Achter de boederij

De Snoepert laten bezorgen?

Online eten bestellen

1212620868 82
1456181971 67
1555820604 70

1. Caroline

Eten is heerlijk, dessertkaart mag ruimer. Jammer genoeg is de bediening niet bestaand. Niemand loopt rond om te checken of je iets wil bestellen.

2. Vandaag gegeten met een groep van 10 we hebben wel een uur gewacht op de bestelling! Personeel ziet het absoluut niet! Pannenkoeken eenmaal op tafel toen hadden we geen bestek of stroop!!!!
    Je moet om alles vragen en zoals al eerder beschreven de kinderpannenkoek is totaal niet creatief voor een kind, daar moet je juist op inspelen!!!
    Zou er niet weer heen gaan.

3. Janssen

Gebeld voor reservering… we zitten vol, er is een afzegging van 17.00 Dus als jullie dan kunnen?
    Na mijn vraag of het om 17.30 Kon mocht dit na even puzzelen met tafels ook. (Heel fijn)
    ik was verbaasd dat het restaurant hooguit voor een kwart mensen aan de tafels had zitten…
    Op de site stond kippen en geiten op soort van kinderboerderij, nergens te vinden!
    Haal het dan van je site af.
    Boerderij is leuk van binnen, onze pannenkoeken waren er droog, maar misschien is dat de smaak van Drenthe?
    Voor ons dus een minder uitje.

4,3
  4. Rachelle

Lekkere pannenkoeken en erg gezellig binnen alleen was het soms wel een beetje koud.

5. De pannekoek "De Snoepert speciaal" is altijd heerlijk net als die met appel, rozijn en ananas met daarbij ijs, advocaat en slagroom was heerlijk.

6. Pannenkoeken zijn ok. 1 Prijs voor keuze uit alle pannenkoeken + een drankje + een beugelpotje borrelnootjes. Bijzondere keuze van het restaurant omdat zo te doen.

Personeel conform verwachting pannenkoekenhuis, weliswaar aan de ondergrens. Vlot, naar eigen goeddunken / ipv naar mores van de uitbater lijkt?

(Bruine/riet(?)-)suiker op tafel, lege pot. Na bijvullen, geknars op suikerkristallen, niet mijn keuze. Poedersuiker moet om gevraagd en dan krijg je een smeuïge/ plakkerige van Gilsverpakking. We namen de schenkstroop.
    Interieur, goed fout/ origineel is leuk. Dit is gewoon fout fout met ouwe troep, DIY met rabatdelen, dito aangaande verlichting. En/of veelal van de vorige uitbater ca. 25 Jaar geleden lijkt, dito muur afwerking. Inkijk in de keuken, de toiletgroep, dat kon 20 jaar geleden al niet meer…

Kinderen en pannenkoeken, die klik lijkt te ontbreekt om daar werkelijk wat van te maken. Tot men besluit tot renovatie kiezen voor één van de talloze andere pannenkoekbakkers in de regio…

7. sjoukje

Goede sfeer.
    Prijzen te hoog.
    Vlotte bediening.
    Aandachtspunt punt :
    kinderpannenkoek- senioren pannenkoek graag van te voren zeggen dat je meer betaald voor een kinderpannenkoek als je deze besteld voor iemand van 80 plus,
    dit is heel apart. Goed om over na te denken, evt. Menu kaart aanpassen.
    Volwassenen.
    Senioren vanaf 65
    Kinderen tot 10 jaar. Hopelijk doen jullie hier iets mee.

8. Een rommelig volgebouwde schuur. Het was druk daar konden ze niet goed op onspelen terwijl er wel veel personeel aanwezig was. Dikke pannenkoeken wat de smaak niet lekkerder maakt. Pannenkoeken ook redelijk duur. Drinken is echt duur schenken uit een limonadefles in een klein glas en vragen 2,40 per glas

4,5
  9. Afgelopen week op een wat ongebruikelijk tijdstip (15.30u) gegeten met 3 kleine kinderen. Hartelijke ontvangst, volop leuke speelgelegenheid voor de kinderen en vlotte bediening.
    De pannenkoeken waren heerlijk, rijk gevuld en van en kwaliteit die je van een pannenkoekenhuis mag verwachten. Niets dan lof.

Fijn ook dat de bediening meedacht over het toetje voor de kinderen: een waterijsje is een prima alternatief voor een roomijsje met slagroom e.d.
    Bedankt voor de fijne middag!

