Nieuwste foto's in Oeffelt

Laatste updates in Oeffelt

1. Gerry Janszen's profielfoto
    Gerry Janszen heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Gerry Janszen

Een zeer prettige bediening die sfeer weten te creëren en uitstekend aanvoelen wat de wensen zijn.

2. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Alles prima goede service lekker gegeten en een prachtig uitzicht over de Maas!

3. Tom's profielfoto
    Tom heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Eten was rauw sfeerloze bediening en uitstraling.

4. Th.'s profielfoto
    Th. heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Wij hebben heerlijk geluncht bij het Veerhuis in Oeffelt!
    Goede sfeer en zeer goed verzorgd!

5. Assur's profielfoto
    Assur heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Heerlijke ontspannende sfeer. Vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit goed. Kortom een tip.

6. Jan van Dommelen's profielfoto
    Jan van Dommelen heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Jan van Dommelen

Waren zojuist daar. Geen moeilijke bestelling: 1 thee, 1 koffie. Toen we na een half uur, en drie keer vragen, nog steeds niets te drinken hadden zijn we maar weer gegaan. Het ontbrak niet aan personeel maar aan organistie/management en we hebben weer eens met lede ogen aan moeten zien hoe een gouden plekje in no time kan veranderen in een ballentent!

7. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

We hadden deze week een lekker tapbiertje op het schitterende terras gedronken, en wilde er wel een keertje eten. Dat is ons niet goed bevallen, trage bediening, geen menu kaart, verkeerde bestelling geserveerd- met als gevolg dat de een kon eten en de ander 15 min moest wachten- en als je kibbeling besteld dan verwacht je niet twee smakeloze ongekruide stukjes vis te krijgen, als je dan vraag om wat kibbeling kruiden krijg je een bakje gedroogde dille. Deze kok moet nog heeel veel leren. Jammer jammer dat je op zo’n mooie lokatie zulk matig eten serveert.

8. Toos's profielfoto
    Toos heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Een mooie plek en aardig personeel. De kwaliteit van het eten, diner, is echter slechter dan bij opening. Je krijgt alles op 1 bord waardoor je friet ligt te drijven in de jus van de biefstuk en de ratatouille die voor ieder gerecht wordt gebruikt. Geen goede ontwikkeling.

9. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Erg traag personeel, 3 uur aan tafel gezeten voor een hapje te eten. Elke gang ontbrak er wel iets. Geen aandacht voor de gasten.

10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Anoniem

Plek prachtig, personeel vriendelijk, broodje ronduit slecht.

11. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Prima lunch, het had iets warmer mogen zijn in het restaurant.
    Leuk ingericht.

12. Wagenaar's profielfoto
    Wagenaar heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Net klaar met ons kerst dinner bij het Veerhuis. Hele ontspannen sfeer (leuk personeel!) en we werden super goed en snel bediend. Dit ondanks dat het helemaal vol zat!

Hadden twee kleine kindjes bij en hier werd ook rekening mee gehouden. Eten was ook lekker en het bankje zat heerlijk.. dus wat wil je nog meer! 😉

Ohja.. laatste keer dat ik er was was in de zomer midden in de verbouwing. Nu zijn ze klaar met verbouwen en wat is het mooi geworden!

13. liyuan's profielfoto
    liyuan heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Ontspannen en lekker!Moet weer komen🤗

14. Bert en Henriëtte's profielfoto
    Bert en Henriëtte heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Bert en Henriëtte

Zijn daar vandaag geweest met een grote groep. Het was een prachtige dag, heerlijk gegeten, service en personeel top, aardig, alles goed uitgeserveerd. Ga zo door. Ook de wijn was lekker. Het uitzicht fantastisch zo direct aan de maas. Prijs kwaliteit meer als goed. Komen zeker terug.

15. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Waren zo blij. Eindelijk weer geopend. Mooi opgeknapt maar daar houdt het op. Bediening weet het allemaal niet en het ergste… plate service. Een gruwel. Was een vervallen restaurant maar het eten en bediening was vele malen beter. Wij komen niet meer!

