Bistro De Verwennerij in Oirschot

Sfeervol genieten en Brabants Gastvrij!

U kunt bij ons 's avonds volop parkeren, vanaf de parkeerplaats 'Standaardplein' loopt u zo bij ons het terras op!

Is heropend op 24 oktober 2013

In 2002 opende Jan van Gestel 'de Verwennerij', en tot 2010 kon men hier genieten van zijn kookkunsten, Brabantse gastvrijheid en vooral een diner met voor-elk-wat-wils.

Op zoek naar een nieuwe uitdaging is het restaurant in juni 2010 verkocht en helaas afgelopen januari gesloten.

Geen nieuwe uitdaging gevonden anno 2013 besloten Jan en Marieke van Gestel in de zomer van dit jaar de exploitatie weer over te nemen en hún verwennerij weer te (her)openen.
Inmiddels zijn de deuren weer open en ontvangen zij, samen met hun team, u weer graag in de bistro.

Een breed scala aan vlees- en visgerechten, de inmiddels befaamde spareribs en onvervalste 'steaks' van Limousinrund sieren weer de menukaart. Typerend voor de keuken is dat veel gerechten bereid worden op de lavagrill.
Het verwennerij huismenu van Eur. 24,75 is een 3-gangenmenu met vooraf o.a. de keuze uit een verrassende parade van voorgerechten of carpaccio en bij de hoofdgerechten maar liefst 3 keuzes, waaronder een kogelbiefstuk 'van formaat'. Het Verwennerij-menu sluiten we af met een heerlijk dessert of een 'koffie compleet'.

Naast het huismenu staat er werkelijk voor elk wat wils op de 5 pagina's tellende menukaart. Smaakvolle voorgerechten, Bourgondische hoofdgerechten van vlees en vis en daarbij ook nog de 'catch of the day' een dagelijks wisselend visgerecht vers uit de zee.....

GROEPEN
De Verwennerij ontvangt u ook graag met uw gezelschap. Hiervoor is het huismenu natuurlijk uitermate geschikt, daarnaast maken ze ook graag in overleg een keuzemenu aan de hand van uw wensen, budget en smaak!
Tijdens het terrasseizoen kan men met grotere gezelschappen tevens genieten van een heerlijke barbecue op het zonovergoten terras.

Meer informatie: 0499-576069

1219902167 97
1272016936 86
1500019049 92

1. conny neggers

Heerlijk gegeten in een gezellig sfeervol restaurant!

2. Marjolein

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. We zijn hier al heel vaak geweest maar het blijft een aanrader!!!

3. Angelique Gillis

Op zaterdagavond 21 oktober heb ik met vrienden en familie, een gezelschap van 14 personen, mijn 50e verjaardag gevierd bij de Verwennerij in Oirschot, wat een feest!
    Ik heb intussen de feedback van mijn genodigden ontvangen: voortreffelijke gerechtjes, zeer gezellig, mooie ambiance, en zeer accurate en vriendelijke bediening!
    Met andere woorden:grandioos!

4. Smaakmakers zijn een aanrader voor iedereen!
    De gerechten zagen er zeer verzorgd uit en waren van hoogstaande kwaliteit.
    Daarnaast maakte de vriendelijke en vlotte bediening het tot een zeer geslaagde avond.

Zeker voor herhaling vatbaar.

5. Och… wat hebben wij hier een lekkere en gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten.
    De kleine gerechtjes zijn stuk voor stuk bijzonder en met veel aandacht bereid en opgediend. Leuk ook om uit zoveel gerechtjes te mogen kiezen.
    Prima gezellige bediening. Vlot maar niet te snel. Aardige serveersters.

Echt een aanrader!

6. Smaeckmakersmenu gegeten. Dit zijn allemaal kleine gerechtjes verdeeld in voor-, hoofd- en nagerechten. Ieder gerechtje zag er prima verzorgd uit en alles was even lekker. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Wij komen zeker nog een keer terug!

7. Prima sfeer, gastvrij personeel en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend.

8. Het was weer top

9. Vandaag 14 augustus 2017 gegeten bij de Verwennerij in Oirschot.
    Alles is perfect. Personeel is super aardig. Ze doen er alles aan om de klant het naar de zin te maken. Niets is teveel. Eten is perfect. Je hoeft niet lang te wachten.
    Ga niet verder zoeken.
    Gewoon bij de Verwennerij boeken.

