Op dit adres zit nu: Domino's Pizza

1273204267 56
1357511927 52
1441819587 43

1. michelle

Het begon al met de broodjes met kruidenboter: smakeloos en smakeloos. Slecht teken, aangezien de broodjes van hetzelfde deeg gemaakt worden als de pizza's.

We aten daar met z'n vieren: twee pizza's en tweemaal 'pasta met verse groenten' wat ongeveer 11 euro kost. Deze 'verse groenten' bestonden - serieus - uit een handje pizza-ingrediënten: wat schijfjes champignon, wat uienringen en wat paprikaringen.

Zou ik me nog overheen kunnen zetten, als de smaak goed was. Smaak? Smaak? Ik ben bang dat deze term niet voorkomt in de keuken van Bella Madonna. Wat een teleurstelling.

Mijn gezelschap was ook erg teleurgesteld. De pizza's bestonden voornamelijk uit kaas, nauwelijks tomatensaus en al helemaal geen.... smaak. :-(

2. Rockchild

Vandaag na boodschappen doen ff naar Bella Madonna in Oegstgeest. Toen wij in Oegstgeest woonden hebben we hier af en toe lekker gegeten, maar... vandaag sloeg alles.

Op het menu (dagmenu) staan spareribs. Ik had beter moeten weten! Een italiaans restaurant dat spareribs serveert? Toch de gok gewaagd en inderdaad. Het was erbarmelijk. Spareribs zo uit het vriesvak van de dichtsbijzijnde supermarkt. Puur slecht. Frites waren wel goed. Maar ja, daar kun je weinig fout doen.

Mijn vrouw bestelde de "dagschotel" Scampi Della Cassa (gebakken garnalen met wijnsaus) of Scaloppa Funghi (kalfsvlees met champignons in een roomsaus). Op het menu ziet het er prima uit. Gegrilde garnalen vooraf en kalfsflees in champignonnensaus en frites als "hoofdgerecht"

En ook hier hadden we beter moeten weten. 6 piepkleine garnalen (waarvan je 40 in een zak koopt bij AH) in een soort van knoflook-olijfolie achtige saus. Het "Kalfsvlees" was volgens mij een 'Cajun steak' die je bij een goedkope supermarkt haalt. Helemaal doorbakken. Omdat we zo'n honger hadden alles toch maar opgegeten.

Achteraf vraagt de eigenaar: En? Heeft alles gesmaakt? Heb de vraag maar ontweken om de rekening te vragen. Okee ik kan niet te veel verwachten, maar als je ergens gaat eten, mag ik voor 41 euro toch wel iets meer verwachten.

Alleen de capucino en de coca cola smaakten goed.

Beste Bella Madonna, blijf aub pizza's serveren. Die heb ik in het verleden ook bij jullie gegeten en die waren oké.

Dit was echt het slechtste avondje uit eten!

1,7
  3. Aanvaring met de eigenaar omdat hij een cadeaubon niet aannam waar bij binnenkomst een mondelinge overeenkomst over gemaakt was. We hadden betaald ( oa met cadeaubon) en zijn daarna nog een rondje wezen lopen. Bij terugkomst bij de auto stond daar de eigenaar met de cadeaubon te wapperen en hij vertelde dat hij geld wilde en dat de cadeaubon al meer dan 8 jaar oud was ( hij was 4 maanden!!!!!!) en dat hij deze niet aannam. Dhr. Ging hard staan gillen op straat en uiteindelijk hebben we 50% van de cadeaubon geld betaald ( dus we zijn hem tegemoet gekomen) hij was hier nog boos om en ging eigenlijk niet akkoord. Hij wilde ook niet luisteren , dat een mondelinge overeenkomst ook bindend is. Als we dit hadden geweten waren we ergens anders heen gegaan..... Verder wel best gegeten. Maar gaan nooit meer terug en raad deze zaak dan ook niet aan vanwege de zeer onaardige en respectloze eigenaar.

4. Omdat dit restaurant aanbevolen werd door piccolocard 25% korting op totaal rekening. We waren met 5, 2 soep vooraf, kwamen 15 min na elkaar omdat de serveerster het niet had doorgegeven. Kan gebeuren. Smaak van de soepen was slecht; flauw, laf, beide half op en doorgegeven. Als hoofd 4 pizza, 1 pasta. Pizzas goed. Pasta kip; pasta veelste gaar en ook weer flauw, laf en smakeloos. Bij het afrekenen niets weggelaten en kreeg te horen ''Ja ik heb dat bedrijf gebeld en gezegd dat ik niet meer meedoe''. Maar het stond nog wel op de site. Uiteindelijk 15% korting gekregen, maar nooit meer terug dat is zeker.

5. Gisteren hier weer gezellig gegeten. Ik begrijp wel waarom het druk was. Het is gewoon een heel gezellige eetgelegenheid. Heerlijke gerechten, prima wijnen, leuke vlotte bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding, wat wil je nog meer? Aanrader.

