Op dit adres zit nu: La Place

1562011301 31
1647519907 31
1658208483 31

1. mart van Rens

Zijn we in de toekomst nog welkom op de locatie

2. Waardeloos eten en voor die prijs ook nog de wc betalen. Het viel ons heel erg tegen

3. Cees 387 punten

Hier eens een goed bericht. Wij komen regelmatig bij deze AC. We hebben daar goede koffie gedronken. En een broodje en uitsmijter gegeten. Dat was gewoon prima. Ook het personeel is erg vriendelijk. Maar er zijn gasten die eten op wat ze besteld hebben. En als het niet goed is, vergeten ze naar de manager te gaan. Dan doen ze er onmiddellijk wat aan. Zo hebben wij dat ervaren. En dan hoef je ook geen recensie te plaatsen, toch.

4. M Verhoef

Afgelopen 3 maanden 3 keer bezoek gebracht aan AC restaurant in Venray. Noodgedwongen omdat er niet veel andere keus is tussen Maastricht onderweg naar huis en terug. Alle 3 de keren waren de tafels niet schoon, smerige vloerbedekking die bovendien met name bij de toiletten versleten is. Het gebak en meerdere etenswaren zien er niet vers uit.
    De laatste keer op vrijdag 25/9 kwamen wij uit Frankrijk en wilden om 20.30 nog wat eten voordat we naar huis gingen. Aangezien mijn man een gluten allergie heeft en het restaurant een allergeen kaart heeft, dachten we we zitten goed. Maar helaas, bij navraag bleek dat er al werd gezegd saus, soep, patat, frites, sla (vanwege de dressing) niet mogelijk vanwege gluten. Dus het werd koffie in plaats van 4 personen een diner.
    Een tip: maak gebruik van het feit dat er weinig horecagelegenheid zit, maar niet op deze manier. Ben benieuwd hoelang AC nog in Venray zit. Wij komen er in elk geval niet meer, ondanks dat het personeel heel vriendelijk is.
    Fam Verhoef.

3,4
  5. Linda Zwinselman

Vandaag bij AC restaurant in Venray geweest, maar dat hadden we beter niet kunnen doen! Jeetje, wat een oubollige en vieze zaak. Het broodje gezond was "krokant" of te lang gebakken, de kippensoep was lauw, het bestek was vies en de bak waar het in lag was nog viezer. De plantjes op tafel waren dood, de tafels waren vies, overal stonden nog dienbladen met troep op tafel, de ventilatieroosters waren te goor, zelfs het plafond er omheen was zwart uitgeslagen...

Kortom bah bah bah bah. Hier komen wij niet weer.

6. Rinus Zwinselman

Vandaag vertrokken voor een lekker weekendje Limburg. Onderweg AC Venray bezocht om even lekker iets te eten en een bak koffie te scoren. Het was lang geleden dat ik een AC Resaurant bezocht had en ik denk dat het wel weer even zal duren. Ik vond het er binnen kil, dorre plantjes op de tafeltjes, erg veel stof tussen radiatoren waar het vanaf vloog als je er langs liep, roosters in plafond voor frisse zuivere lucht waren erg vies en stoffig. We gingen er bewust niet onder zitten want er zal maar iets in je eten dwarrelen. Nee het viel ons echt tegen.

2,6
  7. Wij komen regelmatig op zondag in deze AC. Maar van al die afkeurende berichten kunnen wij niet anders
    zeggen dan dat wij altijd keurig bediend worden. Het eten is goed. Heel vriendelijke dames om te helpen. Misschien is het door de week anders, dat weten we niet. Maar wij komen zeker terug.

8. Zeer slechte kwaliteit, veel te hoog geprijsd voor wat je krijgt. Spullen worden niet opgeruimd, slechte service. In 20?jaar niets aan inrichting gedaan? Kortom, niet naar toe gaan als het niet hoeft...

9. Ik heb alle 4 een halve sterretje gegeven, terwijl ze het niet eens verdienen! eten smaakt voor geen meter, veel te duur. Over drinken valt er niks te zeggen. Gelukkig ook! Maar het eten is daar echt vreselijk!! uitsmijter half aangebrand en die geven ze ook gewoon weg! Vlees zoals de biefstuk en sate niet goed gaar! Service is ook slecht! Er werken namelijk veel jongeren en als het een beetje druk is, dan zijn ze ook niet meer vriendelijk! Sfeer is matig. Prijs/kwaliteit is om te schreeuwen! Ze durven best veel te vragen voor wat je op je bord krijgt. Kwaliteit is het ergst! Die proef je gelijk al! Kant en klaar producten. AC is geen aanrader om te gaan eten!

10. Ook dit jaar weer na een hele lange reis en hongerige kids aangedaan bij dit AC restaurant in Venray ! De lange rij viel dit keer mee , maar helaas hebben we bijna een uur moeten wachten voor een sateetje... Erg ongeorganiseerd allemaal, voor ons nooit meer...