10. Natasja jongen

We hebben de kleine gerechtjes gegeten het was super lekker zeker een aanrader.

11. Een super ervaring. Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog een keer terug!👍

12. Gezellig restaurant waar je heerlijk de hele avond lekker kunt tafelen!

13. Emma Janssen

Na al eens eerder met mijn familie er te hebben gegeten, deze keer in het gezelschap van ons gezin (8 personen).
    Wij hebben heerlijk gegeten met zijn allen in een fijne ontspannen sfeer. Wij vonden dat er een ruime keuze was in het smaekmakersmenu en vinden dit een leuk concept.
    Goede en snelle bediening en lekker fris bij de open deur.
    Graag komen wij nog eens terug en reclame maken zullen we zeker doen.

14. Arianne Timmermans

Super lekker gegeten! Gezellig buiten kunnen zitten.
    Personeel doet erg haar best en veel verschillende gerechtjes gegeten, fijn als je moeilijk kunt kiezen!!
    Komen zeker weer een keer terug.

15. Toon van de Ven

16 juni 2017

Heerlijk genoten en echt verwend, met het afscheidsdiner vanwege pensionering, met collega's en familie in de Verwennerij. Dit is zo lekker en gezellig, vlotte vriendelijke bediening in een mooie ambiance. Alleen maar positieve reacties gehad over deze keuze.

Toon.

16. Sadra Huijgens

Het was weer heerlijk, Dit keer met 7 vrienden geweest, altijd het eten goed heet of warm. wat koud moet zijn is koud. niet lauw. aardig personeel, loopt benen onder de kont vandaan..
    Super!!

Wij komen snel terug.

17. Wederom fantastisch gegeten. Nu met (oud) collega's
    Zij hadden er nog nooit gegeten, maar komen heel graag terug !!

18. Gisteravond als verrassing voor opa's verjaardag heerlijk wezen eten bij de verwennerij.
    Goede, snelle bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij hadden het smaeckmakers menu, wat ik iedereen aan kan raden!

19. Heerlijk gegeten! Geweldig goede bediening. Komen zeker terug.

20. Goed gegeten! Gezellige tent met vriendelijk personeel. Kwaliteit gewoon goed. Wij hadden de tapas en zijn zeer tevreden over de verwennerij.
    Reserveren moet tijdig want ze zijn goed volgeboekt.

21. Met 3 personen à la carte gegeten.

Voorgerecht:
    2 x carpaccio en 1 x kwartet van voorgerechten.

Hoofdgerecht:
    2 x varkenshaas op spies met champignonsaus.
    1 x kogelbiefstuk met pepersaus.

Nagerecht:
    3 x kwartet van nagerechten.

Heerlijk gegeten! Alles was top. Vriendelijke bediening. Chefkok en zijn vrouw maakten ook een praatje met de gasten. Reserveren vooraf, want het zat hartstikke vol.

Smaeckmackers bij andere mensen op tafel zag er ook lekker uit... Daar gaan we de volgende keer voor.

Aanrader!

22. Yvonne Verhoeven

We hebben genoten van het eten en de goede sfeer en vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Maarten

24. We hebben de Smaeckmaeckers-menu genomen, echt een aanrader. Ideaal voor mensen die niet goed kunnen kiezen op de gewone menu: je kan van alles iets nemen en à volonté. Vaak is de kwaliteit van het eten in zo'n formule niet altijd top, maar dit was nu absoluut niet het geval, alles was zeer verzorgd en lekker! M'n steak was ietsje te veel doorbakken, dat kan gebeuren dus ik heb hier zelfs geen opmerking over gemaakt, had gewoon niet alles opgegeten - maar dit is in de keuken meteen opgemerkt en de chef heeft persoonlijk een nieuw bordje komen afgeven met excuses. (had dit dus helemaal niet gevraagd, dus was echt aangenaam verrast) Zéér vriendelijke bediening. Een aanrader voor wie in de buurt van Oirschot logeert.

25. Marielle

Heerlijke avond uit! Vlotte bediening, goede service, heerlijke gerechtjes. Alles prima voor elkaar. Een compliment voor heel het team De Verwennerij.

