Brasserie Artisan in Oirschot

Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Eten & drinken 9

• do 17:30 - 20:30
  • vr 17:30 - 20:30
  • za 17:30 - 20:30
  • zo Gesloten

Het volledig gerenoveerde en aan de tijd aangepaste Hotel-Brasserie Artisan ligt uitnodigend en rustig aan de Notel 42 te Oirschot. Het zonnige terras met goed onderhouden tuin grenst aan de groene weilanden. Bij binnenkomst vallen de frisse kleuren in de verblijfsruimte van de hotelreceptie meteen op, evenals de gezellig en smaakvol ingerichte brasserie.

Marco Witlox, eigenaar, zorgt voor een hartelijke ontvangst met een lekker schuimende cappuccino. “Wij hebben zowel in ons hotel, maar ook zeker in de Brasserie veel te bieden en zijn er van overtuigd dat we onze gasten aangenaam kunnen verrassen”.

Naast logies op basis van Bed and Breakfast zijn er mogelijkheden in het hotel voor vol pension en half pension. De gast die als toerist komt, maar ook de zakelijke klant heeft de mogelijkheid tot overnachten in een van de 24 prima uitgeruste hotelkamers. Het totale complex biedt ruimte aan 50 gasten. Om de nachtrust en hygiëne te waarborgen zijn huisdieren niet toegestaan.

“Ons restaurant is ook toegankelijk voor gasten van buiten het hotel en we willen mensen graag kennis laten maken met onze nieuwe menukaart waarop we alleen maar smaakvolle en verzorgde gerechten presenteren. Onze chefkok heeft heel wat verrassingen in petto”.

Naast het ontbijt worden er ook lunches en diners verzorgd. De uitgebreide menukaart van Hotel-Brasserie Artisan biedt mogelijkheden voor losse a-la-carte gerechten, maar ook voor uitgebreide menu’s. “Wij koken op aanvraag en stellen ons daarin flexibel op. We hebben een moderne keuken, voorzien van alle gemakken. Goede porties, met een hoge kwaliteit en een zachte prijs voor iedere doelgroep en iedere portemonnee. Daar gaan wij voor”.

Ter kennismaking is er de komende weken een aantal arrangementen om de vernieuwde Brasserie ‘op de proef’ te stellen. Op 5 en 6 april vindt een speciale proeverij voor de Paasdagen plaats, waarbij gasten uitgebreid kennis kunnen maken met verschillende gerechten van de menukaart tegen een schappelijke prijs. Een verrassingsmenu, een moederdagbrunch en een voorjaarsactie staan eveneens op het vernieuwde programma.

Mocht u deelnemen aan prijsvraag in de Uitstraling dan is de kans om kennis te maken met Hotel Brasserie Artisan groot. Mocht u echter niet winnen, een kleine attentie ontvangt u bij kennismaking altijd!

Kortom, wilt u nader kennismaken met Hotel-Brasserie Artisan voor logies, lunch of diner, neem een kijkje op www.hotelartisan.nl of stuur een mail naar receptie@hotelartisan.nl.

Wij bieden een uitgebreide menukaart met diverse keuzemenu's.
* 3 gangen a-la carte v.a. € 19,50
* 4 gangen a-la-carte v.a. € 27,00
Ook bieden wij u een verrassingsmenu op aanvraag.

Diëten Glutenvrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in OirschotFoto van Brasserie Artisan in Oirschot

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoilet, rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Huiselijk, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi en terras
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
40 zitplaatsen en maximaal 50 personen in één groep
Personeel
  • Chef: Tahar ElHajoui
  • Gastheer/vrouw: Maaike Attevelt
  • Eigenaar: Grasland Recreatie v.o.f.
Betalen
American Express Master Card Visa pin