11. Tjonge jonge. Enkele jaren terug al zeer slechte ervaringen met dit restaurant. Op terugreis uit het zuiden dan toch nog een keer geprobeerd. Ook restaurants zouden zich kunnen verbeteren, toch? Niet dus in Venray. Koud tot matig warm eten, zalm uit de magnetron ipv van de bakplaat, een "kok" die zich voor voedsel en klanten niet interesseert en een torenhoge rekening (3 personen meer dan 60 euro).
    Nooit meer hierheen.

1,4
  12. Onze ervaring en dan met name met het eten is slecht!
    De groenten smaakten nergens naar! Bloemkool, worteltjes, doperwten alles smaakte naar ?? Zo uit de magnetron zonder kruiden of een beetje boter voor de smaak.
    Mijn dochter at de komkommer en walgde ervan. Ze zei weet je hoe een stuiterbal ruikt? zo smaakt deze komkommer!
    Ik had een biefstuk, die was aardig goed maar de zalm van mijn man smaakte ook nergens naar.
    Je moet veel betalen voor waardeloos eten. Zonde van het geld!
    Sorry maar wij komen hier nooit weer!

13. Colette

Voor een AC restaurant een van de minder goede. Weinig keuze, schreeuwend duur. Was vergeten mijn WC kaartjes aan de kassa in te leveren, dat kon niet meer 2 minuten nadat ik had afgerekend.

14. Wat een slechte organisatie. Ben een streng dieeet aan het volgen en daarom mag ik geen aardappelen. We vroegen om wat extra salade. Nee dat kan niet was het antwoord. Dan maar champignons erbij genomen. Kregen meteen te horen dat dit niet inplaats van de frietjes kon. Nou aan de kassa kon het ineens wel. De keer erna ging de kok in discussie met ons dat het niet zou kunnen en zo. Dit is een zeer slechte reclame voor de nederlandse horeca, die toch al niet overloopt van gastvrijheid.

3,1
  15. Als dit kwaliteit is dan weet ik niet wat ze hier onder verstaan.

Kwamen binnen aansluiten in de rij 1 man achter het buffet 3 personen aan het bijvullen en rond lopen.

Voordeel menu duurde 20minuten dan maar wat anders.

Prijs kwaliteit niet in verhouding e/o het was zeer slecht hoe kan je hier naam restaurant voeren De voedselbank heeft betere kwalitiet.

1,4
  16. Als dit restaurant model staat voor de ontvangst, eten en bediening in Nederland, adviseer ik iedereen om voortaan een paar kilometer door te rijden naar de grote M. Dat is wat ik in ieder geval de volgende keer wel doe.

2,3
  17. We waren er niet eens rond etenstijd en toch moesten we erg lang wachten. Koud/lauwe warme groentes, lauwe patat, een zalm die op een plaat gebakken was waar al erg veel andere vleessoorten gebakken waren, was dus in de zalm te proeven.
    De karren waar je je dienblad na het eten op kan zetten waren alle vier vol, plus de omringende tafels waar de karren stonden en opruimen, ho maar. Als je het personeel hier op wilt aanspreken zijn ze geen van allen in de keuken te zien?! Geen lekkere ervaring dus. Ons zie je hier nooit weer.

2,2
  18. Met "uitgeprinte" kortingsbon voor een kop (niet al te vol) goede koffie plus een heerlijke vlaaipunt naar keuze genoten voor "zegge en schrijve" drie euro! Kom daar maar eens om (ergens anders)!

19. Na een vermoeiende reis terug uit Frankrijk met 2 uur in langzaam rijdende file besloten we om rond half 8 wat te eten bij AC Venray.
    Tweemaal de kipsaté met garnituur besteld. We betreuren het voor de kip die dit geleverd moet hebben; vermoedelijk heeft die er ook niets mee te maken gehad want wat hier uitgeserveerd wordt, is werkelijk abominabel! Wat 'sluts' aan een paar stokjes met satésaus die de naam ook niet mag verdienen!

1,3
  20. Ik ging voor mijn tweede kopje koffie, en werd beschuldigd van het feit dat ik voor de derde keer kwam. Het bewuste personeelslid was niet bereid, om met mij naar de tafel te lopen, zodat ik met hulp van anderen aan kon tonen, dat ik niet van mijn plaats was geweest. Ik werd dus in het restaurant, waar iedereen bij stond, beschuldigd van diefstal. Personeelslid bleef volhouden dat hij mij met een tweede kopje had zien lopen, terwijl ik de hele tijd op de stoel had gezeten. Ik eiste dat hij er iemand bij haalde. Toen kwam er een "sorry Mevrouw", waar ik uiteraard geen genoegen mee neem. Na mijn verzoek kreeg ik uiteindelijk een klachtenformulier.

3,5
  21. eten was erg matig, lauwe groente, biefstuk slecht gebakken, weinig plaats in het niet roken gedeelte

22. M.Kompanje

Moesten erg lang wacht, rij was niet eens lang en rond etenstijd. Personeel stond een beetje naar elkaar te kijken. Kindvriendelijk ... niet echt, was maar 1 kinderstoel voor hele restaurant. Wij konden er tenminste geen vinden.