Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Odoorn verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Odoorn

Keurige ontvangst, uitstekende service en heerlijk gegeten. Een reisje waard!

2. Internationaal Odoorn

Wij komen hier regelmatig, prettige sfeer. Vriendelijke bediening. Lekker eten. Als het druk is moet soms even gewacht worden, maar ze blijven vriendelijk. Voor ons echt een leuk uitje elke keer weer.

3. Pannenkoekenhuis Odoorn

Nooit weer!

Met vrienden uit eten geweest naar dit restaurant. Ivm onze kinderen hadden we om 17:30 gereserveerd. Toen we aankwamen viel gelijk de rommelige indeling op en ook de ontvangst was verre van professioneel te noemen. Nadat we een tafel toegewezen hadden gekregen, konden we onze jassen alleen op de stoelen kwijt want een kapstok kennen ze hier blijkbaar niet. Nadat we een drankje hadden besteld had een iedereen zijn of haar pannenkoek uitgezocht. Het opnemen van deze bestelling liet belachelijk lang op zich wachten!! Ook het serveren van de drankjes duurde heel erg lang. Om 19:00 maar eens gevraagd waar onze pannenkoeken bleven... Uiteindelijk om 19:15 pas de bestelling gekregen. Lekker prettig met 3 kinderen van 2, 4 en 4 jaar...

Dus snel snel alles naar binnen gewerkt en de rekening betaald. Hier een opmerking gemaakt over trage gang van zaken en dat ze wel wat drankjes van de rekening af mochten halen als compensatie... Dit werd door de betreffende serveerster afgedaan als: het is wel apart dat u hierom vraagt. Voor ons dus nooit weer de snoepert in odoorn...

2,3
  4. Wij zijn niet verbleven in uw hotel echter wil ik wel een recensie schrijven. Zaterdag 1 augustus kwamen we met vijf personen bij u, nadat we het vriendelijke welkomstbericht bij de ingang van uw tuin hadden gelezen om op uw terras iets drinken. Onze bevinding was bar slecht. De dame die kwam voor de bestelling informeerde als eerste of wij in het hotel verbleven. Na ons ontkennend antwoord was het antwoord meteen al dat een lunch niet meer te bestellen was. Hierna gaven we onze bestelling door die niet bestond uit de goedkoopste drankjes en bestelde ik zelf een gewone witte vermouth met ijs, verder werd er niet geinformeerd door de dame. Bij het eerste slokje constateerde ik dat het een Martini dry was. Onze zoon ging naar binnen om dit te melden en werd enigszins afgeblaft dat ik had moeten melden dat het geen Martini dry moest zijn. De dame moest toen diep in de kast gaan zoeken naar de juiste fles. Kortom de Martini dry stond voor het grijpen en de gevraagde "gewone" Martine moest even gezocht worden. De dame kwam het gewenste drankje brengen met een reprimande dat ik dit duidelijk aan had moeten geven. Het glaasje werd nog net niet op de tafel gekwakt. U begrijpt dat we deze ervaring niet hebben gewaardeerd. De bewuste dame heeft zich hierna niet meer op het terras en in de tuin laten zien.

5. Pannenkoekenhuis Odoorn

Heerlijk Pannenkoeken gegeten in de All you can eat formule. We hebben goed ons best gedaan, het was heerlijk. Tot de volgende keer 😄

6. Internationaal Odoorn

E Knegt

Prachtige ligging, uitstekende bediening en goede kwaliteit.

7. Ineke van Ouwerkerk

Heel gezellig met z'n vieren gegeten op een mooie zomeravond op het terras van La Finca. Dat bleek een hele goede keuze. Een prachtig drie gangenmenu met verrassend veel keuze's. Heerlijk eten, precies genoeg ook. Vlotte bediening, het gevoel voor humor van ons viel samen met die van de serveersters. Kortom, ze pasten zich zó aan, zodat wij ons thuis voelden.

8. Fam Dreijer

Wij hebben heerlijk gegeten bij deze Bistro. Wat ons wel verbaasd is dat het restaurant moet betalen voor het feit dat wij via Eet.nu hebben geboekt. Maar het is ons dusdanig goed bevallen zodat wij een volgende keer rechtstreeks boeken bij deze Bistro.

9. Byanca

Gisteravond genoten van een heerlijk 7-gangen aspergemenu. Het was een "asperge" thema-avond van de Lubbelinkhof, incl. wijnproeverij en uitleg over heerlijke wijnen van Louis Sipp door Hans Koetsier (Koetsier Wijnkopers). Met mijn allergieën (gluten, soja en melkproducten) werd rekening gehouden. Ik kreeg zelfs een speciaal voor mij gemaakt nagerecht. Helemaal klasse! De gerechten: asperges met haring, quiche met asperges en spekjes, asperges met lamsfilet en een rode wijn jus, aspergesoep met Hollandse garnaaltjes, asperges met zalmfilet, asperges met boerenachterham, chocolade feestje met Pedro Ximenez... Zeker een aanrader.

