Brasserie Artisan in Oirschot

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Ruime gratis parkeervoorzieningen

Het volledig gerenoveerde en aan de tijd aangepaste Hotel-Brasserie Artisan ligt uitnodigend en rustig aan de Notel 42 te Oirschot. Het zonnige terras met goed onderhouden tuin grenst aan de groene weilanden. Bij binnenkomst vallen de frisse kleuren in de verblijfsruimte van de hotelreceptie meteen op, evenals de gezellig en smaakvol ingerichte brasserie.

Marco Witlox, eigenaar, zorgt voor een hartelijke ontvangst met een lekker schuimende cappuccino. “Wij hebben zowel in ons hotel, maar ook zeker in de Brasserie veel te bieden en zijn er van overtuigd dat we onze gasten aangenaam kunnen verrassen”.

Naast logies op basis van Bed and Breakfast zijn er mogelijkheden in het hotel voor vol pension en half pension. De gast die als toerist komt, maar ook de zakelijke klant heeft de mogelijkheid tot overnachten in een van de 24 prima uitgeruste hotelkamers. Het totale complex biedt ruimte aan 50 gasten. Om de nachtrust en hygiëne te waarborgen zijn huisdieren niet toegestaan.

“Ons restaurant is ook toegankelijk voor gasten van buiten het hotel en we willen mensen graag kennis laten maken met onze nieuwe menukaart waarop we alleen maar smaakvolle en verzorgde gerechten presenteren. Onze chefkok heeft heel wat verrassingen in petto”.

Naast het ontbijt worden er ook lunches en diners verzorgd. De uitgebreide menukaart van Hotel-Brasserie Artisan biedt mogelijkheden voor losse a-la-carte gerechten, maar ook voor uitgebreide menu’s. “Wij koken op aanvraag en stellen ons daarin flexibel op. We hebben een moderne keuken, voorzien van alle gemakken. Goede porties, met een hoge kwaliteit en een zachte prijs voor iedere doelgroep en iedere portemonnee. Daar gaan wij voor”.

Ter kennismaking is er de komende weken een aantal arrangementen om de vernieuwde Brasserie ‘op de proef’ te stellen. Op 5 en 6 april vindt een speciale proeverij voor de Paasdagen plaats, waarbij gasten uitgebreid kennis kunnen maken met verschillende gerechten van de menukaart tegen een schappelijke prijs. Een verrassingsmenu, een moederdagbrunch en een voorjaarsactie staan eveneens op het vernieuwde programma.

Mocht u deelnemen aan prijsvraag in de Uitstraling dan is de kans om kennis te maken met Hotel Brasserie Artisan groot. Mocht u echter niet winnen, een kleine attentie ontvangt u bij kennismaking altijd!

Kortom, wilt u nader kennismaken met Hotel-Brasserie Artisan voor logies, lunch of diner, neem een kijkje op www.hotelartisan.nl of stuur een mail naar receptie@hotelartisan.nl.

Wij bieden een uitgebreide menukaart met diverse keuzemenu's.
* 3 gangen a-la carte v.a. € 19,50
* 4 gangen a-la-carte v.a. € 27,00
Ook bieden wij u een verrassingsmenu op aanvraag.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1431994833 98
1442192327 94
1443891910 94

1. Lekker gegeten, fijne bediening, en gezellig gezeten.

2. Een geweldige ervaring met: "je laten verrassen door de kok". Verrukkelijk gegeten! Ik was er al eerder en ga zeker nog een paar keer!

3. Na een gastvrije ontvangst op 27 juli 2017 hebben we genoten van een culinair 4-gangen diner. Alle gerechten waren zeer goed verzorgd en uitstekend van smaak. Bij het serveren, door de chef zelf, werd steeds een uitleg gegeven van de inhoud van het gerecht. Kortom een geslaagde avond die zeker voor herhaling vatbaar is.

4. Lekker gegeten! We hebben ons door de chef kok laten verrassen. Daar is hij goed in geslaagd. Persoonlijk praatje aan de tafel met de chef vind ik altijd getuigen van gastvrijheid. Vele eetwensen zijn mogelijk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Heerlijk gegeten, mals kippetje met gepofte aardappeltjes met een overheerlijk, zelfgemaakt goulashsoepje! Ik zou er zo weer terugkomen, fijne vriende dienstverlening.

6. Maarten

7. der Kinderen

Lekker gegeten. Wat we wel jammer vonden is dat je de wijn niet per glas kan afnemen.