10. Linda Vos

Ik wou reserveren bij dit restaurant maar heb het niet gedaan omdat ik wegens coeliakie afhankelijk ben van een glutenvrij dieet. Zij reserveren namelijk de glutenvrije pannenkoek met maximaal 3 ingrediënten. In de mail die ik van het restaurant kreeg geven zij als reden; "om een lekkere dieetpannenkoek neer te zetten kiezen wij voor maximaal 3 ingrediënten. " Belachelijk natuurlijk! Ik heb in veel verschillende restaurants heerlijke glutenvrije pannenkoeken gegeten en altijd met meer dan 3 ingrediënten! Dit slaat dus helemaal nergens op!

11. Heerlijke pannekoeken! Zeker alles naar wens geweest. Moesten alleen beetje lang wachten maar dat is logisch met die drukte.

Wel vonden we de kleding van 1 dame uitermate ongepast! Dit vonden wij zeker niet representatief...

12. Met pa, ma en vriendin tijdens Pasen een pannenkoek gegeten. Eerste drankje was gratis wegens de verjaardag van de Snoepert. Pannenkoeken waren heel erg lekker. Bediening kan even op zich laten wachten, maar dat zijn de pannenkoeken meer dan waard. Het is handig om van te voren even te reserveren aangezien het erg druk kan zijn!

13. Ontzettend gezellig om met de kleinkinderen te gaan eten! Fantastische bediening! Komen graag gauw terug.

14. Keurige ontvangst, uitstekende service en heerlijk gegeten. Een reisje waard!

15. Nooit weer!

Met vrienden uit eten geweest naar dit restaurant. Ivm onze kinderen hadden we om 17:30 gereserveerd. Toen we aankwamen viel gelijk de rommelige indeling op en ook de ontvangst was verre van professioneel te noemen. Nadat we een tafel toegewezen hadden gekregen, konden we onze jassen alleen op de stoelen kwijt want een kapstok kennen ze hier blijkbaar niet. Nadat we een drankje hadden besteld had een iedereen zijn of haar pannenkoek uitgezocht. Het opnemen van deze bestelling liet belachelijk lang op zich wachten!! Ook het serveren van de drankjes duurde heel erg lang. Om 19:00 maar eens gevraagd waar onze pannenkoeken bleven... Uiteindelijk om 19:15 pas de bestelling gekregen. Lekker prettig met 3 kinderen van 2, 4 en 4 jaar...

Dus snel snel alles naar binnen gewerkt en de rekening betaald. Hier een opmerking gemaakt over trage gang van zaken en dat ze wel wat drankjes van de rekening af mochten halen als compensatie... Dit werd door de betreffende serveerster afgedaan als: het is wel apart dat u hierom vraagt. Voor ons dus nooit weer de snoepert in odoorn...

2,3
  16. Heerlijk Pannenkoeken gegeten in de All you can eat formule. We hebben goed ons best gedaan, het was heerlijk. Tot de volgende keer 😄

17. Op 19 februari 2015 aten mijn vrouw en ik bij pannenkoekenboerderij De Snoepert. Het was er niet druk. Ontvangst was heel vriendelijk. Drankjes en pannenkoekwensen werden vrij snel opgenomen en geserveerd. Inrichting van deze boerderij is eenvoudig en nostalgisch, maar wel onze smaak. De goed gevulde pannenkoeken waren heerlijk, wat voor ons reden was de volgende dag nog een keer hier te gaan eten. Het enige minpunt is dat de drankjes aan de prijzige kant zijn en niet op de kaart vermeld staan. Dat laatste is zeker een verbeterpunt.

Op 20 februari 2015 opnieuw samen hier gegeten. Het was nu wat drukker dan de vorige dag. Ook nu weer vriendelijk ontvangen en vrij vlot bediend. Dit keer een bijzondere pannenkoek gekozen, met o.a. ijs en slagroom. Bij de meeste restaurants krijg je dan een pannenkoek met een of twee bolletjes ijs er op en een toefje slagroom. De pannenkoeken waren weer prima, maar de verrassing was ook groot: geen ijsbolletjes op de pannenkoeken, maar een hele coupe ijs met slagroom erbij en niet slechts een paar druppels drank op de pannenkoek, maar een heel glas vol erbij. Grote klasse!

Inmiddels hadden we ontdekt dat je een bon op de site kon printen voor een gratis pannenkoek. Helaas konden wij dat niet doen omdat we in een hotel verbleven en daar kun je moeilijk een bon laten printen voor een actie bij de concurrent. Het was leuker geweest als daar een andere oplossing voor zou zijn.

