ma 11:00 - 16:30

1559319733 68
1613419879 64
1667520025 56

1. Gerry Janszen

Een zeer prettige bediening die sfeer weten te creëren en uitstekend aanvoelen wat de wensen zijn.

2. Alles prima goede service lekker gegeten en een prachtig uitzicht over de Maas!

3. Eten was rauw sfeerloze bediening en uitstraling.

4. Wij hebben heerlijk geluncht bij het Veerhuis in Oeffelt!
    Goede sfeer en zeer goed verzorgd!

5. Heerlijke ontspannende sfeer. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit goed. Kortom een tip.

6. Jan van Dommelen

Waren zojuist daar. Geen moeilijke bestelling: 1 thee, 1 koffie. Toen we na een half uur, en drie keer vragen, nog steeds niets te drinken hadden zijn we maar weer gegaan. Het ontbrak niet aan personeel maar aan organistie/management en we hebben weer eens met lede ogen aan moeten zien hoe een gouden plekje in no time kan veranderen in een ballentent!

7. We hadden deze week een lekker tapbiertje op het schitterende terras gedronken, en wilde er wel een keertje eten. Dat is ons niet goed bevallen, trage bediening, geen menu kaart, verkeerde bestelling geserveerd- met als gevolg dat de een kon eten en de ander 15 min moest wachten- en als je kibbeling besteld dan verwacht je niet twee smakeloze ongekruide stukjes vis te krijgen, als je dan vraag om wat kibbeling kruiden krijg je een bakje gedroogde dille. Deze kok moet nog heeel veel leren. Jammer jammer dat je op zo’n mooie lokatie zulk matig eten serveert.

8. Een mooie plek en aardig personeel. De kwaliteit van het eten, diner, is echter slechter dan bij opening. Je krijgt alles op 1 bord waardoor je friet ligt te drijven in de jus van de biefstuk en de ratatouille die voor ieder gerecht wordt gebruikt. Geen goede ontwikkeling.

9. Erg traag personeel, 3 uur aan tafel gezeten voor een hapje te eten. Elke gang ontbrak er wel iets. Geen aandacht voor de gasten.

10. Anoniem

Plek prachtig, personeel vriendelijk, broodje ronduit slecht.

11. Prima lunch, het had iets warmer mogen zijn in het restaurant.
    Leuk ingericht.

12. Net klaar met ons kerst dinner bij het Veerhuis. Hele ontspannen sfeer (leuk personeel!) en we werden super goed en snel bediend. Dit ondanks dat het helemaal vol zat!

Hadden twee kleine kindjes bij en hier werd ook rekening mee gehouden. Eten was ook lekker en het bankje zat heerlijk.. dus wat wil je nog meer! 😉

Ohja.. laatste keer dat ik er was was in de zomer midden in de verbouwing. Nu zijn ze klaar met verbouwen en wat is het mooi geworden!

13. Ontspannen en lekker!Moet weer komen🤗

14. Bert en Henriëtte

Zijn daar vandaag geweest met een grote groep. Het was een prachtige dag, heerlijk gegeten, service en personeel top, aardig, alles goed uitgeserveerd. Ga zo door. Ook de wijn was lekker. Het uitzicht fantastisch zo direct aan de maas. Prijs kwaliteit meer als goed. Komen zeker terug.

15. Waren zo blij. Eindelijk weer geopend. Mooi opgeknapt maar daar houdt het op. Bediening weet het allemaal niet en het ergste… plate service. Een gruwel. Was een vervallen restaurant maar het eten en bediening was vele malen beter. Wij komen niet meer!