16. koen's profielfoto
    koen heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Ze hebben het niet in de vingers. Zowel qua bediening, planning en keuken, wat wil je met alleen 5 bediendes van 15 jaar! Met nul ervaring en nul coaching. Ze kwakken de drankjes of tafel zonder viltjes dus wordt allemaal nat en bij verzetten pitje ging er iets overheen de tafel op maar dat gaf bij het meisje geen enkele reactie, dus ook niet schoonmaken of zo. De meisjes kunnen er feitelijk niet veel aan doen want die worden voor 5 euro per uur voor de leeuwen geworpen, zonder nul ervaring en nul kennis van serveren en hoe het moet. Het moet de uitbater worden aangerekend want die durft dat zo de klanten tante doen. Ze lopen door elkaar heen (iedereen doet maar wat) er is er een met zo'n bestelapparaat maar die kan het niet overzien. Duurt dus allemaal erg lang. Zowel voor drank als eten. Keuken heeft niet de capaciteit voor aantal tafeltjes, terwijl er toch een beperkte keuze is aan gerechten. Ik dacht zoiets als 5. Nou dat moet dan niet zo moeilijk zijn. Het is makkelijk voor de keuken maar zeker niet fijn voor de klant want keuze is toch wel erg beperkt. 10 Minuten voor drinken krijgen. Moesten 40 minuten wachten voor er eten op tafel kwam zo meldde men ons 10 na de bestelling. Kwaliteit is er niet het is toch min of meer een veredeld kwalitaria. Zo krijg je tappenade (het zg. Veerbrood is niks en 6 stukjes voor ik meen 5-6 euro) en mayo in een plastic slap klein kuipje, dus geen schaaltje oid. De lokatie kan niet stuk maar ik denk weer zo iemand net als de vorige uitbater iemand die er niks van bakt. Hoe komt dat toch. Gepocht op 1 jaar verbouw maar beneden niets te zien behalve wat geschilderd. Kwaliteit la la. Hebben er een andere keer gezeten met enkel 5 man op terras en moesten nog 10 min. Wachten, los van gehannes als je wilt afrekenen want dat moet binnen en de mevr. Moest van achter de toonbank naar voren komen. Ze blazen hoog van de toren het is allemaal gelikt maar het is gewoon niks. Het is dus de vraag hoe de eigenaren het voor elkaar krijgen om kennelijk een succesvol restaurant in Nijmegen op de been te krijgen. Niet naar toe gaan. Slechte horeca niet belonen.

17. Zomeravond's profielfoto
    Zomeravond heeft gereageerd op een recensie van Het Veerhuis

Hoorde bij toeval dat op dezelfde avond om dezelfde reden nog 2 borden teruggestuurd zijn naar de keuken.

18. Zomeravond's profielfoto
    Zomeravond heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Voor het eerst naar het “nieuwe” Veerhuis. Blij dat deze prachtige plek weer open is vooral op dagen dat buiten eten zo fijn kan zijn.
    We werden goed geholpen bij het zoeken naar een plaats voor 2, extra kussentje werd geregeld, het startersdrankje werd rap geserveerd en de bestelling opgenomen. Tot zover fantastisch. Na enige tijd kwam dezelfde serveerster vragen of we al een keus hadden gemaakt! Oeps! Rondom ons werd geserveerd zelfs bij gasten die na ons kwamen. Het duurde nog ruim een half uur totdat onze gerechten werden geserveerd; het vermoeden dat onze bestelling in eerste instantie was vergeten werd hiermee wel bevestigd. Mijn besteld eendebout was prima, de entrecote van mijn partner was bijna koud bet als de erbij geserveerde groene asperges.
    Toch maar even de serveerster erbij gehaald. Het bord werd meegenomen en even later werd gemeld dat er een nieuw bord zou komen.
    Ondertussen zat ik alleen te eten! Nadat ongeveer een kwartier later het nieuwe bord geserveerd werd kon mijn tafelgenoot zijn maaltijd alleen gaan eten. De bijgerechten waren inmiddels op!
    Bij het afrekenen heb ik mijn recensie al mondeling gegeven, meer dan oh dan is er iets fout gegaan in de keuken kon er niet vanaf.
    Jammer!

19. Nix gehad's profielfoto
    Nix gehad heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Nix gehad

1uur en 3 kwartier gewacht en geen hoofdgerecht. Het lef om een rekening voor brood te brengen. Nooit meer....

1,7
  20. Marc en Pauline's profielfoto
    Marc en Pauline heeft een recensie geschreven voor Bloemers
    Nederlands Oeffelt

Fijne gedempte en informele en gezellige sfeer, voldoende ruimte tussen de tafels, mooie gerechten, goede kaart met voldoende variatie, origineel concept, mooi opgemaakte borden, prima kwaliteit gerechten. Prijs / kwaliteit is gewoon goed. Echt een aanrader en zeker de moeite waard om even naar Oeffelt te rijden.