Zodra we weer in de buurt zijn (later dit jaar) gaan we er zeker weer een keer eten, al is de actie voor gratis pannenkoek dan misschien voorbij (hoewel de site daarover onduidelijk is: op de site staat dat dit tot juni is, maar op de bon zelf staat t/m 31 maart. Ra, ra... Maar dat zien we dan wel weer). Maar dit zijn wat ons betreft nog wel verbeterpuntjes...

18. Heerlijk gegeten in een sfeervol versierde oude boerderij.Bediening was prima,absoluut niet opdringerig.
    Het is beslist een aanrader.
    Ik ga er zeker weer eens eten.

19. Erg leuk pannenkoekrestaurant. Landelijke sfeer, lekker eten tegen een goede prijs.

20. Ronald Sueters

We komen er regelmatig, goede service, mensen altijd vriendelijk.
    Je voelt je er direct thuis.
    En wat niet onbelangrijk is, heerlijke pannenkoeken.

21. Margriet

Wil je echt een lekkere pannenkoek? Dan moet je toch echt hier zijn! In het sfeervolle Odoorn weten ze hoe ze de beste pannenkoeken maken! Persoonlijke favoriet is de Kleindijk. Ik ben een groot pannenkoek fan en kom altijd speciaal terug voor deze bakkunsten!

22. Speciaal hier gaan eten omdat ze glutenvrije pannenkoeken verkopen. (onze zoon heeft een glutenallergie) Vantevoren gebeld en gereserveerd. Iedereen had zijn pannenkoek al half op en onze zoon had nog steeds niets. Uiteindelijk kwamen ze vertellen dat het niet lukt om een glutenvrijepannenkoek te maken. Ze deden het veel vaker maar nu lukte het niet. Helaas had ik niets anders mee voor onze zoon en moest hij het met drinken doen. Dat was heel erg vervelend en onze zoon van ruim een jaar oud kon daar niets eten. We krijgen bij het afrekenen de drankjes gratis. We gingen met een vervelend gevoel weg.

23. Familiedag met 43 man gehad in dit restaurant. Super lekker, leuke bediening en als toetje de rekening, € 17,50 pp all in!

24. Op vaderdag altijd vaste prik aan het eind van de dag naar de Snoepert.

De bediening is er altijd gezellig en de kinderen kunnen naar hartelust kleuren en tekenen.

De laatste keer zelfs op een groot boord aan de wand.

De pannenkoeken waren toen ze nog pannekoeken genoemd werden iets lekkerder, vooral die met kip.

De sfeer blijft geweldig in deze boerderij met vele oude spullen.

Toch wel een aanrader.

25. Na een dagje uit met ons gezin hebben wij heel erg lekker en gezellig gegeten bij pannenkoekenboerderij De Snoepert. De bediening verliep soepel en vlotjes en de pannenkoeken waren heerlijk! Echt een aanrader!

26. We hebben een heerlijke, goed gevulde pannenkoek gegeten bij de Snoepert en hebben er niet lang op hoeven wachten. We zijn met een grote groep geweest maar alle pannenkoeken kwamen tegelijk op een heerlijk warm bord. De service was goed, er werd wel lang gewacht met afruimen. De nagerechten waren echt gigantisch maar wel erg lekker. We komen er zeker nog eens terug om een lekkere pannenkoek te eten. Het is een ontzettend sfeervolle boerderij met een prachtig uitzicht, Drenthe is echt prachtig.

27. Pannenkoeken en soep smaken goed. Als je wat te drinken wilt moet je hier erg lang op wachten: soms wel 20 minuten.

28. Wij zijn met de hele familie bij de Snoepert wezen eten. De pannekoeken waren ontzettend dik, niet echt geweldig. Toen wij allemaal klaar waren met de pannekoeken werd er netjes gevraagd of wij ook nog iets na wouden, kaartje werd gebracht. De helft is opgehaald van de tafels, op de ene tafel bleven er nog pannekoeken staan en de uien, kaas en alles wat je er op doen bleef ook staan. Zelf hebben we de pannekoeken dan maar op een tafel gezet die leeg was. Toen kregen eindelijk 2 personen van de 21 hun ijs. De rest heeft nog wel dik een half uur gewacht. Toen kregen er weer een paar een ijsje. Weer een half uur gewacht, het duurde allemaal erg lang. In de vruchtensorbet zaten vruchten die knoerhard waren en bevroren, als reactie daarop werd gezegd we hebben ze net vers gesneden dat komt door het ijs. Nou dat kan dus niet. We zijn er dus met een jammer gevoel weg gegaan. Er was geen overleggen mogelijk.