16. Ze hebben het niet in de vingers. Zowel qua bediening, planning en keuken, wat wil je met alleen 5 bediendes van 15 jaar! Met nul ervaring en nul coaching. Ze kwakken de drankjes of tafel zonder viltjes dus wordt allemaal nat en bij verzetten pitje ging er iets overheen de tafel op maar dat gaf bij het meisje geen enkele reactie, dus ook niet schoonmaken of zo. De meisjes kunnen er feitelijk niet veel aan doen want die worden voor 5 euro per uur voor de leeuwen geworpen, zonder nul ervaring en nul kennis van serveren en hoe het moet. Het moet de uitbater worden aangerekend want die durft dat zo de klanten tante doen. Ze lopen door elkaar heen (iedereen doet maar wat) er is er een met zo'n bestelapparaat maar die kan het niet overzien. Duurt dus allemaal erg lang. Zowel voor drank als eten. Keuken heeft niet de capaciteit voor aantal tafeltjes, terwijl er toch een beperkte keuze is aan gerechten. Ik dacht zoiets als 5. Nou dat moet dan niet zo moeilijk zijn. Het is makkelijk voor de keuken maar zeker niet fijn voor de klant want keuze is toch wel erg beperkt. 10 Minuten voor drinken krijgen. Moesten 40 minuten wachten voor er eten op tafel kwam zo meldde men ons 10 na de bestelling. Kwaliteit is er niet het is toch min of meer een veredeld kwalitaria. Zo krijg je tappenade (het zg. Veerbrood is niks en 6 stukjes voor ik meen 5-6 euro) en mayo in een plastic slap klein kuipje, dus geen schaaltje oid. De lokatie kan niet stuk maar ik denk weer zo iemand net als de vorige uitbater iemand die er niks van bakt. Hoe komt dat toch. Gepocht op 1 jaar verbouw maar beneden niets te zien behalve wat geschilderd. Kwaliteit la la. Hebben er een andere keer gezeten met enkel 5 man op terras en moesten nog 10 min. Wachten, los van gehannes als je wilt afrekenen want dat moet binnen en de mevr. Moest van achter de toonbank naar voren komen. Ze blazen hoog van de toren het is allemaal gelikt maar het is gewoon niks. Het is dus de vraag hoe de eigenaren het voor elkaar krijgen om kennelijk een succesvol restaurant in Nijmegen op de been te krijgen. Niet naar toe gaan. Slechte horeca niet belonen.

17. Voor het eerst naar het “nieuwe” Veerhuis. Blij dat deze prachtige plek weer open is vooral op dagen dat buiten eten zo fijn kan zijn.
    We werden goed geholpen bij het zoeken naar een plaats voor 2, extra kussentje werd geregeld, het startersdrankje werd rap geserveerd en de bestelling opgenomen. Tot zover fantastisch. Na enige tijd kwam dezelfde serveerster vragen of we al een keus hadden gemaakt! Oeps! Rondom ons werd geserveerd zelfs bij gasten die na ons kwamen. Het duurde nog ruim een half uur totdat onze gerechten werden geserveerd; het vermoeden dat onze bestelling in eerste instantie was vergeten werd hiermee wel bevestigd. Mijn besteld eendebout was prima, de entrecote van mijn partner was bijna koud bet als de erbij geserveerde groene asperges.
    Toch maar even de serveerster erbij gehaald. Het bord werd meegenomen en even later werd gemeld dat er een nieuw bord zou komen.
    Ondertussen zat ik alleen te eten! Nadat ongeveer een kwartier later het nieuwe bord geserveerd werd kon mijn tafelgenoot zijn maaltijd alleen gaan eten. De bijgerechten waren inmiddels op!
    Bij het afrekenen heb ik mijn recensie al mondeling gegeven, meer dan oh dan is er iets fout gegaan in de keuken kon er niet vanaf.
    Jammer!

18. Nix gehad

1uur en 3 kwartier gewacht en geen hoofdgerecht. Het lef om een rekening voor brood te brengen. Nooit meer....

1,7
  19. Gis

20. Lekker gelunchd tussen het fietsen door. Veerbrood, humusveerbol en carpaccio salade van lokale Maasweide koeien. Buiten de koffie opgedronken en genieten van het uitzicht op deze prachtige plek aan de Maas.