26. Echt een restaurant die zijn naam eer aan doet! Je wordt letterlijk verwend met lekker eten en constante aandacht van het personeel! Alles was super vers en heerlijk!
    Geen slecht woord te vinden over onze avond.

27. Willem Knapen

Super gegeten. Smaeckmakers is een uitstekend concept van Bistro de Verwennerij die je een avondvullend programma bied tegen een uiterst aangename prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.
    Jan & Marieke van Gestel en het complete team onze complimenten.

28. Erg goede ervaring en heerlijk eten! Leuk restaurant en een aanrader!

29. Joop van Viegen

Wij hebben heerlijk gegeten. Het concept, waarbij je kleine hapjes kon bestellen, sprak ons zeer aan. Alles was heel smakelijk en de bediening super vriendelijk.

30. Alweer een hele fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en gastvrije bediening. Top.

31. Goed gevarieerd en een eerlijke prijs.

32. Heerlijk gegeten, fijne bediening.
    Al met al voor herhaling vatbaar.

33. Remco dieks

Weer een bijzondere fijne avond. Eigenlijk niet zoveel te benoemen, is gewoon heel goed in alles.
    Alleen de garderobe blijft een probleem, daar moet serieus naar gekeken worden.

34. Lekkere hapjes, voldoende keus, afwisseling. Gezellig relaxte sfeer.

35. Het was super goed! En super lekker!
    Echt een aanrader!

36. Eerste kerstdag met de Fam. bij de verwennerij gegeten. Gekozen voor de Smaekmakers.
    Het was super, we waren met z'n achten. En ze vonden het allemaal geweldig.

37. Fam.Rieswijk

Bistro de Verwennerij in één woord super! We hebben heerlijk gegeten! Complimenten aan de kok en bediening!

We komen zeker nog een keer terug!

38. Op kerstavond heerlijk gegeten. Onze kinderen van 9, 11 en 12 vinden het helemaal geweldig bij De Verwennerij. Wij hebben gebruik gemaakt van de Smaeckmakers waarbij je onbeperkt kleine gerechtjes kunnen bestellen. Onze kinderen vinden het onbeperkt kiezen uit de toetjes wel een bonus! Zeker aan te bevelen.

39. Petra de Cock

Het was weer een geweldige avond. Fantastisch gegeten. En complimenten voor de gastvriendelijke bediening. Dit keer werd de avond ook nog eens geweldig gevuld met de aanwezigheid van illusionist Leo Smetsers. Het was een echt gezellig uitje. Top ambiance!

40. Van Brunschot

Zoals altijd een heerlijke avond gehad met het Smaeckmakers menu. Geweldige sfeer, heerlijk eten en een super service van het fantastische team!

41. Met 6 personen geweest. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En geweldige hapjes. TOP!

42. See smits

Heerlijke avond gehad, super adres, zeker voor herhaling vatbaar.

43. Super lekker eten!! Zeer aardige, goede en vlotte bediening! Helemaal top!

44. Donderdagavond hier ons jaarlijks familie-etentje gehouden. We kwamen hier terecht 'van horen zeggen'. Het is ons prima bevallen en de informatie klopte als een bus.
    Gezellige entourage, heerlijk gegeten, prima bediening. Wat wil je nog meer? Parkeerplaats misschien.

Komen zeker nog eens terug.

45. Perfect, leuk, warm, Bourgondisch en helemaal lekker!

46. Erik Lingmont

Gezellige drukte, alle tafeltjes bezet, Smaeckmakers is leuke ontspannen formule. Bediening was goed, alleen voordat het eerste drankje op tafel kwam en de eerste voorgerechten werden opgenomen ging wel erg veel tijd voorbij. Parkeren was (dit keer!) moeilijk. Konden pas enkele honderden meters verder een parkeerplaatsje vinden en dat was met die harde regenbui( maar daar kunnen jullie niets aan doen!) geen pretje!

47. We hebben hier afgelopen maandag met 4 personen gegeten voor de verjaardag van mijn 18-jarige zoon. We zijn erg vriendelijk ontvangen, we kozen voor de smaekerij, wat goed uitgelegd werd, het eten was erg lekker, goed warm en van goede kwaliteit, de keuze was ruim voldoende. Ook aan de verjaardag werd gedacht! Kortom super lekker gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

48. Jan Pollemans

We werden erg vriendelijk ontvangen en er werd uitgelegd hoe het menu met de kleine gerechtjes werkte. We hebben gekozen voor het a-la-carte menu; het was heerlijk met mooi opgemaakte (erg warme) borden. Kortom een aanrader om terug te komen.

