Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Odoorn verdeeld zijn.

Pia en Herman

We hebben gisteravond een super gezellige avond gehad. Heerlijk met vrienden gegeten en de bediening was top.

2. Pannenkoekenhuis Odoorn

Een rommelig volgebouwde schuur. Het was druk daar konden ze niet goed op onspelen terwijl er wel veel personeel aanwezig was. Dikke pannenkoeken wat de smaak niet lekkerder maakt. Pannenkoeken ook redelijk duur. Drinken is echt duur schenken uit een limonadefles in een klein glas en vragen 2,40 per glas

3. Pannenkoekenhuis Odoorn

Afgelopen week op een wat ongebruikelijk tijdstip (15.30u) gegeten met 3 kleine kinderen. Hartelijke ontvangst, volop leuke speelgelegenheid voor de kinderen en vlotte bediening.
    De pannenkoeken waren heerlijk, rijk gevuld en van en kwaliteit die je van een pannenkoekenhuis mag verwachten. Niets dan lof.

Fijn ook dat de bediening meedacht over het toetje voor de kinderen: een waterijsje is een prima alternatief voor een roomijsje met slagroom e.d.
    Bedankt voor de fijne middag!

4. Internationaal Odoorn

Afgelopen week hier mogen eten. Door het ietwat teleurstellende weer waren we de enige gasten. Jonge, zeer vriendelijke bediening! Onze gerechten waren heerlijk! Het enige minpunt was misschien dat de kipsaté op het randje af, gaar was en soms stukjes pees bevatte.

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.

6. Pannenkoekenhuis Odoorn

Linda Vos

Ik wou reserveren bij dit restaurant maar heb het niet gedaan omdat ik wegens coeliakie afhankelijk ben van een glutenvrij dieet. Zij reserveren namelijk de glutenvrije pannenkoek met maximaal 3 ingrediënten. In de mail die ik van het restaurant kreeg geven zij als reden; "om een lekkere dieetpannenkoek neer te zetten kiezen wij voor maximaal 3 ingrediënten. " Belachelijk natuurlijk! Ik heb in veel verschillende restaurants heerlijke glutenvrije pannenkoeken gegeten en altijd met meer dan 3 ingrediënten! Dit slaat dus helemaal nergens op!

7. Internationaal Odoorn

RH Borsboom

Hier spontaan gegeten met negen personen ter ere van de trouwdag van mijn ouders, het was allemaal prima in orde. Goede bediening, uitstekende maaltijden en genoeg te doen voor jong en oud met het grote speelveld, wandelroutes in een prachtig bos en uiteraard de uitkijktoren. De borden en gerechten waren alle mooi opgemaakt en kwamen tegelijkertijd aan tafel, bij aanvullende wensen was de uiterst vriendelijke gastvrouw direct aanspreekbaar. De prijs is conform de kwaliteit en kwantiteit die je geleverd krijgt, gezien de bijkomende service heb ik hier niks op aan te merken. Ik kan me voorstellen dat de ervaring van het weer afhankelijk is maar op een droge dag kun je je hier in het bos prima vermaken met de hele familie. Top, aanrader!

M.hensen

Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

9. Nederlands Odoorn

Hennita

Gezellig restaurant, leuke bediening en super eten!
    Echt top voor elkaar!
    Een echte aanrader, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

10. Nederlands Odoorn

Nieuwboer

Vorige week hier een tosti gegeten met heerlijk gebakken boeren landbrood & dik belegd.
    Gisteren terug gekomen , speciaal voor de tosti.
    Wat kregen we...?
    Een dun plakje wit brood , nauwelijks beleg erop...
    Wat een teleurstelling .
    En jong en onervaren personeel .
    Er werd bier over mij heen gegooid ( kan gebeuren) maar ik kreeg niet eens een doekje om droog te deppen.
    Dus met natte kleding weer op de fiets moeten stappen.
    Heel jammer!

mooie zaak in mooie omgeving, goede menu's tegen redelijke prijs.

A .Dreijer

Wij zijn hier al eens vaker wezen eten en onze vorige ervaringen zijn beter dan deze keer. Zo te zien nieuwe eigenaar en nieuwe inrichting. Inrichting prima, leuk en gezellig. Eten kan beter een schnitsel wat niet helemaal gaar was. Eigenaar die achter in de zaak hun hele hebben en houden zit te bespreken is niet prettig. Jammer La Finca sfeer is volledig weg en misschien was dat ook de opzet, nou dat is dan gelukt. Nee wij zullen deze niet meer aanbevelen bij vrienden, familie en bekenden.

13. Nederlands Odoorn

Wat een heerlijk restaurant. Alles was perfect bereid, met een op en top vriendelijke gastheer en bediening.
    Wij komen zeker nog eens terug.

14. Nederlands Odoorn

Heel gezellig café/restaurant.
    De (specialiteit) Drentse biefstuk was heerlijk. Van de chefkok kregen we een uitleg over het rundvlees dat hij gebruikt. En dit maakte de ervaring voor onze kookclub compleet.

