Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oegstgeest verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Oegstgeest

Peter Wertheimer

Zeer vriendelijke en adequate bediening. Mooie ambiance.
    Pekingmenu (vrnl. eend) zeer smakelijk

Mini "broodje" met wat sla en kaas voor 5 euro! Niet eens tomaatjes of een sausje op het broodje. Wc's zijn erg vuil en het duurt 15 minuten voor ze je bestelling komen opnemen!

3. Chinees-Indisch Oegstgeest

Een van de betere afhaal Chinees in Oegstgeest en omstreken. Goede sfeer, prijs kwaliteit verhouding iets minder, ik vind dat ze best 1,5 euro meer zouden kunnen vragen want de kwaliteit is top. Verder goede service en niet voor niets elk weekend een goed gevulde zaak.

Genoten van heerlijke gerechten en prettige bediening.

sebastiaan troost

Goedemiddag.
    Ik wil u eerst complimenten geven voor uw kwalitatief hoogstaande produkten die niemand kan weerstaan wat mij betreft. ik was vorige week bij jullie op bezoek bij rijnsburg

ik was daar met de familie en kennissen om een leuke middag te hebben met zn allen maar ik kwam bedrogen uit.
    ik heb daar verschillende produkten besteld dus een groote bestelling om thuis lekker op te smullen en heerlijk van te genieten.
    toen ik thuiskwam bleek het produkt pizza de luxe koud te zijn en de groenten waren rauw en niet lekker van smaak
    een flinke tegenvaller wat mij betreft en ik ben daar zeer boos over en teleurgesteld helaas moet ik dan maar weer naar de supermarkt voor een pizza
    ik hoor graag van u

Glasbergen

We hebben heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader voor een ontspannend avondje uit in een gezellig restaurant.

Cor en Yvonne.

7. Chinees-Indisch Oegstgeest

Carla Wolvers

Leuke entourage!
    Leuk en gezellig personeel!

Nooit geen problemen gehad, maar zojuist zeer slecht behandeld omdat ze geen thuisbezorgd voucher aannamen en deze wel via thuisbezorgd is ingevuld en geaccepteerd via de site. Nam 't eten weer mee. Nooit meer dus, helaas heren want 't was altijd goed eten en goeie service.

9. Chinees-Indisch Oegstgeest

4-1-2017 eten afgehaald. Wel eens een slecht chinees restaurant gehad, maar dit sloeg echt alles. Hier zat echt geen smaak aan, ja een rot smaak... Muf, een soort van gekruid kattenvoer, en als je bami met kerrie niet eens kan maken dan weet ik het niet meer. Het voer was lauw en muf, echt nog nooit zo smerig gegeten.

We hebben het na een paar happen in de vuilnisbak gegooid. Het was werkelijk zonde van de €28.50 die we hebben betaald. Kom daar nooit meer. We wonen in Oegstgeest sinds 4 jaar en we waren daar nu voor het eerst en tevens voor het laatst.

10. Chinees-Indisch Oegstgeest

Fam. de Bruin

Woensdag avond 7 december 2016. Twee loempia's gehaald. Deze waren niet te eten. Terug gegaan maar ook de 2e keer waren de loempia's niet fris. Direct weggegooid. De hele avond een vieze smaak in de mond.

Voorheen waren de loempia's uitstekend.

de zaak holt helaas al jaren achteruit, bediening slecht, eten altijd hetzelfde, bestek en services smoezelig.. erg jammer want vroeger was het een aanwinst voor oegstgeest

gisteren erg ongastvrij behandeld, het eten was erg weinig en toen we iets meer vroegen moesten we bijbetalen, snel weggegaan. wij komen hier niet meer

Op zoek naar een goed restaurant niet ver van Katwijk vandaan. Moet ook nog eens voldoen aan de verschillende "eisen" van de eters. We komen uit bij Ox en tjonge wat hebben wij genoten! De gamba en kreeftenbitterbal en vleesproeverij was uitstekend. Net als de gerechten van de anderen. Ook de bediening was top, niet te opdringerig, gewoon goed!