3,3
  29. Kan hier altijd goed eten.

Sinds de nieuwe machine zijn de wachttijden niet meer zo lang en de pannenkoeken smaken nog even lekker!

Echt een aanrader. Voor de hond werd ook goed gezorgd, die kreeg nog eerder drinken dan wij,

30. Een over het algemeen zeer druk bezochte zaak, waar je uitstekend wordt behandeld en perfect kunt eten.

31. Wat pittig van Lodewijk zo'n positieve resentie na al die mindere. Ik wil daarop reageren dat ik er ook een mindere ervaring heb gehad. Het personeel is inderdaad erg viendelijk en hartelijk, maar mijn pannenkoek was niet al te best. Heb betere gehad. Heb overigens ook erg lang op mijn eten moeten wachten. Bij andere panenkoekenboerderijen betere ervaringen gehad. Gelukkig verschillen de meningen, anders zouden ze hier snel zonder gasten zitten.

32. Samen met onze kinderen en kleinkinderen wilden we de dag afsluiten met een gezellige pannenkoekmaaltijd.

We hadden gereserveerd en om 5 voor 6 gingen we aan tafel. De bestelling werd direct opgenomen, maar naar een drankje werd niet gevraagd. Na 40 minuten zijn we gaan vragen waar de pannenkoeken bleven. De kleinkinderen waren het wachten zat.

Even later kwam de cheffin ons vertellen dat het er met 10 minuten zou zijn en als we het eerder wilden hebben dan hadden we maar eerder moeten bestellen! En als we dit niet leuk vonden moesten we maar weggaan want het was druk! Zij was beslist niet gastvrij.

Na ruim een uur kwamen de pannenkoeken. De rand was heerlijk maar daarna waren ze rauw. In het restaurant stonden veel mensen te wachten op een tafel en nog meer mensen zaten te wachten op de pannenkoek of drankje.

Dit was voor ons geen leuke afsluiting van een hele leuke dag. Restaurant de Snoepert zal bij onze vrienden en kennissen beslist niet worden aangeprezen.

De meisjes van bediening waren overigens heel vriendelijk maar onze indruk was dat de bedrijfsleiding het absoluut niet aan kon.

2,6
  33. Als je bij dit restaurant na 50 minuten vraagt waar het eten blijft wordt je door de eigenaaresse doodleuk verteld dat je maar eerder moet bestellen als je eerder je eten wilt hebben en wordt ze gewoon grof. Het personeel doet goed zijn best maar dit restaurant heeft teveel zitplaatsen naar wat ze aan kunnen.

Je pannekoek is aan de buitenkant lekker, maar owee als je meer naar het midden komt want daar is hij halfrauw! Zelfs als ze hem opnieuw bakken! Nee dit is geen aan te raden adres.

34. j schonewille

Ik ben met mijn vrouw trouwe klant bij de snoepert Maar op 14 dec zijn wij er pannenkoeken wezen eten,de kwaliteit die er anders wel is ontbrak nu totaal.De pannenkoeken waren nu droog en verbrand.Wel gezegd maar er werd niets mee gedaan.

35. louise van nooten

Na een lange boswandeling met de kinderen hebben we de dag besloten bij De Snoepert. Het sfeervolle interieur van de pannenkoekboerderij doet je thuis voelen. Gelukkig mocht onze golden retriever ook mee en werd prima verzorgd met zijn favoriete drankje: helder water. De kinderen hebben ieder genoten van het speciale kindermenu bestaande uit een pannenkoek, ijsje en een drankje voor 9 euro. Kwaliteit en waar voor je geld!

36. B.J. WOLKEN

het eten is er goed de bediening vindt ik een beetje magertjes en waar ik me ook aan stoorde was dat er honden werden toegelaten ik vind dat dieren er niet thuis horen

6,7
  37. voor kinderen die een ijsje willen moet €6,80 neertellen. dat vind ik schandalig duur voor een paar bolletjes waterijs en een paar aardbeien

3,5
  38. Fantastische pannekoeken, uitgebreide keuze. Wel erg druk en lawaaiig, maar het blijft een pannekoekrestaurant.

39. F.l.kemper jr.

in een oude boerderij met een authentieke inrichting is het vooral met kinderen heel goed toeven. de bediening is zeer vriendelijk en attent. de menu kaart is zeer uitgebreid wat pannekoeken betreft, niet alleen voor zoetekouwen, maar ook hartige pannekoeken prijken op de menu kaart. zeer de moeite waard, we zijn er diverse malen geweest vaak als we uit de dierentuin kwamen.