8. natee

9. Dikke 10 voor Tahar, alles was perfect. De vis was lekker vers en de paprika soep was goed op smaak. Borden waren ook goed gevult dus het na-gerecht doen we morgen.

Groetjes,

Sierra en Cas

10. Gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. De lasagne overheerlijk en de kogelbiefstuk perfekt
    Wij gaan zeker nog eens terug.Bijzonder vonden wij het Oirschot bolletje vooraf.

11. Erik Kleine

Warme, gastvrije ontvangst. Gezellige inrichting. Eten is echt top! Chefkok met passie voor zijn beroep. Men neemt de tijd voor een uitgebreid praatje. In lange tijd niet zo heerlijk getafeld en het zo naar de zin gehad. Het totaalplaatje klopt helemaal.

12. Astrid le Paysan

Wat een verrassing! Culinair genieten op loopafstand. Heel bijzonder dat de chef-kok de gerechten zelf serveerde en dat deed hij met passie. Heerlijke wijn bij de prima gerechten. En als we willen, kookt de kok zelfs Marokkaans op verzoek. Dat is een heerlijk vooruitzicht;) Voor ons was het vooral de gastvrijheid van de kok die ons enorm aansprak.

13. Fransien

Gezellige sfeer, zeer vriendelijke bediening.

14. m van osch

Geweldig leuke bediening en heeerlijk gegeten.

15. Vandaag kennis gemaakt met deze "zeer" enthousiaste club mensen.
    De keuken straalt met de ervaring zeer veel creativiteit uit en is steeds zoekende naar nieuwe dingen om hun gasten mee te verwennen. Hij zal voor u "van niets - iets maken!" waardoor u wordt verrast.
    Het ontvangst is "kei" vriendelijk en Brabantse gezelligheid......zeker een aanrader.

16. We hebben heerlijk gegeten, de jongens kregen een vegetarische lasagne, waarvan een deel meegenomen mocht worden, dit vind ik super, bewust omgaan met voeding, de volgende dag hebben we dit als lunch gegeten.
    Ikzelf had een zalmpakketje met groente, m'n man zalm gebakken met groente. Heerlijk, we mochten ook een kijkje nemen in de keuken, het zag er goed uit.

Gezellige chefkok en bediening door Maaike. Voor herhaling vatbaar.

17. Mathieu van Boxtel

Zeer gezellige tijd gehad in mijn 10 weken bezoek. Veel variatie in het eten en uiteraard zeer goed te vertoeven. Één puntje, het bed was een tikkeltje aan de smalle kant, maar daar hadden ze bij Artisan natuurlijk weer een oplossing voor. Vandaar deze uitstekende kwalificatie. Bedankt voor de goede zorgen Artisan Team!

18. In een woord geweldig. Entourage: niks mis mee. Personeel erg vriendelijk. Er is persoonlijk contact met de kok die alles mogelijk maakt. O.a. genoten van een tongstrelende garnalencocktail, en een overheerlijke rib-eye. Smaken prachtig op elkaar afgestemd. Zonder meer 'n aanrader.

19. Met vier vriendinnen uit eten. Hartelijke ontvangst. Menukaart kwam de chefkok persoonlijk brengen met een goede uitleg van mogelijkheiden. Wij kozen het 4 gangen verraschingsmenu. Een drieluik als voorgerecht, super. Lekker soepje en als hoofdgerecht een duo van vlees of vis. Het dessert was van chocola en ijs. Alles was mogelijk vraag het maar en Tahar kon het maken. Succes en ga zo door

20. M.Lichtendahl, DB.Liberg

Terwijl onze reservering ten onrechte was geannuleerd door couverts.nl, werden wij verrast door het enthousiasme van de kok om ons desondanks iets bijzonders voor te zetten. Met name een verrassingsmenu van 5 gangen en koffie toe, voor de prijs van 25euro p.p. in het kader van de couverts-week. Waar vind je zoiets? En prima kwaliteit.

Het diner was Italiaans georiënteerd. Een voorgerecht met heerlijk gegrilde groenten, een stukje spek en mooi opgediend met een prachtig volle rode saus, een soep bourgignon waarin de bouillon goed te proeven was, een mooie vitello tonnato als koud voorgerecht, en als hoofdgerecht Romaans bewerkte kalfsvlees met salie en een bijzondere penne met gebakken knoflook deed het goed. Een toetje met ijs en Oirschotse advocaat en koffie toe. Het geheel was een ware verrassing.
    Genoeg tijd tussen de gangen en een keuze tussen vlees en vis voor het hoofdgerecht was fijn. Sympathiek dat er gewoon een kan kraanwater werd aangeboden naast onze wijn, en er dus geen verplichting was een in verhouding altijd dure fles water te nemen. Hulde hiervoor, terwijl dat eigenlijk gewoon zou moeten zijn!
    De kok bediende ons persoonlijk en gaf ons desgevraagd een gedreven uitleg over de bereiding. Wij waren, als ervaren en enthousiaste thuiskoks, onder de indruk.
    Jammer dat er op deze zaterdagavond weinig mensen waren. Het was natuurlijk buiten het seizoen ( 7 november), maar wie er niet was heeft wat gemist.
    We komen zeker terug als we in Brabant zijn.