49. In een sfeervolle ruimte lekker gegeten. Gerechten zijn van goede kwaliteit en de formule is super.
    We hebben al op diverse andere plaatsen deze zelfde formule geprobeerd , echter de verwennerij komt er met kop en schouders ver boven uit.
    Wij zijn al diverse keren geweest en komen zeker weer terug.

50. Kees van Iersel

We hebben een geweldige avond gehad. De bediening was goed en het eten was erg lekker. Het fijne is dat je elke keer iets anders kan proberen en dat is erg prettig. Wij gaan hier zeker opnieuw naartoe om gezellig te tafelen.

51. Super lekker gegeten de sfeer is gemoedelijk komen zeker terug

52. Super lekker gegeten, erg genoten van de smaekmakers. Met die kleine gerechtjes kun je gezellig de hele avond blijven zitten en genieten van al het lekkers van de kaart. Voor ieder wat wils en voor ieder keuze genoeg.
    Goede service en gastvrije bediening en ontvangt echt zeer tevreden.
    Zeker een aanrader en zelf gaan we zeker nog vaker langs komen wij zijn fan!

53. Heerlijk gegeten en een fijne sfeer, zeker voor herhaling vatbaar.

54. We hebben heerlijk gegeten, soms duurde het een beetje lang voordat drinken geserveerd werd, maar het was dan ook druk bezet.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

55. Vanwege mijn 70e verjaardag en mijn dit jaar 50 jaar vakmanschap hadden we besloten om in Oirschot, na de goede recensies op internet, te gaan dineren bij de Verwennerij. Na de reservering werden we erg gastvrij ontvangen en zijn we begonnen met moezelwijn met ijs, de keuze was een 3-gangenmenu. Een heerlijk uitgebreid voorgerecht met carpaccio, vis en groente smaakte al prima
    met ook vis als hoofdgerecht en koffie en chocoijs als extra, was het geheel overheerlijk, met een prima prijs/kwaliteit en gastvrijheid verhouding. Onze avond is zeker geslaagd en zeker een aanbeveling voor iedereen.
    Ps. compliment voor bediening en de keuken.
    Mvg kees en riet van kerkoerle

56. leo keuvelaar

Fantastisch, gezellig en vooral erg goed eten.

57. Hebben gekozen voor het Smaeckmakers menu en er geweldig van genoten.

58. Marco Beckers

Ondanks enorme drukte snel je eten. De gerechten zijn van hoog niveau en mooie porties. De bediening is super en erg gastvrij. Veruit mijn favoriete restaurant. Erg sfeervol en ontspannen avond uit.

Tip: pak meerdere bieren van de Oirsprong op de tap! Zou prachtige aanvulling zijn op de top gerechten.

Complimenten aan heel het team. Tot snel.

59. Paul van Gool

We hebben gekozen voor het Smaeckmakers menu en er geweldig van genoten. Ondanks een drukke avond was de bediening uitstekend. Wij hebben qua smaak en kwaliteit nog geen betere gevonden en komen zeker weer terug.

60. Al een aantal keren heerlijk gegeten hier. Inderdaad een Verwennerij. Iedere keer gekozen voor het Smaeckmakers menu, en iedere keer weer verrast door de kwaliteit.
    Het enige minpuntje vonden we deze keer (10-07) de wel erg lange wachttijden tussen de gangen en de verschillen in opmaak van een en dezelfde gerechten. Ook waren er veel "verwisselingen" in de bestellingen tussen de diverse tafels. Misschien dat het kwam omdat er een paar zeer grote groepen waren, maar toch wel iets waar op gelet moet worden.
    Maar qua smaak, prijs/kwaliteit en kwantiteit kennen wij er geen die aan de Verwennerij kan tippen. Wij komen zeker weer terug.

61. Enige kritiekpunt is de lange wachttijd, voordat ons gevraagd werd iets te drinken en tot het eten werd gebracht. Ook op het toetje moest lang worden gewacht. Vandaar de service een 6.