10. Cees Bekker

11. Internationaal Odoorn

Vanmiddag geluncht, twee kroketten met brood, erg lekker. De bediening was vriendelijk. Laat in de middag besloten om hier terug te komen voor het diner. s'Avonds een heerlijke groentensoep en een schnitzel met roomsaus gegeten ook die was erg lekker. Kortom als ik in de buurt zou zijn zou ik hier zeker terug komen.

12. Wij hebben hier 2 nachten in hotel verbleven (promotie met inbegrepen 3-gangenmenu). Het stelde ons tevreden genoeg om de dag nadien hier nogmaals te eten.

De bediening was zeer vriendelijk, op onze vraag zelfs speciale aardappelbereiding gekregen. Verder correct eten voor een aanvaardbare prijs.

13. Haandrikman

We hebben heerlijk gegeten en de sfeer en de bediening waren zeer goed.

15. Pannenkoekenhuis Odoorn

Op 19 februari 2015 aten mijn vrouw en ik bij pannenkoekenboerderij De Snoepert. Het was er niet druk. Ontvangst was heel vriendelijk. Drankjes en pannenkoekwensen werden vrij snel opgenomen en geserveerd. Inrichting van deze boerderij is eenvoudig en nostalgisch, maar wel onze smaak. De goed gevulde pannenkoeken waren heerlijk, wat voor ons reden was de volgende dag nog een keer hier te gaan eten. Het enige minpunt is dat de drankjes aan de prijzige kant zijn en niet op de kaart vermeld staan. Dat laatste is zeker een verbeterpunt.

Op 20 februari 2015 opnieuw samen hier gegeten. Het was nu wat drukker dan de vorige dag. Ook nu weer vriendelijk ontvangen en vrij vlot bediend. Dit keer een bijzondere pannenkoek gekozen, met o.a. ijs en slagroom. Bij de meeste restaurants krijg je dan een pannenkoek met een of twee bolletjes ijs er op en een toefje slagroom. De pannenkoeken waren weer prima, maar de verrassing was ook groot: geen ijsbolletjes op de pannenkoeken, maar een hele coupe ijs met slagroom erbij en niet slechts een paar druppels drank op de pannenkoek, maar een heel glas vol erbij. Grote klasse!

Inmiddels hadden we ontdekt dat je een bon op de site kon printen voor een gratis pannenkoek. Helaas konden wij dat niet doen omdat we in een hotel verbleven en daar kun je moeilijk een bon laten printen voor een actie bij de concurrent. Het was leuker geweest als daar een andere oplossing voor zou zijn.

Zodra we weer in de buurt zijn (later dit jaar) gaan we er zeker weer een keer eten, al is de actie voor gratis pannenkoek dan misschien voorbij (hoewel de site daarover onduidelijk is: op de site staat dat dit tot juni is, maar op de bon zelf staat t/m 31 maart. Ra, ra... Maar dat zien we dan wel weer). Maar dit zijn wat ons betreft nog wel verbeterpuntjes...

16. Internationaal Odoorn

Teleurstellende en slechte ervaring. Ga vooral niet in een hoek van het restaurant zitten, het personeel merkt je niet op. Tafels rommelig, worden niet gelijk afgeruimd. Na ruim tien minuten gezeten te hebben nog steeds geen bestelling kunnen doorgeven. Vier tafels die na ons kwamen werden wel geholpen. Onoplettend personeel, wij zijn weer opgestapt zonder wat besteld te hebben.

3,5
  17. Boerderijkippetje zag er heerlijk uit, maar bleek rauw van binnen!
    De medium-rare entrecote was meer well-done en niet bepaald mals.

5,3
  18. Lekker gegeten, misschien iets meer tijd tussen de gangen, maar goede kwaliteit voor die prijs.

19. Internationaal Odoorn

Ford Jitze Hoogterp Oosterwolde

We zijn afgelopen zaterdag met ons personeel bij dit restaurant geweest. Eerst een GPS tocht door het bos en aanvullend hebben we ons een verrassingsmenu laten voorschotelen door de Poolshoogte. In één woord super! We zijn ontvangen met koffie en gebak (buffet) aansluitend de GPS tocht. Bij terugkomst werd ons een meerdere gangen menu gepresenteerd. Telkens na het aanbieden van een gang werd de buffettafel aangevuld met dit gerecht waardoor je naast een meerdere gangen menu ook van het buffet kon halen en natuurlijk als afsluiting een dessertbuffet. Personeel erg vriendelijk en attent. Zeker een aanrader. Naast eten natuurlijk ook een erg leuk restaurant om na een boswandeling even na te genieten van iets lekkers.