15. Internationaal Odoorn

Heerlijk even in het bos gelopen. Daarna wat gegeten in het restaurant. Voor wat je krijgt is het veel te duur. 50 minuten moeten wachten op een tosti, en een broodje kaas. Vervolgens 17 euro moeten betalen, schandalig! Cappuccino voor 2.90 euro wat niet eens lekkere cappuccino is. Geven ze aan dat het 'druk' is, terwijl het daar rond etenstijd altijd druk is, personeel weet niet wat ze doen, pakken kopjes en borden vast waar de klant uit moet drinken, laten dingen vallen, zijn niet vriendelijk. Zeggen vervolgens dat je eten er nu aan komt en dan nog 10 minuten laten wachten. Het eten smaakt wel goed, dit alles doorgegeven aan de leidinggevende. Maar voor ons niet weer!!!

16. Internationaal Odoorn

Super slecht! Eten is goed, maar er loopt personeel die niet weten wat ze doen en wij hebben bijvoorbeeld een tosti en brood besteld, hebben we 45 minuten op moeten wachten. Als je er vervolgens naar vraagt, zien we in de keuken iemand verontwaardigd reageren die zoiets heeft van wat een zeurders. Slecht, slecht, slecht!

17. Nederlands Odoorn

Zeer vriendelijk personeel, ruimte voor humor en een vriendelijk gesprek. Eten was kwalitatief erg goed.

Het was er heel sfeervol en gezellig ingericht. Eten was goed. We zullen er zeker terug komen.

19. Nederlands Odoorn

Een prima restaurant, leuke sfeer, en een prima bediening.
    Het eten is eveneens prima, maar kwam een beetje snel achter elkaar.
    Dus even om een pauze gevraagd. Geen probleem.
    Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

20. Internationaal Odoorn

W.Fennema

Twee zondagen achter elkaar geweest. Bij drukte of minder drukte is de bediening slecht. Is geen goede organisatie. Heel jammer. Gaan met lege handen weer naar binnen terwijl er van de vorige klanten nog wat staat. Je kunt er lekker eten en zitten maar volgende keer als het druk is dan rijd ik naar de concurrent in Exloo

21. Internationaal Odoorn

Chaotische bediening en veel geld voor een glas wijn.

22. Internationaal Odoorn

Oosterveer

Pannenkoeken besteld bij Poolshoogte. Je denkt daarbij minimaal aan een bepaalde grootte en niet aan een doorsnee van 18 cm voor de prijs van 9 euro. Maar dat terzijde! De pannenkoek appel rozijnen was aangebrand. De serveerster merkte op: goh, wel een beetje aangebrand en liep vervolgens doodleuk weer weg en kwam vervolgens terug met de vraag of alles naar wens was. Ondanks het aanbod nieuwe pannenkoeken te bakken hebben we maar aangegeven dat de lol er af was en zijn vertrokken. Jammer

23. Internationaal Odoorn

Lekkere en goede dagsoep maar voor die prijs in een belachelijk kleine hoeveelheid in een standaard kantine soepkommetje geserveerd. Verse sju d'orange in een groot wijnglas voor maar liefst 4,50 euro en weinig muntthee wegens serveren in een oud irish coffee glas op pootje met 1 plastic honing zakje.
    Bediening op terras is onopmerkzaam en laat dan ook te wensen over.

Het is goed toeven bij de Oringermarke.
    Het eten is bijzonder goed, het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Zeer gastvrij, goede service en het eten was prima. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

26. Internationaal Odoorn

Heerlijke lunch op een schitterend terras. Vriendelijke en attente bediening. Goede keuken. Prettige ambiance, midden in de natuur.

27. Internationaal Odoorn

Pretentieus:
    Een glas chardonnay voor 4,50 euro afgepast in een klein wijnglas, een groot glas jus d'orange voor 4,50 euro afgepast in een wat groter wijnglas. Verse muntthee in weinig water wegens een glas op pootje met oor (op de kaart een groot glas! Met veel honing). Geserveerd met een suikerklontje en een plastic zakje honing.

28. Pannenkoekenhuis Odoorn

Heerlijke pannekoeken! Zeker alles naar wens geweest. Moesten alleen beetje lang wachten maar dat is logisch met die drukte.

Wel vonden we de kleding van 1 dame uitermate ongepast! Dit vonden wij zeker niet representatief...

29. Pannenkoekenhuis Odoorn

Met pa, ma en vriendin tijdens Pasen een pannenkoek gegeten. Eerste drankje was gratis wegens de verjaardag van de Snoepert. Pannenkoeken waren heel erg lekker. Bediening kan even op zich laten wachten, maar dat zijn de pannenkoeken meer dan waard. Het is handig om van te voren even te reserveren aangezien het erg druk kan zijn!

30. Pannenkoekenhuis Odoorn

Ontzettend gezellig om met de kleinkinderen te gaan eten! Fantastische bediening! Komen graag gauw terug.