62. Super!!! Heerlijk eten, geweldige bediening, gezellige sfeer. Top!!

63. Fam v meeuwen

De avond was 100% geslaagd en super lekker eten.

64. Joost van der Vleuten

Het was weer heerlijk!

65. peter en evelien

Super heerlijk gegeten! Gegeten van de smaekmakerskaart. Heerlijke kleine gerechtjes zodat je van alles kan proeven zonder dat je zelf naar een buffet hoeft te lopen en alle mensen in het eten staan te roeren.
    Alle gerechtjes die wij gekozen hadden waren heerlijk smaakvol.
    Wij komen zeker terug!

66. R. Govers

Heerlijk gegeten. We moeten nog een keer terug, omdat we nog maar 1/3 van de kaart geproefd hebben. Alles was lekker, bediening vriendelijk, gezellige omgeving.

67. Ronald Spijkers

We waren met een gezelschap van 4 personen en hebben heerlijk genoten van de Smaeckmakers. Echt voortreffelijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het enige minpuntje was het rumoer. Bij binnenkomst zaten we in de ruimte aan de rechterkant. Daar zat ook een groot gezelschap en we konden aan onze tafel elkaar bijna niet verstaan.

68. Super lekker gegeten. We hebben een hele fijne avond gehad

69. Ontzettend genoten van een heerlijk diner (Smaekmakers). Een mooie combinatie van de voordelen van een buffet (zelf een keuze maken uit de lekkerste gerechten) en de rust van een a la carte maaltijd.

De gerechten waren stuk voor stuk uitstekend bereid en van zeer goede kwaliteit. De bediening was bijzonder vriendelijk en was ondanks de drukte in staat om prima voor haar gasten te zorgen.

We hebben enorm genoten (met 7 personen, waaronder drie kinderen) en komen hier zeker een keer terug. Gezien het feit dat je middels dit concept wat langer tafelt dan normaliter (wij 3,5 uur), is het waarschijnlijk wat minder geschikt voor zeer kleine kinderen.

70. Een fijne, zeer nette, vriendelijke, professionele bediening! De bediening werkt enorm hard om alles op deze manier voor elkaar te krijgen. Het eten is heel lekker, ziet er prachtig uit. Echt perfect! Komen graag weer!

71. Wendy Damen

Heerlijk gegeten! Leuk en lekker concept met kleine hapjes. Lekkere gerechtjes. Echt een aanrader om te gaan eten!

72. Van iersel

Het was een geslaagde avond. Compliment aan de kok. De bediening was ook goed. Alleen de tussentijden waren iets te lang.

73. Marjon Blankers

Wij hebben een zeer goede ervaring bij de verwennerij, het eten was heel lekker en wat wij belangrijk vinden het eten was warm. Voor ons zeker een aanrader, wij gaan zeker terug en zullen de Verwennerij zeker aanbevelen bij andere mensen.

74. Esther van der Hamsvoort

Wederom van een heerlijke, gezellige, smaakvolle avond genoten. Eten bij De Verwennerij is iedere keer weer genieten! En de bediening is super!

75. Familie Gielen

We hebben heerlijk gegeten bij de Verwennerij. De bediening was een beetje chagrijnig, dat was wel minder fijn. Op een gegeven moment leek onze vaste serveerster wel iets te ontdooien. De tijd tussen de gangen door was prima. Eten was heerlijk!

76. Het was zoals altijd super! Leuke bediening en heerlijk eten!

77. We hebben echt heerlijk gegeten maar waren minder enthousiast over de bediening. Het eerste wat me opviel was dat iedereen netjes "werkkleding" aan had en een meisje niet, natuurlijk weet ik niet of zij alleen inviel of ook daar werkt. In ieder geval kwam ze erg onprofessioneel over aan tafel en te overdreven/arrogant, dit was erg vervelend. Voor de rest hebben wij lekker gegeten in een goede sfeer.

78. E. van der Meijden

Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij bistro De Verwennerij. Jan, Marieke en al het personeel bedankt voor jullie gastvrijheid en ga zo door!

79. We hebben heerlijk gegeten! En in een gezellige ongedwongen sfeer de verjaardagen van mijn ouders gevierd! Niels was erg tof vandaag, ondanks dat PSV had verloren.