6. Ga er nooit meer heen. De bediening gaat wel maar het eten is niet geweldig. We bestelden 'n pasta de eerste was kleviger en plakkerig de pesto moest je zoeken. Het ging terug. Daarna was het eten lauw. Volgens de kok was het warm niet dus. Er werd geen regeling getroffen geen srevice. Dit bezoek is niet voor herhaling vatbaar, jammer. Met de drankjes ging het ook al mis bestelde Rose kreeg rode wijn dat kan gebeuren is vriendelijk hersteld. Maar voor mij geen volgende keer.

07/08/2011

7. De pizza's gaan nog wel maar daar houdt het op ook.

De bediening is stijf en niet vriendelijk, ook lijken ze geen verstand te hebben van de kaart en kwamen ze alles behalve spontaan over. Het eten was niet snel klaar (en dat terwijl we alleen in de zaak waren) en wat we kregen zag er niet uit. Dit is een Italiaans restaurant wat ik niemand wil aanraden en waar ik nooit meer zal komen.

8. Absolute afrader.

Chaotische en onervaren bediening. Lauwe, vette pizza gekregen.

Heb het een aantal keer geprobeerd. Mede omdat dit de enige pizzaria in Oegstgeest is. Afgelopen keer mezelf beloofd hier nooit meer te eten.

9. Met zijn 5-en wat wezen eten. Het was erg druk en de bediening erg onervaren waardoor ze het overzicht niet meer zagen. Bestelling drankjes werden niet direct opgenomen. Bij binnenkomst stokbrood met kruidenboter besteld maar pas gekregen toen het hoofdgerecht werd geserveerd (circa 30 min. Later). 3 tafels die later kwamen, kregen eerder hun eten. De gerechten waren lauw en werden niet gelijktijdig geserveerd, dus je zat al gauw een koude pizza te eten, heel erg jammer want de smaak was verder erg goed! De inrichting toont oud en niet erg schoon, kan ook wel eens een flinke make-over gebruiken (vieze kussentjes op de stoelen met (etens)vlekken, plakkerige menukaarten, stoffige lampen). De kok (met heeeele vieze schort) moest meerdere keren de gasten hun plaats wijzen. De bar stond helemaal afgeladen vol met lege flesjes, glazen en vuile borden. Bediening leek dit helemaal niet te zien, stond voor zichzelf drinken in te schenken. Meerdere personen hadden last van de lage felle zon, waardoor zij gingen verplaatsen of hun tafelgenoot amper konden zien. 2e ronde drankjes hebben we nooit gekregen, maar stond gelukkig ook niet op de rekening, vond het uiteindelijk het geld niet waard. Voor ons is het restaurantbezoek niet voor herhaling vatbaar, heel jammer want de pizza's zijn wel lekker! Mijn handen jeuken om zo een tent te verbouwen!

10. René 2915 punten

Leuk restaurant, prima lokatie, goede bediening, maar het eten laat wat te wensen over. Vooral zout en vet, hiervoor zijn betere alternatieven.

11. Wij komen zeer regelmatig bij Bella Madonna en de pizza's zijn helemaal super.

Vooral de calzone en de pepperone pizza zijn onze favorieten en echte aanraders.

De bediening is vriendelijk en de prijzen erg redelijk.

Kortom, hier kun je gerust een hapje gaan eten zonder spijt te krijgen!

Groetjes R&C.

12. Met 4 personen 1-8-2009 gegeten in dit restaurant.

Bediening is snel, mag wel wat spontaner.

Voorgerecht minestronesoep, is helaas veel te zout, niet eetbaar.
    Hoofdgerechten waren goed.
    Als nagerecht dame blanche : slecht.
    Ander nagerecht iets met nougat, de smaak ging wel, maar fantasieloos op een groot bord opgediend.

Niet klantvriendelijk om de te zoute minestronesoep toch te berekenen.
    Er mocht wel een andere soep voor in de plaats gekozen worden, maar de soepen waren echt te zout!

13. Raymond

Ik heb hier gister gegeten en ik vond het eigenlijk hartstikke goed! Ik hoefde totaal niet lang te wachten op het eten en het smaakte ook voortreffelijk! Ook de website is erg gemakkelijk toegankelijk en ziet er ook goed uit! Ik ga hier sowieso vaker eten want voor prijs hoef je het niet te laten!

14. Vanavond even daar heen geweest om te eten....

Dat eventjes moet je wel alle tijd voor nemen, 50 minuten op 2 pizza's zitten wachten. Daarna nog eens 5 minuten op de saus voor over de pizza.

Beleefdheid kwam ook niet echt in het woordenboek voor bij de bediening.

Eten was op zich wel goed, maar door de lange wachttijd en de vrolijke serveersters, was de eerste ook meteen de laatste keer.

15. Gezellig tentje om even een hapje te eten.