21. Super lekker en gezellig gegeten in een prachtige ambiance!! Top!!

22. Zaterdag 4 juli op een mooie zomeravond richting Oeffelt voor een hapje eten in 't Veerhuis. Uit onze studententijd herinnerde wij 't Veerhuis als een heerlijk restaurant met een prachtige ligging. Wat een desillusie. Bij aankomst eerste aanblik op terras. Zonneschermen met de "weer" er in. De totale aanblik maakte een desolate indruk. Toch maar gaan zitten, per slot het uitzicht over de Maas en het glooiende heuvellandschap blijft prachtig. Vlotte bediening. Bij het bestellen van de wijn alleen een witte Chardonnay op voorraad. De gewenste Cabernet Sauvignon, helaas niet verkrijgbaar. Vervolgens het eten van de kaart besteld. Zonder verder in detail te treden was de conclusie dat prijs/kwaliteit echt te wensen overliet. Vlees niet gaar/ visgerecht niet op juiste temperatuur/ schamele groenten/ geen salade. Wat een heerlijk avondje uit eten had moeten worden eindigde in mineur. Slechte reclame, nodigt niet uit om op korte termijn nog eens terug te keren.

23. Nelleke Delfgou

Op terras mijn verjaardagslunch met vrienden. Bitterballen(2), Falafelballetjes(2) doorgesneden en door en door gefrituurd. Klein bakje sla en klein bakje friet voor €9,90. Ondanks dat het terras niet vol zat, zo lang moeten wachten dat we 3 drankjes op hadden voor het eten(!) uiteindelijk kwam. Totaal afgerekend; €72,50. Echt niet normaal en geen goede reclame!

1,4
  24. Vandaag heerlijk geluncht bij 't Veerhuis. Het eten werd snel bediend en dat door een erg leuke ober! Het eten smaakte heel goed en werd verbeterd door het prachtige uitzicht op de Maas. Aanrader!

25. Lekker en gezellig. Buitenboel mag wat opgeknapt worden, binnen is t sfeervol.

26. Heerlijk 4 gangen verrassingsdiner! Alle gangen erg lekker en steeds heel anders: vega, vis, vlees... Echt goed. Gemoedelijke sfeer en prima kamer met uitzicht op de Maas. Goed toeven hier!

27. Op eerste pinksterdag lunch in het zonnetje. Mooie locatie, maar onhandig terras. Bediening onwetend, onervaren en hebben nog veel te leren. 50 minuten op maaltijdsalades moeten wachten. We kregen een handvol sla, 3 halve cherrytomaatjes, wat pijnboompitjes, een centimeter komkommer en 3 stukjes gerookte zalm. Voor 10,95!. We hadden hoge verwachtingen, maar dit was echt ondermaats. Goede reactie op onze klacht, maar wij waren echt teleurgesteld en komen hier niet meer terug. Jammer!

2,3
  28. 1ste paasdag gegeten "een verassingsmenu".
    Het was erg eentonig, saai en weinig. Of je nou vlees had, vis of vegetarisch, alles lag op een bedje rode kool.
    Vis was erg droog. Voor wat je te eten kreeg vond ik het erg duur.
    Uitzicht is prachtig.

3,2
  29. Marry Schuddebeurs

Met zijn zessen hadden we een arrangement geboekt: viergangen verrassingsmenu. Prima gegeten, mooi opgemaakte borden met o.a. Winterkabeljauw, eendenborst op rode kool, crème brulee van kastanjes.
    De wijn was lekker. Onze kamers ouderwets, maar bedden sliepen goed.
    Lekker ontbijt. Vriendelijke bediening, kortom, een heerlijk weekendje weg

30. Afgelopen zaterdag het maasmenutje uitgeprobeerd. Een 3 gangen keuze menu voor slecht € 22.50 ! Ik heb heerlijk gegeten, echt een aanrader. De bediening was vriendelijk en erg behulpzaam.