20. Margaretha

Vandaag met een vriendin high tea gedaan.
    Heb er al heel wat achter m'n naam staan maar nog NOOIT zo slecht als in dit restaurant. Een uitgedroogd plakje brood met brie en een bladerdeeg iets met ???
    Dat was het enige hartige wat geboden werd. De mini muffins waren niet vers en de bonbons zeker niet van goede kwaliteit. Wat de website beloofd is verre van de waarheid omtrent de high tea! Bij aankomst kregen we een kannetje water met een doos theezakjes en de 2 uren daarna werd er niét naar ons omgekeken en hebben we zelf naar de keuken (2x) moeten lopen of we aub nog een kannetje water mochten.
    Echt nog nooit zoiets meegemaakt. Jammer maar wij komen hier nooit meer.

21. Internationaal Odoorn

Vanmiddag de kabouterroute gelopen, erg leuk. Maar wat een teleurstelling daarna in het restaurant. Personeel niet alert, steeds naar de bar moeten lopen om te vragen of we kunnen bestellen. Bestel je thee, komen ze met een grote theeroos aan waar maar 3 smaakjes inzitten. Als nieuw drinken gebracht wordt nemen ze geen lege glazen of bordjes mee. De nieuwe glazen vastpakken aan de rand waar je uit moet drinken. Heren wc moest je laarzen aan hebben zoveel urine lag er op de grond en tot overmaat van ramp koude bittergarnituur! We zagen het staan maar niemand die het bracht. Dus ook daar weer voor naar de bar gelopen. In 2,5 uur tijd hebben we 3 x drinken gehad. Alleen maar jong personeel lijkt goedkoop, maar wat lopen ze een omzet mis op deze manier!!!

3,4
  22. Op 8 en 9 september 2014 hebben wij heerlijk gegeten in deze bistro.
    De bediening was aangenaam en rustig. Een aanrader, we gaan er zeker nog een keer eten!

23. Grote vlag "Mosseltijd" buiten, maar helaas niet genoeg mosselen voorradig. Werden ergens opgehaald, dus konden toch bestellen.
    Kwaliteit mosselen slecht. Heel erg klein en af en toe een grotere (2 soorten kwaliteit dus). Maar wel goed gekookt. Kregen bij afrekenen wel de koffie gratis.

24. Internationaal Odoorn

Afgelopen woensdag geluncht bij de Poolshoogte. Wat een mooi gebouw op een heerlijk plekje. Lekker op het terras gezeten.

Nog niet echt geheel voor kinderen ingericht.
    Iets van speelgoed zou prettig zijn.

Het eten en de bediening was goed.
    Minpuntje vond ik wel € 2,90 voor een cappuccino die totaal niet speciaal is. Een klein kopje wat je in 2 grote slokken op zou kunnen hebben.

25. RB

Een aantal keren op het terras gezeten maar daar is de bediening gewoon te traag. Interieur binnen is erg ouderwets, omgeving is wel erg mooi. Prijs kwaliteit verhouding is wel goed.

26. mart van milt

Waardebon gekregen via werk. Voor de eerste keer hier gegeten, prima eten, goede bediening. We gaan zeker nog eens terug!

27. Gegeten met 4 personen. Uiensoep was erg zout. Deze werd echter wel opnieuw gebracht. Deze keer minder zout.
    Runderhaas was deels taai en de borden van het hoofdgerecht koud. Boontjes uit blik en salade zoetzuur.
    Na het vragen van de rekening kreeg iedereen een glas alcohol aangeboden: ook onze minderjarige pubers.
    De vriendelijke bediening kon helaas niet de kwaliteit van het eten verhogen.

3,6
  28. Nederlands Odoorn

Hillie Blok-Helbig

29. Vandaag hier gegeten, heerlijk erg mals vlees, goede service, je krijgt echt waar voor je geld en we komen hier zeker terug!

30. Echt een super ervaring aan overgehouden, kwamen van ver en reden langs deze schitterende boerderij. Het eten was echt top, alles goed verzorgd en alles was perfect op smaak. Lekkere groente erbij (koolrabi).. even een keer wat anders dan die standaard sperzieboontjes.. Bediening was zeer aangenaam, vlot, vriendelijk en had de juiste kennis over de kaart. Daarnaast een vlotte babbel en zeer meelevend. Na het eten heerlijk uitbuiken in het zitje. Dus al met al een spontane heerlijke avond gehad en blij dat er nog wel van dit soort horeca gelegenheden bestaan..

Mvg.