Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oene verdeeld zijn.

1. Nederlands Oene

Marlies Huis in ‘t Veld

Vandaag hebben we hier heerlijk gegeten van de ‘proeverij’.
    Lekkere gerechtjes, goede prijs-kwaliteitverhouding!

Vanavond hier weer gegeten.
    Zoals altijd heerlijk gegeten.

3. Nederlands Oene

Mijn vrouw en ik hebben zondag 17 sept bij de rietstulp gegeten. Het eten was bedroevend slecht, de aardappeltjes waren niet gaar, het vlees was kennelijk opgewarmd in de magnetron 'het moest kruidig vlees zijn volgens de info'maar het smaakte nergens naar. De spitskool of wat daar voor doorging lag te zwemmen in de saus en op bloemkool was een smaakloos sausje gesmeerd.

Het flesje water dat op tafel stond was net zo warm als de kachel 'lekker warm dus. Wij hebben daar in het verleden regelmatig gegeten maar gaan hier nooit meer naar toe.
    De serveerster vertelde ons, dat de zaak definitief gesloten wordt, we zullen maar hopen dat het werkelijk gaat gebeuren!

4. Nederlands Oene

Misschien hadden we pech maar onze ervaring was erg slecht.

We namen het menu omdat er voor een wildrestaurant erg weinig wild op de kaart stond. Zeg maar gerust niets.

Het begon met het drinken:de witte wijn was warm. Rest van de avond geen drinken meer aangeboden gekregen. Ze zaten liever in een hoekje koffie te drinken.

De tomatensoep smaakte naar rode bieten. Bij navraag gezoet met suiker, wat niet nodig hoort te zijn bij verse soep.
    In plaats van zalm kregen we koolvis (nou vooruit, misschien kabeljauw) dat duidelijk uit de vriezer kwam.
    De 'lichtroze malse' varkenshaas was droog (snel uit de vriezer in magmetron ontdooit?) en te lang gebakken. De spitskool lag te zwemmen in de saus. Ook niet echt seizoensgebonden verse groente te noemen voor de zomer.

Als ze hadden geadverteerd met 'eten zoals bij moeder thuis' had ik het gepaster gevonden. De prijs die ze ervoor vroegen was absoluut niet in verhouding.

Wij klagen niet snel, maar dit was echt een afknapper. We hadden toch voor de snackbar moeten gaan.

5. Nederlands Oene

Het restaurant ziet er als je naar binnen loopt wel schattig uit. Als je naar de menukaart kijkt, is er niet veel keuze, maar gezien de prijzen verwacht je wel een hoge kwaliteit. Helaas moesten we erg lang op het eten wachten (ik hoop maar dat het vers is).

Ik had een gevulde aubergine. Het was een best kleine portie, maar met de bijgerechtjes was het net te doen. Ik had een zeer ernstige klacht over deze maaltijd, maar toen de eigenaar erbij kwam verantwoorde die het met "het eten komt uit de diepvries". Dat is geen goed excuus en dat betekent ook nog dat het eten niet vers is.

Toen we om een compensatie vroegen (kop koffie, schikking in rekening, etc) kregen we totaal geen gehoor.

Voor je eigen gezondheid, portomonnee, en tijd, ga hier dus niet eten!

Hans en Anje

Afgelopen weekend hebben we heerlijk gegeten bij Dorpzicht. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel.
    We komen zeker een keer terug!

7. Nederlands Oene

Mvr Dijkgraaf

Afgelopen zaterdag heerlijk genoten van het weekend-menu. Wij werden goed ontvangen en het eten was vers en erg lekker. Wij komen snel weer een keer terug.

8. Nederlands Oene

heerlijk op terras genoten van een goed glas wijn en gastvrij en prijs kwaliteit oke

9. Nederlands Oene

Super ervaring opnieuw wezen eten bij de Rietstulp te Oene. Kwaliteit van eten staat echt in een hoog vaandel en de biefstuk was dan ook precies zoals ik deze prettig vind. Ronald bedankt voor deze mooie ervaring! We komen snel nog een keertje langs. Heerlijk eten, leuke entaurage en prachtlokatie! Bedankt voor de gezelligheid!

10. Nederlands Oene

Je kan leuk zitten, alleen te veel tafels voor het aantal personeel, ze zien door de bomen het bos niet. Duurde 30 min. voor we drinken konden bestellen, vervolgens een uur op het voorgerecht gewacht in totaal. We gingen 19:00 uur eten en 20:45 hadden we het hoofdgerecht. Dit duurt VEEL te lang!! Vervolgens tussendoor zelf nog om drinken moeten vragen. Werd opgelost met een gratis drankje. Prima. Zelf moeten vragen of we een dessert mogen bestellen. Op het eten valt niks aan te merken. Kort samengevat prima eten als je RUIM de tijd heb.