31. Wat we zo waarderen aan t veerhuis is dat je er zowel uitgebreid culinair kan eten als wat eenvoudiger en low budget (maar even heerlijk!). We zijn aangenaam verrast door het nieuwe 'maasmenuutje': een erg lekker 3 gangen-keuzemenu voor maar 22,50 euro. Nog nooit zulke lekkere frietjes gegeten, veerhuisfriet, in kokosolie gebakken. We komen snel nog eens!

32. Super verrassingsmenu gegeten! Inderdaad verrassende, goed bereidde gerechten en interessante smaken. Bereid door een gepassioneerde, jonge chefkok. Zeker een aanrader !

33. Met een slechte kijk door voorgaande recensie's en een slechte ervaring van jaren geleden gingen we toch maar weer een keer naar 't Veerhuis. De keuze hiervoor was door een ander gemaakt.
    Het was rustig in het restaurant en de bediening was vriendelijk. De eerste 2 gangen waren naar tevredenheid. Bij het hoofdgerecht werd kritiek gegeven maar daar werd helemaal niets mee gedaan. De laatste 2 gangen ; het kaasplankje en het zoet er achteraan. Daar had ik toch wel wat meer van verwacht! Al met al voor mij was het gezellig door de tafelgasten om ons heen maar een echt tevreden gevoel van heerlijk eten heb ik niet mee naar huis kunnen nemen..........

4,9
  34. Verkeerde voorlichting. Smerig en vies terras, hele slechte bedieniening. Sobere maaltijd. Een plastic wc bril die scheef op het toilet zat.. jammer, zo'n mooie locatie!
    Wij komen zeker niet meer terug.

Augustus 2012

2,3
  35. Maria Vreser

Kwamen voorheen regelmatig bij het veerhuis eten. Jammer dat de vaste gezichten niet meer werkzaam zijn die ons altijd vertrouwelijk, informeel maar professioneel geholpen hebben.
    Prijzen worden hoger maar de kwaliteit blijft hetzelfde. Mooi dat er nog steeds met de juiste producten gekookt wordt.

36. Jammer dat er niet meer uit deze locatie wordt gehaald! Schitterende plek, maar het is het allemaal nét niet.. Het eten is niet goed op smaak; voor de prijs toch echt ondermaats. Dit geldt ook voor de staat waarin t terras verkeert; overal onkruid, vieze parasols en rijkelijk vogelpoep op het plexiglas wat je zicht op de Maas vertroebelt. Elke dag beginnen met een sopje jongens! De camping ernaast van dezelfde exploitant is trouwens prachtig!

37. Meerdere keren hier gegeten en altijd erg goed. Veel kennissen van ons komen hier graag. Vriendelijke bediening en een mooie locatie.

38. ine peters

Vrijdag 2 september met een groep mensen de lunch gebruikt bij het Veerhuis. Het personeel snauwerig en onvriendelijk. Onbeperkt koffie en thee was afgesproken, na een kopje hebben wij het personeel niet meer met koffie en thee gezien. Toen we weggingen kwamen ze nog een keer met koffie en thee aanzetten. Te laat, we moesten weg.
    Wat het eten betreft, de soep was waardeloos. Er zat niets in en in het pasteitje zat weinig kippenragout.
    Ik zou het niet meer aandurven om met een grote groep bij het Veerhuis te eten. Jammer, maar je kunt er niet van op aan.

5,9
  39. Ida Lemmers

't Veerhuis heeft "het" weer!

Een tijdje geleden zijn we hier geweest toen was het wat minder, maar gisteravond hebben we weer voortreffelijk gegeten, Asperges met de truffeljus/saus en de heerlijke combinatie van gang 1 tot gang 5!

Genieten op het terras met een goed glas wijn en leuke, attente bediening. Zo je het nog maar weinig!

Wij komen zeker terug.

40. Inderdaad, locatie is gewoon mooi. Als het zonnetje schijnt is het lekker zitten op het terras. Dat is de reden waarom we er al jaren zo nu en dan gaan zitten. En al jaren is de bediening gewoonweg een ramp. Allemaal best vriendelijke scholieren, maar niet opgeleid en niet geïnstueerd en vreselijk traag. Maar ach, die plek hé.

