezer ik kom al een tijd met regelmaat bij u eten in het begin ook met gezelschapen maar ik vind het de laatste tijd ver achter uit zijn gegaan en dan met namen het eten is vaak koud en van de bak plaat niet gaar ben de laatste keer van ellende de borden die te lang stonde op tafel ergens anders gaan zitten de slip tong is de laatste tijd zo klein dat er na het bakken allen de graat nog over bleef de keer er voor was er nog tong file dat ging nog wel maar de laatste keer was echt bizar niet te min ik blijf nog wel even komen maar dan wel zonder gezelschapen en dan dit nog even het gaat overal achter uit. klanten hebben is geen probleem maar ze zien te houden Mrv Rene Bosch

1,1
  10. P v d Loo's profielfoto
    P v d Loo heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

P v d Loo

Lekker gezellig en goed gegeten. Veel keuze en geen probleem als je weer iets anders wou proberen. Goede bediening die tijd had om een praatje met je te maken.
    Zonder meer aan te bevelen.

11. Schwartzmans's profielfoto
    Schwartzmans heeft een recensie geschreven voor Il Tavolino
    Italiaans Oirschot

Schwartzmans

Wederom Il tavolino geprobeerd. De tuin is goed, je zit er gezellig maar dan heb je het ook wel gehad. Wij namen bruschetta vooraf. Heeft niks daarmee te maken en wat het wel was, was slecht kaas plakte, tomaat niet vers, laat maar. Ik had quatrostagioni pizza, nou toch liever een steenoven, ham (slechte gekookte), champignons puur zonder wat, salami is servolaat ook zonder wat. Heb geen olijfje of artisjok gezien. Gaan we naar de risotto. Carpatio aan de zijkant en dan, tja hoe noem je dat maar geen risotto, zooi zonder smaak.

Heb verleden jaar uitgelegd waarom ik wat niet goed vond had zelfde dienster, lief kind het maar geen tweede keer uit gelegd. Dit heeft niets met fatsoenlijk eten te maken laat staan Italiaans.

Jammer, was paar jaar geleden anders.

12. noud Kielenstijn's profielfoto
    noud Kielenstijn heeft een recensie geschreven voor Onze Wereld

Dank voor jullie gastvrijheid.
    We hebben een zeer genoeglijke avond gehad, de sfeer, de hulpvaardige medewerkers en niet te vergeten het eten was voortreffelijk.
    Tot snel weer.

13. Fam van riel's profielfoto
    Fam van riel heeft een recensie geschreven voor Hof van Solms

Fam van riel

We hebben vanavond met 3 personen heerlijk gegeten.

14. L. van Bekkum's profielfoto
    L. van Bekkum heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

L. van Bekkum

We hadden al eerder enkele keren bij De Verwennerij gegeten en er genoten van de ambiance en het voortreffelijke eten.
    Dus toen we, als afsluiting van een reünie met mensen uit alle delen van Nederland, een goede Brabantse eetgelegenheid zochten, was de keuze voor bistro "de Verwennerij" in Oirschot snel gemaakt.
    Het bleek een schot in de roos en al onze gasten hebben heerlijk gegeten en waren vol lof.
    Dit gaf ons een heel goed gevoel, van een geslaagde dag met z'n'allen en is zeker een opsteker voor deze uitstekende bistro. in 1 woord: Een aanrader!!

15. Eric Smetsers's profielfoto
    Eric Smetsers heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Eric Smetsers

Heerlijk gegeten, smaeckmakers zijn kleine gerechten, mooi opgemaakte bordjes en goede service, lekker zoet wit wijntje,

16. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Bistro De Verwennerij

Het was er echt heerlijk.

17. Onze Wereld heeft een nieuwe foto
  18. Onze Wereld heeft een nieuwe foto