Mariska Bavelaar

Wat een afschuwelijke zaak! Hebben een uur moeten wachten op het voorgerecht, om vervolgens een half uur lang met vieze borden voor onze neus af te wachten wanneer het hoofdgerecht eindelijk zou komen. Eerst maar eens de serveerster erop attenderen dat wij al een half uur met lege borden voor ons neus zitten. Na een chagrijnige "Ja weet ik" van een van de niet al te vrolijke dames, was de sfeer er zeker niet beter op geworden. Verbijsterd werden wij terug gestuurd naar onze tafel. Als een klant je erop moet wijzen dat het tijd is om af te ruimen, ben je als restaurant niet heel lekker bezig. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat je (na deze opmerking) direct opspringt om de tafel af te ruimen. Nou mooi niet dus! Nadat onze ogen al een paar keer gekruist waren met verschillende serveerster, maar zij ons allemaal steevast ontweken, was de maat voor ons vol. We besloten dan ook na al die tijd wachten, te vertrekken. Dan maar zonder eten. Wanneer we aanstalten maakte om weg te gaan, kwam de eigenaar doodleuk vragen "wat het probleem nou eigenlijk is". Echt te genant voor woorden. Onbeschofter dan deze horeca ondernemer heb ik ze nog niet getroffen. Een "grote tafel" was het excuus. Ik heb geen ervaring in de horeca maar zelfs ik weet dat als je met een grote tafel de totale controle over je tent verliest, er iets goed mis is. In plaats van excuus aan te bieden, blafte hij ons ook nog af. Begrijp niet waarom deze tent nog open is. Oja saillant detail; het voorgerecht was ook echt niet te vreten!!!

Via Social Deal gegeten; Keuze uit 3 hoofdgerechen, echter ravioli was niet verkrijgbaar (op); toen we aangaven speciaal hiervoor te zijn gekomen was het opeens wel te bestellen. 3 minuten later werd er een medewerker naar de Albert Heijn gestuurd... Beetje zelfgemaakte kaassaus erover heen en het werd geserveerd...

Toen we bij het nagerecht vroegen of we cappuccino mochten i.p.v. nagerecht werd bevestigend geantwoord. We kregen het echter wel op de rekening gepresenteerd..
    Hier komen we niet meer terug.

Inge

Aardige, maar warrige bediening. Er waren klaarblijkelijk niet genoeg waterglazen want die moesten van een andere tafel gehaald worden. Toen we na een drankje buiten op het terras naar onze tafel binnen gingen, moesten we dan ook zelf onze waterglazen mee naar de tafel nemen. Niet erg allemaal, alleen een beetje klungelig. Moesten ook de bediening gaan zoeken toen we na onze hoofdmaaltijd nog een dessert wilden bestellen. Ook weer niet erg, maar alles bij elkaar uiteindelijk vervelend.

Het eten was wat smakeloos. Waarschijnlijk moet je hier echt hompen vlees van de grill bestellen, want de tafelgenoten die dat hadden besteld waren tevreden. De andere gerechten waren teleurstellend.

16. Internationaal Oegstgeest

Marielle Wildeboer

Onze reservering was via mail en sms bevestigd, maar bij het restaurant niet bekend? Voor- en tussengerecht prima, hoofdgerecht wat taai en lauw. Bediening erg attent en goed!

Zeer gezellig en goed eten, voor herhaling vatbaar.

Marina Ho

Prima gegeten gisteravond bij Ox. Boterzachte graved lax vooraf en Noorse garnalen cocktail. Prima.
    Daarna côte du boeuf voor 2 personen, hamburger en flanksteak. Goed klaargemaakt en gekruid. Nog een heerlijk toetje en we konden voldaan naar huis.

Dé beste patat van Oegstgeest en omstreken, goede service en snel klaar, top!

M v/d bent

Zijn hier op aanraden van een kennis gaan eten voor een lekker stuk vlees. Het mes gleed er doorheen. Heerlijk mals. Vriendelijke bediening en zeer aangename sfeer.

Komen hier zeker terug.

Gerda Suijten

Wij hebben vanavond met vrienden hier heerlijk gegeten van de A.H. bonnen. Het personeel was bijzonder vriendelijk, kortom het was een gezellige avond en een pluim voor de kok en personeel.
    Theo en Gerda

Op aanraden van ons BB adres het Vogelhuis in Leiden zijn we hier vorige week gaan eten. We hebben heerlijk gesmuld. Prima sfeer, heerlijk vlees, sausjes erbij waren niet nodig geweest, vlees was prima op smaak. Een aanrader.

annelies

Vandaag onverwachts in dit relatief nieuwe restaurant gegeten. We waren de eerste diner gasten. Kaart is niet zoals op deze website, dat is jammer want ik had wel zin in een cesarsalad maar die stond niet op de kaart. De kaart op hun eigen site blijkt achteraf helemaal hetzelfde te zijn zoals die gepresenteerd wordt in het restaurant.

