Brasserie TOF in Oirschot

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Even iets anders, dat is waar Brasserie TOF! voor staat. Even ertussenuit, tijd voor jezelf en lekker eten en drinken. Bovendien pakken we het bij Brasserie TOF! net even anders aan. Wij combineren heerlijke gerechten tegen een eerlijke prijs met een gezellige sfeer waarin iedereen zich welkom voelt. Echt TOF! Toffe gasten hebben een streepje voor! Als toffe gast kun je namelijk genieten van interessante kortingen en andere leuke extra’s. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen, is jezelf inschrijven voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van het reilen en zeilen binnen onze brasserie én je bent direct toffe gast, met alle voordelen die daarbij horen. Uiteraard ben je van harte welkom om gezellig bij ons binnen te komen lopen! Wil je zeker weten dat je met je vrienden, kinderen of familie terecht kunt bij TOF? Reserveer dan even. Wij houden graag een tafel voor je vrij!

Diëten Biologisch, glutenvrij en suikervrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in OirschotFoto van Brasserie TOF in Oirschot

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Budget, gezellig, huiselijk, luxe, nostalgisch, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi en terras