Nieuwste foto's in Odoorn

Laatste updates in Odoorn

1. De pantoffelfluisteraar's profielfoto
    De pantoffelfluisteraar heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte

De pantoffelfluisteraar

Fantastisch lekker gelunched, daarna nog op het mooie terras gezeten.
    Bediening was echt perfect. Topper.

2. Harry's profielfoto
    Harry heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Zeer gezellig om te zitten en schitterend om daar te wandelen.
    Leuk restaurant alleen de stoelen zijn echt aan vervanging toe.

3. B. Coolen's profielfoto
    B. Coolen heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Op deze valentijnsavond waren wij nagenoeg de enige. Maar dat mag de pret uiteraard niet drukken... Want we komen daar niet voor andere mensen. Het eten was daardoor wel mooi op tijd geserveerd en was echt zeer goed te eten (varkenshaas). Bediening was ook correct en vriendelijk. Het was zeker voor herhaling vatbaar.

4. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Boshof
    Nederlands Odoorn

Op 6 oktober hier gegeten. Ruime kaart met veel lekkere gerechten. Personeel is vriendelijk. Restaurant is sfeervol ingericht. Bij het hoofdgerecht vele bijgerechten, alles was erg lekker. Personeel vroeg op tijd of er nog extra bijgerechten moesten komen. Desserts waren kunstwerkjes op zich

5. Yolanda's profielfoto
    Yolanda heeft een recensie geschreven voor Bistro La Finca

Zondag 19 augustus met zn tweetjes gegeten bij La Finca. In 1 woord geweldig!
    Mooi interieur, heel vriendelijk personeel, vlotte bediening en zalig eten. Een aanrader met een goud randje!

6. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Het is een prachtige locatie in de Staatsbosbeheer waar je in alle rust wat kunt eten / drinken echt de moeite waard.
    We hebben genoten.

7. Änne's profielfoto
    Änne heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Vandaag na een flinke wandeling hier iets gedronken en gegeten, de service was echt super. Híer komen wij graag terug.

8. H ploeg's profielfoto
    H ploeg heeft een recensie geschreven voor Bistro La Finca

We sliepen in een ander hotel maar hier gegeten. Het was allemaal heerlijk en gezellig. Uitstekende kok en gezellige en leuke bediening.

9. marian's profielfoto
    marian heeft een recensie geschreven voor Boshof
    Nederlands Odoorn

Vriendelijke bediening, lekker eten, goed verzorgd, gezellig en niet lang hoeven wachten

10. Pia en Herman's profielfoto
    Pia en Herman heeft een recensie geschreven voor Bistro La Finca

Pia en Herman

We hebben gisteravond een super gezellige avond gehad. Heerlijk met vrienden gegeten en de bediening was top.

11. Mila's profielfoto
    Mila heeft een recensie geschreven voor De Snoepert
    Pannenkoekenhuis Odoorn

Een rommelig volgebouwde schuur. Het was druk daar konden ze niet goed op onspelen terwijl er wel veel personeel aanwezig was. Dikke pannenkoeken wat de smaak niet lekkerder maakt. Pannenkoeken ook redelijk duur. Drinken is echt duur schenken uit een limonadefles in een klein glas en vragen 2,40 per glas

4,5
  12. Juda's profielfoto
    Juda heeft een recensie geschreven voor De Snoepert
    Pannenkoekenhuis Odoorn

Afgelopen week op een wat ongebruikelijk tijdstip (15.30u) gegeten met 3 kleine kinderen. Hartelijke ontvangst, volop leuke speelgelegenheid voor de kinderen en vlotte bediening.
    De pannenkoeken waren heerlijk, rijk gevuld en van en kwaliteit die je van een pannenkoekenhuis mag verwachten. Niets dan lof.

Fijn ook dat de bediening meedacht over het toetje voor de kinderen: een waterijsje is een prima alternatief voor een roomijsje met slagroom e.d.
    Bedankt voor de fijne middag!

13. dhr.Quint's profielfoto
    dhr.Quint heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte
    Internationaal Odoorn

Afgelopen week hier mogen eten. Door het ietwat teleurstellende weer waren we de enige gasten. Jonge, zeer vriendelijke bediening! Onze gerechten waren heerlijk! Het enige minpunt was misschien dat de kipsaté op het randje af, gaar was en soms stukjes pees bevatte.

14. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Bistro La Finca

Geert

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening.

15. Linda Vos's profielfoto
    Linda Vos heeft een recensie geschreven voor De Snoepert

Linda Vos

Ik wou reserveren bij dit restaurant maar heb het niet gedaan omdat ik wegens coeliakie afhankelijk ben van een glutenvrij dieet. Zij reserveren namelijk de glutenvrije pannenkoek met maximaal 3 ingrediënten. In de mail die ik van het restaurant kreeg geven zij als reden; "om een lekkere dieetpannenkoek neer te zetten kiezen wij voor maximaal 3 ingrediënten. " Belachelijk natuurlijk! Ik heb in veel verschillende restaurants heerlijke glutenvrije pannenkoeken gegeten en altijd met meer dan 3 ingrediënten! Dit slaat dus helemaal nergens op!

16. RH Borsboom's profielfoto
    RH Borsboom heeft een recensie geschreven voor Poolshoogte

RH Borsboom

Hier spontaan gegeten met negen personen ter ere van de trouwdag van mijn ouders, het was allemaal prima in orde. Goede bediening, uitstekende maaltijden en genoeg te doen voor jong en oud met het grote speelveld, wandelroutes in een prachtig bos en uiteraard de uitkijktoren. De borden en gerechten waren alle mooi opgemaakt en kwamen tegelijkertijd aan tafel, bij aanvullende wensen was de uiterst vriendelijke gastvrouw direct aanspreekbaar. De prijs is conform de kwaliteit en kwantiteit die je geleverd krijgt, gezien de bijkomende service heb ik hier niks op aan te merken. Ik kan me voorstellen dat de ervaring van het weer afhankelijk is maar op een droge dag kun je je hier in het bos prima vermaken met de hele familie. Top, aanrader!

17. M.hensen's profielfoto
    M.hensen heeft een recensie geschreven voor Bistro La Finca

M.hensen

Heerlijk gegeten voor een prima prijs!

18. Hennita's profielfoto
    Hennita heeft een recensie geschreven voor Boshof

Hennita

Gezellig restaurant, leuke bediening en super eten!
    Echt top voor elkaar!
    Een echte aanrader, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

19. Arnoud's profielfoto
    Arnoud heeft gereageerd op een recensie van Boshof
    Arnoud
    Van restaurant

Goedemorgen,

Lees net uw bericht en u heeft helemaal gelijk wbt tosti die maken wij idd tegenwoordig van ons eigen brood, dat is niet gebeurd tijdens uw lunch , als u dat direct even had gemeld bij de leidinggevende waren zeker tot een oplossing gekomen.

Over ons onervaren personeel dat is iets waar wij bewust voor kiezen tijdens de lunch, dat is een prima moment om aan het vak te snuffelen (stage/leerbedrijf) of scholier/student die graag wat extra geld wil bij verdienen
    Maar snap voor u dat u dit alles ziet als een vervelende ervaring, daarin willen wij u tegemoet komen als u ons even een mailtje stuurt met uw gegevens.

Met dit cijfer zijn we zeker niet blij, wij hadden liever gezien dat u uw eerste ervaring die positief was waardoor u immers terugkwam een cijfer had gegeven en het cijfer van nu bij elkaar op had geteld delen door 2 waardoor het misschien een mager 6 je zou zijn.

met vriendelijke groet,

Team Boshof (en iedereen van ons heeft het moeten leren)

20. Nieuwboer's profielfoto
    Nieuwboer heeft een recensie geschreven voor Boshof

Nieuwboer

Vorige week hier een tosti gegeten met heerlijk gebakken boeren landbrood & dik belegd.
    Gisteren terug gekomen , speciaal voor de tosti.
    Wat kregen we...?
    Een dun plakje wit brood , nauwelijks beleg erop...
    Wat een teleurstelling .
    En jong en onervaren personeel .
    Er werd bier over mij heen gegooid ( kan gebeuren) maar ik kreeg niet eens een doekje om droog te deppen.
    Dus met natte kleding weer op de fiets moeten stappen.
    Heel jammer!

2,4