Vandaag weer geweest, wijntje, hapje, je kent dat wel. Maar op de rekening blijkt een wijntje gewoon € 3,90 te kosten. Dat was het dan, de druppel. Voor ons niet meer.

41. gj 11 punten

Genoten met onze kinderen van uit eten bij 't Veerhuis. Lekker buiten op terras. Met verrassingsmenu, fijne witte wijn en heerlijk glas pellegrino. Voorgerecht was niet helemaal mijn smaak, hoofdgerecht was heerlijk met truffelpuree, asperges en zeebaars. Toetje overtroefde met koffieijs en tiramisu.

De gerechten worden mooi opgediend. De porties zijn niet groot maar wel voldoende. De smaak voortreffelijk en bediening heel vriendelijk en enthousiast.

Komen zeker terug.

42. We hadden niet gereserveerd maar toch konden we terecht op het terras.

Door de bediening werden we hartelijk ontvangen en mochten zelf een plaats op het terras uitkiezen, heerlijk genieten van het prachtige uitzicht met een borrel en lekker eten.

Zeer goede service, brood en water kwam op tafel met veel enthousiastme door de leuke jonge gastheer.

Lekker 4 gangen menu gehad.

Wij komen hier zeker terug.

43. Hier moet je echt niet gaan eten.

De lokatie is prachtig, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Het eten was erbarmelijk. Wij zijn uiteindelijk maar na het hoofdgerecht naar huis gegaan, nadat we een voledig menu hadden betaald.

We hebben dus in feite maar extra betaald om in ieder geval niet verder hoeven te eten.

Het werd door het bedienend personeel afgedaan als dat we toeristen waren die op bezoek waren.

Helaas voor hun; we komen gewoon uit de buurt.

1,6
  44. Wat een prachtige lokatie! Gegeten met een groep. De sfeer en bediening was erg aangenaam, alleen jammer van het eten. Op de smaak viel niets aan te merken. De porties waren wel heel erg klein! Voorgerecht een hoopje sla met een beetje kaas, zag er niet uit. Het hoofdgerecht (vlees/vis keuze) was bij iedereen lauw, groente koud en er werd niet gevraagd of het voldoende was! Het nagerecht was erg saai, geen garnering!

Ik zal er niet meer terugkomen.

45. Ik heb hier van deze zomer gegeten, ik vond het niet zo goed.

Ondanks de vele klanten was er weinig personeel, wat ook nogal onhandig was.

Het eten zelf vond ik duur en wat kaaltjes.

Ik zal hier nooit meer komen, ondanks de mooie locatie!

3,1
  46. Henk Overga

Veerhuis in Oeffelt..

Beste locatie ooit voor een restaurant.

Prachtig gelegen en heerlijk gegeten met professionele maar vooral leuke, jonge bediening.

Een aanrader is het verrassingsmenu waarin je kunt aangeven wat je niet wil eten. Vegetarisch? Geen probleem, de chef weet er zeker raad mee!

Een aanrader!

47. Een paar keer geweest, altijd verrassingsdiner gekozen (4 of 5 gangen). Erg lekker, een stuk verrassender dan bij andere restaurants in deze prijscategorie, opmerkingen (bijv. te zout) wordt bij volgende gang iets meegedaan, vriendelijk personeel. Ook een aanrader voor vegetariërs! Toch zou ik niet te vaak komen, want het lijkt wel elke keer wat op elkaar. Het restaurant zit op een prachtige plek, maar het hangt wel af van waar in het restaurant/op het terras je zit hoeveel je hiervan kunt genieten. Goed te combineren met wandelen/fietsen in de omgeving en/of een bezoek aan het mooie plaatsje Gennep.

48. Leuke sfeer, wij laten ons in dit restaurant altijd verrassen. Een 4 gangen menu.

49. Vermeer

uitmuntend