Keuze viel op de mosselen en op de Côte de Boeuf. Met als wijziging, de friet bij de mosselen te vervangen voor gegrilde groenten. Het eten was van een hoge kwaliteit en met zorg gerangschikt op de presenteerborden/-planken (zie foto's). De gegrilde groentes waren heerlijk klaargemaakt, beetgaar, en erg lekker gekruid. De Côte de Boeuf een genot, een streling op de tong.

De bediening was zeer vriendelijk en attent. Hier komen we zeker nog een keer terug. Dit was een zeer prettige eetervaring. Parkeren is volgens de bediening na 17:00u doordeweeks gratis en in het weekend hele dag gratis. Dus lekker voor de deur parkeren.

25. Chinees-Indisch Oegstgeest

Altijd heerlijk eten hier. Leuke sfeer, snelle service.

Ron

Na een jaar weer eens gegeten bij de Jonker. Het maandmenu (wel op site en in menukaart) was er niet, wel een genoemd ander menu zonder keuze mogelijkheden en twee andere hoofdgerechten (waarom deze info niet tijdig op site en inlegvel in menukaart?). Hoofdgerecht, nagerecht en wijn waren uitstekend. Ook gratis brood en tapas van het huis. Tussen hoofd- en nagerecht zat een half uur (met minder dan 20 bezoekers).
    Dezelfde techno dreunen op de achtergrond duurden de hele avond. Vriendelijke bediening, goed eten, maar te weinig oog (en oor) voor details.

Cleveringa

Vanavond met 9 personen bij Streeder gegeten. Het was erg rustig, er zaten in totaal zo'n 5 tafels. De bediening was erg slecht. Een aantal voorbeelden:
    1. Het duurde erg lang voor we het brood en de kaart kregen.
    2. Borden werden al uitgehaald terwijl nog niet iedereen klaar was.
    3. Geen enkele keer werd gevraagd of het naar wens was, of we nog iets wilden drinken.
    4. In de kaasfondue was de wijn te overheersend.
    5. De rode wijn werd slechts op tafel gezet en niet ingeschonken, tevens zonder mogelijkheid tot proeven. Bovendien was de wijn te warm.

Een teleurstellende ervaring. Wij hebben het gevoel dat onvoldoende aandacht wordt besteed aan de vaardigheden van het personeel.

De lunchroom heeft lekkere koffie en prettige bediening.

Pauline

Wij waren met vijf personen op een donderdagavond uit eten in Restaurant Ox. Het restaurant was net een week open, maar het leek wel alsof ze al langer draaiden. We werden door de bediening hartelijk ontvangen en ook gedurende de rest van de avond goed verzorgd. De service was vriendelijk, niet opdringerig, attent en persoonlijk. De maaltijden kwamen met perfecte tussenpozen op tafel en de kwaliteit van de producten is hoog. Alle maaltijden worden op een plank geserveerd, die op blikken wordt gezet. Een gaaf concept! We hadden een plankje met antipasto vooraf en het zat bomvol gevarieerde producten. Als hoofdgerecht hadden we een plank met verschillende vleessoorten uit de Josper oven - verrukkelijk zacht en smaakvol. Het dessert was goed geportioneerd, zodat het er nog bij kon en het smaakte lekker. De sfeer in het restaurant is gezellig; er wordt gewerkt met zachte kleuren en er staan overal verse bloemen. Het enthousiasme van al het personeel is te merken en wordt overgedragen op de gasten. Complimenten, we komen zeker terug!

pjw stroethoff

Een paar weken terug hebben wij ter ere van mijn vaders verjaardag bij Streeder gegeten. Wij wisten niet dat een restaurant zo lawaaiig kon zijn! Dit vooral dankzij de volop aanwezige kindervreugd. Fijn voor ouders die geen oppas willen regelen en hun kroost niet alleen in de gehorige speelhoek willen laten spelen maar door de hele tent willen laten rennen. Niet fijn voor mensen met gehooraparaten die het geluid versterken en mensen die gewoon rustig willen eten. Daarbij was de varkenshaas te ver door gebakken en was de vis niet goed ontscrubd en was het grand dessert wederom op kinderen ingesteld dankzij erg zoete snoepjes. Kortom dit restaurant is vooral geschikt voor families.