80. Joep Coppelmans

Wat een verwennerij is het geweest. Deze naam doet niks af aan de goede, vriendelijke en sympathieke bediening. Het eten was overheerlijk en fantasierijk. Wat een genot.

81. Rian Brinkmans

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Bediening was vriendelijk en open, voelde de sfeer perfect aan.

82. Heerlijke avond gehad, lekker eten. Gezellig en prima bediening.

83. Moniek Kemps

Al meerdere keren genoten van de Smaeckmakers kaart en ook deze keer weer een groot succes. Het eten was heerlijk, de bediening erg prettig en de wijnen heerlijk. Super leuke avond gehad!

84. Heerlijk gegeten van het smaekmakersmenu!!

85. Frans Termeer

Lekker gegeten, prima service.
    Minpuntjes:
    -te kleine garderobe.
    -veel lawaai, erg gehorig.

86. Andre van Gerven

Heerlijk gegeten van het smaakmakersmenu met het gezin.

87. claudia

88. Wij hebben genoten van het verassing menu. Bistro De Verwennerij heeft zijn naam eer aangedaan. Wij komen zeker terug.

89. Fam. Gerrits

Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk een superavond gehad en heerlijk gegeten! Service en sfeer zoals we gewend zijn. Jan en medewerkers bedankt!

90. Angelique Brands

We hebben genoten van een sfeervolle avond 'smaakmakertjes' met een geweldige bediening!!

91. De smaakmakertjes waren super lekker, we hebben erg genoten.

92. Zoals elke keer was het gezellig, lekker en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer.

93. Petra van gestel

Heerlijk gegeten met de kerst. Het was perfect en leuke bediening, komen zeker nog een keer terug.

94. Zoals gebruikelijk bij deze horeca gelegenheid niets op of aan te merken. Het personeel is niets te veel en de geboden kwaliteit in relatie tot de prijs (ook inzake het kerstmenu) is als uitstekend te betitelen.

Een aanrader!!

95. Gelder van

Prima kerstdiner met goede service. Aanrader, wij gaan zeker keertje terug.

96. Nancy Braken

Heerlijk gegeten, super service. Niks wat we vroegen was te veel. Leuke bediening. Gewoon perfect.

97. Zeer vriendelijk personeel. Zeer lekker eten. Helemaal perfect. Een mogelijke toevoeging zou versfruit kunnen zijn.

98. Met 7 personen een heerlijke avond gehad, van 18.30 tot 23.00 genoten van de Smaeckmakers.

Genoten van de vele verschillende gerechtjes. Gezellige sfeer, fijne sympathieke bediening.

Komen hier zeker weer een keer terug.

99. In het kader van onze huwelijksdag hier gedineerd. Gelukkig hadden we gereserveerd. Tjokvol op maandag(!)

We twijfelden of we à la carte zouden kiezen, maar na onze
    eerste ervaring met de Smaakmakers gerechten, waren we om! Keer op keer verrast waarop de gezellige gerechtjes werden opgediend. Het varieerde van oosters,-pekingeend en Sashimi tot een oer-Hollands stoofpotje.

Chapeau voor de creativiteit en de gezellige bediening!
    Lekker ongedwongen, niet opdringerig en zeker niet formeel. Pure verwennerij!

Men heeft inmiddels zowel het restaurant als de keuken onder handen genomen. We kwamen dan ook in een voor ons geheel nieuw restaurant binnen wat de entree extra leuk maakte.

Dus als we dan 1 minpuntje kunnen noemen, rook het nog een beetje naar verf... but ‘Who cares’? Ze waren ‘net klaar met de verbouwing’ aldus de eigenaar.

Leuk dat de chef dan ook even een rondje in het restaurant maakt om even een praatje te maken met zijn gasten. Dat hoort ook zo vind ik.

Tot heel snel Jan en crew! Bedankt voor deze ontspannen avond, Top!

100. Barbara van Heesewijk

Voor de 2e maal gegeten bij De Verwennerij en gebruik gemaakt van het Smaeckmakers menu.
    Was weer voortreffelijk. Voor ieder wat wils. Bediening snel en vriendelijk. Met opzet gekozen voor een donderdag waarop Leo Smetsers zijn goocheltrucs aan je tafeltje komt vertonen. Garantie voor een gezellig smakelijke avond.

Volgende pagina