21. Hadden weer 'n heerlijke avond, bijna 'n privekok. 't ene gerechtje na 't ander gerechtje waren plaatjes op zich ... en de verrassing steeg boven alles uit.

22. Gerry Havinga

Ik logeer regelmatig in het Artisan hotel en eet graag in het uitstekende restaurant. De kok is altijd bereid om rekening te houden met mijn culinaire "stemming" en hij is bijzonder creatief in het bereiden van gezonde en heerlijke maaltijden. Ook het dagmenu heeft mij nog nooit teleurgesteld, een aanrader.

Door de uitstekende ambiance van het hotel, het uitstekende restaurant, het vriendelijke en gemoedelijk personeel is het Artisan hotel voor mij een van de weinige hotels waar ik heb gelogeerd dat ik kan aanraden als een "thuis" weg van "thuis".

Maaike, Remco en Tahar bedankt! En tot de volgende keer (volgende week).

Gerry

23. Naar aanleiding van de eerste recensies die lovend zijn dit restaurant bezocht. Hartelijk ontvangen en mochten vervolgens aan een tafeltje plaatsnemen. Gastvrouw kwam overtuigend over en prees een viergangen verrassingsmenu aan. Mochten bij hoofdgerecht nog kiezen tussen vis en vlees en er werd ook zeer duidelijk gevraagd of we bepaalde gerechten niet lusten. Wij laten ons graag verrassen en kregen vervolgens vier zeer goed gepresenteerde en smakelijke gerechten geserveerd.. De kok bracht de gerechten zelf aan tafel en vertelde vol passie wat hij voor ons had bereid, klasse!! Ook konden we op ons gemak eten en zat er voldoende tijd tussen de gerechten. Tevens was de prijs dik in orde. We hebben ons dus goed vermaakt in een prettige en rustige sfeer van doe maar gewoon en voel je vooral thuis in "onze" woonkamer.

Voor wie van het thuisgevoel houd en ook van lekkere en herkenbare gerechten een liefhebber is raden wij dit restaurant zeker aan.

24. van Heerebeek

Toevallig hier terecht gekomen en een heerlijke avond gehad. Eten was super, locatie gezellig en fris, vooral de persoonlijke aandacht van de kok verraste ons. Bediening vriendelijk en correct, prijs/kwaliteitsverhouding perfect. Wordt toegevoegd op ons lijstje van voorkeursrestaurants.

25. Vandaag na een flinke fietstocht beland bij Brasserie Artisan. Heerlijk genoten van een diner bestaand uit varkens haas, zomer groenten en frites. Door de service en sfeer voelde ik mezelf helemaal thuis! Dit allen voor een goede prijs. Jullie zullen mij nog vaker zien!

Koen

26. Theo en Elly

Wij hebben hier op het buitenterras een uitstekend 4 gangen menu gebruikt voor een zeer vriendelijke aanbiedingsprijs. Uitstekend bediend en heerlijk gegeten. Echte aanrader.

27. Harrie en Leny Smits

We waren vandaag 28 mei bij brasserie Artisan wezen eten, wat was dat lekker daar. Een prima kok, ook een snelle en nette bediening, leuke sfeer. Dit alles voor een leuke prijsklasse, in deze tijd van crisis. Het is een aanrader voor iedereen.
    Harrie en Leny

28. Wim Melina en Rick.😀

Erg leuk familie hotel met een super restaurant. Er wordt echt lekker gekookt door de chef kok en er is veel zorg aan besteed. Zelfs voor onze zoon werd er in overleg een smakelijke maaltijd bereid. Een echte aanrader!

Wim, Melina en Rick.😀

29. Een heerlijke ervaring. Prijs - kwaliteit zeer goed. Lekker om een budels bier te drinken.

30. Gerard en Jeanne Stevens

13-5-2015 met 6 personen wezen eten, het Mei menu was heel goed verzorgd en heel lekker. Het is zeker een herhaling waard.

Gerard en Jeanne.
    Henk en Ine.