11. Nederlands Oene

Ronald de Groot

Jan Raveling

Heerlijk gegeten en de complimenten aan de kok en vriendelijke bediening.
    Het is daar altijd goed en gezellig.

13. Nederlands Oene

Fam. Brendeke-Zonnenberg

In de Oener Koefeest week Gratis pannenkoeken eten met Oma en de kinderen! Wat een feestje!
    De pannenkoeken waren heerlijk en de kinderen hebben er lekker van gesmuld!
    Wat een leuk initatief van De Rietstulp!
    Bedankt voor de gast vrijheid!

14. Nederlands Oene

Gerrie de Bondt

Vrijdagavond met directe familie in De Rietstulp gegeten. We hadden een mooie rustige plek gekregen. Had gemeld dat we die middag de uitvaart van mijn vader hadden. Het eten was heerlijk. En wij hadden 2 veganisten erbij en daar was zelfs een menu voor in elkaar gezet. Super toch!!!
    Een echte aanrader. Ook gezien de prijs kwaliteit verhouding. En het eten was heerlijk. Bediening erg vriendelijk.

15. Nederlands Oene

Zaterdagavond heerlijk wild gegeten bij de Rietstulp.
    Leuke, spontane bediening met een goed wijnadvies!
    Zeker voor herhaling vatbaar!!

16. Nederlands Oene

Wij hadden een reservering via Social Deal welke niet door kon gaan wegens het overlijden van mijn moeder. Een nieuwe afspraak viel buiten de geldigheidsduur. Ondanks dat heeft de eigenaar van de Rietstulp ons aangeboden om alsnog gebruik te maken van de reservering via Social Deal. Top! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was Super! We blijven terugkomen bij de Rietstulp.

17. Nederlands Oene

Rik Brummel

Met een relatie heerlijk (buiten) gegeten. Was prima en komen nog eens terug.

18. Nederlands Oene

Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer. Kom zeker terug.

19. Nederlands Oene

mba

Zoals gewoonlijk was het weer prima en gezellig. Wij komen zeker weer.

20. Nederlands Oene

A. Riezebos

Een gezellige avond met een goed etentje.

21. Nederlands Oene

Prima gegeten - goede bediening - het is net of je ergens in een huiskamer zit - Voor herhaling vatbaar 👍

22. Nederlands Oene

Heerlijke avond gehad. Leuk idee, schrikkel menu.

23. Nederlands Oene

We hadden een mindere ervaring en nu heeft Ronald en de koks het helemaal goed gemaakt! Heerlijk gegeten, gezellig en vlot en prettig bediend! Dank je wel voor deze heerlijke avond!

24. Nederlands Oene
  25. Nederlands Oene

Wat hebben wij lekker gegeten gisteravond in de rietstulp te oene. De moeite waard om ook eens langs te gaan. Ze hebben veel lekkere dingen. De zalm die ik had was goed te zeggen verrukkelijk. Een echte aanrader, we komen hier zeker weer terug. Bedankt voor de fijne avond. Anja en Dik.

26. Nederlands Oene

De kaart was kleiner i.v.m. andere kok, man alleen in de bediening, duurde daardoor erg lang, cola was er niet, dame blanche niet, geen muntthee en voorgerecht veel te duur naar wat je kreeg. Vlees was goed

27. Nederlands Oene

Ruud & Ria

Derde kerstdag, zondag 27 december, weer heerlijk gegeten. Of het nu à la carte of van het buffet is, het is altijd smakelijk, met zorg bereid en we voelen ons altijd meer dan welkom! Al jaren genieten we van de lekkere gerechten en de gastvrijheid van Ronald en zijn personeel.

Voor dit restaurant en zijn gastheer rijden wij graag van Leerdam naar Oene.

Vriendelijke groet en tot ziens.

28. Nederlands Oene

Wezen eten met een bonnetje. Iedereen doet z'n best, maar de zaak mist uitstraling. Het was er zo stil dat we amper een gesprek durfden te voeren. Het eten was redelijk. Het nagerecht wat minder.

29. Nederlands Oene

De sfeer was prettig, knus erg huiselijk. Het voorgerecht de soep was heel smakelijk en apart. De zalm was goed sappig de tonijn daarentegen was vrij droog. Jammer. Het dessert geserveerd in een klomp, was heel apart. Het zou nog lekkerder en leuker zijn als in de klomp een schelp van bladerdeeg zou liggen, dan blijft de inhoud goed bereikbaar.

30. Nederlands Oene

A.J.Kaandorp

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Sfeer was uitstekend. Al met al een zeer geslaagde avond.